***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

آقای ابوالفضل فشارکی، مدیرعامل البرز پلیمر سپاهان

http://iranplast.ir/master/single.php?type=news&id=25

 

١٣٩٨/٠۶/٢۵

ایران پلاست سال قبل نمایشگاه خوبی برای کمک به صادرات ما بود


 

البرز پلیمر سپاهان (ASP)از دهه 70 در صنعت پلیمر آغاز به کار کرده و به گفته مدیر مجموعه در دهه 80 به بلوغ کامل و گستردگی فعالیت مورد نظر رسیده است. این مجموعه برای صنعت ساختمان، خطوطی از قبیل: خط تولید لوله های پلی اتیلن، از اندازه 16 تا 1200 میلی متر، خطوط تولید لوله های پی وی سی از 20 تا 400 میلی متر، ماشین آلات UPVC، خط تولید انواع پروفیل های در و پنجره، خطوط تولید نوارهای آبیاری قطره ای، خط تولید داکت برق، دیوار پوش و کف پوش های PVC و به طور کلی کلیه خطوط پیوسته اکسترودری را طراحی و تولید می کند.
ابوالفضل فشارکی، مدیرعامل البرز پلیمر سپاهان در ادامه می افزاید: خط تولید سنگ مصنوعی (سنگ PVC) را هم در ایران طراحی کرده و ساخته ایم. این خط در استان خراسان رضوی و استان البرز در حال کار است. این خطوط در سال های 95 و 96 نصب و راه اندازی شده و در حال حاضر بر روی پروژه خطوط تولید لوله های آبیاری تحت فشار در حال کار هستیم. 
وی از صادرات به کشورهای منطقه می گوید: ما به کشورهای آسیای میانه از جمله تاجیکستان، قرقیزستان و ازبکستان صادرات داشته ایم. در کشورهای افغانستان و عراق هم سعی کرده ایم تا با حضور موثر و بررسی تقاضا، نیازشان را تامین کنیم. برنامه ما این است که صادرات خود را به کشورهای بیشتری توسعه بدهیم. 
با توجه به تحریم ها و شرایطی که بر اقتصاد حاکم است، توانسته ایم سرپا بمانیم. صنعت لاستیک و پلاستیک جزو صنایعی هستند که با وجود تحریم ها توانسته اند سرپا بمانند. 
بسیاری از ماشین هایی را که امکان ساختش در ایران نبود و یا واردات گسترده ای داشت، با اتکا به واحد طراحی قوی خود، امروز در این مجموعه می سازیم. در صنعت لوازم خانگی هم توانسته ایم فعالیت هایی انجام بدهیم. بخشی از قطعاتی که در تولید تلویزیون و ماشین لباسشویی مورد استفاده است را طراحی کرده و به تولید صنعتی رسانده ایم. 
لوله های کاروگیت و تجهیزات و لوازم جانبی که در صنعت پلیمر مورد استفاده است را به بازار عرضه می کنیم. امیدوارم بتوانیم قدم های محکم تر و بزرگ تری در راه پیشرفت در صنعت پلیمر برداریم. 
دغدغه بزرگ مشتریان و خریداران، امروزه خدمات پس از فروش است. ما بخش خدمات پس از فروش بسیار قوی ای داریم و چه از نظر تامین مواد و قطعات یدکی و چه از نظر تعمیرات یا خدمات رسانی دارای یک مجموعه بسیار متخصص هستیم. در ایران خدمات 24 ساعته آن-لاین ارائه می دهیم. در خارج از ایران هم سعی کرده ایم از مشتریان قدیمی که همکاری گسترده ای با آنان داشته ایم در بحث خدمات پس از فروش کمک بگیریم. 
راهکارهایی را برای کشورهایی همسایه تدارک دیده ایم و طی 72 ساعت خدمات مورد نیاز مشتری را در کشورهای همسایه ارایه می کنیم. پایگاه هایی از قدیم در عراق و افغانستان که بازارهای عمده فروش ما هستند، داشته ایم. اگر نیاز به تعمیر یا قطعه باشد، کارشناسان ما آماده هستند که برای ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن به این کشورها بروند. می توانیم این طور ادعا کنیم که همین خدمات پس از فروش مطلوب، توانسته ما را تا امروز سرپا نگه دارد. 
فشارکی در خصوص حضور این شرکت در نمایشگاه ایران پلاست می گوید: از اولین دوره ایران پلاست تا امروز در نمایشگاه ایران پلاست حاضر بوده ایم. سعی کرده ایم در نمایشگاه های مربوط به صنعت پلاستیک و پلیمر از جمله این نمایشگاه شرکت داشته باشیم. در نمایشگاه های استانی مانند اصفهان پلاست هم حاضر بوده ایم. 
از مشتریان قدیمی خود دعوت می کنیم و ملاقات های صمیمانه ای با آنان در نمایشگاه ها داریم. هدف ما از شرکت در نمایشگاه ها این است که بتوانیم سهم بیشتری از بازار را به دست بیاوریم. 
فشارکی معتقد به فعالیت های صنفی و تشکلی است: چنان که می دانید یک انجمن صنفی کارفرمایی ماشین آلات پلیمری در ایران تاسیس شده که ما هم عضو این انجمن هستیم. سال گذشته حضور در ایران پلاست تجربه خوبی برای ما بود. با همکاری دوستان، سالنی را برای تولیدکنندگان ماشین آلات داخلی در نظر گرفتند که ما هم در آن سالن حضور داشتیم. در این دوره ایران پلاست هم همین سیاست اتخاذ شد و سالن 6 و 7 به انجمن صنفی کارفرمایی ماشین آلات پلیمری اختصاص داده شد. 
در نمایشگاه سال 98 سعی کرده ایم خطوط تولید جدید خود را شامل خطوط تولید لوله های گاز، خطوط تولید گرانول، خطوط تولید آبیاری قطره ای و خطوط تولید لوله های PVC عرضه کنیم. نمایشگاه ایران پلاست سال گذشته به ویژه در بحث صادرات برای ما نمایشگاه بسیار خوبی بود. امیدوارم امسال هم بتوانیم در صادرات قدم های جدیدی برداریم. در حقیقت بازار داخل در حال حاضر توان استفاده از محصولات ما را کمتر داراست. با توجه به شرایط ارزی کشور به نظر می رسد در صادرات بتوانیم بهتر عمل کنیم. 
از دوره گذشته ایران پلاست تا امروز، در حدود 15 نفر نیروی متخصص به مجموعه ما افزوده شده است. به دلیل سفارش های جدیدی که از کشورهای اطراف دریافت کردیم ناچار بودیم نیروی متخصص جدید برای پاسخ به درخواست های جدید استخدام کنیم. طی یک سال گذشته بیشترین فروش ما در بخش صادرات بوده است. 
او در ادامه می افزاید: صنعت پلاستیک بیش از یک نمایشگاه در سال نیاز ندارد!یا این نمایشگاه را دو سال یک بار برگزار کنید یا اگر بناست هر سال برگزار شود، باید یک نمایشگاه خوب مثل ایران پلاست برگزار شود. نیاز نیست هر شهری برای خودش یک نمایشگاه پلاستیک برگزار کند. این صنعت کشش این همه نمایشگاه را ندارد. به خصوص برای شرکت هایی همچون  ما که کارشان ماشین سازی ست. آماده کردن ماشین برای عرضه در نمایشگاه بسیار زمان بر و سخت است. اینکه یک ماشین را در همه نمایشگاه ها به نمایش بگذاریم هم، کار درستی نیست. 
امیدواریم نمایشگاه ایران پلاست امسال برای همه خوب باشد. صنعت پلاستیک صنعتی ست که بسیار پویاست و جای کار بسیاری دارد. این تحریم هایی که اعمال شده حداقل این خودباوری را به ما داد و یک اعتماد سازی در داخل کشور از سوی صنعت نسبت به ماشین سازان داخلی شکل گرفت. 
فشارکی به برخی از مشکلات صنعت ماشین سازی اشاره می کند و می گوید: بخشی از قطعات مورد استفادهما وارد می شود. به این دلیل که یا تکنولوژی اش در داخل نیست و یا کیفیت لازم را ندارد و یا نمی توانند آن قطعه را در ایران تعمیر کنند. واردات هم بسیار دشوار شده بود که با رایزنی هایی که انجام دادیم و کمک هایی که وزات صنعت به ما کرد، توانستیم از این بحران هم عبور کنیم. 
و او بالاخره از فرصت ها می گوید: به واسطه افزایش چند برابری نرخ ارز،قیمت ماشین آلات ما هم چند برابر شد. در داخل کشور در این مدت به ما خیلی سخت گذشت و نتوانستیم ماشین آلات را آن طور که باید و شاید به بازار داخل عرضه کنیم. همه کمبودهایی که در بازار داخل مشاهده می کردیم از طریق صادرات جبران شد.امیدوارم نوسانات ارزی به یک ثبات منتهی بشود. این نوسانات در فروش داخل کشور ما 60 درصد اثرگذار بوده است.
در جلساتی که در هیئت مدیره انجمن داریم و صحبت هایی که می شود می بینیم که جوانان مستعد و خوبی وارد حوزه ماشین سازی شده اند. خود ما به دنبال این هستیم که اطلاعات مان را به روز کنیم و کیفیت ماشین آلات مان را بالاتر ببریم. من فکر می کنم اگر به این جوانان بهای بیشتری و اعتماد بیشتری داده شود- با تثبیت نرخ ارز و قیمت ها-  چنان چه گفتم شاهد پویایی این صنعت و رشد چشمگیر آن خواهیم بود. با حمایت هایی که انتطار داریم، ما باید بتوانیم بیشتر در مقوله صادرات حرکت کنیم. 
فن آوری ها در حال به روز شدن هستند. در کشاورزی برای آبیاری از لوله های تحت فشار و نوین استفاده می شود. از حالت سنتی خارج شده و به شکل صنعتی در می آید. در مورد صنعت ساختمان، هم، ساختمان ها در حال سبک سازی هستند و نیاز به محصولات جدید و سبک دارند. 
سنگ مصنوعی یکی از این محصولات جدید است که بسیار سبک و مقاوم است و جلوه قشنگی نیز به ساختمان می بخشد. 
این نشان می دهد آینده این صنعت یعنی صنعت پلیمر، آینده خوبیست. به شرطی که تنش ها کمتر شود و ثبات و حمایت به وجود بیاید. 
حداقل برای جوان ها یک دلگرمی ایجاد کنند که تلاش و فعالیت آنها دیده شود. من پیشکسوت نیستم، کوچک ترین عضو این صنعت هستم ولی به کارم بسیار علاقمندم. دوست دارم خطوط تولید متنوع بسازم. در شروع کار فقط یک مدل خط تولید می ساختم اما امروز 20 خط تولید می سازم. 
در پایان باید بگویم، هر چه نمایشگاه تخصصی تر باشد، بازدیدکنندگان متخصص بیشتری از نمایشگاه بازدید می کنند و بحث های تخصصی و علمی  بین مشارکت کننده و بازدیدکننده انجام می شود و این گفت و گوها منجر به حصول نتیجه یا ارائه یک راه حل جدید خواهد شد. به دلیل موقعیت جغرافیایی که ایران دارد و سوابق درخشان نمایشگاه ایران پلاست، بازدیدکنندگان خارجی را در سال های گذشته می دیدیم که از کشورهای دور آمده و برای شان مهم است که وارد این صنعت، این کشور و این نمایشگاه شوند.

 

 

http://iranplast.ir/master/single.php?type=news&id=25

 

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست نخستین بار به ابتکار شرکت ملی صنایع پتروشیمی به منظور رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور در بازارهای جهانی در سال 1381 برگزار شد.

با توجه به نقش موثر شرکت ملی صنایع پتروشیمی در تولید مواد اولیه مورد استفاده از صنایع پایین دستی این شرکت به عنوان مجری، مدیریت برگزاری این نمایشگاه را در دست گرفت.

چهار دوره نخست این نمایشگاه با حضور مشاوران مجرب و با تجربه نمایشگاهی برگزار شد. اما با برخی تغییرات ساختاری، برگزاری این نمایشگاه -که صاحب اعتباری جهانی شده بود- به روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی واگذار شد و از این دوره تاکنون روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی مدیریت برگزاری این نمایشگاه را برعهده گرفته است.

اکنون با تغییر نقش شرکت ملی صنایع پتروشیمی از یک شرکت مجری طرح و تولیدکننده و فروشنده محصولات پتروشیمی به نقش توسعه گر چه در بخش بالادست صنعت و چه در بخش پایین دست، این شرکت در جایگاه تسهیل گر و تبیین کننده نقشه راه آینده این صنعت متولی برگزاری این نمایشگاه است. نقشی که می تواند زمینه حضور موثرتر و هدفمند تر صنایع پتروشیمی کشور را در بخش پایین دست در بازارهای منطقه ای - که بازار اصلی کشور هستند – فراهم کند.

از این رو این شرکت قصد دارد برگزاری نمایشگاه های منطقه ای را در کشورهای همسایه برنامه ریزی و اجرا نماید تا زمینه حضور تولیدکنندگان کشور در بازارهای هدف و صادراتی را فراهم آورد.

 

http://iranplast.ir/master/aboutUS.php

 

١٣٩٨/٠٧/٠۶ 

پنج نکته درباره ایران پلاست

ایران پلاست سیزدهم، هفته گذشته برگزار شد؛ نمایشگاهی که برگزاری آن را به طور کلی برای اقتصاد کشور بویژه در شرای...

١٣٩٨/٠٧/٠٣ 

نکوبهینه ماشین: ما امروز فقط ماشین نمی فروشیم، یک فرآیند را می فروشیم/ ربات های ایرانی در ایران پلاست

کاوه سلیمی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک و مدیر اجرایی نکو بهینه ماشین است که ده سال از فعالیت وی د�...

١٣٩٨/٠٧/٠٣ 

پتروشیمی غدیر در ایران پلاست: 23 درصد بازار PVC کشور را در اختیار داریم

 محسن بیگلر بیگی، عضو هیات مدیره و معاون بازرگانی پتروشیمی غدیر به ستاد خبری ایران پلاست گفت: ما با هدف حمایت ا...

١٣٩٨/٠٧/٠٣ 

 ماشین سازی پولاد: فنری که جمع شده، به زودی آزاد می شود و سیل مشتری به بازار هجوم خواهد آورد/ تنها ماشین در حال تولید محصول در نمایشگاه

شرکت ماشین سازی پولاد بنا بر سنوات گذشته، همیشه حضور پرقدرتی در نمایشگاه ایران پلاست داشته و همواره دستاوردها...

١٣٩٨/٠٧/٠٣ 

یک تولیدکننده بزرگ مستربچ و کامپاند: حذف رقبای خارجی تاثیر مثبت تحریم ها بوده است

آوا پلیمر و مهتاب پلیمر پویا، تولیدکننده انواع پرکننده های کربنات کلسیم، افزودنی ها، مستربچ های سفید، مشکی و �...

١٣٩٨/٠٧/٠٣ 

نایلون سپید با دو محصول جدید در نمایشگاه

در سال1358  فروشگاه کوچکی به نام نایلون سپید در محله مولوی با هدف عرضه محصولات پلاستیکی تاسیس شد. در ابتدا این �...

١٣٩٨/٠٧/٠٣ 

یک غرفه گذارتامین کننده افزودنی های PVC از کشور ترکیه در نمایشگاه: ایران بهترین بازار ماست

Akdeniz Kimya ترکیه تولیدکننده مواد اولیه و افزودنی های در و پنجره های UPVC است که در ایران پلاست سیزدهم به عنوان غرفه �...

١٣٩٨/٠٧/٠٣ 

پلیمر آریاساسول گرید 4261 پلی اتیلن سنگین خود را دقایقی پیش در ایران پلاست معرفی کرد/ خودکفایی در تولید باک بنزین خودرو و مخازن IBC

دقایقی پیش و در واپسین روز برگزاری نمایشگاه ایران پلاست، طی نشستی خبری، آریاساسول گرید جدید HDPE خود را معرفی کر...

١٣٩٨/٠٧/٠٣ 

یک غرفه گذار چینی، سازنده ماشین آلات تولید فیلم در ایران پلاست: یک ماشین فروختیم و 4 مذاکره جدی داشتیم

نماینده HB Machinery چین، یکی از غرفه گذاران در نمایشگاه، به ستاد خبری ایران پلاست گفت: HB Machinery از شرکت های ماشین سا�...

١٣٩٨/٠٧/٠٣ 

وزیر انرژی سوریه و سفیر این کشور به همراهی معاون وزیر نفت ایران در امور پتروشیمی از ایران پلاست بازدید کردند

دقایقی پیش وزیر نفت و کشور سوریه و سفیر این کشور در ایران به همراهی دکتر محمدی، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی...

١٣٩٨/٠٧/٠٣ 

ساتراپ پلیمر، گونه های جدید فیلم های کشاورزی را در نمایشگاه معرفی کرد

داوود فتاح مدیرعامل شرکت ساتراپ پلیمر است. به گزارش ستاد خبری ایران پلاست، از جمله محصولات این شرکت انواع فیلم...

١٣٩٨/٠٧/٠٣ 

ماشین سازی شاهین در ایران پلاست: برای پیروزی در جنگ اقتصادی، باید به سلاح تکنولوژی مجهز شویم

علی خرسند‌فر، مدیرعامل ماشین‌سازی شاهین است. وی از سال 68 به ساخت ماشین‌آلات قالب گیری تزریقی مشغول بوده که ت�...

١٣٩٨/٠٧/٠٣ 

تازه های رنگی و غیر رنگی کربی پلیمر در ایران پلاست

حسین ملکوتی، مدیرعامل کیمیا رنگدانه ی پارس (کربی پلیمر) است. این شرکت در سال 1370 تاسیس و در زمینه ی تولید مستربچ �...

١٣٩٨/٠٧/٠٣ 

آریامستربچ: حامی نمایشگاه شدیم تا ایران پلاست را در این شرایط سخت همراهی کنیم

در حال حاضر آریا مستربچ با ظرفیت تولید سالیانه 7 هزارتن در سال و بیش از ٨٠ نوع شید رنگی مشغول به کار است و توانای...

١٣٩٨/٠٧/٠٣ 

پایدارساز شیمی و معرفی بایوپلاستی سایزرهای جدید برای بسته بندی صنایع غذایی در ایران پلاست

تولید انواع افزودنی های مواد پلیمری خصوصاً پی وی سی شامل پایدار کننده ها، روان کننده ها و نرم کننده ها در کارنا...

١٣٩٨/٠٧/٠٣ 

روتنگران پارسه امسال خط جدید لوله های اسپیرال مسلح با قطر 5 متر را بهره برداری می کند

روتنگران پارسه، تولیدکننده لوله های کاروگیت اسپیرال مسلح و ماشین های جوش پلی اتیلن در شهرک صنعتی بهارستان است...

١٣٩٨/٠٧/٠٣ 

"سمپا" با سه محصول جدید در نمایشگاه و در پاویون انجمن صنایع همگن پلاستیک البرز

  سید سلمان سید ابراهیمی، مدیر عامل شرکت سازه مصنوعات پلیمری البرز(سمپا) یکی دیگر از اعضای انجمن صنایع همگن پل...

١٣٩٨/٠٧/٠٣ 

معرفی کامپاندهای الاستومری جدید در ایران پلاست/ دست نگهدارید واردات کافیست!

حسین مددی، رییس هیات مدیره شرکت سولار پلیمرنواندیش در گفت و گو با ستاد خبری ایران پلاست گفت: این شرکت بیش از یک ...

١٣٩٨/٠٧/٠٣ 

داراپلاستیک غرب: نگاهی پیشرو به محصولات تجدیدپذیر

دارا پلاستیک غرب در زمینه تولید فیلم های شرینک بسته بندی و فروشگاهی در قالب سه واحد تولیدی فعال است. هوشنگ انوش...

١٣٩٨/٠٧/٠٣ 

کتاب الکترونیکی تعاملی برای نخستین بار درنمایشگاه ایران پلاست منتشر شد

شرکت گروه نامور دوام مهر (گندم) در زمینه توسعه کسب و کار و برند سازى بر پایه سوق دادن شرکت ها از اقیانوس سرخ به ا�...

١٣٩٨/٠٧/٠٢ 

دکتر سعیدی مدیرعامل پتروشیمی جم در ایران پلاست: توسعه گریدهای جدید پلیمری استراتژی این شرکت است

دکتر محمد رضا سعیدی، مدیر پتروشیمی جم با حضور در ستاد برگزاری نمایشگاه ایران پلاست با رسانه ها گفت و گو کرد. به ...

١٣٩٨/٠٧/٠٢ 

PETRA CULLMANN مدیر معتبرترین نمایشگاه پلاستیک دنیا K در ایران پلاست با مدیران نمایشگاه مذاکره کرد

نمایشگاه K 2019 به عنوان معتبرترین نمایشگاه صنعت پلاستیک و لاستیک دنیا شناخته می شود. بسیاری از سایر نمایشگاه ها�...

١٣٩٨/٠٧/٠٢ 

صادرات 7.5 میلیون دلاری یک مشارکت کننده در نمایشگاه/ پارسان پلیمر: از نوآوری غافل نیستیم

پارسان پلیمر هم در تولید و هم در بازرگانی صنعت پلاستیک کشور فعال است. خطوط این مجموعه مصنوعاتی چون جعبه کمک های...

١٣٩٨/٠٧/٠٢ 

میلان کالاپلاست با دو ماشین جدید در نمایشگاه

غلامحسین خلیلی میلانی، کسی که بیش از 41 سال در صنعت ماشین سازی پلیمر کشور فعالیت داشته، مدیرعامل شرکت میلان کال...

١٣٩٨/٠٧/٠٢ 

اطلس ماشین پلیمر یک کارخانه جدید راه اندازی می کند

به نظرم نمایشگاه از نظر ترابری، اسپانسری و موارد اجرایی برگزاری بهبودهایی داشته و ما نسبت به سال قبل کمتر تحت �...

١٣٩٨/٠٧/٠٢ 

گروه صنعتی عظیم یک دستگاه گاست کاربردی جدید را در ایران پلاست معرفی کرد

امیرحسین عظیمی پور مدیرعامل گروه صنعتی عظیم است. فعالیت این مجموعه با طراحی و ساخت سیستم های الکترونیک در سال 1...

١٣٩٨/٠٧/٠٢ 

بزرگترین صادرکننده استان مازندران بعد از کاله در ایران پلاست

 مازرون فوم در کنار تولید انواع ظروف یکبار مصرف و ظروف جاذب، ظروف PLA، ورق های پلی اتیلن، ضربه گیرهای لوازم خانگ...

١٣٩٨/٠٧/٠٢ 

سایناپلیمر: هم در تولید مواد اولیه دانش بنیان هستیم و هم در ساخت ماشین آلات

امید رضایت، فارغ التحصیل رشته ی شیمی کاربردی است و از زمان دانشجویی وارد صنعت پلیمر شده است. به گزارش ستاد خبر�...

١٣٩٨/٠٧/٠٢ 

نشست های B2B در سومین روز نمایشگاه همچنان پرمخاطب است/ رییس اتحادیه واردکنندگان و صادرکنندگان اقلیم کردستان در ایران پلاست/ تور صنعتی استان سمنان هم به نمایشگاه آمد

به گزارش ستاد خبری ایران پلاست، نشست مشترک بین شیخ مصطفی شیخ عبدالرحمن، رییس اتحادیه واردکنندگان و صادرکنندگ�...

١٣٩٨/٠٧/٠٢ 

در نمایشگاه در پایون انجمن صنایع همگن پلاستیک البرز حضور داریم/ بازیافت همیشه در کشور رونق دارد

 به گزارش ستاد خبری ایران پلاست، آرمان پلیمر سینا با هدف فعالیت در بخش بازیافت پلاستیک ها آغاز به کار کرده است....

١٣٩٨/٠٧/٠٢ 

سپهر دنیا با اسپری فوم های پلی یورتانی آب پایه در ایران پلاست

شرکت سپهر دنیا بیش از 25 سال در زمینه ی تولید فوم های پلی یورتان سابقه داشته و 5 سال است که تولید این ماده را در کش...

١٣٩٨/٠٧/٠٢ 

سیبویه وکس: نمایش محصولات با فرمول های اختصاصی، برای اولین بار در ایران پلاست

  سیبویه ظهیری، مدیرعامل شرکت سیبویه وکس است. پدر وی در شرکت ایران برس و پایون پلیمر از پیشکسوتان صنعت پلاستیک...

١٣٩٨/٠٧/٠٢ 

سیستم های راهگاه گرم رینا: با اعمال محدودیت های وارداتی، صنعت داخل کشور 30 درصد رشد کرد

رایموند محرابی مدیر عامل شرکت راهگاه گرم رینا (تکمیشن) در خصوص برنامه های این شرکت در نمایشگاه ایران پلاست به �...

١٣٩٨/٠٧/٠٢ 

مدیر AMAPLAST ایتالیا: اعضای انجمن ما به رغم شرایط پیچیده آماده افزایش تجارت با همتایان ایرانی هستند

  آقای Fabrizio vanzan مدیر بخش نمایشگاه اتحادیه AMAPLAST ایتالیا که به نمایندگی این اتحادیه در سیزدهمین دوره نمایشگاه ب...

١٣٩٨/٠٧/٠٢ 

کاجاران: از فضای تحریم برای خودکفایی بهره گرفتیم/ ساخت گیربکس های جدید در کشور

او فعالیت خود را در کارگاه پدرش مانوک ابراهیمی آغاز کرده و پیشه ی پدر را در پیش گرفته است. کارخانه ی کاجاران از �...

١٣٩٨/٠٧/٠٢ 

تعویق طرح های توسعه به دلیل تحریم ها/ امیدواریم در ایران پلاست آینده محصولات خطوط جدید را معرفی کنیم

 شرکت پارس پلاستیک خوزستان در سال 1374 با هدف تولید ورق، ظروف بسته بندی و یکبار مصرف در شهر اهواز تاسیس شد. محصول�...

١٣٩٨/٠٧/٠٢ 

فراپلیمر شریف ، پارساپلیمر شریف و به زودی زیست پلیمر شریف/ از مواد تا محصول: فناور

مجید زکایی، مدیرعامل شرکت فراپلیمر شریف است. این شرکت بازرگانی از سال 1390 در حوزه واردات پلیمرهای مهندسی فعالی...

١٣٩٨/٠٧/٠٢ 

تحریم های اقتصادی، فرصتی استثنایی برای رونق تولید داخلی است

امسال در ابتکاری جالب و برای اولین بار برخی اعضای یک انجمن استانی پلاستیک به صورت پاویون در ایران پلاست شرکت ک...

١٣٩٨/٠٧/٠٢ 

معرفی کامپاندهای تمیزکننده با فرمولاسیون بومی برای اولین بار در کشور توسط پایون پلیمر

به گزارش ستاد خبری ایران پلاست، شرکت پایون پلیمر 15 سال پیش کار خود را با بازیافت پلاستیک ها آغاز کرده است. دو س�...

١٣٩٨/٠٧/٠١ 

ماشین سازی سینگر (خورشید دریای شرق) طی مراسم باشکوهی شصتمین سال فعالیت خود را در ایران پلاست جشن گرفت

به گزارش ستاد خبری ایران پلاست، عصر امروز، در مراسمی با حضور مدیران ارشد، میهمانان و خانواده یاریجانیان، 60ام�...

١٣٩٨/٠٧/٠١ 

یک ماشین بلومولدینگ برقی ایرانی برای اولین بار در ایران پلاست به نمایش درآمد

ما ماشین آلات بلومولدینگ را در دو زمینه و در چند مدل می سازیم. یکی ماشین های هیدرولیک است که سازندگان دیگری هم د...

١٣٩٨/٠٧/٠١ 

معرفی یک آسیاب جدید در نمایشگاه/ کار با کیفیت روی زمین نمی ماند!

ماشین سازی خادم، با تجربه 35 ساله، مجربترین کادر متخصص در ساخت دستگاه های تزریق پلاستیک و آسیاب پلاستیک را به خ�...

١٣٩٨/٠٧/٠١ 

بازدید دانشجویان مهندسی شیمی دانشگاه علم و صنعت از سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

به گزارش ستاد خبری ایران پلاست؛ صبح امروز جمعی از دانشجویان برگزیده رشته مهندسی شیمی دانشگاه علم و صنعت پس از �...

١٣٩٨/٠٧/٠١ 

جلسات B2B در ایران پلاست: پویا، پرشور و پرجنب و جوش!/ ابراز شگفتی هیات های تجاری از تعداد و توان مذاکره کنندگان ایرانی

به گزارش ستاد خبری ایران پلاست، ایده اختصاص سالنی برای مذاکره و گفت و گوی فعالان صنعت پلیمر ایران و دیگر کشوره...

١٣٩٨/٠٧/٠١ 

نسیم مبدل: امیدواریم ارایه محصولات جدید ما در ایران پلاست به عقد قرارداد با چیلرسازان منجر شود

جلال سلکی، مدیرعامل شرکت مبدل حرارتی نسیم (نسیم مبدل) در گفت  گو با ستاد خبری ایران پلاست گفت: این شرکت از سال 136...

١٣٩٨/٠٧/٠١ 

رونمایی از چیلر 180 تنی سردآوران در ایران پلاست

چیلرها  بر اساس نوع کندانسور به سه دسته چیلر هوا خنک، چیلر آبی خنک و تبخیری خنک تقسیم می‌شوند. بر اساس نوع سی...

١٣٩٨/٠٧/٠١ 

اتعقاد یک توافق نامه همکاری دیگر در دومین روز ایران پلاست: ارایه دانش فنی واحد تولید پلی اتیلن سنگین بین شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و پتروشیمی تبریز

به گزارش ستاد خبری ایران پلاست در دومین روز نمایشگاه توافق نامه همکاری جهت ایجاد دانش صد در صد بومی تولید HDPE می...

١٣٩٨/٠٧/٠١ 

پایون پلیمر در ایران پلاست ارایه کرد : کامپاندهای تمیزکننده با فرمولاسیون بومی برای اولین بار در کشور

شرکت پایون پلیمر 15 سال پیش کار خود را با بازیافت پلاستیک ها آغاز کرده است. دو سال بعد وارد تولید مستربچ های تخصص...

١٣٩٨/٠٧/٠١ 

رونمایی از سه ماشین جدید پارسیان در ایران پلاست/ تا ده سال دیگر ایران، کره جنوبی می شود

محمدرضا شاکری، مدیر عامل شرکت ماشین سازی پارسیان از معدود افرادی است که در سالهای رونق واردات ماشین آلات فرآی�...

١٣٩٨/٠٧/٠١ 

شخصیت اسباب بازی کیمدی هم امسال به ایران پلاست آمد

 کیان بسپار را خیلی ها با نام کیمدی می شناسند. بسته های شانسی با شخصیتهای مختلف کارتونی و البته ایرانی که چند س�...

١٣٩٨/٠٧/٠١ 

امروز و در ایران پلاست منعقد شد: قرارداد توسعه تکنولوژی پلی اتیلن ترفتالات بین شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و پتروشیمی شهید تندگویان

به گزارش ستاد خبری ایران پلاست، صبح امروز و در دومین روز از نمایشگاه سیزدهم ایران پلاست، قرارداد توسعه تکنولو�...

١٣٩٨/٠٧/٠١ 

رازین پلیمر و رونمایی از ترموپلاستیک الاستومرهای پایه الفینی جدید در نمایشگاه

"هدف ما از حضور در نمایشگاه تبلیغات، توسعه‌ی بازار و معرفی محصولات جدید است. ما از سال 85 فعالیت خود را آغاز کرد...

١٣٩٨/٠٧/٠١ 

رییس مرکز رشد پلیمر در ایران پلاست: تحریم ها فرصتی برای تبلور دانش داخلی است/ مراکز رشد مسیر ایده به محصول را کوتاه می کنند

در دنیا دانشگاه‌ها به سمت دانشگاه‌های نسل سوم که هدف آن‌ها تربیت کارآفرین است، حرکت می‌کنند. نسل اول تنها اه...

١٣٩٨/٠٧/٠١ 

انجمن پلاستیک استان اصفهان: با همکاری نمایشگاه و دعوت از بازرگانان عراق، سوریه، آذربایجان و روسیه آماده مذاکرات تجاری هستیم

انجمن صنایع پلاستیک استان اصفهان در سال 95 تاسیس و در سال 96 ثبت رسمی و آغاز به کار کرده است. از اولین فعالیت های ا...

١٣٩٨/٠٧/٠١ 

گفت و گو با یک تاجر افغان حاضر در جلسات B2B ایران پلاست

محمد نسیم احمدزهی، تولید کننده آب معدنی در ولایت نیمروز افغانستان است. وی با حضور در بخش b2b  نمایشگاه سیزدهم �...

١٣٩٨/٠٧/٠١ 

جزییات جلسات B2B امروز با حضور هیات های خارجی در نمایشگاه ایران پلاست

به گزارش ستاد خبری ایران پلاست برنامه جلسات B2B امروز و در دومین روز برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایرا�...

١٣٩٨/٠۶/٣١ 

رونمایی از محصولات جدید یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کامپاند و مستربچ کشور در ایران پلاست

 فرهاد بهشتی متولد سال 1355  و فارغ التحصیل در رشته مهندسی شیمی، مدیر عامل شرکت ایران دیبا است. این شرکت  از سال 1...

١٣٩٨/٠۶/٣١ 

صادرکننده چند میلیون دلاری صنعت پلاستیک: انصافا از ایران پلاست بهره برده ایم

  هوشنگ پارسا، مدیرعامل شرکت پلاستیک کار است. محصولات این شرکت شامل فیلم های پلی اتیلن از عرض 10 سانتی متر تا 10 �...

١٣٩٨/٠۶/٣١

حضور هیات دانشجویی در نمایشگاه ایران پلاست و فرصت گفت و گو با وز یر نفت

دانشجویان رشته مهندسی پلیمر و شیمی دانشگاه تهران با هماهنگی شرکت ملی صنایع پتروشیمی پس از حضوردر واحدهای پترو...

١٣٩٨/٠۶/٣١

پارس مش پلیمر: به امید بازدید هیات های تجاری خارجی به ایران پلاست آمده ایم

مجید رحمانی مدیرعامل شرکت پارس مش پلیمر از مشارکت کنندگان این دوره از نمایشگاه است. به گزارش ستاد خبری نمایشگا...

١٣٩٨/٠۶/٣١

دستاوردهای جدید شرکت دانش بنیان آریاپلیمر پیشگام در ایران پلاست/ چسب های بین لایه ای و سازگارکننده های جدید

آریا پلیمر پیشگام، شرکتی دانش محور، جوان، خلاق و در مسیر رشد است که با به کارگیری استانداردهای جهانی و از طریق ...

١٣٩٨/٠۶/٣١

در روز نخست نمایشگاه، از یک برند جدید رونمایی شد

سعید سعیدی، مدیر عامل شرکت بأنیس در گفت و گو با ستاد خبری ایران پلاست گفت :امروز و در اولین روز از نمایشگاه ایرا...

١٣٩٨/٠۶/٣١

دو وزیر در آیین گشایش سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست حضور پیدا کردند

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست صبح امروز و در واپسین روز شهریورماه با حضور بیش از 600 غرفه گذار داخل�...

١٣٩٨/٠۶/٣٠ 

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست فردا آغاز به‌کار می‌کند

دوره سیزدهم نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با حضور حداکثری شرکت‌های داخلی فردا آغاز به‌کار می‌کند.به گزا...

١٣٩٨/٠۶/٣٠ 

دو کارگاه با محوریت ماشین آلات مدرن و ماشین آلات سبز در ایران پلاست

انجمن صنایع همگن ماشین سازان و تجهیزات پلیمری هم درنمایشگاه کارگاه های تخصصی برگزار می کند.به گزارش ستاد خبری ...

١٣٩٨/٠۶/٣٠

سنتام با MFI اتومات و ازدیاد طول سنج جدید به ایران پلاست می آید

مدیر فروش و بازاریابی شرکت سنتام از عرضه و نمایش دستگاه MFI اتومات و یک سیستم ازدیاد طول سنج (Extensometer)  در نمایشگا...

١٣٩٨/٠۶/٣٠

نمایش لیفتراک های دوگانه سوز در نمایشگاه ایران پلاست

عضو هیئت مدیره شرکت کارا ماشین از نمایش و عرضه دو لیفتراک دو گانه سوز 2 و 3 تنی در نمایشگاه ایران پلاست خبرداد.به...

١٣٩٨/٠۶/٣٠

در ایران پلاست برنامه رقابت با اروپایی ها را داریم

مدیر عامل شرکت فراصنعت طبرستان، نمایشگاه ایران پلاست را تخصصی ترین نمایشگاه صنعت خواند و گفت: من در این نمایشگ...

١٣٩٨/٠۶/٣٠

حضور شرکت 20 میلیون دلاری در ایران پلاست با هدف رونمایی از گریدهای جدید

مدیر عامل شرکت صنعتی دوده فام با بیان اینکه این شرکت 20 میلیون دلار ارز وارد کشور کرده است، از حضور و رونمایی چن�...

١٣٩٨/٠۶/٣٠

یک آمیزه ساز جدید در ایران پلاست

نکوپلیمر آرسام قصد دارد در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست محصولات جدیدی را در بخش آمیزه سازی در معر�...

١٣٩٨/٠۶/٢٨

به بهانه گرانقدر "ایران پلاست 3+10"

ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست: منابع عظیم هیدروکربوری که موهبت الهی به کشور ماست، زمینه توسعه صنعت نفت و صنای...

١٣٩٨/٠۶/٢٨

منتظر شما در آوردگاه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست هستیم

ضرب آهنگ شمارش معکوس سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست آغاز شد.به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست...

١٣٩٨/٠۶/٢٨

جناب آقای ساعت نیا

"و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انالله و اناالیه راجعون" درگذشت والده بزرگوار و محترمه -رحمت اله �...

١٣٩٨/٠۶/٢٧

نظرات 10 مدیر استخوان خردکرده پتروشیمی درباره ایران پلاست

شمارش‌معکوس برگزاری سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست آغاز شده و در آستانه برگزاری بزرگترین گردهمایی صنعت پتروش...

١٣٩٨/٠۶/٢٧

سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست با رویکرد پلی‌پروپلین محوری توسعه صنعت پتروشیمی

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با هدف بهبود فضای کسب و کار صنایع تکمیلی پتروشیمی با رویکرد معرفی ف�...

١٣٩٨/٠۶/٢٧

در آسیای میانه و کشورهای عربی رقیب نداریم!

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست؛ حسن معصومین، مدیر بازرگانی شرکت دوران فیدار مهاب است. این شرکت ساخت م...

١٣٩٨/٠۶/٢٧

آزمون ماشین سپاهان: نمایش یک سیستم انتقال جدید برای اولین بار در ایران پلاست

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست- محسن مقاره‌ عابد مدیر‌عامل شرکت آزمون ماشین سپاهان از سال 1370 وارد صن...

١٣٩٨/٠۶/٢٧

هیدرولیک ایران: قطعات جدیدی به نمایشگاه خواهیم آورد

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست؛ بهزاد قادری آشتیانی، مدیرعامل شرکت هیدرولیک ایران است. شرکتی که در س�...

١٣٩٨/٠۶/٢٧

صنعت نمایشگاهی در عصر دیجیتال همچنان رشد می کند

در این مقاله، روندهای آتی موثر بر صنعت نمایشگاهها و رویدادها شناسایی و بررسی شده است.خواندن این گزارش خواننده ...

١٣٩٨/٠۶/٢٧

سهم 95 درصدی صنعتگران از نمایشگاه ایران پلاست

رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع همگن پلاستیک (استان تهران) با بیان اینکه 95 درصد نمایشگاه ایران پلاست به صنعتگران ا�...

١٣٩٨/٠۶/٢۶

ارزیابی و آنالیز بازدیدکنندگان نمایشگاه ایران پلاست

...

١٣٩٨/٠۶/٢۶

انجمن صنایع همگن استان البرز در ایران پلاست 4 کارگاه آموزشی برگزار می کند

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، انجمن صنایع همگن پلاستیک استان البرز در محل پاویون این انجمن در سیزد�...

١٣٩٨/٠۶/٢۶

رییس هیئت مدیره انجمن ملی پلیمر ایران: کشورهای همسایه خواهان محصولات پلاستیکی ایران هستند

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه  ایران پلاست- بیوک صحاف امین، رییس هیات مدیره انجمن ملی صنایع پلیمر و پلاستیک ، به ...

١٣٩٨/٠۶/٢۶

در ایران پلاست به دنبال بازار بزرگتر و گرفتن سهم از واردات هستیم

مدیر عامل شرکت چیلر صنعتی سبحان گفت: نمایشگاه ایران پلاست فرصت مناسبی برای توسعه و افزایش تولید برای این شرکت �...

١٣٩٨/٠۶/٢۶

مترصد فرصت ها در ایران پلاست باشید: بازدیدکنندگان از 19 کشور هدف صادراتی به ایران می آیند

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست؛ آنچه یک نمایشگاه را از سطح ملی و منطقه ای به سطح بین المللی ارتقامی ده...

١٣٩٨/٠۶/٢۶

ایران پلاست 13 در کانون توجه 11 وزیر انرژی خارجی

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از بازدید وزاری انرژی 11 کشور جهان از نمایشگاه بین المللی ای�...

١٣٩٨/٠۶/٢۵

سرمایه گذاری 40 میلیارد دلاری در طرح های جهش دوم و سوم صنعت پتروشیمی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: برای جهش دوم 17 میلیارد دلار سرمایه گذاری و در جهش سوم 23 میلیارد دلار سرما...

١٣٩٨/٠۶/٢۵ 

ایران پلاست سال قبل نمایشگاه خوبی برای کمک به صادرات ما بود

البرز پلیمر سپاهان (ASP)از دهه 70 در صنعت پلیمر آغاز به کار کرده و به گفته مدیر مجموعه در دهه 80 به بلوغ کامل و گسترد...

١٣٩٨/٠۶/٢۵

برای اولین بار ؛ حضور یک انجمن به صورت پاویون در ایران پلاست

-ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست به بهانه برگزاری سیزدهمین دوره این نمایشگاه به سراغ رحیم بنامولایی رییس اتاق �...

١٣٩٨/٠۶/٢۵

بخش های جدید نمایشگاه ایران پلاست در یک نگاه

...

١٣٩٨/٠۶/٢۵

رونمایی از یک جت پرینتر جدید برای صنعت لوله در ایران پلاست

حاصل حضور مداوم و فعال در ایران پلاست، جذب مشتریان ثابت در حوزه خلیج فارس برای شرکت فنی مهندسی اندیشه محور گست�...

١٣٩٨/٠۶/٢۵

دبیر انجمن ملی صنایع پلیمر ایران: برگزاری دوره های آموزشی با رویکرد صادرات در ایران پلاست

دبیر انجمن ملی صنایع پلیمر ایران از برگزاری چهار دوره آموزشی با رویکرد بازارهای صادرات و ساز و کارهای خرید محص...

١٣٩٨/٠۶/٢۵

هفت گانه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

در حال حاضر نمایشگاه بین المللی ایران پلاست ، بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می رود و...

١٣٩٨/٠۶/٢۴

انجمن ملی صنایع پلیمر ایران با دست پر به نمایشگاه می آید: برگزاری هفت کارگاه آموزشی در سالن 41B

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست؛ انجمن ملی صنایع پلیمر ایران که اخیرا به این نام تغییر یافته در برنامه...

١٣٩٨/٠۶/٢۴

نمایشگاه ایران پلاست در گذر زمان

 ...

١٣٩٨/٠۶/٢۴

در نمایشگاه ایران پلاست نبض رویدادها تندتر می زند!

سالن 35 سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست میزبان برگزاری14عنوان کارگاه آموزشی است.به گزارش ستاد خبری نم�...

١٣٩٨/٠۶/٢۴

برگزاری رویداد های علمی در ایران پلاست توسط انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند

انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند در طول 4 روز برگزاری نمایشگاه 6 کارگاه آموزشی را در محل آمفی تئاتر سالن 35 ب�...

 

١٣٩٨/٠۶/٢٣

دعوت وزیر نفت جهت حضور فعال و قدرتمند در نمایشگاه ایران پلاست

بیژن نامدار زنگنه از تمامی فعالان و صاحبان صنایع پتروشیمی، پلاستیک  و پلیمر جهت حضور فعال و موثر در سیزدهمین ن...

١٣٩٨/٠۶/٢٣

تجاری سازی دستاوردهای جدید مرکز رشد فناوری پلیمر در ایران پلاست

مدیر مرکز رشد فناوری پلیمراز عرضه 10 مورد از دستاوردهای این مرکز در سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست خبر داد و گفت...

١٣٩٨/٠۶/٢٣

انتشار اخبار غرفه داران از دریچه ایران پلاست

ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، جهت انتشار اخبار و رویدادهای غرفه گذاران اعلام آمادگی و همکاری کرد.به گزارش س�...

١٣٩٨/٠۶/٠۶

گواهی ارزش افزوده شرکت ملی صنایع پتروشیمی

مشارکت کنندگان محترم برای دریافت گواهی ارزش افزوده شرکت ملی صنایع پتروشیمی اینجا کلیک کنید....

١٣٩٨/٠۵/٢٨

سالن B38 به گروه ماشین آلات واگذار شد

همزمان با پایان ثبت نام سالن های نمایشگاه ایران پلاست، گروه ماشین آلات در سالن B38 مستقر شدند.به گزارش ستادخبری ...

١٣٩٨/٠۵/٢٨

ماشین سازان داخلی دو برابر ایران پلاست قبلی جا گرفتند

انجمن صنفی کارفرمایی ماشین سازان و تجهیزات پلیمری ایران، قدرت و کلاس جهانی خود را در نمایشگاه ایران پلاست به ن...

١٣٩٨/٠۵/١۶

دور دوم جانمایی مجدد گروه مواد اولیه در نمایشگاه ایران پلاست انجام شد

دومین مرحله از جانمایی مجدد گروه مواد اولیه برای حضور در سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست امروز چهارشنبه (16 مردا�...

١٣٩٨/٠۵/١۶

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، زیر چتر رسانه های تخصصی

حامیان تخصصی- رسانه ایی بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه "نمایشگاه ایران پلاست" معرفی شدند.به گ...

١٣٩٨/٠۵/٠٨

جانمایی گروه محصولات ساخته و نیمه ساخته در سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست

صبح امروز (سه شنبه هشتم مرداد ماه)  جانمایی غرفه گذاران در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست آغاز شد. به گزارش ست...

١٣٩٨/٠۵/٠٧

انواع غرفه های پیش ساخته

به اطلاع مشارکت کنندگان محترم نمایشگاه بین المللی ایران پلاست می رساند با برنامه ریزی های انجام شده متقاضیان �...

١٣٩٨/٠۴/٠٩

آغاز پیش ثبت نام ایران پلاست سیزدهم

پیش ثبت نام سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، از روز دوشنبه 10 تیر 1398 آغاز می شود. علاقه مندان مشارکت د...

١٣٩٧/١٠/١٣

آغاز به کار ستاد خبری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

ستاد خبری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست همزمان با آغاز به کار بخش داخلی ستاد اجرایی نمایشگاه قعالی...

١٣٩٧/١٠/١٣

31 شهریور تا 3مهرماه زمان برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از 31 شهریور تا 3 مهر 1398 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود...

 

 

 

http://iranplast.ir/master/archive_news.php

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۸/۱۱/۰۸