***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

تشییع پیکر پیر سینماداران اصفهان

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۳۸ ق.ظ

اقای محمدحسین محمدی فشارکی ، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

  • سه‌شنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۳
  •  دسته‌بندی: اصفهان
  •  کد خبر: 1400022114692
  •  منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان
  •  

تشییع پیکر پیر سینماداران اصفهان

تشییع پیکر پیر سینماداران اصفهان

ایسنا/اصفهان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خبر داد که مراسم تشییع پیکر منصور نورپور، رئیس انجمن سینماداران کشور و مدیر سینما قدس اصفهان، فردا مقابل این سینما برگزار خواهد شد.

محمدحسین محمدی فشارکی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: منصور نورپور، رئیس انجمن سینماداران کشور، سینما قدس اصفهان را در سال ۱۳۵۴ با نام شهر فرنگ ساخت و بعد از انقلاب نیز آن را بازسازی کرد و به کار خود ادامه داد.

وی ادامه داد: عشق مرحوم نورپور به سینما مثال‌زدنی بود، تا حدی که با سرعت، خود را به جشنواره‌های معتبر می‌رساند تا قرارداد فیلم‌های اول را ببندد و آن را در سینما قدس اصفهان پخش کند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: شاید اگر فرد دیگری به‌جای مرحوم نورپور مدیر سینما قدس بود به خاطر موقعیت جغرافیایی این ملک آن را می‌فروخت و کسب درآمد می‌کرد، اما او حتی در همین وضعیت، پیگیر افزایش سالن‌های این سینما بود و امیدواریم که برادر ایشان، کار ناتمام او را تمام کند و سینما قدس را توسعه ببخشد.

محمدی فشارکی خبر داد: منصور نورپور روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت و مراسم تشییع مرحوم نورپور، فردا (چهارشنبه_۲۲ اردیبهشت‌ماه) رأس ساعت ۱۰ صبح از مقابل سینما قدس اصفهان برگزار می‌شود و سپس پیکر ایشان در تکیه خانوادگی آن‌ها در باغ رضوان اصفهان دفن خواهد شد.

انتهای پیام

  •  دبیر پروانه عبداللهی
  •  
  •  خبرنگار سمیرا قاسمی

 

 

https://www.isna.ir/news/1400022114692/

 

https://www.isna.ir/news/1400022114692/%D8%AA%D8%B4%DB%8C%DB%8C%D8%B9-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B1-%D9%BE%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86