***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

لزوم همکاری گسترده برای رشد و توسعه شهر

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۲۵ ب.ظ

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان ، اقای جواد محمدی فشارکی 

۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸

لزوم همکاری گسترده برای رشد و توسعه شهر

لزوم همکاری گسترده برای رشد و توسعه شهر

صبح امروز اعضای اتاق اصناف و شهردار اصفهان به تبادل نظر و همفکری پرداخته و شرایط همکاری گسترده تر واحد های صنفی و مدیریت شهری را بررسی کردند.

 به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز اعضای اتاق اصناف و شهردار اصفهان در مجتمع فرهنگی، آموزشی اردیبهشت به دیدار و تبادل نظر پرداختند.
در این دیدار جواد محمدی فشارکی، مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان امنیت و سلامت را از بالاترین دارایی های انسان برشمرد و گفت: گرچه اصناف اصفهان در حاشیه اجرای پروژه های عمرانی دچار آسیب های متعدد شدند اما همواره به عنوان بازوهای کمکی در کنار مدیریت شهری مشغول به فعالیت بوده و هستند.
وی ادامه داد: یکی از زمینه هایی که اصناف و مدیریت شهری به طور مشترک نسبت به آنها ورود پیدا کرده اند، حمل و نقل عمومی در شهر است که امیدواریم با همفکری های دوسویه مسائل مربوط به آن هرچه سریعتر مرتفع شود.
عباسعلی بصیرت، عضو اتاق اصناف اصفهان نیز ضمن تاکید بر وجوه اشتراک متعدد در مدیریت شهری، عنوان کرد: همانطور که کلانشهر اصفهان با تمام وسعت خود با مسائل مختلفی دست و پنجه نرم می کند درون واحدهای صنفی شهر نیز مشکلاتی وجود دارد که با تلاش مضاعف همه مسئولان شهری و اقتصادی مرتفع خواهند شد.

مرتضی آراسته، مشاور شهردار اصفهان نیز از تلاش های گسترده مدیریت شهری در سال های اخیر خبر داد و تاکید کرد:‌ بنده از ابتدای تصدی گری اولین شهردار اصفهان تا به حال در کنار مدیران شهری حضور داشته ام و به جرأت می توانم بگویم فردی همچون شهردار فعلی اصفهان در کل کلان شهرهای کشور وجود ندارد. وی خاطرنشان کرد: تحرک و پویایی شهر با وجود رکود گسترده حاکم بر کشور گواه فعالیت های موثر و گسترده شهرداری اصفهان در مدیریت فعلی است که رشد و توسعه اقتصادی را نیز به دنبال خواهد داشت. 
09178/115/5
 

کد خبر 265017

 

 

https://www.imna.ir/news/265017/%D9%84%D8%B2%D9%88%D9%85-%D9%87%D9%85%D9%83%D8%A7%D8%B1%D9%8A-%DA%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%8A-%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D9%88-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87-%D8%B4%D9%87%D8%B1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۳۰