برگزاری نسشت باحضور طلاب مدرسه علمیه فاطمةالزهرا سلام الله علیها در جهت بهبود روند فعالیت های فرهنگی و آموزشی و پژوهشی
آیت الله حائری موفقیت خود را مدیون احترام به استاد خود مرحوم فشارکی می دانست.
برگزاری نسشت باحضور طلاب مدرسه علمیه فاطمةالزهرا سلام الله علیها در جهت بهبود روند فعالیت های فرهنگی و آموزشی و پژوهشی
شناسه خبر : 49645
1396/07/24
تعداد بازدید : 44
نشست باحضور طلاب مدرسه علمیه فاطمةالزهرا سلام الله علیها در جهت بهبود روند فعالیت های فرهنگی و آموزشی و پژوهشی در روز دوشنبه مورخ 24/7/96در ساعت 9 صبح برگزار گردید.
در این نشست عده ای از طلاب به بیان نظرات و ایده ه های خود پرداخته و طلاب شنونده به نقد و بررسی آن می پرداختند.
در ابتدای جلسه دو تن از طلاب ؛ سرکار خانم رفیعی سرکار خانم ترابی با این مطلب بحث خود را آغاز کردند که احترام به استاد یکی از رموز موفقیت طلاب دوره های قبل بوده است . آیت الله حائری موفقیت خود را مدیون احترام به استاد خود مرحوم فشارکی می دانست.
یکی از آفات طلبگی غرور و خود را بالاتر از استاد دانستن و نداشتن گذشت در روابط است.
سپس طلاب به انتقادها و ایرادهایی پرداختند.
1- انتقاد باید در حضور فرد باشد و منجر به غیبت نشود.
2- اتحاد طلاب برای ارائه نظرات و طرح ها در جهت بهبود فعالیت های فرهنگی
3-رعایت احترام اساتید در کلاس
4- منظم بودن و حضور به موقع در کلاس ها و برنامه های فرهنگی ،آموزشی،پژوهشی
خانم رفیعی در ادمه بیان کردند: تداوم حضور در حوزه با سختی هایی همراه است ؛ که نیاز به تلاش و اخلاص عمل دارد.
اگر مجتهده امین داریم به خاطر تلاش و اخلاص در این راه بود، وما سرباز امام زمان (عجل الله فرجه الشریف )هستیم در مقابل شهریه ای که دریافت می کنیم مسئولیم و روز قیامت باید پاسخگو باشیم.
این بانوی بزرگ در دوران زندگی مشقت های بسیاری تحمل کردند.و در سه روز دو بچه خردسالش را از دست داد و هنگامی که استاد دلیل غیبت یک روزه اش را جویا شد پاشخ داد خدا امانتی داد و هم اکنون آن را پس گرفت .
ما طلاب اگر بخواهیم پیشرفت کنیم باید اخلاص داشته
http://fzahrabidgol.whc.ir/news/view/49645/%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%86%D8%B3%D8%B4%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B3%D9%87-%D8%B9%D9%84%D9%85%DB%8C%D9%87-%D9%81%D8%A7%D8%B7%D9%85%D8%A9%D8%A7%D9%84%D8%B2%D9%87%D8%B1%D8%A7-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%87%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D9%87%D8%AA-%D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF-%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D9%88-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D9%88-%D9%BE%DA%98%D9%88%D9%87%D8%B4%DB%8C