***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

 استاد مشاور: دکترحمید طبایی‌زاده فشارکی

https://ganj.irandoc.ac.ir/#/articles/6ebd71dc3a49031318a99577613bbf86

 

بررسی نقش بانکداری الکترونیک در کارایی عملیات بانکی (مطالعه موردی بانک تجارت)


 پارسای داخل کشور

 کارشناسی ارشد

 1390

 موضوع: مدیریت

 رشته: مدیریت - مدیریت صنعتی ـ مالی

 پدیدآور: ابوالفضل حدادی استاد راهنما: زادله فتحی استاد مشاور: حمید طبایی‌زاده فشارکی

 دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت و حسابداری

چند برگ نخستتمام‌متن

https://ganj.irandoc.ac.ir/viewer/6ebd71dc3a49031318a99577613bbf86?sample=1

توسعه بی حدو مرز فن آوری اطلاعات و ارتباطات، حوزه های علم ، اقتصاد و سیاست را در جهان و به تبع آن دنیای بانکداری به سرعت دگرگون ساخته است. براین اساس در این مقاله، نقش خدمات نوین بانکی در بهبود کارایی بانک ها با تأکید بر مولفه های مهم کارایی بانکی همچون : افزایش رضایت مندی مشتریان،سرعت بخشیدن به عملیات بانکی، تنوع بخشیدن به عملیات بانکی، تسهیل عملیات بانکی، کاهش هزینه و نگرانی مشتریان، خوش نامی تجاری ،افزایش اعتماد به نفس مشتریان و افزایش اعتماد و اعتبار مشتریان مورد بررسی قرار گرفته است. در این مطالعه با درنظر گرفتن جامعه مشتریان و با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ، نمونه آماری به حجم 377 نفر انتخاب و از پرسشنامه برای جمع آوری نظرات نمونه آماری در تحقیق استفاده گردید. روایی پرسشنامه ها به طریق محتوایی حاصل گردید و پایایی آن ها نیز با محاسبه ضریب آلفای کرونباخ 0.69 بدست آمد، تایید گردید. برای تحلیل داده های پرسشنامه و آزمون فرضیه های تحقیق از آزمون نسبت و جداول توافقی و نیز آزمون کی دو، و برای بررسی ارتباط بین مشخصات عمومی پاسخگویان( متغیر های تعدیل کننده) با تعداد انواع خدمات نوین بانکی مورد استفاده، از آنالیز تحلیل واریانس و همبستگی پیرسون کمک گرفته شده است. نتایج نشان داد که خدمات بانکداری الکترونیک باعث افزایش رضایت مشتریان و کارایی عملیات بانکی شعب بانک تجارت شده است

فناوری اطلاعات / Information technology

کارایی / Efficiency

ارزیابی اثر / Impact assessment

انتقال فناوری / Technology transfer

بانک تجارت / Tejarat Bank

خدمات بانکی / Bank Services

بانکداری الکترونیکی / Electronic Banking

پرداخت الکترونیکی / Electronic Payment

کارایی

بانکداری الکترونیک

همرسانی

فهرست مطالب
عنوان صفحه

فصل اول : مقدمه، کلیات تحقیق 2
1-1مقدمه 3
1-2 بیان مسئله تحقیق 5
1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق 6
1-4 اهداف تحقیق 7
1-5چهارچوب نظری تحقیق 7
1-6 مدل تحلیلی تحقیق 8
1-7 فرضیه های تحقیق 10
1-8 جامعه و حجم نمونه 11
1-9 روش تحقیق 12
1-10 قلمرو تحقیق 12
1-11 ابزار گرد آوری اطلاعات 12
1-12 تعریف واژگان کلیدی 13

فصل دوم : ادبیات علمی 16
2-1 بخش اول : کلیات بانکداری الکترونیک 17
2-1-1 بانکداری الکترونیکی 17
2-1-2 ضرورت بانکداری الکترونیکی 20
2-1-3 ضرورت توسعه بانکداری الکترونیک (اتوماسیون بانکی) در ایران 21
2-1-4 بانکداری الکترونیک و انتظارات دنیای امروز 23
2-2 بخش دوم : تاریخچه بانکداری الکترونیکی 26
2-2-1 تاریخچهبانکداریالکترونیکی 26
2-2-2 تاریخچه بانکداری الکترونیک در ایران 27
2-2-2-1 دوره اول: اتوماسیون پشت باجه 27
2-2-2-2 دوره دوم: اتوماسیون جلوی باجه 28
2-2-2-3 دوره سوم: متصل کردن مشتریان به حسابهایشان 29
2-2-2-4 تاریخچه بانکداری در ایران به صورت خلاصه 30
2-2-2-5 تاریخچه بانک تجارت 31
2-2-3 بانکداری الکترونیک امروزی 32
2-2-4 انواعبانک هایالکترونیکی 34
2-2-5 عملیات بانکداری الکترونیک درسیستم بانکی کشور 35
2-3 بخش سوم : تحقیقات صورت گرفته در خصوص بانکداری الکترونیک در ایران و جهان 38
2-3-1 تحقیقات خارجی 38
2-3-1-1 تحقیقات فارل (1957) 39
2-3-1-2 پارکان و کلایک (1987) 40
2-3-1-3 الفرج و عبدالعزیز، (1993) 40
2-3-1-4 آتاناپولوس، (1997) 41
2-3-1-5 سایر تحقیقات 41
2-3-2 تحقیقات داخلی 43
2-3-2-1 مطالعه علیرضایی و همکاران 44
2-3-2-2 سایر تحقیقات انجام شده در ایران 45
2-4 بخش چهارم : فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک در ایران و جهان 47
2-4-1 نگاهی اجمالی به بانکداری الکترونیکی در ایران 47
2-4-2 نقایص وموانع بانکداری الکترونیکی در ایران 53
2-4-3 ایجاد اتوماسیون بانکی 54
2-4-3-1 الف ) بانکداری الکترونیکی مصرف کننده (در سطح مشتری) 56
2-4-3-2 ب) بانکداری الکترونیکی بین بانکی 57
2-4-4 انواعخدماتبانکداریالکترونیکی 57
2-4-4-1 بانکداری خانگی 57
2-4-4-2 بانکداری از راه دور 58
2-4-4-3 دستگاه نقطه فروش EFTPOS 58
2-4-4-4 بانکداری اینترنتی 59
2-4-4-5 بانکداریتلفنی 60
2-4-4-6 بانکداریازطریقتلویزیونکابلی 60
2-4-4-7 دستگاه خودپرداز(ATM) 60
2-4-4-8 دستگاهکارتخوان(pin pad) 61
2-4-5 طبقه بندیروش هایپرداختالکترونیکی 62
2-4-5-1 پولالکترونیک 63
2-4-5-2 انواعپولالکترونیکی 64
2-4-5-2-1 پولالکترونیکیشناساییشده 64
2-4-5-2-2 پولالکترونیکیغیرقابلشناسایی(بینامونشان) 65
2-4-5-3 مزایایپولالکترونیکی 65
2-4-5-4 معایبوپیامدهایمنفیپولالکترونیکی 67
2-4-5-5 چکالکترونیک 68
2-4-5-6 انواعچکالکترونیک 68
2-4-5-6-1 نتبیل( Net Bill) 68
2-4-5-6-2 نتچک(Net check ) 68
2-4-5-7 کارت هایبانکی 69
2-4-5-7-1 انواعکارت هایبانکی 71
2-4-5-7-2 مزایایاستفادهازکارت هایبانکی 72
2-4-6 مقایسه بانکداری الکترونیکی با بانکداری سنتی 73
2-4-7 بانکداری الکترونیک و تجارت الکترونیک 73
2-4-8 مزایای بانکداری الکترونیک 74
2-4-8-1 مزیت های کوتاه مدت بانکداری الکترونیکی 75
2-4-8-2 مزیت های میان مدت بانکداری الکترونیکی 75
2-4-8-3 مزیت های بلند مدت بانکداری الکترونیکی 76
2-4-9 فواید بانکداری الکترونیک برای بانک‌ها 76
2-4-10 نقاط ضعف بانکداری الکترونیکی 76
2-4-11 تاثیر بانکداری الکترونیک بر جنبه های مختلف سیستم بانکی 77
2-4-11-1 تاثیر بانکداری الکترونیک بر ساختار عملیاتی بانکها 77
2-4-11-2 تاثیر بانکداری الکترونیک بر روابط بین بانکها و مشتریان 78
2-4-11-3 تاثیر بانکداری الکترونیک بر روابط بین بانکها 78
2-4-12 تغییراتحاصلهدرپاسخبانک‌هابهتجارتالکترونیکبارویآوردنبهبانکداریالکترونیک 78
2-4-13چالش های سیستم بانکداری الکترونیک 79
2-4-13-1 چالش های قبل از تحقق سیستم 79
2-4-13-2چالش های هنگام تحقق سیستم 79
2-4-13-3 چالش های پس از تحقق سیستم 80
2-4-14 راهکارهای بهبود سیستم بانکداری الکترونیک 80
2-4-14-1 سیاست گذاری و تدوین قانون 80
2-4-14-2 خدمات 81
2-4-14-3 ارائه خدمات سنتی بانکی به صورت الکترونیک 82
2-4-15 بانکداری مشتری مدار در ایران 83
2-4-16 سوئیفت(SWIFT) 84
2-4-16-1شرایطپذیرشیککشوردرسوئیفت 85
2-4-16-2شبکهسوئیفت 86
2-4-16-3 مزایایسوئیفت 86
2-4-17 شبکه VSAT 88
2-4-18درباره شبکه تبادل اطلاعات بانکی (شتاب) 89
2-4-18-1وظائف سیستم شتاب 91
2-4-18-2 محاسنومزایایشبکهشتابوبانکداریالکترونیکی 92
2-4-19تامین امنیت در سیستم‌های بانکداری الکترونیک 93
2-4-20 سیستم های پرداخت الکترونیکی 95
2-4-20-1 نقش بانک ها در سیستم های پرداخت الکترونیکی 96
2-5 بخش پنجم : کارایی بانکداری الکترونیکی تعاریف و مفاهیم 98
2-5-1 تعریف کارایی 98
2-5-2 کارایی 103
2-5-3 اثر بخشی 107
2-5-4 رابطه بین اثربخشی و کارایی 107
2-5-5 تحلیل پوششیداده‌ها(DEA) 109
2-5-6 روند طراحی 109
2-5-7 مفهوم کارایی در تحلیل پوششی داده‌ها 109
2-5-8 تعیین شاخص‌ها (پارامترهای مدل) و اندازه‌گیری آنها 110
2-5-9 DEA و رویکرد سیستمی 110
2-5-10 مفاهیم و معیارهای کارایی 111
2-5-11 اصل ایجاد تنوع در ابزارهای خدمات رسانی سیستمهای
بانکداری الکترونیکی 111
2-5-12بالا رفتن رضایت مشتریان 112
2-5- 13 بالا رفتن سرعت عملیات بانکی 113
2-5-14 تاثیر بانکداری الکترونیک بر تسهیل عملیات بانکی 114
2-5-15 کنترل هزینه ها 115
2-5-16 افزایشاعتمادواعتبارمشتریان
2-5-17 افزایشاعتمادبهنفسمشتریان
2-5-18 خوشنامی تجاری
2-5-19 کارایی بانکداری الکترونیک 116
2-5-20روشهای اندازه گیری کارایی 121
2-5-20-1 نسبت واحدهای کار انجام شده (ستاده ها)به واحدهای داده ها 121
2-5-20-2 نسبت استفاده به دسترسی 121
2-5-20-3 نسبت هایی که کیفیت ستاده ها را مورد توجه قرار می دهند. 122
2-5-21گسترش خدمات بانکداری الکترونیک برای افزایش کارایی 123
2-5-21-1 تاسیس شبکه دسترسی به اینترنت 123
2-5-21-2 تائید صحت مشخصات مشتریان 124
2-5-21-3 کمک به ورود موسسات کوچک به شبکه بانکداری
و تجارت الکترونیک 124
2-5-21-4 صدور صورتحساب به صورت الکترونیک 124
2-5-21-5 ارایه تسهیلات Electronic Business to Business 125
2-5-21-6 صدور پول الکترونیک و چک‌های الکترونیک 125
2-5-21-7 یکپارچه کردن دستگاههای خودکار بانکی (ATM)
و شبکه‌های اینترنت 126
2-5-22 اهمیت و نقش کارایی در تولید 126
2-5-23 روند کارایی 127
2-5-24 نگاهی به کارایی بانکداری الکترونیک در کشور 128
2-5-25 حرکت به سوی فردا 129
2-5-26 خدمات بانکداری الکترونیک در بانک تجارت 130

فصل سوم : روش شناسی تحقیق 132
3-1 مقدمه 133
3-2 نوع روش تحقیق 133
3-3 مدل تحلیلی تحقیق 137
3-4 جامعه آماری 138
3-5 روش نمونه گیری 138
3-6تعیینحجمنمونه 139
3-7 ابزار جمع آوری اطلاعات 140
3-7-1 مطالعات کتابخانه ای 141
3-7-2 پرسشنامه 141
3-8 فرضیه های تحقیق 143
3-9 روایی تحقیق 144
3-10 پایایی تحقیق 145
3-11 آزمونهای آماری مورد استفاده 147
3-11-1 آزمون t استیودنت 149
3-11-2 آزمون کای اسکور 150
3-11-3 آزمون تحلیل واریانس 151
3-11-4 ضریب همبستگی ساده یا پیرسون 153


فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها155
4-1مقدمه 156
4-2 بررسی مشتریان مورد مطالعه بر اساس متغیر های دموگرافیک 157
4-3بررسیتوصیفیپرسشنامه "تاثیربانکداریالکترونیک
درکاراییعملیاتبانکی" باتوجهبهمتغیرهایدموگرافیک 165
4-4 بررسی رابطه همبستگی بین خرده مقیاس های "تاثیر بانکداری الکترونیک
در کارایی عملیات بانکی" 176
4-5 آزمون فرضیه های تحقیق 178
4-5-1 آیا بین بانکداریالکترونیک و شاخص های بانکداری الکترونیک
رابطه معناداری وجود دارد؟ 178
4-5-2 آیابینبانکداریالکترونیکوسرعتبخشیدنبهعملیاتبانکی
ارتباطمعنیداریوجوددارد؟ 178
4-5-3 آیابینبانکداریالکترونیکوتنوعبخشیدنبهعملیاتبانکی
ارتباطمعنیداریوجوددارد؟ 179
4-5-4 آیابینبانکداریالکترونیکوتسهیلعملیاتبانکی
ارتباطمعنیداریوجوددارد؟ 179
4-5-5 آیابینبانکداریالکترونیکوکاهشهزینهونگرانیمشتریان
ارتباطمعنیداریوجوددارد؟ 179
4-5-6 آیابینبانکداریالکترونیکوتاثیراجتماعی ارتباطمعنیداریوجوددارد؟ 180
4-5-7 آیابینبانکداریالکترونیکوافزایشاعتمادبهنفسمشتریان
ارتباطمعنیداریوجوددارد؟ 180
4-5-8 آیابینبانکداریالکترونیکوافزایشاعتمادواعتبارمشتریان
ارتباطمعنیداریوجوددارد.؟ 181
4-6 بررسی نرمال بودن متغییر های پژوهش 181
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری 182
5-1 مقدمه 183
5-2 خلاصه هایی از تحقیق 183
5-3 بررسی فرضیه های تحقیق 185
5-3-1 بررسیفرضیهشماره 1 : بینبانکداریالکترونیکبانکتجارت
ومیزانرضایتمشتریانرابطهمعنیداروجوددارد؟ 185
5-3-2 بررسیفرضیهشماره 2 : بینبانکداریالکترونیکبانکتجارت
وسرعتبخشیدنبهعملیاتبانکیرابطهمعنیداروجوددارد. 186
5-3-3 بررسیفرضیهشماره 3 : بینبانکداریالکترونیکبانکتجارت
وتنوعبخشیدنبهعملیاتبانکیرابطهمعنیداروجوددارد. 188
5-3-4 بررسیفرضیهشماره 4 : بینبانکداریالکترونیکبانکتجارت
وتسهیلدرعملیاتبانکیرابطهمعنیداروجوددارد. 190
5-3-5 بررسیفرضیهشماره 5 : بینبانکداریالکترونیکبانکتجارت
وکاهشهزینههارابطهمعنیداروجوددارد. 191
5-3-6 بررسیفرضیهشماره 6 : بینبانکداریالکترونیکبانکتجارت
وتاثیراجتماعیرابطهمعنیداروجوددارد. 192
5-3-7 بررسیفرضیهشماره 7 : بینبانکداریالکترونیکبانکتجارت
وافزایشاعتمادبهنفسمشتریانرابطهمعنیداروجوددارد. 193
5-3-8 بررسیفرضیهشماره 8 : بینبانکداریالکترونیکبانکتجارت
وافزایشاعتمادواعتبارمشتریانرابطهمعنیداروجوددارد. 195
5-4 پیشنهادات 197

5-5 محدودیت های تحقیق 201
منابع و ماخذ 202
پیوست ها 206
پرسشنامه 207

فهرست جداول و نمودارها
عنوان صفحه


جدول 1) توزیع فراوانی گروه مورد مطالعه بر حسب سن 157
نمودار1) توزیع فراوانی گروه مورد مطالعه بر حسب سن 157
جدول 2 )توزیع فراوانی گروه مورد مطالعه بر حسب تحصیلات 158
نمودار 2 )توزیع فراوانی گروه مورد مطالعه بر حسب تحصیلات 158
جدول 3 ) توزیع فراوانی گروه مورد مطالعه بر حسب شغل 159
نمودار 3 ) توزیع فراوانی گروه مورد مطالعه بر حسب شغل 160
جدول 4) توزیع فراوانی گروه مورد مطالعه بر حسب تعداد عضو در خانواده 161
نمودار 4) توزیع فراوانی گروه مورد مطالعه بر حسب تعداد عضو در خانواده 162
جدول 5 ) توزیع فراوانی گروه مورد مطالعه بر حسب تعداد دفعات استفاده از حداقل یک مورد از شاخص های بانکداری الکترنیک در یک هفته گذشته 162
نمودار 5 ) توزیع فراوانی گروه مورد مطالعه بر حسب تعداد دفعات استفاده از اینترنت بانک در یک هفته گذشته 163
جدول 6 ) توزیع فراوانی گروه مورد مطالعه بر حسب وضعیت تاهل 163
نمودار 6 ) توزیع فراوانی گروه مورد مطالعه بر حسب وضعیت تاهل 164
جدول 7 ) میانگین نمره خرده مقیاس های "تاثیر بانکداری الکترونیک در کارایی عملیات بانکی" به صورت عمومی 165
جدول 8) مقایسه نمره میانگین خرده مقیاس های "تاثیر بانکداری الکترونیک در کارایی عملیات بانکی" بر حسب سن 166
جدول 9 ) مقایسه میانگین نمره خرده مقیاس های "تاثیر بانکداری الکترونیک در کارایی عملیات بانکی" بر حسب سن (ANOVA) 166
جدول 10 ) مقایسه میانگین نمره کل پرسشنامه "تاثیر بانکداری الکترونیک در کارایی عملیات بانکی" بر حسب سن ( جدول ANOVA - Post Hoc Test ) 167
جدول 11) مقایسه میانگین نمره پرسشنامه "تاثیر بانکداری الکترونیک در کارایی عملیات بانکی" بر حسب جنسیت مشتریان 168
جدول 12 ) مقایسه میانگین نمره پرسشنامه "تاثیر بانکداری الکترونیک در کارایی عملیات بانکی" بر حسب جنسیت ( جدول T-Test ) 168
جدول 13) مقایسه میانگین نمره پرسشنامه "تاثیر بانکداری الکترونیک در کارایی عملیات بانکی" بر حسب سطح تحصیلات 169
جدول 14 ) مقایسه میانگین نمره پرسشنامه "تاثیر بانکداری الکترونیک در کارایی عملیات بانکی" بر حسب سطح تحصیلات ( جدول T-Test ) 169
جدول 15) مقایسه میانگین نمره پرسشنامه "تاثیر بانکداری الکترونیک در کارایی عملیات بانکی" بر حسب شغل مشتریان 170
جدول 16 ) مقایسه میانگین نمره کل پرسشنامه "تاثیر بانکداری الکترونیک در کارایی عملیات بانکی" بر حسب شغل مشتریان (ANOVA) 171
جدول 17) مقایسه میانگین نمره پرسشنامه "تاثیر بانکداری الکترونیک در کارایی عملیات بانکی" بر حسب تعداد عضو خانواده مشتریان 172
جدول 18 ) مقایسه میانگین نمره کل پرسشنامه "تاثیر بانکداری الکترونیک در کارایی عملیات بانکی" بر حسب تعداد اعضای خانواده مشتریان (ANOVA) 173
جدول 19) مقایسه میانگین نمره پرسشنامه "تاثیر بانکداری الکترونیک در کارایی عملیات بانکی" بر حسب تعداد دفعات استفاده از بانکداری الکترونیک در یک هفته گذشته 173
جدول 20 ) مقایسه میانگین نمره کل پرسشنامه "تاثیر بانکداری الکترونیک در کارایی عملیات بانکی" بر حسب تعداددفعاتاستفادهازاینترنتبانکدریکهفتهگذشته(ANOVA) 174
جدول 21) مقایسه میانگین نمره پرسشنامه "تاثیر بانکداری الکترونیک در کارایی عملیات بانکی" بر حسب وضعیت تاهل مشتریان 174
جدول 22 ) مقایسه میانگین نمره پرسشنامه "تاثیر بانکداری الکترونیک در کارایی عملیات بانکی" و وضعیت تاهل مشتریان ( جدول T-Test ) 175
جدول 23) بررسی رابطه همبستگی بین خرده مقیاس های "تاثیر بانکداری الکترونیک در کارایی عملیات بانکی" 176
جدول 24) بررسی رابطه همبستگی بین بانکداریالکترونیک
وافزایشرضایتمندیمشتریان 178
جدول 25) بررسی رابطه همبستگی بین بانکداریالکترونیک
وسرعتبخشیدنبهعملیاتبانکی 178
جدول 26) بررسی رابطه همبستگی بین بانکداریالکترونیک
وتنوعبخشیدنبهعملیاتبانکی 179
جدول 27) بررسی رابطه همبستگی بین بانکداریالکترونیک
وتسهیلعملیاتبانکی 179
جدول 28) بررسی رابطه همبستگی بین بانکداریالکترونیک
وکاهشهزینهونگرانیمشتریان 179
جدول 29) بررسی رابطه همبستگی بین بانکداریالکترونیکوتاثیراجتماعی 180
جدول 30) بررسی رابطه همبستگی بین بانکداریالکترونیک
وافزایشاعتمادبهنفسمشتریان 180
جدول 31) بررسی رابطه همبستگی بین بانکداریالکترونیک
وافزایشاعتمادواعتبارمشتریان 181
جدول 32 ) بررسی نرمال بودن توزیع خرده مقیاس های پرسشنامه "تاثیر بانکداری الکترونیک در کارایی عملیات بانکی"به روش کالموگراف- اسمیرنف 181

همرسانی

- اداره تحقیقات بانک سپه (1382)؛ صرفه جویی کاربرد بانکداری الکترونیک در بانکداری سنتی.
2- اشعفی، محمد صادق، سعید شیخانی، " کارتهای بانکی و چگونگی کاربرد آنها در جمهوری اسلامی ایران "، 1377، تهران موسسه تحقیقات پولی و بانکی
3- الهیاری فرد، محمود (دی ماه1382)؛ بانکداری الکترونیک در استرالیا، نشریه داخلی بانک ملی ایران شماره 94.
4- الهیاری فرد، محمود (1382)؛ خدمات بانکداری الکترونیک و نیازهای اجرایی آن در مقایسه تطبیقی هزینه های عملیاتی، خدمات مختلف بانکی؛ تهران؛ پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی؛ چاپ اول.
5- الهیاری فرد، محمد، " خدمات بانکداری الکترونیک و نیازهای اجرایی آن" ، پژوهشکده پولی و بانکی – بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، 1384
6- الهیاری فرد، محمد، "بررسی مقایسه ای خدمات بانکداری سنتی و بانکداری الکترونیک در ایران " ، پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران، 1382، دانشکده حسابداری و اقتصاد
7- بهمند، محمد و محمود بهمنی، " بانکداری داخلی" ، 1370، ناشر موسسه عالی بانکداری ایران
8- جعفری قوشچی، بهزاد، " راههای افزایش کارایی" ماهنامه تدبیر، شماره 126، آبان 81
9- چی شیلدز ،مورل، " تجارت الکترونیک و برنامه ریزی منابع سازمان"، 1387، ترجمه علی پارساییان و پیام حنفی، انتشارات ترمه
10- حمید، آماده، "تبیین موانع و راهکارهای توسعه بانکداری الکترونیکی در چهارچوب سند چشم انداز ایرن 1404" ، مجله علمی – پژوهشی دانش و توسعه، سال 16، شماره 26، بهار 1388
11- خاکی، غلامرضا، " روش تحقیق در مدیریت"، 1388، چاپ چهارم، بازتاب
12- خاکی، غلامرضا، " روش تحقیق با رویکردی به پایان نامه نویسی"، 1384، انتشارات چاپ دوم، بازتاب
13- خاکی، غلامرضا، "روش تحقیق در مدیریت"، 1383، تهران، مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی
14- خمسه، کریم، مریم اخوانو مجتبی باقرزاده، " عوامل موثر در پیاده سازی پژوهش های بانکداری الکترونیک"، اولین کنفرانس سالانه بانکداری الکتروینک، اردیبهشت 86، تهران
15- ربیعی ، منیژه، " تاریجچه بانکداری ایران"، 1380، دفتر پژوهش های فرهنگی
16- سیدجوادین، رضا، " بانکداری الکترونیک و سیرتحول آن در ایران "، 1387
17- سیدجوادین، سیدرضا-کیماسی، مسعود، (1384)، "مدیریت کیفیت خدمات"، تهران: نگاه دانش
18- شکرگذار، رضا (1382)؛ امکان سنجی پیاده سازی بانکداری الکترونیک در ایران با تأکید بر بانک سپه؛ پایان نامه کارشناسی ارشد؛ دانشگاه آزاد اسلامی؛ واحد تهران مرکز
19- علایی، مریم، " بررسی کارایی بانکداری الکترونیکی در بین بانک های ایران با اشتفاده از تحلیلی پوششی داده ها" ، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران، 1387، دانشکده اقتصاد
20- علیپور حافظی، مهدی، " تجارت الکترونیک در مراکز اطلاع رسانی "، همایش جهانی شهرهای الکترونیکیو اینترنتی جزیره کیش – اردیبهشت 1380
21- کهزادی، نوروز، " بانکداری الکترونیک"، مچموعه مقالات اولین همایش تجارت الکترونیک، تهران، 1282
22- کهزادی، نوروز، " بانکداری الکترونیکی پیش نیازها و محدودیت ها و روش های پیاده سازی آن در ایران"، پیک توسعه شماره 27 خردادو تیر ماه 1380
23- مومنی، منصور، " تحلیل آماری با استفاده از spss " ، 1389، چاپ سوم، انتشارات کتاب نو
24- ونوس، داور؛ مختاران، ماهرخ (1381)؛ بانکداری الکترونیک و ضرورت توسعه آن در ایران؛ مدیریت؛ شماره 67و68.
25- ونوس، داور- صفائیان، میترا، (1383)، "روش‌های کاربردی بازاریابی خدمات بانکی"، تهران: نگاه دان

همرسانی

26- alachandher, Krishnan Guru; Santha, vaithilingam and other (2004); Electronic Banking in Malaysia: ANote on Evalution On Evaloution of services and consumer Reactions.
27- Awamleh, Raed; Evants, john; Mahate, Ashraf (2004); Internet Banking in Emergency Market (the case of jordon-ANote;
28- alachandher, Krishnan Guru; Santha, vaithilingam and other (2004); Electronic Banking in Malaysia: ANote on Evalution On Evaloution of services and consumer Reactions.
29- durham,Kathy (1998); life long banking; connecting the unbanked date line.
30- press,Irwin; F.Ganey, Rodenly and F.Hall, Melvin (1997); whats most important to customer satisfaction?; ABA Banking Journal; 37-40 pp, rebmtpes.
31- Sahut, Jean-Michel; Kucerova, Zuzana (2003); Enhance Banking Service Quality with Quality Function Deployment Approwch;
32- P.Vijayan, Bala Shanmugun (2004); Service Quality Evalution of Internet Banking hi Malaysia.
33- Grapes, Joan, (1993), “The Bank Tellers Handbook”, Chicago: Bankers Publishing Company
34- Harrison, Tina, (2000), “Financial Services Marketing”, Washington: Pearson Education
35- Vervest, peter & Dunn, Al, (2000), “How to win customers”, Rotterdom university
36- Woodruffe, Hellen, (1999), “Services Marketing”, London: pitman publishing
37- Jalan Ayer Keroh Lama, (2009),”User Acceptance of Internet Banking Service in Malaysia”, Faculty of Business and Law, Multimedia University
38- Ckaig, Ben, Resisting Electronic payment commentary, july, 1999
39- Crede. Andrereas, “Electronic commerce and Banking Industry, The requirement and opport unitiers for new payment system using the Internet” Science policy research unit university.
40-Dannenberg، M. and kellner،D(1998) “The bank of ،Tomorrow with today’s technology International journal of Marketing، Vol 16،No.2،pp.90-97
41- Ernest & Young, “E commerce: Customer Relation Management Special Report Technology In Fin an cial Services.
42- Fraser, j, Farser,N,Mc,Donald, “The Strategic challenge ofelectronic commerce”, Supply chain management: an international journal, vols, no 1,p.p 14-17.
43- Guru , p and Monash, “Service Quality Evalution of Internet Banking in Malaysla:,
44- Heeks R. successful approaches to information age reform: IDPM, university of Manchaster, 1998
45- Karjaluto, M& Koirumaki, H, “A Large Scale Study of Bank Branch officiency”, journal of service marking, 2003, 7/14 to 7/17.
46- Laio,Z,M,Techeung, “Interncl – basede – banking and consumer attitudes: an empirial outdy”, Information Management, 2002, Vol 39 p.p 283-295.
47- Weiss,j,”The emerging role of Bank in e-commerce current lessues in Economic and Finance”, Federal reserve Bank of New York, 2001.

همرسانی

 

 

 

https://ganj.irandoc.ac.ir/#/articles/6ebd71dc3a49031318a99577613bbf86

سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران

دسترسی به فایل تمام متن : برای دستیابی به فایل تمام متن منبع، به "تالار منابع رقمی" مراجعه فرمایید. آدرس الکترونیکی منبع
‏شماره بازیابی : ۵۱-۷۶۱۵۵
‏شماره کتابشناسی ملی : ‏‫۲۷۹۶۲۸۵‬‬‬‬‬‬‬
‏پدیدآور : حدادی، ابوالفضل، ۱۳۵۷ -
‏عنوان و نام پدیدآور : بررسی نقش بانکداری الکترونیک در کارایی عملیات بانکی [پ‍ای‍ان‌ن‍ام‍ه‌]: مطالعه موردی بانک تجارت/ پژوهشگر ابوالفضل حدادی؛ استاد راهنما فتحی؛ استاد مشاور طبایی‌زاده؛ استاد داور مینویی.
‏مقطع و رشته تحصیلی : (کارشناسی ارشد): مدیریت صنعتی، گرایش مالی.
‏محل و سال اخذ مدرک : ‏‫، ۱۳۹۰.‬‬‬‬‬‬
‏نام دانشگاه/ پژوهشگاه : دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت.
‏مشخصات نشر : ‏‫۱۳۹۰.‬‬‬‬‬‬‬
‏مشخصات ظاهری : ‏‫ل، ۲۱۱ورق‬‬‬‬‬‬: جدول (بخشی‌رنگی)، نمودار (بخشی‌رنگی)، پرسشنامه.
‏یادداشت : چکیده: فارسی- انگلیسی.
‏یادداشت : کتابنامه.
‏شناسه افزوده : فتحی، استاد‌ راهنما
‏شناسه افزوده : طبایی‌زاده فشارکی، حمید، ‏‫۱۳۳۶ - ‏، استاد مشاور
‏توصیفگر : بانک تجارت
‏توصیفگر : بانکداری اینترنتی
خدمات بانکی
مشتریان
اع‍ت‍م‍اد ب‍ه‌ن‍ف‍س‌
‏شناسه افزوده : دانشگاه آزاد اسلامی. واحد تهران مرکزی. دانشکده مدیریت

http://opac.nlai.ir/opac-prod/search/briefListSearch.do?command=FULL_VIEW&id=2796285&pageStatus=1&sortKeyValue1=sortkey_&sortKeyValue2=sortkey_