***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 استاد راهنما: دکترحمید طبایی‌زاده فشارکی

https://ganj.irandoc.ac.ir/#/articles/abba9fc03073e5dc5aea5572f7cfc7a8

 

 

بررسی تاثیر سامانه های مدیریت ارتباط با مشتری بر تولید دانش در مشتریاناداره کل امور مالیاتی غرب شهر تهران


 پارسای داخل کشور

 کارشناسی ارشد

 1396

 رشته: مدیریت - مدیریت مالی

 پدیدآور: کیانوش کیانی استاد راهنما: حمید طبایی‌زاده فشارکی

 دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهریار

چند برگ نخستتمام‌متن

در سال های اخیر مدیریت دانش به عنوان یکی از عبارتهای شایع در سازمان ها مورد عنایت واقع شده است. این سیستم بر اکتساب دانش از کارکنان درباره مشتری، رقبا و محصوالت سازمان تاکید دارد. به عبارت دیگر مدیریت دانش تشویق کارکنان در جهت تسهیم دانش به اشتراک گذاشتن دانش و ایده ها به منظور افزایش ارزش افزوده محصولات می باشد است و مزیت آن رضایت مشتری « درون سازمانی » بنابراین چشم انداز مدیریت دانش از خدمات و محصولات بهتر است. به هر حال هنگامی که سازمان شروع به توسعه شایستگی های خود در مدیریت دانش درون سازمانی می کند و از آن در جهت دستیابی به اهداف سازمان کمک می گیرد، بینش خود را کمی وسیع تر ساخته و به منابع جدیدی از دانش که لزوما درون مرزهای سازمانی قرار نگرفته است، چشم می ورزد. با تاکید بر دانش به عنوان منبع کلیدی رقابتی در دنیای امروزی، سازمان ها باید به عنصر کلیدی دیگری نیز توجه کنند « دانش مشتری » یعنی .پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر سامانه های مدیریت ارتباط با مشتری بر تولید دانش در مشتریان اداره کل امور مالیاتی غرب شهر تهران اجرا شد. به این منظور از پرسشنامه استاندارد حاوی 20 سوال جهت جمع آوری اطلاعات مورد نیاز استفاده گردید و توسط 375 نفر از مشتریان مالیاتی پاسخ داده شد . همچنین برای تحلیل داده ها از مدل معادلات ساختاری استفاده شد و پایایی پرسشنامه از طریق آلفای کرونباخ 0.88 مورد سنجش قرار گرفت. نتیجه پژوهش این موضوع را تایید کرد که سامانه های مدیریت ارتباط با مشتری بر تولید دانش در مشتریان اداره کل امور مالیاتی غرب شهرتهران تاثیر دارد. در پایان بر اساس یافته های تحقیق پیشنهاداتی ارائه گردید .

 

 

https://ganj.irandoc.ac.ir/viewer/abba9fc03073e5dc5aea5572f7cfc7a8?sample=1

https://ganj.irandoc.ac.ir/#/articles/abba9fc03073e5dc5aea5572f7cfc7a8