مدیریت جهانی - کتاب
تعداد نتایج از صفحه 1 تا 915 : 2
-
فشارکی جداً معتقد بوده است که در قبال این مصلحت مذهبی، جان مرحوم میرزا اهمیتی ندارد. لذا خود تنها می رود
(صفحه 154)
- میرزا که خیلی مؤدب بوده است، می گوید: بفرمایید!مرحوم فشارکی به طور آزاد می گوید: سید چرا معطلی؟ می ترسی
(صفحه 155)
مدیریت جهانی
مشخصات کتاب:
عنوان و نام پدیدآور: مدیریت جهانی/ www.modiryar.com
ناشر :www.modiryar.com
مشخصات نشر دیجیتالی:اصفهان:مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان ۱۳91.
مشخصات ظاهری:نرم افزار تلفن همراه , رایانه
موضوع:مدیریت - جهانی
عناوین اصلی کتاب شامل:
مدیران زن در دولت جهانی؛ نقش حسابرسی داخلی در مدیریت جهانی؛ ایران: فرصتها و چالشهای جهانی شدن؛ وظایف کلی شیعیان در دوران غیبت کبرا؛ مهدویت و بازتعریف مهندسی فرهنگی کشور؛ جهانی سازی پایان تاریخ و مهدویت؛ حکومت جهانی حضرت مهدی؛ جهانی شدن ،مدیریت و تجارت الکترونیکی؛ حکومت مهدی(ع )تنها حکومت واحد جهانی؛ جهانی شدن و حکومت حضرت مهدی؛ دولت دموکراسی و مدیریت جهانی؛ آخرالزمان و حکومت جهانی حضرت مهدی؛ مدیریت امام زمان؛ جهانی شدن یا جهانی سازی؛ مبانی مشروعیت حکومت جهانی حضرت مهدی؛ جهانی شدن و مهدویّت، دو نگاه به آینده؛ آسیب شناسی جهانی شدن و جهانی سازی با مدل جهانی گرایی مهدویت؛ زمینة جهانی سازی یا در انتظاریوم موعود؛ جهانی شدن غربى و حکومت جهانى اسلام؛ جهانی شدن و چشم انداز فرج؛ اسلام، جهانى شدن و صلح جهانى؛ جهانی سازی جامعهٔ اطلاعاتی؛ سیاست گذاری جهانی و مدیریت جهانی؛ جهانی شدن و مسلمانان معاصر؛ حکومت عدل گستر؛ جهانی شدن و مدیریت منابع انسانی؛ آخرالزمان در بیان پیامبر اعظم؛ جهانی شدن فرهنگ و هنر؛ نقش فرهنگ انتظار در اصلاح جامعه؛ تجارب جهانی دوره های علمی ـ کاربردی در زمینه اشتغالزایی؛ اصلاح محتوایی با مدیریت توحیدی؛ مهدی(عج) و مهدویت از دیدگاه نهج البلاغه؛ آفتاب صبح امید؛ مدیریت، عدالت، مهدویت؛ خلاصه کتاب ویژگی های حکومت جهانی حضرت مهدی؛ نواب اربعه؛ خضر نبی(ع) و نقش او در دولت امام زمان(عج)؛ ویژگی های منتظران واقعی ظهور؛ جهانی شدن، جامعه اطلاعاتی و شکاف دیجیتالی؛ جهانی شدن اقتصاد و نیاز به دکترین مهدویت؛ رابطه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با مدینه فاضله مهدوی؛ زندگانی مهدی(عج) و نواب خاص حضرت؛ دولت اسلامی زمینه ساز انتظار؛ جهانی شدن و امپریالیسم فرهنگی؛ جامعه شناسی سیاسی و قیام جهانی حضرت مهدی؛ تحقق «پایان تاریخ» در دولت حضرت قائم؛ جهانی سازی مردم سالاری دینی؛ انقلاب اسلامی و جهانی سازی اسلامی؛ پیشگوئی ها و آخرالزمان؛ قیام و انقلاب مهدی؛ انقلاب مهدی(ع) از دیدگاه فلسفه تاریخ؛ ظهور منجی در ادیان دیگر؛ امام مهدی(عج) از تولد تا رجعت؛ جهانی شدن و تأثیر آن بر امنیت ملی جمهوری اسلامی؛ حکومت واحد جهانی از منظر ادیان و اسلام
اگر زن، خویش را در آیینه گوهر وجودی ای که خداوند به وی عطا کرده است نظاره کند، هرگز در حسرت جایگاه اجتماعی مرد زبان به شکوه نمی گشاید .
این که هیچ پیامبر و معصومی از غیر زن زاده نمی شود و در مکتب غیر مادر رشد و نمو نمی کند، از جایگاه محوری زن در حیات دینی و اجتماعی بشر خبر می دهد . یکی از بزرگان عرفان جایگاه دینی زن را چنین به تصویر کشیده است: «زن به لحاظ داشتن قدرت خالقیت که تنها از صفات خاص خداوند سبحان است، برای رسیدن به کمال مستعدتر است . جایگاه اجتماعی زن، در منظر یکی از شخصیت های جهانی این گونه است: «زن با یک دست گهواره و با دست دیگر تاریخ بشریت را حرکت می دهد» .وجود این دو ویژگی، زن را در دو بعد عرفانی و اجتماعی به رقیبی بلامنازع مبدل ساخته است به گونه ای که اگر مردان جایگاه واقعی زن در کائنات را در می یافتند، بدان رشک می بردند .به نظر می رسد، بشریت به خصوص جهان غرب جایگاه رفیع زن را درنیافته است و نمی خواهد حق وی را حتی به شکل صوری به وی باز گرداند . به راستی چند درصد از وکلا، معاونان و رؤسای جمهور کشورهای غربی زن هستند و در دایره ای محدودتر چند درصد از نیروهای سازمان های بین المللی را زنان تشکیل می دهند؟مقام و جایگاه زن تنها در حکومت امام زمان (عج) شناخته می شود . در این حکومت
- مشخصات کتاب
- مدیران زن در دولت جهانی
- نقش حسابرسی داخلی در مدیریت جهانی
- ایران: فرصتها و چالشهای جهانی شدن
- وظایف کلی شیعیان در دوران غیبت کبرا
- مهدویت و بازتعریف مهندسی فرهنگی کشور
- جهانی سازی پایان تاریخ و مهدویت
- حکومت جهانی حضرت مهدی
- جهانی شدن ،مدیریت و تجارت الکترونیکی
- حکومت مهدی(ع )تنها حکومت واحد جهانی
- جهانی شدن و حکومت حضرت مهدی
- دولت دموکراسی و مدیریت جهانی
- آخرالزمان و حکومت جهانی حضرت مهدی
- مدیریت امام زمان
- جهانی شدن یا جهانی سازی
- مبانی مشروعیت حکومت جهانی حضرت مهدی
- جهانی شدن و مهدویّت، دو نگاه به آینده
- آسیبشناسی جهانیشدن و جهانیسازی با مدل جهانی گرایی مهدویت
- زمینة جهانی سازی یا در انتظاریوم موعود
- جهانیشدن غربی و حکومت جهانی اسلام
- جهانی شدن و چشم انداز فرج
- اسلام، جهانی شدن و صلح جهانی
- جهانی سازی جامعهٔ اطلاعاتی
- سیاست گذاری جهانی و مدیریت جهانی
- جهانی شدن و مسلمانان معاصر
- حکومت عدل گستر
- جهانی شدن و مدیریت منابع انسانی
- آخرالزمان در بیان پیامبر اعظم
- جهانی شدن فرهنگ و هنر
- نقش فرهنگ انتظار در اصلاح جامعه
- تجارب جهانی دورههای علمی ـ کاربردی در زمینه اشتغالزایی
- اصلاح محتوایی با مدیریت توحیدی
- مهدی(عج) و مهدویت از دیدگاه نهج البلاغه
- آفتاب صبح امید
- مدیریت، عدالت، مهدویت
- خلاصه کتاب ویژگیهای حکومت جهانی حضرت مهدی
- نواب اربعه
- خضر نبی(ع) و نقش او در دولت امام زمان(عج)
- ویژگی های منتظران واقعی ظهور
- جهانی شدن، جامعه اطلاعاتی و شکاف دیجیتالی
- جهانی شدن اقتصاد و نیاز به دکترین مهدویت
- رابطه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با مدینه فاضله مهدوی
- زندگانی مهدی(عج) و نواب خاص حضرت
- دولت اسلامی زمینه ساز انتظار
- جهانیشدن و امپریالیسم فرهنگی
- جامعه شناسی سیاسی و قیام جهانی حضرت مهدی
- تحقق «پایان تاریخ» در دولت حضرت قائم
- جهانی سازی مردم سالاری دینی
- انقلاب اسلامی و جهانی سازی اسلامی
- پیشگوئی ها و آخرالزمان
- قیام و انقلاب مهدی
- انقلاب مهدی(ع) از دیدگاه فلسفه تاریخ
- ظهور منجی در ادیان دیگر
- امام مهدی(عج) از تولد تا رجعت
- جهانی شدن و تأثیر آن بر امنیت ملی جمهوری اسلامی
- حکومت واحد جهانی از منظر ادیان و اسلام
https://www.ghbook.ir/index.php?option=com_dbook&task=viewbook&book_id=4189&Itemid=167&lang=fa
تعداد نتایج از صفحه 1 تا 915 : 2
-
فشارکی جداً معتقد بوده است که در قبال این مصلحت مذهبی، جان مرحوم میرزا اهمیتی ندارد. لذا خود تنها می رود
(صفحه 154)
- میرزا که خیلی مؤدب بوده است، می گوید: بفرمایید!مرحوم فشارکی به طور آزاد می گوید: سید چرا معطلی؟ می ترسی
(صفحه 155)
نام و یاد حضرت قیام می کند و با رهبری نایب او پیروز می شود. آیا این چیزی جز عنایت و مدیریت حضرت است؟خدای تعالی به پیامبرش می گوید: «به یاد بیاور آن زمانی که در غربت بودید و از این که شما را نربایند، در هراس بودید و امروزه...» مقایسه وضع گذشته و امروز ما، درس های زیادی از نمودها و جلوه های مدیریت امام را با خود به هم راه دارد. همین است که معمار بزرگ انقلاب، مرحوم امام راحل همواره بر این حقیقت تأکید داشتند و می فرمودند: «آن چه ما داریم از امام زمان(ع) است و آن چه من دارم از امام زمان(ع) است و آن چه از انقلاب داریم از امام زمان(ع) است.»در هر حال، نمونه های فراوانی در این باره وجود دارد که تنها به برخی از آنها اشاره می شود که «آب دریا را اگر نتوان کشید، هم به قدر تشنگی باید چشید».• آیۀ الله حاج شیخ مرتضی حائری می نویسد: «در داستان تنباکو، مرحوم میرزای شیرازی، فضلای شاگردان خود را شب ها در بیرونی جمع می کرده است و آنها در موضوع تنباکو از لحاظ مصالح حکم تحریم و لوازم محتمله غیرمطلوب آن بحث می کرده اند و به صورت مکتوبی در می آمده است و مرحوم میرزا می برده است به اتاق خود و مطالعه می کرده است و گاهی حاشیه می نوشته است، مطلب به این جا می رسد که می گفتند:می ترسیم به واسطه حکم تحریم، جانِ "میرزا" در خطر باشد، چون دست خارجی ها که طالب این امتیاز هستند، قوی است و باید برای این جهت نیز جوابی نزد خدا داشته باشیم.مرحوم فشارکی جداً معتقد بوده است که در قبال این مصلحت مذهبی، جان مرحوم میرزا اهمیتی ندارد. لذا خود تنها می رود
https://www.ghbook.ir/index.php?name=%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA%20%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C&option=com_dbook&task=readonline&book_id=4189&page=154&chkhashk=0208636A3C&sword=%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C&tmpl=component&lang=fa