***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

بازخوانی رسالت های نمازجمعه در گام دوم انقلاب اسلامی

نمازجمعه شهر بابل (مازندران) - 28 مرداد 1401 - « عبرتهای کودتای 28 مرداد 1332 ، با نگرشی به جهاد تبیین در گام دوم انقلاب »

منتشر شده در ایثار پرس : گروه : آخرین اخبار / ادبیات پایداری / صفحه اول / مازندران / ویژه / شناسه : 11248 /30 مرداد 1401 - 20:41

http://www.isarpress.ir/?p=11248

منتشر شده در حماسه 27  : صفحه نخست  اخبار / ادبیات پایداری /انتشار : 24 - مرداد - 1401 - ۰۶:۰۲ /کد خبر : 17278

https://hamaseh27.ir/%d9%86%d9%87%d8%b6%d8%aa-%d8%ad%d8%b3%db%8c%d9%86%db%8c-%d9%88-%d8%a7%d9%86%d9%82%d9%84%d8%a7%d8%a8-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%db%8c-%d8%a8%d8%b1-%d9%85%d8%ad%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7/

منتشر شده در فاش نیوز :  شناسه خبر : 92573 / دوشنبه 31 مرداد 1401 , 11:11

http://fashnews.ir/fa/news-details/92573/%DA%A9%D9%88%D8%AF%D8%AA%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D9%86%DA%AF%DB%8C%D9%86-%DB%B2%DB%B8-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%AA%D9%84%D8%AE-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%82%D8%B1%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%84%D8%AA-%D8%A8%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA/

منتشر شده در پایگاه 598 : کد خبر: ۵۱۲۷۰۸ / زمان انتشار  ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ /صفحه نخست  سیاسی 

598.ir/0029NU

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی :

کودتای ننگین 28 مرداد تلخ ترین پیامدهای قرن را برای ملت بهمراه داشت و انقلاب اسلامی نه تنها کشور را ازچاه ظلمانی نجات داد،بلکه به اوج سعادت و نور رسانده و جهانی شدن را در گام دوم انقلاب رقم خواهد زد  !

نمازجمعه شهر بابل با حضور نمازگزاران حسینی در مصلی بزرگ بابل درجمعه 28 مرداد 1401 پس ایراد خطبه های نماز توسط حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی برگزار شد . سخنران پیش از خطبه های این هفته دکتر سید جواد هاشمی فشارکی با موضوع : « عبرتهای کودتای 28 مرداد 1332 ، با نگرشی به جهادتبیین در گام دوم انقلاب » بود .

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی ضمن عرض تسلیت ایام عزای حسینی در بخش اول صحبت خود از اهمیت کودتای 28 مرداد گفت : این کودتا یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌ساز‌ترین حوادث تاریخ قرن اخیر ایران و سرمنشاء بسیاری از حوادث تلخ تاریخی ایران رزمین به شمار می‌آید. انتقال قدرت صورت گرفته از حکومت مردمی به حکومت دست نشانده ، نمونه‌ای بارز دخالت امریکا به کمک استبداد داخلی جهت محروم ساختن ایران و ایرانیان از سه مولفه استقلال، آزادی و کرامت انسانی بهمراه داشته و فراتر از آن سبب مصیبتهای گسترده 25 ساله برای ملت ایران گشت . کودتای 28 مرداد از نظر اهمیت هم سنگ وقوع انقلاب اسلامی 57 بوده ؛ منتها در دو جهت متفاوت ظلمانی و نورانی بوده اند . کودتای ننگین 28 مرداد عملیات آژاکس آمریکایی ها بود که در سال ۱۳۳۲ش علیه دولت ملی گرای مصدق اجرا شد و با سقوط دولت وی ، حکومت ایران به سلطنت 25 ساله پهلوی دوم منجر گردید، تلخ ترین پیامدهای قرن را برای ملت بهمراه داشت و انقلاب اسلامی نه تنها کشور را ازچاه ظلمانی نجات داد،بلکه به اوج سعادت و نور رسانده است .

وی در خصوص عوامل تاثیرگذار برای کودتا چنین گفت: کودتا توسط اوباش چماقدار ؛ گروهبان‌های ارتش در لباس شخصی در میان آنها ، ازادی شعبان بی‌مخ و سردستگی وی ، همراهی نظامیان شاه ؛ تظاهراتی سازماندهی شده به طرفداری از شاه در سطحی گسترده ؛ مطبوعات آماده‌سازی افکار عمومی برای پذیرش کودتا ، تهدید شاه به پذیرش کودتا از سوی روزولت ، مدیریت مستقیم کودتا توسط مستشاران آمریکایی ، و.... سبب شد تا حکومت ملی دکترمصدق سرنگون شده و کودتا به راحتی و به سرعت موفق شود . و محمدرضا پهلوی فراری را به کشور بر گردانده و بر تخت شاهی بنشانند و او وام دار امریکایی شده و عنان عرصه های سیاسی ؛ اقتصادی و نظامی و... را طبق طرحهای امریکایی اجرا نماید .

ایشان در خصوص عامل موفقیت و شکست نهضت ملی چنین گفت: نهضت ملی ایران به رهبری آیت الله سید حسن مدرس و دکتر مصدق و همراهی ملت به ملی کردن صنعت نفت منتهی شد ؛ لکن انشقاق بین رهبران نهضت سبب ؛ ضعف در رهبری نهضت شده و فتنه امریکایی را میسر ساخت . مغرور شدن مصدق کنار گذاشتن آیت‌الله کاشانی وبی اعتنایی مصدق به هشدار کاشانی مبنی وقوع حتمی یک کودتا به وسیله سپهبد زاهدی ؛ کودتا زمینه بروز و موفقیت شد و خسارات 25 ساله ای که اثار تاکنون ادامه دارد بر ملت ایران تحمیل شد .

دکتر هاشمی فشارکی در خصوص پیامدهای خسارتهای مادی بعد کودتا چنین گفت: خسارات های مادی رژیم پهلوی دوم شامل بازگردانیدن شاه و استقرار استبداد سلطنتی ؛ دو روز پس از کودتای 28 مرداد 1332 اختیار انحلال مجلس سنا را به شاه داد؛ بازگردانیدن قدرت و سلطه استعمار انگلیس و آمریکا؛ دوران نخست‌وزیری 13 هویدا فساد گسترده ؛ مواد مخدر ونفوذ فراماسیون ها ؛ فساد و چپاول دربار ؛ دههاکاخ‌  از شمال تا جنوب ایران اقامتگاه‌های سلطنتی ؛ بازگردانیدن جریان نفت به غرب ؛ جدایی بحرین از ایران  17 اردیبهشت ماه سال 1349 بود که رادیو ایران خبر استقلال بحرین از ایران را داد ؛ واگذاری قصبه فیروزه شهری مهم در ۳۰ کیلومتری غرب قوچان به روسیه (ترکمنستان ) ؛ الحاق ایران به پیمان نظامی بغداد ؛ وادادن آب معاهده هیرمند و کاهش ناگهانی  درصد قابل توجهی از ورودی آب به دریاچه هامون ؛ شاه و خانواده اش ودرباریها اموال و انبوه پولهای خارج شده را در حساب‌های محرمانه ذخیره کردند. قصرها و جزیره‌های میلیون دلاری در خارج خریداری کردند ؛ وابسته نمودن کامل کشور به امریکا در عرصه های سیاسی، اقتصادی ،فرهنگی و...؛ برقراری امنیت پلیسی و ساواک . ... ؛ بجای تولید ؛ تبدیل ایران به انبار کالاهای وارداتىِ کم ارزش غربی ؛ نابودی کشاورزی ملی؛ زمینه‌ساز وابستگی اقتصاد کشور ؛ اتکا اقتصاد به نفت ؛ بریده شدن دو بال علم و کار ؛ بی اعتنایی ها و اهانت های لفظی شاه ملعون به مردم ایران و.... بود .

ایشان درخصوص خسارتهای روحی و معنوی کودتا بیان داشت : خسارتهای معنوی رژیم شاهی شامل تلاش برای از بین بردن ارزشهای مذهبی مسلط بر جامعه و جایگزینی آنها با ارزشهای غربی مانند تغییر تاریخ اسلامی به تاریخ شاهنشاهی، برگزاری جشن های سلطنتی پر هزینه و گزاف,نفوذ و اشتغال گسترده بهائیان و صهیونیستها در پستهای کلیدی و حساس دولتی ، ترویج روز افزون فساد وبزهکاری در میان مردم بویژه جوانان ، ابتذال و از بین بردن کرامت اخلاقی و اجتماعی زنان و تخریب کانون خانواده ؛ و اقدامات ضد اخلاقی شاه و خانواده وی ودربار با جوانان زیبا و ترویج اعتیاد و بی بند وباری و .... بود ؛ که هنوز برخی از اثار ان برجای مانده است .

دکتر هاشمی فشارکی عبرتهای کودتای 28 مرداد گفت: دشمنان در حال برنامه ریزی علیه ملت هستند و از همه حربه ها تمایل دارند ، استفاده نمایند ؛ شناخت تهدیدات گذشته و حال می تواند چراغ راه کشور در برابر فتنه های اینده باشد . وهمانطور که قران کریم قصص امم گذشته را برای عبرت اموزی بیان کرده ؛ ما نیز سرگذشت حوادث گذشته ایران و جهان را پندگیریم تا دچار آن نشویم .

وی در خصوص احتمال حکومت جایگزین جمهوری اسلامی چنین  بیان داشت : بعنوان یک فرض محتمل می توان جایگزینی برای جمهوری اسلامی در نظرگرفت ؛ لکن یقینا هیچ حکومتی نمی توانند در برابر تمامیت خواهی غربیها و درراس آن امریکا مقاومت کند و انان دیگر به یک ایران خنثی راضی نخواهند بود و همانطور که بعد از حکومت مصدق ؛ کشور ار شخم زدند ؛ بدتر از داعش را بر سرملت خواهند آورد تا ریشه آزادیخواهی و اسلام خواهی ملت ایران را بسوزانند . و قطعا با هوشیاری ملت انقلابی ایران وتوانایی های جمهوری اسلامی ، این فرض محقق نخواهد شد .

ایشان درخصوص غیرقابل تطهیر بودن پهلوی بیان داشت:خیانات و جنایات پهلوی آنقدر گسترده و تلخ می باشد ، که علیرغم تلاش غرب و شبکه های معاند درتطهیر تاریخ «پهلوی» ، این نجاست قابل پاک شدن نمی باشد و بنظر نمی رسد که کسی حب وطن داشته باشد در برابر این همه خیانت از پهلوی کوچکترین دفاعی نماید .

وی درخصوص رسالت مردم در شرایط حساس فعلی بیان داشت: بیانیه گام دوم انقلاب ، یک بیانیه جامع در ترسیم وضعیت پیش از انقلاب و همچنین دستاوردهای چهل ساله بعد از انقلاب بوده و برای گام دوم انقلاب نیز هفت راهبرد اساسی تعیین شده ؛ که  بایستی مبنای برنامه ریزی همه نهادها قرار گیرد . همچنین رهبر انقلاب اسلامی برای تحقق اهداف انقلاب درگام دوم انقلاب در برابر تهدیدات دشمن ؛ اعلام جهاد تبیین نمودند . ودر این کارزار جهادگر تبیین بودن ، عینی،  فوری و فریضه همگانی است ، که بایستی همه در این میدان تلاش کنند تا گفتمان انقلاب اسلامی فرگیر شده  و زمینه سازی ظهورمهدوی (عج) فراهم گردد  .

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در  پایان گفت : اگرچه کودتای ننگین 28 مرداد علاوه بر موجب عقب افتادگی های علمی و سیاسی و نظامی شد ؛ که تلخ ترین و سخت ترین پیامدهای قرن را برای ملت بهمراه داشت و انقلاب اسلامی نه تنها کشور را ازچاه ظلمانی نجات داد، بلکه به اوج سعادت و نور رسانده و جهانی شدن را در گام دوم انقلاب رقم خواهد زد  !

*********************************

📸 نمازجمعه باشکوه امروز بابل به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی - جمعه، ۲۸ مرداد ۱۴۰۱

✳️ قاری : آقای علیرضا قاسم‌نیا

✳️ موذن : آقای عباس رجبعلی

✳️ مجری و مکبر : آقای محمود اسماعیل‌پورگنجی

✳️ سخنران قبل از خطبه‌: آقای دکتر سیدجواد هاشمی فشارکی استاد دانشگاه و پژوهشگر در خصوص جهاد تبیین و گام دوم انقلاب

عکس: امیرحسین اکبرتبار ، محمدرضا میرزاپور

روابط عمومی مصلی بزرگ شهر بابل  - به نشانی در ایتا : mosallababol@

*********************************

بابُل مشهور به شهر بهارنارنج در حد فاصل دریای مازندران و رشته کوه البرز، و در فاصله ۱۵ کیلومتری دریای مازندران و 39 کیلومتری غرب ساری و  ۲۱۱ کیلومتری شمال شرقی تهران واقع شده‌است. بابل یکی از شهرهای مهم شمال کشور در زمینه پزشکی، کشاورزی، دانشگاهی، سیاسی، فرهنگی و تجاری است و هم چنین از نظر وسعت و حوزه استحفاظی بزرگترین شهرستان استان مازندران به‌شمار می‌آید. ارتفاع این شهر حدود ۲ متر از سطح دریاهای آزاد پایین‌تر است.

مردم بابل از قومیت طبری هستند و به زبان مازندرانی صحبت می‌کنند . جمعیت شهرِ بابل در سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۲۵۰۲۱۷ نفر بوده‌است. واکثریت مردم بابل مسلمان و پیرو مذهب شیعه دوازده امامی هستند. بابلی ها با تقدیم 1744 شهید در دوران دفاع مقدس؛افتخار بیشترین تعداد شهدای مازندران(9333 شهید ) را دارند .

اماکن مذهبی بابل شامل مزارشهدا  ؛  بقعه امامزاده قاسم  در مرکز شهر بابل ، مسجد جامع بابل ، مسجد محدثین (جمکران دوم ) ، تکیه پیرعلم ، تکیه حصیرفروشان ، مسجد جامع می باشد .

اماکن تاریخی بابل شامل تکیه کاظم بیک ، کاروانسراها ؛کاخ شاپور ، برج دیدبانی کاخ بابل ؛ پل محمدحسن خان ، موزه بابل (گنجینه بابل) و ساختمان شهربانی می باشد .

اماکن سیاحتی شامل دریای مازندران (دریای کاسپین) ؛ با سواحل ماسه‌ای دریای مازندران در ۱۵ کیلومتری شمال این شهر ؛ دریاچه سد البرز ؛ دریاچه سد شیاده و دریاچه کامی کلا ؛ جنگل‌های بابلکنار ، پارک جنگلی بابلکنار ؛ جنگل شیاده ؛ جنگل نارنجلو ؛ آبشار حاجی شیخ موسی ؛ آبشار تیرکن (هفت آبشار) ، آبشار کیمون ، آبشار شی الیم ؛ آبشار کلیره (بتلیم) ، آبشار درازکش ، آبشار گزو ، چشمه آب گرم اَزرو و ییلاق‌ها می باشد .

###########################################################################

سخنرانی در نمازجمعه ها :

استان البرز     : کرج  (3 نوبت ) - شهرجدید هشتگرد ؛ مهستان - کوهسار   

استان تهران   :  ورامین (2  نوبت ) - شهر جدید پرند (2  نوبت ) – دماوند - رودهن و آبعلی- اسلام شهر  - شهر قدس -  چهار دانگه - رباط  کریم - ملارد - باقر شهر- آبسرد دماوند - حسن آباد فشاپویه 

استان اصفهان  : کوهپایه  سجزی - تودشک

استان مرکزی   :  خمین

استان همدان   :  ملایر 

استان سمنان   : گرمسار  آرادان

استان لرستان   :  ازنا 

استان کرمانشاه : کنگاور

استان گرگان     : علی آباد

استان مازندران : بابل

دمشق               : زینبیه

                          و .......

***********************

کودتای ننگین 28 مرداد تلخ ترین پیامدهای قرن را برای ملت بهمراه داشت و انقلاب اسلامی نه تنها کشور را از ضلالت نجات داد، بلکه به اوج سعادت و نور رسانده و جهانی شدن را در گام دوم انقلاب رقم خواهد زد !

نمازجمعه شهر بابل (مازندران) - 28 مرداد 1401 - « عبرتهای کودتای 28 مرداد 1332 ، با نگرشی به جهاد تبیین در گام دوم انقلاب »

***********************

نهضت حسینی و انقلاب اسلامی تاثیرات متقابلی بر یکدیگر داشته و هر دو راستای اسلام ناب محمدی

و زمینه ساز ظهور و قیام امام مهدی اند !

نمازجمعه شهرکوهسار (کرج) - 21 مرداد 1401 - « تاثیر متقابل نهضت حسینی و انقلاب اسلامی ، با نگرشی به جهاد تبیین در گام دوم انقلاب »

***********************

مراسم عزاداریهای عاشورای حسینی بایستی همه اهداف نهضت امام حسین (ع) را درگام دوم انقلاب اسلامی تبلور بخشند.

نماز جمعه شهر تودشک - 14 مرداد 1401 

در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی  -  «از نهضت عاشورا ، تا گام دوم انقلاب ؛  بانگرشی به جهاد تبیین و مسایل روز »

***********************

شهر تاریخی ( پیشینه معبد آناهیتا و...) و مذهبی ( امامزاده ابراهیم و شهدای والامقام ) کنگاور ؛

قابلیت مبدل شدن به قطب گردشگری تعالی بخش درگام دوم انقلاب را داراست !

نماز جمعه شهر کنگاور - 7 مرداد 1401

در استان ورود به محرم : « از نهضت امام حسین ع، تا گام دوم امام خامنه ای ؛ بانگرشی به جهاد تبیین و مسایل روز »

***********************

غدیر استمرار سلسله نبوت در سلسله امامت بوده

و ولایت فقیه ثمره و تجلی رسالت انبیای الهی و امامت شیعه اثنی عشری در عصر حاضر است .

نماز جمعه شهر جدید هشتگرد ( مهستان )  - 24 تیر 1401 - بمناسبت عید غدیر  : از غدیر علوی تا غدیر انقلاب اسلامی

***********************

جهاد تبیین موتور پیشران کشور برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب

جهت مصون سازی در برابر همجمه های جنگ شناختی دشمنان است !

نماز جمعه  شهر جدید پرند  - 17 تیر 1401  - چیستی و چرایی جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی

***********************

برچیده شدن طومار نظام سلطه امریکا برجهان با زوال حقوق بشر امریکایی نزدیک بوده

و حقوق بشر انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب جهانی خواهد شد.

نمازجمعه ورامین - 10 تیر 1401 -  به مناسبت روز افشای حقوق بشر امریکایی  : زوال حقوق بشر امریکایی در گام دوم انقلاب

*********************** 

جهاد تبیین ، موتور پیشران کشور برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب

در برابر امواج تهدیدات نرم دشمنان خارجی و داخلی است !

نمازجمعه شهرقدس - 27 خرداد ۱۴۰۱ - شرحی بر جهاد تبیین در گام دوم انقلاب 

*********************** 

پرند ، شهر محصول بعد از انقلاب باید حاوی مشخصه های شهردوران انقلاب اسلامی

و بخصوص مسجد محوری درگام دوم انقلاب باشد و زمینه های جلوه گری سبک غربی نباید میسر باشد !

نمازجمعه شهر پرند - 20 خرداد 1401  - میلاد رضوی و گام دوم انقلاب اسلامی

*********************** 

سیمای شهر زادگاه امام خمینی باید تجلی گر ابعاد زندگی امام خمینی

و نماد نهضت امام (ره) در گام دوم انقلاب بوده و قطب خمینی شناسی در جهان گردد !

نمازجمعه شهر خمین - 13 خرداد 1401 -  سالگرد رحلت امام خمینی  - ازنهضت امام خمینی تا گام دوم امام خامنه ای 

*********************** 

گام دوم انقلاب اسلامی درامتداد جهاد علمی و فرهنگی امام صادق (ع) می باشد .

 مصلی شهرستان ازنا   -در روز جمعه 6 خرداد 1401 - شهادت امام صادق (ع) - از نهضت امام صادق (ع) تا گام دوم انقلاب اسلامی

*********************** 

سبک زندگی رمضانی مولد و مقوم سبک زندگی گام دومی است !

در نماز جمعه آبسرد دماوند -  15 اردیبهشت 1401 -  عید فطر - سبک زندگی رمضانی و سبک زندگی گام دومی

************************ 

حوادث تاریخی دوران امام علی (ع) دارای شدید ترین بی بصیرتی های مسلمین بوده ،

و برای دوران جمهوری اسلامی عبرتها و عرصه وسیعی برای جهاد تبیین در گام دوم انقلاب دارد .

در نمازجمعه حسن اباد فشاپویه - 2 اردیبهشت 1401  - شهادت امام علی (ع) - از جکومت علوی تا گام دوم  خامنه ای

************************ 

گام دوم انقلاب اسلامی ، درتکاپوی جبران سیزده قرن حکمرانی ناصالحان

و ترسیم افق درخشان آینده انقلاب اسلامی است !

نمازجمعه باقرشهر - 26 فروردین 1401 - میلاد امام حسن (ع) - از صلح امام حسن (ع) تا گام دوم انقلاب 

************************ 

ماه رمضان فرصت بی نظیر در اصلاح سبک زندگی و زمینه ساز تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب است !

سخنرانی در نماز جمعه شهر دماوند - 19 فروردین 1401 - اغاز ماه رمضان  - سبک زندگی اسلامی درگام دوم انقلاب 

************************ 

روز ولادت جمهوری اسلامی والاترین عید ملی ، میلاد نخستین حکومت الهی ثمره انقلاب اسلامی

و سرآغاز حکومت جهانی مستضعفین درگام دوم انقلاب است !

دکتر سیدجواد هاشمی فشارکی در نمازجمعه شهر ملارد 12 فروردین 1401  - به مناسبت روز جمهوری اسلامی : کارگزاران جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب 

************************ 

بهار گام دوم انقلاب اسلامی ؛ زمینه ساز بهار مهدوی (عج)  

در نخستین سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه علی اباد گرگان در سال 1401 - 5 قروردین 1401 - بهار طبیعت و بهار انقلاب اسلامی

************************ 

گام دوم انقلاب در امتداد نهضت مهدویت و تسهیل گر و زمینه ساز ظهور مهدویست!

سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه  رودهن و آبعلی - روز نیمه شعبان  - 27 اسقند 1400 - از میلاد امام مهدی تا زمینه سازی حکومت مهدوی در گام دوم انقلاب

************************ 

جهاد تبیین مقوم فراگیری راهبردهای 7 گانه گام دوم انقلاب با راهبری فرمانده قرارگاه فرهنگی نمازجمعه می باشد .

نمازجمعه شهر رباط کریم  - 20 اسفند 1400 = نقش جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/12/21/%D8

-************************ 

»اسلام شهر» اسما و عملا قابلیت الگوی شهر اسلامی در گام دوم انقلاب را

براساس »تـوصیه هفتم رهبر انقلاب مبنی سبک زندگی اسلامی« دارا ست!

نمازجمعه اسلام شهر - 6 اسفند 1400 - سبک  زندگی اسلامی درگام دوم انقلاب 

http://www.isarpress.ir/?p=9371

************************

ستاد نمازجمعه بایستی بعنوان ستادمردمی ؛ مطالبه گرتحقق گام دوم انقلاب باشد!

سخنرانی در نمازجمعه شهر چهار دانگه -   29 بهمن 1400 - ابعاد گام دوم انقلاب اسلامی

http://www.isarpress.ir/?p=9259

************************

شهر تعالی بخش درگام دوم انقلاب با محوریت امام جمعه بعنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی شهر است .

سخنرانی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در نماز جمعه 15 بهمن 1400  شهر ملایر - نماز جمعه قرارگاه و قلب فرهنگی شهر

منتشر شده در حماسه 27 و ایثار پرس  و پایگاه 508  وخبر فارسی و جبهه مردمی گام دوم  و....

http://www.isarpress.ir/?p=9042

************************

بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب در سال سوم چراغ فروزان آینده

سخنرانی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی  در نمازجمعه کرج 8 بهمن 1400  - گام دوم انقلاب در سومین سال صدور بیانیه گام دوم

گنجینه فشارکی ها :  https://javadfesharaki.blog.ir/1400/11/09/%D8%

************************

تحلیل انتخابات خرداد1400 و انتظارات از دولت منتخب در گام دوم انقلاب

سخنرانی  در نمازجمعه ورامین  - 11 تیر 1400 - تحلیل انتحابات 1400 در شرایط کرونا

  http://javadfesharaki.blog.ir/1400/04/11/

************************

 .از : " بهار طبیعت"، تا : "بهار انتخابات 1400 " 

سخنرانی  در مصلی شهر کوهپایه اصفهان در 13 فروردین 1400  - روز جمهوری اسلامی : دستاوردهای جمهوری اسلامی 

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/01/17/%D8%A7%D8

************************

ضرورت “پشتیبانی” و “مانع زدایی” مسئولان از کوچکترین کارگاه خانگی تولیدی تا بزرگترین کارخانه “تولیدی”

سخنرانی  در نخستین  نماز جمعه شهر سجزی  در شروع سال 1400 - درسهای بهار طبیعت در زندگی  

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/01/11/%D8%B6%D8%B1%D

************************

دستاوردهای چله اول انقلاب و راهبردهای رهبر انقلاب براساس بیانیه گام دوم انقلاب

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۵۰ ب.ظ

درمصلی ارادان (مسجد جامع شهر)

 با حضور حجت الاسلام 'جلیل شریفی نیا' به عنوان امام جمعه  شهر آرادان و مردم شریف آرادن  - دستاوردهای انقلاب اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1399/11/15/%D8%AF%D8%B3%D8%

************************

چالشهای چله اول انقلاب وراهبردهای  گام دوم انقلاب براساس بیانیه گام دوم انقلاب

به امامت حجت الاسلام سیدعلیرضا آرامی امام جمعه گرمسار در مصلی گرمسار ( مسجد جامع گرمسار) در۱۳بهمن ۱۳۹۹ - گام  دوم انقلاب  اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1399/11/15/%DA%86%D8%A7%D

************************

تببین مولفه های قدرت ملی ؛ و ضرورتها و الزامات مجلس شایسته همگام با انقلاب در گام دوم انقلاب

 

سخنرانی پیش از خطبه‌های روز جمعه شهر کرج

با موضوع  تببین مولفه های قدرت ملی ؛ و ضرورتها و الزامات مجلس شایسته همگام با انقلاب در گام دوم انقلاب

https://paydarymelli.ir/fa/news/56649/%D8

************************

سخنرانی در مصلی زینبیه سوریه

دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی 

در حوزه منطقه ای ؛ با تاکید بر تاثیر بر روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه و افق های پیش رو

https://javadfesharaki.blog.ir/1397/11/25/%D8%B3%D8%AE%D

************************

دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی  و رسالت سازمانها و نهادها

سخنرانی در نمازجمعه کرج در مصلی کرج

جمعه, ۱۴ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۱۴ ب.ظ

https://javadfesharaki.blog.ir/1397/10/14/%D8%B3%D8%

************************

ابعاد فاجعه منای  سال 1394 

سخنرانی قبل از نماز جمعه کرج

بمناسبت سالگرد واقعه غمبار منا در حج 

Related image

 

https://javadfesharaki.blog.ir/1397/02/31/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A%D8%

************************

************************

سخنرانی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در مساجد کشور

 

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/08/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-

************************

سخنرانی در همایشها و مراکز دیگر :

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

************************

************************************

بیش از 620 یادداشت  منتشر شده  :

https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

********************************************

220 مطلب با موضوع «سخنرانی-سیدجوادهاشمی فشارکی» ثبت شده :

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

*****************

فعالیتهای دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص گام دوم انقلاب اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/12/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C

*****************

فعالیتهای علمی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص معماری و شهرسازی اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/10/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D9%84%D9%85%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D9%85%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C

*****************

فعالیتهای دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص دفاع مقدس و مقاومت

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/13/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D9%82%D8%AF%D8%B3-%D9%88-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA

*****************

670 عنوان یادداشت منتشر شده در سایتهای خبری و جراید :

https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

*****************

•     سوابق : 
http://javadfesharaki.blog.ir/page/Resumes

*****************

•    فعالیتها در زیر ارائه شده :
http://javadfesharaki.blog.ir/page/2S

*****************

•    فهرست کتب منتشر شده :
http://javadfesharaki.blog.ir/page/کتب-هاشمی-فشارکی

*****************

•    چکیده اطلاعات کتب :
http://javadfesharaki.blog.ir/category/کتب-سید-جواد-هاشمی-فشارکی/

*****************

•    پایان نامه های دفاع شده : 
http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

*****************

•    مقالات پذیرفته شده در نشریات و ارایه شده در همایشها  :
•    http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

*****************

•     یادداشت های انتشاریافته در نشریات و خبرگزاریها :                               
http://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87

*****************

•    ادامه یادداشتهای منتشر شده در رسانه ها:  
http://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

*****************

•     اختراعات ثبت شده :     
   http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/
  *****************       

    

•      سخنرانی ها 
http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

*****************

•    مصاحبه ها :
http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

*****************