سیری کامل در اصول فقه: دوره ده ساله دروس خارج اصول محمد فاضل لنکرانی - کتاب
راه جمع را مرحوم سید فشارکی علی ما نقله فی الدرر ذکر کرده اند
سیری کامل در اصول فقه: دوره ده ساله دروس خارج اصول محمد فاضل لنکرانی
مشخصات کتاب:
سرشناسه:فاضل لنکرانی، محمد، ۱۳۱۰ - ۱۳۸۶.
عنوان و نام پدیدآور:سیری کامل در اصول فقه: دوره ده ساله دروس خارج اصول جلد1/ فاضل لنکرانی ؛ تهیه و تنظیم موسسه روزنامه فیضیه.
مشخصات نشر:قم: فیضیه، ۱۳۷۷
مشخصات ظاهری:16 ج.
شابک:۵۰۰۰۰۰ریال (دوره) ؛ ۲۵۰۰۰ ریال: ج. ۱: 9646764010 ؛ ۱۶۰۰۰۰ ریال:ج.۱،چاپ سوم:978-964-6764-01-0 ؛ ۲۵۰۰۰ ریال: ج. ۲ : 964-6764-02-9 ؛ ۲۵۰۰۰ ریال: ج. ۳: 9646764045 ؛ ۲۵۰۰۰۰ ریال (ج.۳) ؛ ۲۵۰۰۰ ریال: ج. ۴ : 964-6764-05-3 ؛ ۲۵۰۰۰ ریال: ج. ۷: 9646764088 ؛ ۲۵۰۰۰ ریال: ج. ۸: 9646764096 ؛ ۲۵۰۰۰ ریال: ج. ۹: 964676410X ؛ ۲۵۰۰۰ ریال: ج. ۱۰: 9646746118 ؛ ۴۵۰۰۰ ریال: ج. ۱۲: 9648320047 ؛ ۲۵۰۰۰ ریال: ج. ۱۳: 9646764207 ؛ ۴۵۰۰۰ ریالج. ۱۳،چاپ (۱۳۸۵) : 964-8320-05-5 ؛ ۲۵۰۰۰ ریال: ج. ۱۴: 9646764215 ؛ ۲۵۰۰۰ ریال: ج. ۱۵: 9646764223 ؛ ۲۵۰۰۰ ریال: ج. ۱۶: 9646764231
عنوان های دیگردوره ده ساله دروس خارج اصول حضرت آیه الله فاضل لنکرانی "مد ظله العالی"
ناشر: فیضیه
مکان نشر: ایران - قم
سال نشر: مجلد1الی مجلد3= 1377ش - مجلد4الی مجلد8= 1378ش - مجلد9 الی مجلد14= 1379ش - مجلد15 و مجلد16= 1380ش
موضوع:اصول فقه شیعه
شناسه افزوده:دادستان، محمد، تنظیم کننده، تهیه کننده
شناسه افزوده:موسسه روزنامه فیضیه
رده بندی کنگره:BP۱۵۹/۸/ف۱۸س۹ ۱۳۷۷
رده بندی دیویی:۲۹۷/۳۱۲
شماره کتابشناسی ملی:م ۷۸-۱۳۶۹۹
ص :1
عناوین اصلی کتاب شامل:
جلد 1؛ جلد 2؛ جلد 3؛ جلد 4؛ جلد 5؛ جلد 6؛ جلد 7؛ جلد 8؛ جلد 9؛ جلد 10؛ جلد 11؛ جلد 12؛ جلد 13؛ جلد 14؛ جلد 15؛ جلد 16
- جلد 1
- جلد 2
- جلد 3
- جلد 4
- جلد 5
- جلد 6
- جلد 7
- جلد 8
- جلد 9
- جلد 10
- جلد 11
- جلد 12
- جلد 13
- جلد 14
- جلد 15
- جلد 16
سیری کامل در اصول فقه: دوره ده ساله دروس خارج اصول محمد فاضل لنکرانی
https://www.ghbook.ir/index.php?option=com_dbook&task=viewbook&book_id=15272&Itemid=167&lang=fa
- جمع ذکر کردند، نمی تواند راه صحیحی باشد.تغایر موضوع حکم ظاهری و حکم واقعی از نظر مرحوم فشارکی(ره)از
(صفحه 130)
- و موضوع دیگر متعلق است، لذا هیچ منافاتی بین این دو حکم وجود ندارد. این بیان مرحوم فشارکی است«علی ما نقله
(صفحه 133)
- راه جمع را مرحوم سید فشارکی علی ما نقله فی الدرر ذکر کرده اند، و خلاصۀ بیان ایشان این بود که؛ موضوع
(صفحه 134)
- مبنایی در کلام مرحوم فشارکی چیست؟2 - چگونگی امکان تعلق امر به قصد قربت را توضیح دهید.3 - مقتضای مبنای
(صفحه 139)
- شکبحث در مناقشاتی بود که در کلام مرحوم سید فشارکی در مقام جمع بین حکم ظاهری و حکم واقعی وارد بود؛ یک
(صفحه 140)
- بیان مرحوم سید جلیل بزرگوار فشارکی در باب شک، یک چنین مطلبی است، و هر دو، باطل است، وجدانا هم باطل است
(صفحه 143)
- بین الحکمین؟» چطور بین حکم ظاهری و بین حکم واقعی جمع می کنید؟ فبالنتیجه؛ بیان مرحوم محقق فشارکی هم در
(صفحه 146)
- ، این شد که راههائی که بزرگانی مثل مرحوم شیخ مرتضی انصاری و مرحوم محقق خراسانی و مرحوم محقق فشارکی
(صفحه 181)
- مطرح شده است.کیفیت وجود نسبت در قضایای کاذبهبعضی از بزرگان نقل می کنند مرحوم سید فشارکی(ره) که یکی از
(صفحه 572)
- این حرف نتیجه بگیرید، ملازمه ای وجود ندارد. حرف، درست است، جواب مرحوم سید بزرگوار فشارکی درست است، اما
(صفحه 573)
- واقعی از نظر مرحوم فشارکی(ره) 130عدم دخالت حالات متأخره از حکم در حکم شرعی 131درس هشتاد و پنجم 134مناقشۀ
(صفحه 626)