***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

بیانیه جامعه روحانیت فشارکی ها در خصوص ۲۲ بهمن

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۲۲ ب.ظ

💥بیانیه جامعه روحانیت فشارک💥
و ‌‌ذکرهم بأیام الله
۲۲ بهمن ماه در تاریخ ملت بزرگ ایران ‌‌‌‌روزی فراموش ناشدنی است که بر قدرت ایمان مردم سرافراز این مرز و بوم گواهی می دهد. ملت نجیب ایران در یوم الله ۲۲ بهمن توانست با مدد الهی و رهبری حکیمانه ی امام رضوان الله تعالی علیه بنای پوسیده و فاسد چند هزار ساله استبداد، ظلم، فساد، سلطه بیگانگان و لگدمال شدن مردم را واژگون و بنای مردم سالاری دینی را به جای آن پایه ریزی کند. در این روز عجز استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار در برابر اراده و اتحاد ملت ها آشکار گردید و فروغ امید و گرمی حیات در کالبد سرد و افسرده مسلمانان دمیده شد. زیبنده است تا در روزهای پرخاطره ای که یادآور رنج ها شکنجه های جوانان برای رسیدن به این روز آرمانی و رؤیایی است، بیش تر از گذشته شکرگذار این پیروزی بزرگ بوده و با حضور گسترده در صحنه های انقلاب همچون یوم الله ۲۲ بهمن ماه ضمن طی راه شهیدان و تحکیم دستاوردهای انقلاب با همان روحیه ی انقلابی پاسدار خون شهیدان و همچون همیشه پشتیبان کشور انقلاب و ولایت فقیه باشیم. 
جامعه روحانیت فشارک ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام بالأخص سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانشان که این ایام مصادف با چهلمین روز شهادت آن دلاور مردان می باشد اعلام می دارد که همچون مردم عزیز و انقلابی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه شرکت نموده و از آحاد ملت بزرگوار ایران اسلامی جهت شرکت در این طلیعه الهی و آرمانی که بدون شک دشمن شکن و نمایش وحدت و یگانگی ملت ایران است، دعوت به عمل می آورد.
(جامعه روحانیت فشارک)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۴