***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

فعالان کتابخانه کودک ۱۳۹۶

جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۰۶ ب.ظ

مهدیار فشارکی

 

بورد جذاب ترين بازي – تير ٩٨

 

فعالان کتابخانه کودک ۱۳۹۶

فعالان کتابخانه کودک ۱۳۹۶

 

فروردین 

پیش از دبستان (سطح یک): سوفیا زب دژ، مهدیار فشارکی

پیش از دبستان (سطح دو): نازنین گوهری، پویا پارچه بافی دیبازر

در مقطع دبستان: ثنا یاهو، محمدامین گوهری

در مقطع دبیرستان (دوره اول): سپیده احدزاده

 

اردیبهشت 

پیش از دبستان (سطح یک): مانا فاطمی، مهدیار فشارکی

پیش از دبستان (سطح دو): ترانه پاکنهاد

در مقطع دبستان: مریم خیراله پور

در مقطع دبیرستان (دوره اول): یاسمین رستمی

 

خرداد 

پیش از دبستان (سطح یک): مهدیار فشارکی

پیش از دبستان (سطح دو): امیر عباس مقتدایی

در مقطع دبستان: نازنین رسولی، سارا فراهانی

در مقطع دبیرستان (دوره اول): یاسمین رستمی

 

تیر 

پیش از دبستان (سطح یک): مهدیار فشارکی

پیش از دبستان (سطح دو): ترانه پاکنهاد

در مقطع دبستان: سارا فراهانی

در مقطع دبیرستان (دوره اول): یاسمین رستمی

 

مرداد 

پیش از دبستان (سطح یک): مهدیار فشارکی

پیش از دبستان (سطح دو): ترانه پاکنهاد

در مقطع دبستان: زهرا عطار جان نثار، سارا فراهانی

در مقطع دبیرستان (دوره اول): آنالی فخر تبریزی و یاسمین رستمی

 

شهریور 

پیش از دبستان (سطح یک): محمدامین حیدری

پیش از دبستان (سطح دو): سوفیا زب دژ

در مقطع دبستان: سیدصدرا محسنی

در مقطع دبیرستان (دوره اول): امیرعلی اکبرپور

 

مهر 

پیش از دبستان (سطح یک): رزا مشیتی

پیش از دبستان (سطح دو): بهار ولی بیگی

در مقطع دبستان: سارا فراهانی

در مقطع دبیرستان (دوره اول): مهبد محسنی

 

آبان 

پیش از دبستان (سطح یک): رزا مشیتی

پیش از دبستان (سطح دو): هانیه عباسیان و بهار ولی بیگی

در مقطع دبستان: سارا فراهانی

در مقطع دبیرستان (دوره اول): مهبد محسنی

 

آذر 

پیش از دبستان (سطح یک): پانته آ معین راد، ملورین محمدحسینی

پیش از دبستان (سطح دو): رومینا بیات، بهار ولی بیگی

در مقطع دبستان: سارا فراهانی، آیلار احدزاده

در مقطع دبیرستان (دوره اول): آنالی فخرتبریزی، امیرعلی اکبرپور

 

دی 

پیش از دبستان (سطح یک): پانته آ معین راد، پارسا نقی پور

پیش از دبستان (سطح دو): نازنین گوهری، میلاد معمارپور

در مقطع دبستان: سارا فراهانی، آوا سادات تقوی پور

در مقطع دبیرستان (دوره اول): مهبد محسنی، آنالی فخرتبریزی

 

بهمن 

پیش از دبستان (سطح یک): پانته آ معین راد، آنیسا کوهینی

پیش از دبستان (سطح دو): نازنین گوهری، مهدیار فشارکی

در مقطع دبستان: سارا فراهانی، آریا ربانی

در مقطع دبیرستان (دوره اول): مهبد محسنی، فاطمه مرادبیگی

 

اسفند

پیش از دبستان (سطح یک): پانته آ معین راد

پیش از دبستان (سطح دو): مهدیار فشارکی

در مقطع دبستان: سارا فراهانی

در مقطع دبیرستان (دوره اول): امیرعلی اکبر پور

 

 

http://hlpr.ir/libraries/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-1396/

 

داستان ما

در خیابان ولیعصر که قدم بزنید کمی بالاتر از منیریه، سر خیابان اسدی منش که برسید، تابلوی نارنجی رنگی می بینید، “خانه کتابدار کودک و نوجوان و ترویج خواندن”. مسیر را ادامه بدهید تا وارد کوچه دهستانی شوید.

خانه سرخ آجری رنگ پیداست، با تابلویی کوچک به نام “خانه کتابدار کودک و نوجوان و ترویج خواندن”

۱۴ اسفند ۱۳۸۳، روز نیکوکاری، بود، که “خانه کتابدار کودک و نوجوان و ترویج خواندن” متولد شد و فعالیت خود را وابسته به شورای کتاب کودک (www.cbc.ir) آغاز کرد. به خواندن فکر می کرد و می خواست کودکان و نوجوانان و خانواده ها با لذت خواندن آشنا شوند و آن را در زندگی خود همراه داشته باشند.

خانه کتابدار با سه کتابخانه کودک، نوجوان و خانواده با حدود ۱۸۰۰۰ منبع، پایگاهی شد برای پیاده کردن ایده هایی که افراد را درگیر فرآیند “خواندن” بکند.

این خانه از سوی مهندس ایوب موحدی پور و ملیحه پیشداد، برای فعالیت های فرهنگی-هنری به ویژه “خواندن و ادبیات کودک” برپا شد.

شورای مدیریت و کمیته کتابداری طراحی و سازماندهی اصلی فعالیت های کتابخانه را به عهده دارد. خانم ها نوش آفرین انصاری، ثریا قزل ایاغ، اشرف امینی، فرزانه طاهری، ملیحه پیشداد و آقای محمد هادی محمدی، آغازگر راه بودند و در دوره های مختلف تا به امروز خانم ها نسرین دخت عماد خراسانی، فرزانه اخوت، عاطفه سلیانی، ناهید جباری این شورا را هدایت و راهبری کرده اند.

پس از آنکه کتابخانه کودک تاسیس شد و بچه ها از محله منیریه و سایر نقاط تهران به کتابخانه ی شاد و رنگارنگ اینجا سرزدند، پدر و مادرها هم راهی شدند. این شد که کتابخانه خانواده هم به کمک حامیان و طرح سهام رشد، راه اندازی شد. حالا نوجوانان آمدند که کتابخانه کودک، کودکانه است و کتابخانه خانواده سنگین و ما کتابخانه ویژه خود را می خواهیم. پس کتابخانه نوجوان هم راه افتاد.

مگر می شد خواندن با این همه کتاب بدون فعالیت های ترویجی باشد. بسیاری از مروجان و مربیان ادبیات کودک و ترویج کتابخوانی از گروه های ترویج شورا و دیگر نهادهای مدنی، با ایده ها و خلاقیت خود، حضور مراجعه کنندگان در فضایی به نام کتابخانه را سامان دادند.  این شد تجربه ای متفاوت از یک کتابخانه که می تواند محلی برای ایده های نو، مشارکت اجتماعی بچه ها و گروه های مختلف باشد.

در کنار همه این فعالیت ها که به صورت داوطلبانه انجام شده است؛ همراهان مشتاقی نیز با حمایت های مالی خود در شکل گرفتن چنین فضایی، سهیم بوده اند.

حالا که خلاصه ای از داستان ما را خواندید، می توانید به لینک کتابخانه ها، برنامه و قصه های ترویج بروید و به جریان “خانه” بپیوندید.

 

http://hlpr.ir/%D8%AF%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%A7/

کتابخانه کودک

کتابخانه کودک و نوجوان با بیش از 2000 عضو، ٨٧٧٠ عنوان کتاب فارسی، حدود ٣٠٠ عنوان کتاب انگلیسی و بیش از ١٥٠٠ منبع کتابخانه ای غیر کتابی دارای ٣ بخش پیش از دبستان، دبستان و راهنمایی است؛ کتاب های هر بخش با خال های رنگی مشخص شده اند، بخش پیش از دبستان خال زرد، دبستان قرمز دبیرستان دوره اول آبی است؛ که بچه ها با هر سنی و با توجه به میزان مطالعه شان از هربخش و با هر موضوعی می توانند کتاب انتخاب کنند. در هر بخش از تمام موضوعات ، کتاب های مناسب سن بچه ها وجود دارد، از فلسفه ، روانشناسی ، دین ، علوم اجتماعی، علوم طبیعی و علوم کاربردی تا افسانه ها و داستان هایی از نویسنده های کشورهای مختلف و البته داستان های فارسی و تالیفی ایرانی که همگی مورد تایید گروه های بررسی شورای کتاب کودک قرار گرفته اند.

کتابخانه نوجوان

اگر دوست دارید عضو کتابخانه ای باشید که هم بتوانید با دوستانتان به تحقیق و انجام برنامه های درسی خود بپردازید، هم در اوقات فراغتتان، از بیش از 1000 عنوان کتاب مورد تایید شورای کتاب استفاده کنید، سری به کتابخانه ما بزنید. هر هفته شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 تا 17 منتظر شما هستیم. کتابدار: شیما حجازی

کتابخانه خانواده

کتابخانه ما یک کتابخانه عمومی است با 4500 عنوان کتاب در تمام حوزه ها و انواع سی دی ها، مقالات و نشر یات مختلف. بخش ادبیات و داستان پرطرفدارترین بخش کتابخانه است. علاوه بر امانت کتاب، اعضا می توانند در جشن ها، کارگاه های مختلف، نشست های کتابخوانی و... استفاده کنند. عضویت در کتابخانه ی ما یکساله است. هر عضو کتابخانه می تواند کتاب ها را مدت ١٥ روز امانت داشته باشد و این مدت تا ۳ بار قابل تمدید است، که می شود در مجموع ۴۵ روز. برای بازدید و عضویت در کتابخانه شنبه تا چهارشنبه از ساعت ٨ تا ١٧، منتظر شما هستیم. برای آگاهی از لیست کارگاه و کلاس ها و مناسبت ها به قسمت برنامه های سایت مراجعه نمایید. کتابدار: شیما حجازی

کتاب و شما

در کتابخانه ها، کتاب های مختلفی امانت داده می شوند. تقریبا رمقی برای بعضی کتابها باقی نمانده، آنقدر که ورق خورده اند، بس که جذابند. شما هم می توانید لیست این کتاب ها و اسامی خوانندگان فعال را ببینید.

http://hlpr.ir/libraries/

کارگاه تربیت سالم در خانواده0 دیدگاه

مرداد ۲۲, ۱۳۹۸

خانه کتابدار کودک و نوجوان برگزار می کند: "کارگاه تربیت سالم در خانواده"  با تسهیلگری خانم مینا حبیب نژاد با هدف توانمندسازی والدین برای کشف توانایی، استعداد و مهارت های کودکان سه شنبه: ٥ شهریور ساعت: ١٧:٣٠ الی ١٨:٣٠ مخاطب: خانواده و کودک (حضور پدران الزامی ست) برای ثبت نام با کتابخانه کودک تماس حاصل فرمایید: شماره تماس: ٦٦٩٦٢٩٠٤ الی ٥

کارگاه داستان نویسی، تیر٩٨0 دیدگاه

تیر ۱۵, ۱۳۹۸

خانه کتابدار کودک و نوجوان برگزار می کند: کارگاه "داستان نویسی" با تسهیلگری مربیان  گروه دستنوشته های شورای کتاب کودک  دوشنبه ها ساعت ١٥ الی ١٦:٣٠  ٧ جلسه - شروع دوره از ٢٤ تیر  محورهای کارگاه: افزایش مهارت نوشتن و آشنایی با عناصر داستان و ...  برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با کتابخانه کودک و نوجوان تماس حاصل فرمایید.  شماره تماس: ٦٦٩٦٢٩٠٤ - ٥ 

جشن آبریزان-جشن تیرگان ٩٨0 دیدگاه

تیر ۹, ۱۳۹۸

جشن آبریزان، جشن آب پاشان: سه پاس* در سرزمینی زندگی می کنیم که از کوچک ترین دلیل برای برپایی جشنی به یاد ماندنی تا بزرگترین بهانه برای جاودان نگه داشتن آن غفلت نمی شود. وقتی اندوه را ناسپاسی و شاد بودن را شکرانه نعمات می دانیم،  برای روزی از ماه که با نام آن ماه یکی می شود، جشنی می گیریم. در تیرماه دو جشن زیبا وجود داشته، 6 تیر "جشن نیلوفر" و 10 تیر یا 13 تیر "جشن آبریزان" . و حالا، زمان  هم نام شدن روز 13 تیر که روز و ماه با همدیگر همنام شده اند، با افزودن "گان"آن را تبدیل به "جشن تیرگان" می کنند و با هم و در کنار هم این روز را جشن می گیریم. با هم به دوران دورِ دور سفر می کنیم تا دریابیم به کدام دلیل این روز را جشن می گیریم: بارش باران پس از 7 سال قحط سالی، قهر آسمان با زمین پرتاب تیر با تمام نیروی بدن تقدیر و تشکر از دبیران و دهقانان با یک بطری خالی آب معدنی کوچک که با روبان تزیین شده است، منتظرتان هستیم. چهارشنبه 12/4/98 ساعت 15:30 الی 16:30 خانه کتابدار کودک و نوجوان *سه پاس ( با چشم، گوش و زبان، سپاس از خالق بزرگ)

برنامه کارگاه های تابستان ٩٨0 دیدگاه

خرداد ۲۹, ۱۳۹۸

برنامه تابستانی کتابخانه کودک و نوجوان  منتظر حضور گرم شما در خانه کتابدار هستیم

کارگاه هنر و خلاقیت-تیر و مرداد٩٨

 

http://hlpr.ir/divisions/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%87%D8%A7-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7/

 

همیاران

 

میز تحریر و کتابخانه های کوچک، و کامپیوتر خانواده با کلی افتخار آمدند و در طبقات کتابخانه که در آن روزها خالی بود، مستقر شدند، به کتاب ها و مراجعه کنندگان لبخند زدند تا کم کم، قفسه ها و تجهیزات دیگری هم تشویق و راهی این خانه شدند.

بسیاری از حامیان از اولین روز، خانه را همراهی می کنند.

 

پروانه ها، راوی همراهی ها هستند…

 

http://hlpr.ir/%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86/

 

فروشگاه

 

http://hlpr.ir/exhibition/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87/

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۱