***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

سید جواد هاشمی فشارکی

دکتر سیدجواد هاشمی فشارکی

|Iran, Islamic Republic of

 

۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶

 

 باسلام واحترام 
گزاره فوق اینست "اصلاح طلبان دور شدن از اسلام و نزدیک شدن به غرب را اصلاحات می دانند"
گزاره اثبات شده براساس عملکرد شان اینست :اصلاح طلبان ، اسلامی را باور دارند با اسلام ناب محمدی زاویه زیادی دارد"
"اصلاح طلبان کعبه امال شان غرب است لذار براساس نظریه های انان عمل کرده وتوسعه ای متناسب با الگوهای غربی را در جامعه پیاده میکنند"
" اصلاح طلبان به گفته رژیم صهیونیستی سرمایه های انسانی انانند"وعجیب اینکه خودشان انرا نفی نکردند
" اصلاح طلبان افت انقلابند"
" اصلاح طلبان نسخه به روز شده قاسطین ومارقین وناکثین زمان هستند"
" اصلاح طلبان نیمی شان به دامان غرب پناهنده شده اند ونیم دیگر هم منتظر شرایطند"
" اصلاح طلبان همانندکه قران می فرماید فساد میکنند ومیگویند ما بدنبال اصلاحیم "
" اصلاح طلبان درس عبرت برای انان که هنوز پایشان نلغزیده درس عبرت است "

 

 

 

 

 

https://www.javanonline.ir/fa/news/647434/%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD-%D8%B7%D9%84%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%88%D8%B1-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%D9%88-%D9%86%D8%B2%D8%AF%DB%8C%DA%A9-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD%D8%A7%D8%AA-%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF

 

 

د خبر: 647434

 لینک کوتاه: https://www.Javann.ir/002iQU

تعداد نظرات: ۵ نظر

تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵

صفحه نخست » اخبار کلی

قدیری ابیانه در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاین»:

اصلاح طلبان دور شدن از اسلام و نزدیک شدن به غرب را اصلاحات می دانند

یک کارشناس مسائل استراتژیک معتقد است، سعی می کنند اینگونه وانمود کنند که پیروزی آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را نیز مرهون حمایت آنهاست در حالی که اگر نامزد مورد نظرشان انصراف نمی داد معلوم میشد که چقدر آراء آنان کم است.


جوان‌آنلاین: محمدحسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاین» اظهارداشت: کسانی که اصلاح طلب قلمداد می شوند، معمولا دور شدن از اسلام و نزدیک تر شدن به فرهنگ غربی را اصلاحات می دانند در حالی که من معتقدم این ها را ما باید منحرفین بدانیم چرا که اصلاحات واقعی یعنی نزدیک تر شدن به اسلام و اسلامی تر شدن جامعه و حکومت و ضوابط و شرایطی که در بطن دین وجود دارد.

 


وی تصریح کرد: با این وجود این عده ای که خودشان را اصلاح طلب می دانند به شدت قدرت طلب هستند حتی زمانی که شعار خروج از حاکمیت را می دادند دو دستی به مصادر دولتی و حکومتی چسبیده بودند و هر ترفندی را به کار می برند برای اینکه در قدرت بمانند.

 


قدیری ابیانه افزود: فتنه سال 88 هم نیز در همین راستا بود و این طیف با آنکه می دانستند انتخابات را آن هم با 11 میلیون تفاوت رای باخته اند اما سعی می کردند با هزار ترفند و توطئه قدرت را از آن خودشان کنند و طبیعتا این توطئه ها و ترفندها و تلاش ها برای کسب مواضع قدرت ادامه خواهد کرد و در انتخابات های بعدی نیز این تلاش شان را ادامه خواهند داد.

 


این کارشناس مسائل استراتژیک عنوان کرد: اصلاح طلبان اگر با دیگران ائتلاف کنند به خاطر ناتوانی و کسب همه مواضع قدرت است و یا حتی ائتلاف برای اینکه بخشی از مصادر مدیریتی را در دست بگیرند اما چون عمدتا به شرعیات پایبند نیستند و به کارگیری ترفندهای غیراخلاقی، دروغ، فریب و خدعه را بخشی از سیاست نه بلکه لازمه سیاستمداری می دانند همواره سعی می کنند خودشان را پیروز جلوه دهند.

 


وی گفت: آنها حتی سعی می کنند اینگونه وانمود کنند که پیروزی آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را نیز مرهون حمایت آنهاست در حالی که اگر نامزد مورد نظرشان انصراف نمی داد معلوم میشد که چقدر آراء آنان کم است البته نظرسنجی ها این مسئله را نشان می داد که اصلاح طلبان بیش از 7 درصد آراء را در اختیار ندارند هرچند که همه اصلاح طلبان را نمی شود فتنه گر نامید.

 


قدیری ابیانه ادامه داد: اصلاح طلبان در آینده سعی خواهند کرد با بزرگنمایی خود، تعداد بیشتری از اعضاء خود را در لیست ائتلافات ممکن قرار دهند و فقط در صورت ائتلاف هست که ممکن است که نامزدهایشان به مجلس راه پیدا کنند. 

منبع: جوان آنلاین

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۴