***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

 استاد مشاور دکتر محمد فشارکی.

سازمان اسناد و كتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران

 

شماره کتابشناسی ملی : ‏‫‬‭م۸۵-۳۸۸۴۴
‏عنوان و نام پدیدآور : نقش حوزه های مقاومت آموزشی، پژوهش و درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در عملکرد واحد مدارک پزشکی بیمارستانهای تابعه ۱۳۷۸- ۱۳۷۷[پ‍ای‍ان‌ن‍ام‍ه‌]پژوهشگر مریم عزیز محمدیاستاد راهنما جمال الدین طبیبی استاد مشاور محمد فشارکی.
‏مشخصات نشر : تهران۱۳۷۸.
‏مشخصات ظاهری : ۱ ج ( شماره گذاری گوناگون ).
‏یادداشت : چکیده : فارسی - انگلیسی.
‏یادداشت : کتابنامه.
‏مقطع و رشته تحصیلی : ( کارشناسی‌ارشد ) : آموزش مدارک پزشکی.
‏چکیده : ‏‫در این پژوهش به بررسی نقش حوره های معاونت آموزشی، پژوهشی و درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در عملکرد واحد مدارک پزشکی بیمارستانهای تابعه ۷۸ - ۱۳۷۷ پرداخته شده است. جهت تحقق آن ۱۲ سوال پژوهشی مورد توجه قرار گرفت و به آنها پاسخ داده شد. نوع پژوهش۷ توصیفی - تحلیلی بوده و جامعه پژوهش را روسا۷ مدیران و نمونه های تصادفی از کارشناسان ستادی حوزه های معاونت آمزوشی، پژوهشی و درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تشکیل می دادند. مهمترین نتایج این پژوهش به شرح زیر می باشد: با محاسبه P و سطح اطمینان 95% تفاوتی از نظر میزان بهره گیری از مدارک پزشکی در سه حوزه معاونت مذکور مشاهده نشد. با محاسبه و سطح اطمینان 95% تفاوتی از نظر میزان آشنایی سه معاونت مذکور با مدراک پزشکی وجود ندارد. با محاسبه و سطح اطمینان 95% نقش سه حوزه مذکور در عملکرد واحد مدارک پزشکی مراکز تابعه، متفاوت می باشد و این تفاوت با اطمینان 95% و به ترتیب مربوط به گروههای معاونت آموزشی - پژوهش و آموزشی - درمان می باشد.‬

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://opac.nlai.ir/opac-prod/search/briefListSearch.do?command=FULL_VIEW&id=1057400&pageStatus=1&sortKeyValue1=sortkey_&sortKeyValue2=sortkey_