***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمینی شهر محمدحسین محمدی فشارکی

https://www.mojnews.com/%D8

  کدخبر : ۳۲۶۷۶۰   

محمدحسین محمدی فشارکی:

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمینی شهر گفت: رواج کتابخوانی سیاست مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

محمدحسین محمدی فشارکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان داشت: طبق سیاست مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در امر ترویج کتابخوانی اداره فرهنگ و  ارشاداسلامی نیز کتاب های ارزشمند را به کتابخانه ها معرفی می کند.

وی اظهار کرد: در شهرستان خمینی شهر کانون های فرهنگی مساجد و خبرنگاران فعالیت ها و اقداماتی را به صورت خود جوش انجام دادند.

رییس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان خمینی شهر با تشریح فعالیت های فرهنگی در شهرستان توضیح داد: تعامل بسیار خوبی بین کانون های مساجد شهرستان و پایگاه های بسبج وجود دارد.

محمدی با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی خوبی انجام شده ادامه داد: رویدادهای فرهنگی دامنه وسیعی دارد که در کل کشور در حال انجام است ودرخمینی شهر نیز کارهای فرهنگی زیبایی مانند پویش هر خانه یک پرچم به مناسبت نیمه شعبان ، ضدعفونی معابرو محلات و تهیه بسته های معیشتی و گروه پویش پیشگیری از کرونا توسط کانون صاحب الزمان و برگزاری مسابقه در وسط گود به مناسبت شیوع بیماری کرونا در کانون های فرهنگی هنری برگزاری شد .

وی افزود: همدلی و همزبانی که بین مردم و مسئولین  در تمام دستگاه های شهرستان شکل گرفته می تواند عرصخ وسیعی برای انجام کارهای فرهنگی رقم برند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از پایین آمدن سطح مطالعه در جامعه خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر شرایطی پیش آمده است که بیشتر به مطالعه بپردازند و روش مطالعه به سمت و سوی الکترونیکی رفته است .

محمدی با اشاره به اینکه سیاست مهم وزارت ارشاد ترویج کتابخوانی است، تصریح کرد: ارشاد در بحث حمایت از کتابهای ارزشی و معرفی آنها به کتابخانه ها قدم های مهمی برداشته است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ویروس کرونا را فرصت و تهدید خواند و گفت: مردم همیشه یک قدم جلوتر از مسئولین بوده اند و توسط همین مردم خلاقیت های بسیار خوبی توسط هنرمندان در حال شکل گیری یا انجام است و اقدامات شایسته ای صورت پذیرفته است.

وی ابراز کرد: با شروع بیماری کرونا بستری از یک گفتمان جدید در فضای مجازی در زمینه فرهنگی در حال انجام است.

محمدی افزود : رویکرد مردم جامعه با شیوع ویروس کرونا تغییر کرد و مردم  انس بیشتری با دعا و مناجات  گرفتند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمینی شهر ورود به یک مدل جدید از ارتباط را مهم خواند وگفت: فعالیت های فرهنگی که انجام می شود اگر در قالب هنری ارائه شود جذابیت و گیرایی بیشتری به همراه خواهد داشت.

محمدی در پایان  گفت: با رعایت اصول بهداشتی با برگزاری جلسات مقدمه برنامه های پسا گرونا را تدوین می کنیم و با استفاده از ظرفیت هنری شهرستان و هنرمندان باقدرت تحولی در فضای فرهنگی شهرستان ایجاد خواهیم کرد.

 

 

https://www.mojnews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-62/326760-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%AC-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%85-%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA#gsc.tab=0