***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

سفری که بیش از ۴۰ مصوبه را نصیب مردم لنجان کرد!

چهارشنبه, ۱ تیر ۱۴۰۱، ۰۷:۰۵ ب.ظ

فرماندار لنجان حمیدرضا محمدی فشارکی

به گزارش صدای لنجان؛ حمیدرضا محمدی فشارکی امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان لنجان پیرامون سفر اخیر نماینده ویژه رئیس جمهور به این شهرستان اظهار کرد: وحدت رویه و برگزاری جلسات مؤثر و هدفمند چند ماهه در کارگروه های شهرستان لنجان و احصاء دقیق مشکلات این منطقه سبب شد تا در جریان سفر نماینده ویژه رئیس جمهور به لنجان بیش از ۴۰ مصوبه محقق گردد.

وی با اشاره به مصوبات صورت گرفته در جریان سفر ریاست سازمان میط زیست به شهرستان لنجان، تشریح کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام در شهرهای زرینشهر، فولادشهر و باغبهادران، اجرای طرح های هادی، بازآفرینی و ایمن سازی بخش باغبهادران، تعمیر و تجهیز مراکز فنی و حرفه ای تنها بخشی از مصوبات صورت گرفته در جریان سفر اخیر نماینده ویژه رئیس جمهور به لنجان بود.

فرماندار لنجان افزود: در حوزه صدا و سیما پیشرفته سازی تجهیزات فنی و گسترش فناوری ارتباطات و اطلاعات در دستور کار قرار گرفت و در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای، بهسازی روکش آسفالت شهری و روستایی و رفع نقاط حادثه خیز مصوباتی خوبی گرفتند.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی لنجان نیز در حوزه آبخیزداری، احداث شبکه های آبیاری هوشمند، ایجاد استخرهای ذخیره آب و اصلاح و جایگزینی باغات مورد توجه مسؤولان قرار گرفته و مصوباتی در این زمینه را به خود اختصاص داد.

محمدی تاکید کرد: طرح های اشتغالزایی بانوان با موضوع جهاد کشاورزی در شهرستان لنجان از دیگر مسائلی بود که مصوباتی را به خود اختصاص داد.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری شهید توکلی زرینشهر، تکمیل چمن مسابقاتی فولادشهر، مرمت پل کله باغشاد و مسجد جامع و حمام دوقلو زرینشهر نیز مصوباتی در طول این سفر گرفتند.

فرماندار لنجان ضمن ابراز خرسندی از مصوبه ۷۰۰ میلیارد ریالی در آبرسانی به بخش باغبهادران تصریح کرد: سالهاست که برخی از مناطق این بخش از نبود آب شرب شبکه رنج می بردند که با مجاهدت ها و احصاء دقیق مسائل و همراهی نهادها در این موضوع مهم، مصوبه خوبی در این خصوص گرفتیم.

محمدی در ادامه و در خصوص وضعیت آلایندگی در لنجان متذکر شد: مسؤولان اسبق ذوب آهن به صراحت عنوان کردند که براساس یک طرح جامع و در قالب چند گام آلایندگی های ذوب آهن را تا حد زیادی کاهش خواهیم داد که در این زمینه اقدامات سازنده ای هم انجام شده است، منتهی ضروری است تا اداره محیط زیست با بررسی میدانی از روند اجرای این طرح کامل مطلع گردد.

وی از نصب دستگاه پایش آلایندگی در آینده ای نزدیک در لنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: این دستگاه در تعیین شاخص های آلایندگی کمک شایانی را می تواند برای ما ارائه کند.

فرماندار لنجان تاکید کرد: در آینده ای نزدیک و در ادامه سفرهای استانی آقای استاندار، به زودی شاهد حضور استاندار اصفهان در لنجان خواهیم بود.

 

انتهای پیام/

http://sedayelenjan.ir/70345/%D9%86%D8%B5%DB%8C%D8%A8-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D9%84%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B1%D8%AF