***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

آقای محمد حسین محمدی فشارکی نماینده مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان

کد خبر: 68845   

خانه|استان‌ها|اصفهان

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان خبر داد:

در این مراسم که با حضور جانبازان 70 درصد و قطع نخاع در تالار فجر آسایشگاه شهید مطهری (ره) برگزار شد، یکی از جانبازان سرافراز به ذکر خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

ایلنا:  در این مراسم که با حضور جانبازان 70 درصد و قطع نخاع در تالار فجر آسایشگاه شهید مطهری (ره) برگزار شد،یکی از جانبازان سرافراز به ذکر خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت واز عنایات اهل بیت (علیهم السلام) به ویژه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در ایام جنگ تحمیلی پرداخت.

به گزارش ایلنا،  در ادامه محمد حسین محمدی فشارکی نماینده مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و بهره‌برداری از خاطرات و زندگی نامه جانبازان سرافراز بر ساخت فیلم هایی با مضمون دفاع مقدس بر اساس روایت های جانبازان و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

محمدی فشارکی افزود: رنگ شهید رنگ خداست. مبادا رنگ خدا را در جامعه کمرنگ کنیم.

در این مراسم هوشنگ جمشیدیان از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که در ایام دفاع مقدس تصویر بردار لحظات شور و حماسه رزمندگان بوده است به ذکر خاطراتی از شهید ردانی پور و شهید محبی و سایر شهدای بزرگوار هشت سال دفاع مقدس پرداخت و بر استمرار راه این شهیدان پرداخت.

در پایان این مراسم همچنین سینما گران اصفهان با اهدای شاخه گل و هدیه فرهنگی جانبازان حاضر در آسایگاه شهید مطهری (ره) را مورد تفقد قراردادند.

 

 

https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-85/68845-%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%A7-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C