***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

مراسم پویش ملی کمک های مومنانه بسیج مهندسین

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۹، ۰۹:۴۸ ب.ظ

 

 

 

سه شنبه, 12/05/1399

 

 

 

 

 

 

  1. با اتکا به خود می توانیم کشور را از مشکلات رها کنیم/ معطل خارجی ها و غربی ها شدن کمکی به ما نخواهد کرد

شناسه : 39844

سه شنبه, 12/05/1399 - 15:40

نویسنده : manager

دکتر مهدی چمران:

با اتکا به خود می توانیم کشور را از مشکلات رها کنیم/ معطل خارجی ها و غربی ها شدن کمکی به ما نخواهد کرد

مهدی چمران با بیان این که با اتکا به خود می توانیم کشور را از مشکلات رها کنیم؛ گفت: چشم دوختن به آن طرف آب ها است که ما را دچار مسائل و مشکلات کنونی کرده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران و معماری، مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران در مراسم پویش ملی کمک های مومنانه بسیج مهندسین عمران و معماری اظهار داشت: اگر علی وار به سوی خداوند علی  حرکت کنیم دنیا در طول دفاع مقدس و انقلاب شهدا برای خدا و روح خدایی حرکت کنیم؛ دنیا به جای بهتری تبدیل خواهد شد.

وی با بیان این که در طول جنگ ابتکارات مهندسین بسیجی شایان واقع شدند؛افزود: مهندسین با ذات پاک خود و بدون منت به کمک رزمنده ها آمدند.پل اروندشیر و پل صاحب زمان نیز از جمله این کمک ها بودند.

رئیس سابق شورای شهر تهران در ادامه اذعان داشت: مسیری که امروز در پیش داریم استقلال در تولید هر چیزی است.

وی با بیان این که توان و ظرفیت ما بسیار فراتر از وضعیت فعلی است افزود: روش روان و خط مشی درستی برای استفاده از ابتکارات مهندسان جوانمان وجود ندارد.

 مهدی چمران با بیان این که با اتکا به خود می توانیم کشور را از مشکلات رها کنیم؛ گفت: چشم دوختن به آن طرف آب ها است که ما را دچار مسائل و مشکلات کنونی کرده است.

وی افزود:جهاد های خودکفایی باعث پیشرفت حوزه پژوهش شده اند.

رئیس سابق شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت پیشرفت در زمینه های پژوهشی تصریح کرد: معطل خارجی ها و غربی ها شدن کمکی به ما نخواهد کرد و زیر لبخند های مرموز و منافقانه غربی ها چیزی جز دشمنی نیست.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پیشرفت و خودکفایی علمی در ادامه اظهار داشت: پیشرفت ما تا جایی باید ادامه داشته باشد که روزی مردم جهان برای یادگیری علم ایرانیان فارسی را بیاموزند.

چمران با بیان این که در دفاع مقدس نشان داده شد که ما میتوانیم اذعان داشت: امروز هم به جایی رسیده ایم که گران قیمت ترین پهپاد دشمنان را سرنگون کردیم.

وی به استقلال ملی ایران پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و در پایان افزود: علت اصلی همه هجوم ها دشمنی ها استقلال و عزت ملت ایران است.

 

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار استانها
  4. انقلاب اسلامی پر از شگفتی ها است، یکی از این شگفتی ها بسیج است/اختصاص۲ میلیارد تومان به کمک های مومنانه

شناسه : 39843

سه شنبه, 12/05/1399 - 15:32

نویسنده : manager

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری مطرح کرد:

انقلاب اسلامی پر از شگفتی ها است، یکی از این شگفتی ها بسیج است/اختصاص۲ میلیارد تومان به کمک های مومنانه

محمود ایلخان گفت: تاکنون مبلغی نزدیک به ۲ میلیارد تومان توسط سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری به کمک های مومنانه اختصاص داده شده است.

 

مراسم آغاز پویش کمک های مومنانه به یاد شهدای مهندس دفاع مقدس و جبهه مقاومت، مصادف با روز ملی مهندس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در محل مسجد قدس فرودگاه مهرآباد توسط سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری و با حضور و سخنرانی مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران و محمود ایلخان مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری  برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری در این مراسم اظهار داشت: انقلاب اسلامی پر از شگفتی ها است. یکی از این شگفتی ها بسیج است.

ایلخان با بیان این که بسیجیان در تمامی عرصه ها شگفتی آفریدند؛ اظهار داشت:اندیشه ی بسیجی باعث ایجاد شگفتی و بهت زدگی دشمنان شده است.

وی با بیان این که شکست دشمنان مرهون فرامین رهبری و حمایت های مردم است گفت: وقتی از بسیج صحبت می کنیم منظور مردم است و مردم همیشه در صحنه هستند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری با اشاره به کمک های مردمی در همه زمینه ها از جمله زمینه بهداشت اذعان داشت: تاکنون مبلغی نزدیک به ۲ میلیارد تومان توسط سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری به کمک های مومنانه اختصاص داده شده است.

وی با بیان این که ناکامی دشمنان مرهون فرامین رهبری و حمایت های مردم است؛ در ادامه افزود:در بسیج مهندسین عمران و معماری دو محور اصلی گروه های تخصصی و فعالیت های جهادی گروه های عمرانی روستا ها وجود دارد.

ایلخان در پایان با اشاره به تحریم های ۴۲ ساله بی رحمانه علیه ملت ایران افزود: امروز صنعت هوانوردی با کمک و همت بسیجیان در این حوزه توانسته است که روی پای خود بایستد.
 

 

لازم به ذکر است؛این پویش با شعار هر مهندس یک خانواده از تاریخ ۵ تا ۲۰ اسفند در سطح کشور برگزار می شود.

تا کنون ۳۵۰۰۰ بسته معیشتی توسط سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری جمع آوری شده است.

جمع آوری بسته های معیشتی در این پویش تا روز بیستم اسفند ادامه دارد.

توزیع این بسته ها به عنوان کمک های مومنانه و عیدانه بین خانواده های نیازمند از روز ۲۱ بهمن تا روز های پایانی سال صورت می گیرد.

 

 

 

 

http://omranbasij.ir/node/39843

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۰۵

نظرات  (۲)

۰۵ اسفند ۹۹ ، ۲۲:۵۲ مونو پروپلین گلایکول

موفق باشید

۰۵ اسفند ۹۹ ، ۲۲:۱۲ هونیا موتور

عالی