***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

استاد مشاور دکترمرتضی جعفری‌فشارکی

سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران

دسترسی به فایل تمام متن : برای دستیابی به فایل تمام متن منبع، به "تالار منابع رقمی" مراجعه فرمایید. آدرس الکترونیکی منبع
‏شماره بازیابی : ۵۱-۳۱۷۴۰
‏شماره کتابشناسی ملی : ۱۱۲۷۶۸۲
‏پدیدآور : صدریان، علی‌رضا
‏عنوان و نام پدیدآور : طراحی مرکز اعتلای هنر هفتم در تهران[پ‍ای‍ان‌ن‍ام‍ه‌]/پژوهشگر علیرضا صدریان ؛ استاد راهنما سلیمان ساسون ؛ استاد مشاور مرتضی جعفری‌فشارکی
‏مقطع و رشته تحصیلی : ‏‫( کارشناسی ارشد ): معماری ‬
‏مشخصات نشر : خوراسگان، ۱۳۸۱
‏مشخصات ظاهری : ‏‫ج، [ ۱۲۷ ] ورق‬:مصور، جدول، نقشه
‏یادداشت : چکیده : فارسی - انگلیسی
‏یادداشت : ‏‫کتابنامه : ص. [ ۱۴۵ - ۱۴۶ ]‬
‏شناسه افزوده : ساسون، سلیمان، استاد راهنما
‏شناسه افزوده : جعفریفشارکی، مرتضی، استاد مشاور
‏توصیفگر : طراح‍ی‌ م‍ع‍م‍اری‌
م‍ع‍م‍اری‌
س‍ی‍ن‍م‍ا
ف‍ض‍اه‍ای‌ ف‍ره‍ن‍گ‍ی‌
س‍ال‍ن‌ ه‍ای‌ س‍ی‍ن‍م‍ا
م‍راک‍ز ف‍ره‍ن‍گ‍ی‌
Cultural Centres
ن‍ق‍اب‍ات‌ ث‍ق‍اف‍ی‍ة
ف‍ض‍ا س‍ازی‌
‏توصیفگر : ایران
تهران
‏شناسه افزوده : دانشگاه آزاد اسلامی ( خوراسگان ). دانشکده معماری و شهرسازی
‏چکیده : این پایان نامه تحت عنوان طراحی مرکز اعتلای هنر هفتم در تهران، هدف کلی ایجاد یک مرکز ارائه ی فیلم و نمایش و مکانی برای مواجهه با تفکرت مختلف ، نقد، بررسی و تحقیق را دنبال می کند. مرکز اعتلای هنر هفتم در راستای هدف اهمیت دادن به فضاهای قبل و بعد از تماشای فیلم که جاذبه های آن را چند برابر می کند. شکل می گیرد، به طوری که زمینه بدست آوردن افق معنایی فیلم از راه مبادله تاویل های مختلف فراهم می شود. روش تحقیق در این مطالعه کتابخانه ای و توصیفی است که تحقیقات یافته های تخصصی معماری را در ارتباط با فضاشناسی مورد توجه قرار می دهد و نمونه های مشابه داخلی و خارجی مورد مطالعه و بررسی قرار می گیرد و از طرف دیگر شناخت فیلم و سینما ( هنر هفتم ) مدنظر قرار دارد. روش دیگر روش میدانی است که بررسی سایت مورد مطالعه را در بر میگیرد و در پایان نیز اصول کلی طرح با توجه به نیازها و استانداردها در فضاهای مشابه شکل می پذیرد. استفاده از شیوه های متنوع مطالعاتی به احاطه کامل پژوهشکر بر مسایل طرح وشناخت فضاهای مورد نیاز مرکز اعتلای هنر هفتم کمک کرده است. پزوژه طراحی مرکز اعتلای هنر هفتم معنای نور، حرکت، تخیل ، رویا و حیرت را در واژه خود نهفته دارد. سازمان دهی طرح با مفاهیم بالا هم خوانی دارد. بدین گونه که حرکت در فضا ازاد است نور وسایه روشن آن همه جا را احاطه کرده است و شکوه بنا و تنوع ان کلمات تخیل ، رویا و حیرت را بازگو می کند. فضاهای در ۵ بخش می باشد. بخش اصلی نمایش که شامل سالن های نمایش فیلم و فضاهای وابسته به آن است بخش تخصصی سینمایی که شامل کارگاه تدوین و نقاشی ، بازبینی ، کنترل ، ارشیوها ، لاربراتور و کتابخانه های تخصصی می باشد . بخش فرهنگی که شامل کالری ، معرفی و فروش کتاب، کافی نت، عرضه محصولات فرهنگی و نمازخانه است . بخش اداری که شامل زیر فضاهای اداری و قسمتی برای مراسم فوق برنامه ، همچون جشنواره ها می باشد . در نهایت بخش خدماتی که شامل رستوران ، سرویس های بهداشتی ، انبارها ، حفاظت ، تاسیسات ، تدارکات و پارکینگ است.

http://opac.nlai.ir/opac-prod/search/briefListSearch.do?command=FULL_VIEW&id=1127682&pageStatus=1&sortKeyValue1=sortkey_&sortKeyValue2=sortkey_

طراحی مرکز اعتلای هنر هفتم در تهران