مقایسه نقش روش آموزش بر پایه حل مشکل با روش سخنرانی در میزان یادگیری دانشجویان در بخش اطفال
يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۳۱ ق.ظ
همکاران طرح دکنر سیدرضا هاشمیفشارکی
شماره کتابشناسی ملی | : | ۵۰۴۲۳۴۵ |
عنوان و نام پدیدآور | : | مقایسه نقش روش آموزش بر پایه حل مشکل با روش سخنرانی در میزان یادگیری دانشجویان در بخش اطفال [طرح]/ مجریان طرح پریسا خوشنویس، منصور صادقزاده؛ همکاران طرح سیدرضا هاشمیفشارکی، سعیده مظلومزاده. |
وضعیت نشر | : | زنجان، [۱۳xx]. |
مشخصات ظاهری | : | ۴۳ ص. |
یادداشت | : | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان، معاونت پژوهشی. |
وضعیت فهرست نویسی | : | اطلاعات ثبت |
http://opac.nlai.ir/opac-prod/search/briefListSearch.do?command=FULL_VIEW&id=5042345&pageStatus=1&sortKeyValue1=sortkey_&sortKeyValue2=sortkey_
مقایسه نقش روش آموزش بر پایه حل مشکل با روش سخنرانی در میزان یادگیری دانشجویان در بخش اطفال