***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

########################...سخت می گذرد!....#######################

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۱۰ ق.ظ

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

منتشر شده در خبرگزاری فاش نیوز و پایگاه 598 : 

این متن مربوط به دوره سیطره جریان نفوذی وپرمصیبت دولت تدبیر و امید حسن روحانی بود و الحمدالله این دوره  علیرغم سختی هایش گذشت 

 

 فاش نیوز (پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت) | @fashnews_ir

 

http://fashnews.ir/fa/news-details/77693/!/

 

http://www.598.ir/fa/news/477863/%AF

...سخت می گذرد!

...سخت می گذرد!

این هفت سال همواره کلیدشان به سمت کدخدا و غرب می‌چرخید

و عاقبت هم سودکه نداشت، خسارات سنگینی نیز برکشور وارد کردند

و نتیجه هم این شده نه...

 

دوستان گفتند: هفت سال پیش، «امید» پیداکردیم به«تدبیر» با شعارپرهیاهوی «تدبیر وامید»!

@گفتم: شعار بسیارزیبا وفریبنده ای است!

 

دوستان گفتند: اما اکنون «ناامیدیم» زیرا شرایط زندگی برما سخت می گذرد! مردیم از اینهمه تدبیر!

@گفتم: خدارا شکرکه سخت می‌گذرد!

 

دوستان با تعجبی توام با ناراحتی برمن تاختند که یعنی خوشحالی که برما سخت می‌گذرد؟

@گفتم: شما خود گفتید سخت می‌گذرد، پس اینها نمی‌مانند و امید اینکه، دوران‌شان، اندکی دیگر بسر آید و باتدبیر مردم بدورافکنده‌می‌شوند!

@گفتم: نقل است که از شیخ بهایی پرسیدند: سخت می‌گذرد؛چه باید کرد؟ و شیخ درجواب گفت: خودت که می‌گویی سخت می‌گذرد، سخت که نمی‌ماند، پس خدارو شکر که می‌گذرد و نمی‌ماند!

 

دوستان گفتند: به ما کلید نشان دادند و امید داشتیم که درب مشکلات را باز کنند.

@گفتم: این هفت سال همواره کلیدشان به سمت کدخدا و غرب می‌چرخید و عاقبت هم سودکه نداشت، خسارات سنگینی نیز برکشور وارد کردند و نتیجه هم این شده نه «چرخ زندگی مردم را چرخاند و نه سانتریفیوژها را»!

 

@گفتم: حکایت مجوز مذاکرات و امضای برجام‌شان به این حکایت می‌ماند که: شخص رندی، نزد یکی از زهاد رفت، و خواست از او اجازه‌ی رقص را بگیرد. وقتی نزد او نشست، سوال کرد: اگر دستم را بالا پایین کنم اشکال شرعی دارد؟ زاهد گفت نه! باز پرسید اگر پایم را بالا و پایین ببرم، اشکال شرعی دارد؟ پاسخ داد: نه! رقاص بپا خواست و دست و پای خود را، بالا پایین کرد و رقصید! بعد پرسید حالا چه؟ جواب شنید: تجزیه‌ات خوب بود،ولی مرده‌شوی ترکیبت را ببرد!

 

@گفتم: شعارشان خوب بود ولی شعورشان نه؛ وان‌شاالله زودتر....!

 

|دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

سید جواد هاشمی فشارکیسانتریفیوژ

 

 

http://fashnews.ir/fa/news-details/77693/---%D8%B3%D8%AE%D8%AA-%D9%85%DB%8C-%DA%AF%D8%B0%D8%B1%D8%AF!/

#######################################################

بخش حذف شده این می باشد :

 

این یک سال سخت نیز می گذرد!

تدبیر وامید ، شعار زیبا و عملکرد زشت !

........

 

گفتم : شعارشون خوب بودولی شعورشون نه ، وانشاالله زودترمرده شورترکیب شون را ببرند!

 

###############################################################

 

کد خبر: ۴۷۷۸۶۳

تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸

صفحه نخست » صفحه نخست

این یکسال سخت نیز می گذرد!

طنز نوشت پایگاه 598

دوستان گفتند: هفت سال پیش، امید پیداکردیم به شعار تدبیر و امید!

گفتم: شعار بسیار زیبا و فریبنده ای است!

دوستان گفتند: اما اکنون شرایط زندگی برما سخت می گذرد! مردیم از اینهمه تدبیر!

گفتم: خدا را شکر که سخت می گذرد!

دوستان تعجبی توام با ناراحتی برمن تاختند که یعنی خوشحالی که برما سخت میگذرد؟

گفتم: شما گفتید سخت می گذرد، پس اینها نمی مانند و امید اینکه، دورانشان، اندکی دیگر بسر آید.

گفته اند: نقل است که از شیخ بهایی پرسیدند: سخت می گذرد، چه باید کرد؟

شیخ گفت: خودت که می‌گویی سخت می‌گذرد، سخت که نمی‌ماند، پس خدارو شکر که می‌گذرد و نمی‌ماند.

دوستان گفتند: به ما کلید نشان دادند و امید داشتیم که درب مشکلات را باز کنند.

گفتم: این هفت سال همواره کلید شان به سمت کدخدا و غرب می چرخید و عاقبت هم سود که نداشت، خسارات سنگینی نیزبرکشور وارد کرد و نتیجه هم این شده نه چرخ زندگی مردم را چرخاند و نه سانتریفیوژها را!

گفتم: حکایت مجوز مذاکرات و امضای برجامشان به این حکایتی میماند که: شخص رندی، نزد یکی از زهاد رفت و خواست از او اجازه رقص را بگیرد. وقتی نزد او نشست، سوال کرد: اگر دستم را بالا پایین کنم اشکال شرعی دارد؟ زاهد گفت نه! باز پرسید اگر پایم را بالا و پایین ببرم، اشکال شرعی دارد؟ پاسخ داد: نه! رقاص بپا خواست و: دست و پای خود را، بالا پایین کرد و رقصید! بعد پرسید حالا چه؟ جواب شنید: تجزیه ات خوب بود، ولی مرده شور ترکیبت را برد!

 

گفتم: شعارشون خوبه، ولی انشاالله زودترمرده شورترکیب شون راببرند.

 

* دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

 

 

http://www.598.ir/fa/news/477863/%D8%A7%DB%8C%D9%86-%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%B3%D8%AE%D8%AA-%D9%86%DB%8C%D8%B2-%D9%85%DB%8C-%DA%AF%D8%B0%D8%B1%D8%AF

 

 

نظرات  (۲)

سلام سلام خسته نباشید وبلاگتون عالی بود براتون ارزوی پیشرفت بیشتر و بیشتر دارم منم میخوام سایت ماریاتل  برای خرید موبایل رو بهتون معرفی کنم که هم از پرسنل فروش و هم خدمات و گارانتی شون خودم راضی بودم حتما به لینک زیر سربزنید
https://mariatell.com

ب وبلاگ منم سر بزنید مچکرم