***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

محمد حسین محمدی فشارکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمینی شهر

 

https://www.farhang.gov.ir/fa/news/521590/%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AC%D9%84%D8%B3%D9%87-%D8%A7%D8%B5%D8%AD%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D8%B7%D8%A8%D9%88%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D9%88-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%D9%86%DA%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%B4%D9%87%D8%B1

 

برگزاری جلسه اصحاب مطبوعات و خبرنگاران خمینی شهر

اولین جلسه اصحاب مطبوعات و خبرنگاران شهرستان در سال 1399 برگزار شد.

برگزاری جلسه اصحاب مطبوعات و خبرنگاران خمینی شهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، در این نشست محمد حسین محمدی فشارکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمینی شهر ضمن قدردانی از حضور خبرنگاران در این جلسه با اشاره به ظرفیت خوب خبرنگاری و وجود خبرنگاران توانمند و با سابقه در شهرستان گفت: این اداره به حوزه خبرنگاری و رسانه ها نگاه ویژه ای دارد.

وی با بیان اینکه باید بین خبرنگاران حرفه ای رسمی و فعالان مجازی تفاوت قائل شد، گفت: خلاء یک پایگاه خبری مناسب و درخور در شهرستان به شدت احساس می شود.

محمدی فشارکی با توجه به تاثیر گذاری رسالت خبرنگاران در زمینه های اطلاع رسانی و مطالبه گری گفت: بی شک اصحاب خبر و رسانه زبان مردم هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمینی شهر با اشاره به لزوم اتحاد و انسجام بیشتر خبرنگاران گفت: رصد و نقد اوضاع و شفافیت خواهی عملکرد مسئولین بر عهده متولیان خبر و رسانه است.

محمدی در پایان ضمن تاکید بر تشکیل خانه مطبوعات و یا تشکلی خبرنگاری که بتواند پیگیر مطالبات این قشر باشد،گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

در ادامه این جلسه خبرنگاران حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود پیرامون مشکلات موجود پرداخته و خواستار توجه بیشتر به جایگاه خبرنگاران و فعالان رسانه شدند همچنین در این جلسه مقرر شد جلسات اصحاب مطبوعات و خبرنگاران به صورت منظم تری برگزار شود.

خاطرنشان می‌شود، این جلسه در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمینی شهر برگزار شد.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

 

 

 

 

به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد

دیدار مدیران انجمن های هنرهای نمایشی و سینمای جوان با سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمینی شهر

18 فروردین 1399 کد خبر: 1399165522

 

محمد حسین محمدی فشارکی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ضمن قدردانی از فعالیت های انجام شده با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و هنری شهرستان گفت:درخشش هنرمندان برجسته شهرستان در سطح کشور نشان دهنده این است که خمینی شهر در همه زمینه های فرهنگی و هنری حرف برای گفتن دارد.

 

مدیران انجمن هنرهای نمایشی و سینمای جوان شهرستان طی دیدارهایی جداگانه  با سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمینی شهر دیدار و گفتگو کردند . به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، در دیدار رئیس دفتر انجمن سینمای جوانان، مرتضی احمدی رئیس این دفتر ضمن ارائه گزارشی از وضعیت انجمن سینمای جوانان شهرستان گفت: این دفتر جزء یکی از دفاتر فعال استان و کشور است . ایشان با توجه به سطح آموزش و تولیدات انجمن اظهار داشت: سعی بر این بوده که همواره از مدرسان و مربیان توانمند و مجرب استفاده شود.احمدی همچنین میزان تولیدات  انجمن را در یک سال گذشته خوب ارزیابی کرد و گفت امیدواریم در شرایط جدید بتوانیم گام های مثبتی در راستای اهداف دفتر و ترغیب و تشویق هنرجویان به سمت تولید آثار ارزشمند برداریم. در دیدار دیگری حسینعلی عمادی رئیس انجمن هنرهای نمایش شهرستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت گروههای نمایش شهرستان گفت: از آنجاییکه برخی گروههای نمایشی شهرستان هنوز ثبت سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشده اند با تشویق آنها به این موضوع ، تلاشمان بر این است که فعالیت گروهها را ساماندهی و رصد کنیم.حسینعلی عمادی با اشاره به وضعیت خوب تئاتر شهرستان به اجراهای عمومی این انجمن در سال گذشته اشاره کرد و گفت میزان اجراهای عمومی انجمن در سال گذشته و استقبال مخاطبین از  نمایش ها بسیار خوب بوده است به گونه ای که می توان گفت تعداد  مخاطبین و اجراهای این شهرستان در سطح استان و کشور منحصر به فرد  بوده است. رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان در بخش دیگری از صحبت های خود به جوائز کسب شده هنرمندان تئاتر شهرستان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در بسیاری از جشنواره های کشوری هنرمندان شهرستان سال گذشه موفق به کسب جوایز مختلف در رشته های نمایشی شدند.

لازم به ذکر است محمد حسین محمدی فشارکی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ضمن قدردانی از فعالیت های انجام شده با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و هنری  شهرستان گفت:درخشش هنرمندان برجسته شهرستان در سطح کشور نشان دهنده این است که خمینی شهر در همه زمینه های فرهنگی و هنری حرف برای گفتن دارد .ایشان ضمن آروزی موفقیت برای مدیران انجمن ها، اظهار داشت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمادگی آن را دارد که همچون گذشته  همواره  یاریگر فعالیت های  فرهنگی و هنری شهرستان باشد و در این زمینه از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

https://www.ghadirinews.ir/news/paper/page/?id=1399165522

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۵