***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

نماز جمعه شهر تودشک - 14 مرداد 1401 

در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی  -  «از نهضت عاشورا ، تا گام دوم انقلاب ؛  بانگرشی به جهاد تبیین و مسایل روز »

منتشر شده در پایگاههای زیر : 

ایثار پرس : آخرین اخبار / صفحه اول / ویژه / شناسه : 11174 /18 مرداد 1401 - 12:36

http://www.isarpress.ir/?p=11174

پایگاه 598  : کد خبر: ۵۱۱۵۶۲ / زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ /دین و فرهنگ  فرهنگی

598.ir/002950

حماسه 27 : صفحه نخست  اخبار / ادبیات پایداری / انتشار : 18 - مرداد - 1401 - ۱۲:۳۶ /کد خبر : 17254

https://hamaseh27.ir/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%b3%d9%85-%d8%b9%d8%b2%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b9%d8%a7%d8%b4%d9%88%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%ad%d8%b3%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%b3%d8%aa/

خبر فارسی : 

https://khabarfarsi.com/u/127039497

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی:

مراسم عزاداریهای عاشورای حسینی بایستی همه اهداف نهضت امام حسین (ع) را درگام دوم انقلاب اسلامی تبلور بخشند.

در روز جهانی حضرت علی اصغر نمازجمعه تودشک با حضور نمازگزاران شهردر جمعه 14مرداد 1401 پس ایراد خطبه های توسط حجت الاسلام والمسلمین دشتی برگزارشد. سخنران بعد از نمازجمعه این هفته دکتر سید جواد هاشمی فشارکی بود.

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت : ما که وارث نماز جمعه و این مجالسیم ، نخست باید بدانیم که نعمات دستاوردهای انقلاب است ، و شکر انرا بجا اورده و سپس از برکات ان بهره مند شود. چرا که نمازجمعه بعنوان قلب فرهنگی شهربر محور نهضت حسینی راه را به ما نشان میدهد .

ایشان در خصوص رسالت ما در نهضت عاشورا گفت : صحنه های عاشورا بزرگترین مصیبت عالم و بزرگترین حماسه رزمی و تجلی اوج ایمان بوده و در قبال ان ، ما رسالت خویش را باید احصا کرده و دنبال کنیم. نخستین مساله یافتن ریشه ها و زمینه های بروز عاشورا ست، که به جریان سقیفه و پیامدهای ان در بدعت کنار زدن امام معصوم از حکمرانی وسپس برمنصب نشاندن افراد نا اهل بر امور جامعه اسلامی بود. و امام بر علیه نظام ظالم وحاکم فاسق قیام کردند و نهایتا با اعراض و عدم همراهی اکثریت مسلمانان، واقعه سخت عاشورا رقم خورد.

وی اظهار داشت: بعد شهادت امام و یاران وی ؛ دشمن تصور کرد که قضیه خاتمه یافته است ؛ در حالیکه با جهاد تبیین حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع)، انتقال پیام عاشورا صورت گرفته وماندگار گردیده و الگوی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین در برابر سایر تهدیدات دشمنان قرارگرفته و دستاوردهای زیادی بهمراه اورد .

دکتر هاشمی فشارکی در خصوص  برخی آسیب ها، انحرافات و کجی هایی که مخل پیروی از اهداف قیام و روشهای مبارزه  شیعه است، چنین گفت:  آسیب‌های متوجه نهضت عاشورا  که به فلسفه و اهداف نهضت امام حسین (ع) آسیب وارد می‌کند این موارد است: محدود سازی واقعه به مصیبت خوانی صرف، بیان صرفا مطالب تاریخی مصیبت‌ها و حوادث حزن آور و پرداختن به ظاهر حرکت عاشورا بدون توجه به ابعاد دیگر رزمی؛ دفاعی؛ حماسی، که جفای به اهداف نهضت عاشورااست. حدود سازی مراسم به زنجیرزنی و سرگرم شدن به علم وکتل و. ...که فقط شور بدون ارتقای شعور ومعرفت حسینی است. تحریف لفظی عاشورا  یعنی ظاهر مطلبی را عوض کنند، که قطعا ضرر به روح نهضت وارد میکند. مانند روضه لیلا و علی اکبر که وی اصلا در کربلا نبوده است. تحریف دامادی حضرت قاسم علیه السلام، تحریف برخی از وقایع شب عاشورا؛ تحریف اغراق آمیز تعداد کشته شدگان، که تحریف حوادث عاشورا  تلقی میشود. تحریف معنوی عاشورا  یعنی پرداختن به مناسک عاشورا بجای پرداختن به اهداف عاشورا است. مبارزه با ستمگران اُموی جهت تأمین امنیّت برای مردم ستمدیده، که به مرور زمان سبب انحراف در مجالس میشود .همچنین انحراف در اهداف قیام عاشورا ؛که خطرناک‌ترین تحریف واقعه کربلا توسط حسن روحانی صورت گرفت.در حالیکه امام حسین (ع) با دشمن مذاکره به معنای امروزی نداشت، بلکه دیدار برای اتمام حجت و تشرزدن به وی بوده است وی انرا مذاکره تعبیر کرد تا بتواند دریوزگی به امریکا را توجیه و برجام را به ملت تحمیل کند. پیرایه‌های ناروا و نامتجانس مانندقمه زنی، رواج زبان حال‌های مبتذل، سبک‌های غنایی، رواج شیوه‌های ناپسند سینه زنی و زنجیرزنی در حد آسیب رساندن به خود ، استفاده از برخی آلات موسیقی نامناسب در عزاداری ها ، اذیت کردن و آزار رساندن به دیگران با روش‌های گوناگونی، چون پخش صدا‌ها و نوحه‌ها از بلندگو‌های محافل عزاداری تا پاسی از شب، مطالب غلو و... اضافه شود، جفاست.

وی ادامه آسیب ها، انحرافات و کجی ها در مراسم عزاداری را چنین بیان کرد :  برخی افراد سخنور ویا مداح مراسم با سطح سواد کم دینی، شمع روشن کردن در شامگاه عاشورا ، به صورت مختلط با ظواهری نامناسب ، در مواردی وحدت شکنی با اهانت به برخی، فتنه آنتی تز عاشورا درجریان فتنه هشت ماهه سال ۱۳۸۸، ضعف دلسوزان اهل بیت در پرداختن مبالغه آمیز و یا بیان تفضیل اسیب‌های هیات‌های عزاداری توسط دلسوزان اهل بیت در مجالس عمومی، می‌تواند این تصور را در ذهن ایجاد کند که اکثرمجالس دچار آسیب بوده،در حالیکه نباید به گونه‌ای بیان شود که در ذهن شوند القا شود که اکثر مجالس و مداحان خرافه گو هستند که می‌تواند تاثیر منفی بهمراه داشته باشد.

ایشان بیان داشت : همچنین دلسوزان اهل بیت در ضعف اطلاع رسانی در خصوص تحریفات وانحرافات مجالس عزای حسینی قرار دارند و بایستی با روش‌های مختلف در صدد رفع بوده و چه بسا لازم باشد، حسن کنجکاوی و معضل بازنشر در فضای مجازی ،  انتشار حوادث معدود رخ داده در حاشیه مراسم عزاداری و برجسته نمایی آن توسط دشمنان می باشد .

دکتر هاشمی فشارکی در پایان گفت: عمده ترین تهدیدات متوجه نهضت عاشورا، برنامه ریزی دشمنان اسلام برای انحراف در اذهان مردم، همچنین شکارچیان دشمن، مبنی بر جمع آوری برخی جنبه‌های خطاهای پراکنده و تعمیم دادن ان به کل مراسمها و ایجاد وهن و انگ زنی خرافه بودن به اصل مراسم می باشد .که ضرورت دارد با هوشیاری و حساسیت ؛ این اقدامات را خنثی نماییم . مراسم عزاداریهای عاشورای حسینی بایستی همه اهداف نهضت امام حسین (ع) را درگام دوم انقلاب اسلامی تبلور بخشند. تا هم نهضت عاشورا از انحرو وتحریف مصون بود و هم اینده انقلاب تضمین شود و هم زمینه سازان ظهور حضرت مهدی (عچ) گردد.

*******************************

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در مراسم شیرخوارگان حضرت علی اصغر بانوان شهر تودشک ،  صبح روز جمعه 14مرداد 1401 در بوستان مرکزی شهر با موضوع "شیرخوارگان حسینی ورسالت مادران " سخنرانی کرد .

*******************************

شهر تودشک در بخش تودشک از شهرستان کوهپایه و در فاصله ۹۰ کیلومتری شرق جاده اصفهان به نایین قرار دارد. این شهر در سال ۱۳۸۰ از تلفیق نقاط تودشک، تودشکچویه، صادق آباد، رجان، مزرعه نو و مزرعه کهنه و دهکده‌های کوچک‌تر در منطقه (قندی، انگرود، انجیران و لاگزی) شکل پذیرفت.

این شهر در سال 1386 جمعیتی برابر با 4200 نفر داشته‌است.شهرداری این شهر در سال 1380 خورشیدی تشکیل شد.و براساس سرشماری 1395 دارای 1380 خانوار و  4275 نفر بوده است . و اغلب مردم محلی به مشاغل خدماتی، کشاورزی، قالیبافی اشتغال دارند. زبان مردم تودشک فارسی با گویش تودشکی، نائینی است که با گویش معیار فارسی تا حدودی متفاوت است .این دیار کهن تعداد 49 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی نموده است .

این منطقه دارای آب و هوایی نیمه صحرایی بوده  و خاک آن شنی و قابل نفوذ است و در عمق ۱۵ متری خاک یک قشر آهکی به قطر ۱ تا ۲ سانتیمتر وجود دارد؛ بنابراین خاک این منطقه با وجود آثار شوری خاک فقیری است. در تودشک تقریباً اکثریت خانواده‌ها مالک زمین هستند که البته مقدار آن بستگی به سهمیه آب دارد که عبارتست از ۵/۱ حبه که باعث کشاورزی محدوده‌ای به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع می‌گردد.

اثار باستانی و طبیعی تودشک شامل یخچال در سمت جنوب غربی تودشک جهت ذخیره اب در پاییز ، آب انبار تودشک جهت جمع آوری آب ها ، خانه نهنگی ها در هسته اولیه محله تودشکچویه شهر تودشک با مساحت 4250 متر مربع و با قدمت بیش از یک قرن وکوه صلوات می باشد .

موقعیت :

https://www.google.com/maps/place/Toodeshk,+Isfahan+Province/@32.7177082,52.663414,2816m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x3fbcb4feae0c1e6f:0xbe75bf6629bff71e!8m2!3d32.7224032!4d52.6626958 

***********************

***********************

شهر تاریخی ( پیشینه معبد آناهیتا و...) و مذهبی ( امامزاده ابراهیم و شهدای والامقام ) کنگاور ؛

قابلیت مبدل شدن به قطب گردشگری تعالی بخش درگام دوم انقلاب را داراست !

نماز جمعه شهر کنگاور - 7 مرداد 1401

در استان ورود به محرم : « از نهضت امام حسین ع، تا گام دوم امام خامنه ای ؛ بانگرشی به جهاد تبیین و مسایل روز »

***********************

غدیر استمرار سلسله نبوت در سلسله امامت بوده

و ولایت فقیه ثمره و تجلی رسالت انبیای الهی و امامت شیعه اثنی عشری در عصر حاضر است .

نماز جمعه شهر جدید هشتگرد ( مهستان )  - 24 تیر 1401 - بمناسبت عید غدیر  : از غدیر علوی تا غدیر انقلاب اسلامی

***********************

جهاد تبیین موتور پیشران کشور برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب

جهت مصون سازی در برابر همجمه های جنگ شناختی دشمنان است !

نماز جمعه  شهر جدید پرند  - 17 تیر 1401  - چیستی و چرایی جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی

***********************

برچیده شدن طومار نظام سلطه امریکا برجهان با زوال حقوق بشر امریکایی نزدیک بوده

و حقوق بشر انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب جهانی خواهد شد.

نمازجمعه ورامین - 10 تیر 1401 -  به مناسبت روز افشای حقوق بشر امریکایی  : زوال حقوق بشر امریکایی در گام دوم انقلاب

*********************** 

جهاد تبیین ، موتور پیشران کشور برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب

در برابر امواج تهدیدات نرم دشمنان خارجی و داخلی است !

نمازجمعه شهرقدس - 27 خرداد ۱۴۰۱ - شرحی بر جهاد تبیین در گام دوم انقلاب 

*********************** 

پرند ، شهر محصول بعد از انقلاب باید حاوی مشخصه های شهردوران انقلاب اسلامی

و بخصوص مسجد محوری درگام دوم انقلاب باشد و زمینه های جلوه گری سبک غربی نباید میسر باشد !

نمازجمعه شهر پرند - 20 خرداد 1401  - میلاد رضوی و گام دوم انقلاب اسلامی

*********************** 

سیمای شهر زادگاه امام خمینی باید تجلی گر ابعاد زندگی امام خمینی

و نماد نهضت امام (ره) در گام دوم انقلاب بوده و قطب خمینی شناسی در جهان گردد !

نمازجمعه شهر خمین - 13 خرداد 1401 -  سالگرد رحلت امام خمینی  - ازنهضت امام خمینی تا گام دوم امام خامنه ای 

*********************** 

گام دوم انقلاب اسلامی درامتداد جهاد علمی و فرهنگی امام صادق (ع) می باشد .

 مصلی شهرستان ازنا   -در روز جمعه 6 خرداد 1401 - شهادت امام صادق (ع) - از نهضت امام صادق (ع) تا گام دوم انقلاب اسلامی

*********************** 

سبک زندگی رمضانی مولد و مقوم سبک زندگی گام دومی است !

در نماز جمعه آبسرد دماوند -  15 اردیبهشت 1401 -  عید فطر - سبک زندگی رمضانی و سبک زندگی گام دومی

************************ 

حوادث تاریخی دوران امام علی (ع) دارای شدید ترین بی بصیرتی های مسلمین بوده ،

و برای دوران جمهوری اسلامی عبرتها و عرصه وسیعی برای جهاد تبیین در گام دوم انقلاب دارد .

در نمازجمعه حسن اباد فشاپویه - 2 اردیبهشت 1401  - شهادت امام علی (ع) - از جکومت علوی تا گام دوم  خامنه ای

************************ 

گام دوم انقلاب اسلامی ، درتکاپوی جبران سیزده قرن حکمرانی ناصالحان

و ترسیم افق درخشان آینده انقلاب اسلامی است !

نمازجمعه باقرشهر - 26 فروردین 1401 - میلاد امام حسن (ع) - از صلح امام حسن (ع) تا گام دوم انقلاب 

************************ 

ماه رمضان فرصت بی نظیر در اصلاح سبک زندگی و زمینه ساز تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب است !

سخنرانی در نماز جمعه شهر دماوند - 19 فروردین 1401 - اغاز ماه رمضان  - سبک زندگی اسلامی درگام دوم انقلاب 

************************ 

روز ولادت جمهوری اسلامی والاترین عید ملی ، میلاد نخستین حکومت الهی ثمره انقلاب اسلامی

و سرآغاز حکومت جهانی مستضعفین درگام دوم انقلاب است !

دکتر سیدجواد هاشمی فشارکی در نمازجمعه شهر ملارد 12 فروردین 1401  - به مناسبت روز جمهوری اسلامی : کارگزاران جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب 

************************ 

بهار گام دوم انقلاب اسلامی ؛ زمینه ساز بهار مهدوی (عج)  

در نخستین سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه علی اباد گرگان در سال 1401 - 5 قروردین 1401 - بهار طبیعت و بهار انقلاب اسلامی

************************ 

گام دوم انقلاب در امتداد نهضت مهدویت و تسهیل گر و زمینه ساز ظهور مهدویست!

سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه  رودهن و آبعلی - روز نیمه شعبان  - 27 اسقند 1400 - از میلاد امام مهدی تا زمینه سازی حکومت مهدوی در گام دوم انقلاب

************************ 

جهاد تبیین مقوم فراگیری راهبردهای 7 گانه گام دوم انقلاب با راهبری فرمانده قرارگاه فرهنگی نمازجمعه می باشد .

نمازجمعه شهر رباط کریم  - 20 اسفند 1400 = نقش جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/12/21/%D8

-************************ 

»اسلام شهر» اسما و عملا قابلیت الگوی شهر اسلامی در گام دوم انقلاب را

براساس »تـوصیه هفتم رهبر انقلاب مبنی سبک زندگی اسلامی« دارا ست!

نمازجمعه اسلام شهر - 6 اسفند 1400 - سبک  زندگی اسلامی درگام دوم انقلاب 

http://www.isarpress.ir/?p=9371

************************

ستاد نمازجمعه بایستی بعنوان ستادمردمی ؛ مطالبه گرتحقق گام دوم انقلاب باشد!

سخنرانی در نمازجمعه شهر چهار دانگه -   29 بهمن 1400 - ابعاد گام دوم انقلاب اسلامی

http://www.isarpress.ir/?p=9259

************************

شهر تعالی بخش درگام دوم انقلاب با محوریت امام جمعه بعنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی شهر است .

سخنرانی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در نماز جمعه 15 بهمن 1400  شهر ملایر - نماز جمعه قرارگاه و قلب فرهنگی شهر

منتشر شده در حماسه 27 و ایثار پرس  و پایگاه 508  وخبر فارسی و جبهه مردمی گام دوم  و....

http://www.isarpress.ir/?p=9042

************************

بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب در سال سوم چراغ فروزان آینده

سخنرانی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی  در نمازجمعه کرج 8 بهمن 1400  - گام دوم انقلاب در سومین سال صدور بیانیه گام دوم

گنجینه فشارکی ها :  https://javadfesharaki.blog.ir/1400/11/09/%D8%

************************

تحلیل انتخابات خرداد1400 و انتظارات از دولت منتخب در گام دوم انقلاب

سخنرانی  در نمازجمعه ورامین  - 11 تیر 1400 - تحلیل انتحابات 1400 در شرایط کرونا

  http://javadfesharaki.blog.ir/1400/04/11/

************************

 .از : " بهار طبیعت"، تا : "بهار انتخابات 1400 " 

سخنرانی  در مصلی شهر کوهپایه اصفهان در 13 فروردین 1400  - روز جمهوری اسلامی : دستاوردهای جمهوری اسلامی 

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/01/17/%D8%A7%D8

************************

ضرورت “پشتیبانی” و “مانع زدایی” مسئولان از کوچکترین کارگاه خانگی تولیدی تا بزرگترین کارخانه “تولیدی”

سخنرانی  در نخستین  نماز جمعه شهر سجزی  در شروع سال 1400 - درسهای بهار طبیعت در زندگی  

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/01/11/%D8%B6%D8%B1%D

************************

دستاوردهای چله اول انقلاب و راهبردهای رهبر انقلاب براساس بیانیه گام دوم انقلاب

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۵۰ ب.ظ

درمصلی ارادان (مسجد جامع شهر)

 با حضور حجت الاسلام 'جلیل شریفی نیا' به عنوان امام جمعه  شهر آرادان و مردم شریف آرادن  - دستاوردهای انقلاب اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1399/11/15/%D8%AF%D8%B3%D8%

************************

چالشهای چله اول انقلاب وراهبردهای  گام دوم انقلاب براساس بیانیه گام دوم انقلاب

به امامت حجت الاسلام سیدعلیرضا آرامی امام جمعه گرمسار در مصلی گرمسار ( مسجد جامع گرمسار) در۱۳بهمن ۱۳۹۹ - گام  دوم انقلاب  اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1399/11/15/%DA%86%D8%A7%D

************************

تببین مولفه های قدرت ملی ؛ و ضرورتها و الزامات مجلس شایسته همگام با انقلاب در گام دوم انقلاب

 

سخنرانی پیش از خطبه‌های روز جمعه شهر کرج

با موضوع  تببین مولفه های قدرت ملی ؛ و ضرورتها و الزامات مجلس شایسته همگام با انقلاب در گام دوم انقلاب

https://paydarymelli.ir/fa/news/56649/%D8

************************

سخنرانی در مصلی زینبیه سوریه

دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی 

در حوزه منطقه ای ؛ با تاکید بر تاثیر بر روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه و افق های پیش رو

https://javadfesharaki.blog.ir/1397/11/25/%D8%B3%D8%AE%D

************************

دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی  و رسالت سازمانها و نهادها

سخنرانی در نمازجمعه کرج در مصلی کرج

جمعه, ۱۴ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۱۴ ب.ظ

https://javadfesharaki.blog.ir/1397/10/14/%D8%B3%D8%

************************

ابعاد فاجعه منای  سال 1394 

سخنرانی قبل از نماز جمعه کرج

بمناسبت سالگرد واقعه غمبار منا در حج 

Related image

 

https://javadfesharaki.blog.ir/1397/02/31/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A%D8%

************************

************************

سخنرانی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در مساجد کشور

 

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/08/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-

************************

سخنرانی در همایشها و مراکز دیگر :

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

************************

************************************

بیش از 620 یادداشت  منتشر شده  :

https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

********************************************

220 مطلب با موضوع «سخنرانی-سیدجوادهاشمی فشارکی» ثبت شده :

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

*****************

فعالیتهای دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص گام دوم انقلاب اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/12/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C

*****************

فعالیتهای علمی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص معماری و شهرسازی اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/10/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D9%84%D9%85%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D9%85%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C

*****************

فعالیتهای دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص دفاع مقدس و مقاومت

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/13/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D9%82%D8%AF%D8%B3-%D9%88-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA

*****************

670 عنوان یادداشت منتشر شده در سایتهای خبری و جراید :

https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

*****************

•     سوابق : 
http://javadfesharaki.blog.ir/page/Resumes

*****************

•    فعالیتها در زیر ارائه شده :
http://javadfesharaki.blog.ir/page/2S

*****************

•    فهرست کتب منتشر شده :
http://javadfesharaki.blog.ir/page/کتب-هاشمی-فشارکی

*****************

•    چکیده اطلاعات کتب :
http://javadfesharaki.blog.ir/category/کتب-سید-جواد-هاشمی-فشارکی/

*****************

•    پایان نامه های دفاع شده : 
http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

*****************

•    مقالات پذیرفته شده در نشریات و ارایه شده در همایشها  :
•    http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

*****************

•     یادداشت های انتشاریافته در نشریات و خبرگزاریها :                               
http://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87

*****************

•    ادامه یادداشتهای منتشر شده در رسانه ها:  
http://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

*****************

•     اختراعات ثبت شده :     
   http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/
  *****************       

    

•      سخنرانی ها 
http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

*****************

•    مصاحبه ها :
http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

*****************