***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در نمازجمعه چهار دانگه 

منتشر شده در حماسه 27 -  ایثار پرس  

ایثار پرس : گروه : آخرین اخبار / صفحه اول / ویژه / پ / شناسه : 9259 /29 بهمن 1400 - 21:17

http://www.isarpress.ir/?p=9259

حماسه 27 :  صفحه نخست  اخبار / ادبیات پایداری / انتشار : 29 - بهمن - 1400 - ۲۱:۰۹ / کد خبر : 16493

https://hamaseh27.ir/%d8%b3%d

پایگاه 598 : کد خبر: ۵۰۱۶۸۵ /زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ /صفحه نخست  صفحه نخست

598.ir/0026Vh

جبهه مردمی گام دوم انقلاب  30 بهمن 1400

https://prsiran.ir/articles/show/274

فاش نیوز ک 30 بهمن 1400

http://fashnews.ir/?option=search

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی :

ستاد نمازجمعه بایستی بعنوان ستادمردمی ؛ مطالبه گرتحقق گام دوم انقلاب باشد!

نمازجمعه شهر چهاردانگه در تاریخ  29 بهمن 1400  در مصلی شهدای گمنام چهاردانگه با رعایت دستور العمل های بهداشتی کرونایی برگزارشد و سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه ، دکتر سید جواد هاشمی فشارکی بود. آنگاه خطبه های با صلابت نمازجمعه توسط حجت الاسلام  سالارسنجری خوانده و سپس نماز وحدت بخش جمعه چهاردانگه به امامت ایشان اقامه شد.

دکتر سیدجواد هاشمی فشارکی ضمن گرامی داشت یاد و راه شهدای انقلاب و بخصوص ۳۰0 شهید دفاع مقدس بخش چهاردانگه بیان داشت: یکی از عنایاتی که خداوند مشمول ما کرده،  اینست که در بین الطوعین فجر انقلاب اسلامی فیمابین بهمن 57 و فجر ظهور مهدوی  و زمینه سازی ظهور قرارداده و همچنین در کشور قائم به نایب به قائم ال محمد(ص) قرارداریم  و از این بابت بایستی بسیار شاکر باشیم تا نعمتمان افزون شود و چنانچه سختی هایی نیز در این مقطع حساس وجود دارد ، ولی ارزش سهیم بودن در این شکل گیری ارزشمند را داشته و تحمل پذیری سختی ها را شیرین میکند.

بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راهنمای آینده انقلاب

وی در ادامه چکیده ای از ساختار و محتوای بیانیه گام دوم انقلاب را تشریح کردند و چنین گفت: بیانیه دارای یک مقدمه در ورود انقلاب به دومین مرحله خود سازی،  جامعه پردازی و تمدن سازی بوده،  شروع انقلاب از نقطه صفر را توضیح داده و دستاوردهای بزرگ انقلاب را با عنوان برکات ذکر کرده، که انرا عظیم، درخشان و بی نظیر و در عین حال افتخار افرین دانسته و در آن علل برخی مشکلات کشور بیان شده، تلاشهای دشمنان خارجی و داخلی و نیز چالشها وعیوب درونی بیان شده است و برای کشور در گام دوم هفت سرفصل توصیه، رهنمود های عملیاتی و اجرایی بسیار راهگشا برا ی شرایط کشورتبیین شده است.این بیانیه که خطاب به مردم ولی تاکید بر جوانان مومن انقلابیست، یک سند راهبردی بوده،  که گذشته و حال را ترسیم کرده و راهبرهایی برای اینده،  برای تحقق تمدن نوین اسلامی ارایه شده است،  که بایستی مورد توجه واهتمام همه احاد ملت و بخصوص مدیران قرارگیرد.

علم و پژوهش در گام دوم انقلاب

ایشان درخصوص نخستین توصیه راهبردی رهبر انقلاب ، برای گام دوم انقلاب در خصوص علم و پژوهش گفت : تولید علم ودانش نافع بومی لازمه پیشرفت و وسیله‌ی عزّت و قدرت یک کشور است . ولازم است هسته های علمی دز ادرات و سازمان ها شکل گرفته و امور را براساس ان برنامه ریزی وراهبری کنند . وضرورت دارد پژوهشهای دانشگاهها به سمت نیازهای ضروری کشور و اولویتها سوق پیدا کند ، تا هم کیفیت ارتقا یافته وهم از مشکلات کاسته شود . وبایستی این رستخیز علمی که پس از انقلاب ایجاد شده ، با جهاد علمی ، رشد شتابان یافته و درتراز جهانی بعنوان قطب برتر جهانی فرار گیرد .

معنویّت و اخلاق در گام دوم انقلاب

ایشان درخصوص دومین توصیه راهبردی رهبر انقلاب ؛ با موضوع معنویّت و اخلاق گفت : معنویّت و اخلاق ، غایت آفرینش خلقت بشر و نیز مهمترین رسالت پیامبران ، بخصوص حضرت محمد (ص) بوده است ، که خود اسوه اخلاق بوده ؛ می باشد . معنویّت به معنی برجسته کردن ارزشهای معنوی از قبیل: اخلاص، ایثار، ایمان در خود و در جامعه است، و اخلاق به معنی رعایت فضیلت‌هایی مانند خیرخواهی، کمک به نیازمند، راستگویی، اعتمادبه‌نفس و دیگر خلقیّات نیکو است . معنویّت و اخلاق نیاز بنیادین جامعه اسلامی بوده و  جهت‌دهنده‌ی همه‌ی حرکتها و فعّالیّتهای فردی و اجتماعی می باشد ، که متاسفانه رژیم ستم شاهی عامل ترویج ضد اخلاق درجامعه بود و با معنویت نیز در ستیز بود .ولی پس از انقلاب با رشد فزاینده معنویت و اخلاق در جامعه مواجه بوده ایم .و لازم است ؛ کارگزاران نخست خود عامل بدان باشند و همچنین بستر جامعه را برای رشد معنویّت و اخلاق فراهم کرده و با کانونهای ضدّ معنویّت و ضد اخلاق،مقابله کرده و بایستی اجازه ندهند که جریانات و افراد جهنّمی‌ مردم را با فریب، جهنّمی کنند.

اقتصاد در گام دوم انقلاب

ایشان درخصوص سومین توصیه راهبردی رهبر انقلاب ؛ با موضوع اقتصاد گفت : اقتصاد یک عامل مهمّ وموتور مولد جامعه و خانواده است . ولازم است اقتصاد مقاومتی در تمامی برنامه ریزی ها ومدیریت منابع بخشهای دولتی و خصوصی قرار گیرد . رعایت الگوی مصرف متعادل و بدور از اسراف و تبذیر بصورت فرهنگ عمومی در اید . وبا حمایت از تولید داخلی وبخصوص تولیدات مشاغل کوچک و خانگی ، و ایجاد شبکه توزیع مردم پایه نسبت به کاهش هزینه های تولید و توزیع ، کاهش قیمت تمام شده را برای مصرف کننده بهمراه داشته باشد .

عدالت و مبارزه با فساد در گام دوم انقلاب
ایشان درخصوص چهارمین توصیه راهبردی رهبر انقلاب ؛ با موضوع عدالت و مبارزه با فساد گفت : فساد دارای ابعاد اقتصادی ، اخلاقی ؛ سیاسی ،  اجتماعی و فرهنگی می باشد ؛ که بایستی در همه ابعاد مبارزه با آن تا خشکاندن ریشه ها ؛ صورت پذیرد . همچنین عدالت که در یکی از اهداف اوّلیّه‌ی همه‌‌ی پیامبران الهی وبخصوص آخرین پیامبر (ص) بوده و نظام   جمهوری اسلامی که برخواسته از دین مبین اسلامی است ؛ دارای همان جایگاه است . و از بی عدالتی مطلق که پیش از انقلاب جاری بود ؛ به عدالت نسبی دست یافته ایم و هنوز با عدالت مطلوب فاصله زیادی در اجرا وجود دارد و بایستی تلاش همه‌جانبه‌ای در راه استقرار عدالت جامع به کار برده شود .

استقلال و آزادی در گام دوم انقلاب

ایشان درخصوص پنجمین توصیه راهبردی رهبر انقلاب ؛ با موضوع استقلال و آزادی گفت : استقلال و آزادی ؛ دومقوله مهم و یک ابر موضوع بوده و بر همه حوزه ها و رویکردها وجهت گیریها اثر میگذارد . استقلال دارای جنبه های سیاسی ؛ فرهنگی، علمی ، اقتصادی و... می باشد . برخی مانند استقلال سیاسی وفرهنگی و همچنین نعمت ازادی  به برکت انقلاب واسلام صددر صد محقق شده است ولی در سایر جنبه ها ضعفهایی وجود دارد که بایستی ضمن تعامل با دنیا ، به سمت استقلال در رفع نیازهای ضروری جامعه برویم .

عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن در گام دوم انقلاب

ایشان درخصوص ششمین توصیه راهبردی رهبر انقلاب ؛ با موضوع عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن گفت :این سه، که شاخه‌هایی از اصولِ «عزّت، حکمت، و مصلحت» در روابط بین‌المللی‌اند. که به برکت انقلاب و با تلاش مدیران جهادی به دست آمده است و نظام سلطه با فریب و خدعه بدنبال خدشه دار کردن این اصول هستند ، کمااینکه در دولت دوازدهم صدمات زیادی متوجه کشور شد. مرز بندی با دشمن نص صریح قرانی است که بایستی مورد توجه همه و بخصوص مسولان باشد . و می تواند معیاری برای سنجش وپایش افراد باشد . بینش و بصیرت عمومی در ذهن و بروز بیرونی آن ؛ بهترین چراغ راهنما در هنگام غبار فتنه و تشخیص حق وباطل می باشد .

سبک زندگی در گام دوم انقلاب

ایشان درخصوص هفتمین توصیه راهبردی رهبر انقلاب ؛ با موضوع سبک زندگی گفت : نوع سبک زندگی از اهمیت زیادی برخودار بوده ؛ اسلامی شدن سبک زندگی در حوزه های فردی و اجتماعی ضروری بوده و زمینه ساز و تعیین کننده سیرکمال دنیوی و اخروی می باشد. وتعیین کننده خوراک فکر و جسم و فضای مجازی افراد می باشد . وهمچنین درحوزه محیط وفضا نیز شامل سبک معماری خانه ؛ فضای اداری و فضای کسب وکار و فراغت وهمچنین در سبک شهرسازی و سیمای بصری شهر میباشد . که متاسفانه در این امور علیرغم مصوبات قانونی ؛ شاهد ترویج سبک منحط غربی و یا معماری بی هویت هستیم ؛ بایستی هویت اسلامی در معماری و شهرسازی توسط شهرداریها و مردم رعایت شود ؛ تا بستر و فضا ها دارای  هویت اسلامی شده و خود هویت ساز جامعه گردند .
 

شهروندان با محوریت امام جمعه بعنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی شهر مطالبه گرتحقق گام دوم انقلاب باشند!

دکتر هاشمی فشارکی افزود:  از انجا که رهبر انقلاب، نماز جمعه را قلب فرهنگی شهر و امام جمعه را نیزفرمانده قرارگاه فرهنگی نامیده اند، و با توجه به اینکه هر قرارگاهی لازمه اش این است که امور حوزه ماموریت خویش را رصدکرده، سپس تحلیل نموده و فرامین عملیاتی صادر کرده و جهت اجرای ان نظارت و پیگیری نماید،  لذاضرورت دارد، زیر نظر امام جمعه شهر ، چند گروه تخصصی متناسب با محورهای بیانیه گام دوم انقلاب ایجاد شده و به رصد،  پایش و اجرای ان در محدوده شهر و روستاهای پیرامونش دنبال نماید و شهروندان نیز بایستی بعنوان یک شبکه گسترده اجتماعی ؛ تدابیر فرمانده را رعایت کرده و اجرای انرا از مسولان شهر مطالبه کنند ، تا شهر از آفتهای موجود رهایی یافته و راه تعالی شهر شتابان گشته و شهر تعالی بخش درگام دوم انقلاب با محوریت امام جمعه بعنوان فرمانده فرارگاه فرهنگی شهر محقق شود . . تا ان شالله شهر به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب که همانا اهداف عالیه انقلاب دست یابد .

همه مکلف به تلاش در جهادتبیینی در برابر جریان تحریف

دکتر هاشمی فشارکی در انتهای سخن گفت : از انجا که جریان تحریف، بعنوان مکمل ابزار تحریم دشمنان غربی و غبری ، در سالهای اخیر بشدت فعال شده و بدنبال قلب واقعیت های جامعه؛ شبهه افکنی ، تهاجم فرهنگی وترویج سبک غربی ، تشدیدمعظلات اجتماعی و مشکلات اقتصادی و.... می باشد ، لذا رهبر انقلاب جهاد تبیین را اعلام کردند ، و همه مکلفیم که به تولید و نشر مطالب صحیح اهتمام داشته باشیم که این یکی از جنبه های مهم «حفظ نظام که اوجب واجبات است» میباشد و همه بایستی از انقلاب اسلامی که خیر کثیر بوده و جمهوری اسلامی که حرم مرکزی همه حرمها وهمه عتبات است ، با تمام توان حمایت و پشتیبانی داشته باشیم و باقیات صالحاتی برتر از کمک به نظام مقدس جمهوری اسلامی و هرچیزی که به بقا و ارتقای آن کمک کند ؛ نیست. و بدانیم که هرلطمه فیزیکی و معنوی به آن وتزلزل در ارکان آن جز سیئات کبیره می باشد. لذا تحمل و صبوری در برابر مشکلات جامعه ؛ عندالله ماجوریت را بهمراه دارد . چراکه ارمان این انقلاب زمینه سازی ظهور مهدوی است ، پس بانیان وحامیان انقلاب جز منتظران واقعی مهدی (عج) هستند.و خدای بزرگ را شاکریم که درچنین پیچ تاریخی قرارداریم وان شالله در ساختن تمدن نوین اسلامی سهم داشته در حداعلای توان خویش توفیق زمینه سازی ظهورحضرتش (عج) را داشته باشیم .

*********************

سخنرانی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در مصلی های کشور : ( کرج -  گرمسار - ملایر - ورامین - کوهپایه - سجزی  - آرادان - چهار دانگه و.... ) در نشانی زیر : 

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/08/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86

 

*********************

سخنرانی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در مساجد کشور :

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/08/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%AC%D8%AF-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1

*********************

220 مطلب با موضوع «سخنرانی-سیدجوادهاشمی فشارکی» ثبت شده :

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

*********************

620 عنوان یادداشت منتشر شده در سایتهای خبری و جراید :

https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

*********************

نشانی سایتهای منتشر شده خبر نمازجمعه چهار دانگه

http://www.isarpress.ir/?p=9259

https://hamaseh27.ir/%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%af-%d9%86%d9%85%d8%a7%d8%b2%d8%ac%d9%85%d8%b9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%b3%d8%aa%db%8c-%d8%a8%d8%b9%d9%86%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%af%d9%85%d8%b1%d8%af%d9%85/

http://www.isarpress.ir/1400/11/29/%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%af-%d9%86%d9%85%d8%a7%d8%b2%d8%ac%d9%85%d8%b9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%b3%d8%aa%db%8c-%d8%a8%d8%b9%d9%86%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%af%d9%85%d8%b1%d8%af%d9%85/

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/11/29/%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF-%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%B2%D8%AC%D9%85%D8%B9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%B1

598.ir/0026Vh

https://www.598.ir/fa/news/501685/%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF-%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%B2%D8%AC%D9%85%D8%B9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8%D9%87%E2%80%8C%DA%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%AD%D9%82%D9%82-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF

https://prsiran.ir/articles/show/274

********************************************************

سخنرانی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در مصلی های کشور / نماز جمعه

دوشنبه, ۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۲۲ ق.ظ

استان البرز         : کرج  (5 نوبت ) -  شهرجدید هشتگرد ؛ مهستان - اشتهارد - ماهدشت - مهرشهر - محمد شهر - کوهسار - گرمدره

استان اصفهان    :   نائین -کوهپایه  سجزی - تودشک

استان تهران      :  ورامین (2  نوبت ) - شهر جدید پرند (2  نوبت ) – دماوند - رودهن و آبعلی- اسلام شهر - شهر قدس -  چهار دانگه - رباط  کریم - ملارد - باقر شهر- آبسرد دماوند -  حسن آباد فشاپویه - باغستان - صبا شهر-

استان سمنان     : گرمسار (2  نوبت ) – آرادان

استان سیستان و بلوچستان  : زاهدان

استان قم            : جعفریه

استان کرمانشاه  : اسلام آباد غرب - کنگاور

استان گرگان      :  علی آباد

استان لرستان    :   ازنا 

استان مازندران  :  بابل

استان مرکزی     :  خمین

استان همدان     :  ملایر 

دمشق               : زینبیه

                          و .......

 

*******************************************************

جمعه های پیش رو - و مکان های پیشنهادی : شیراز / مشهد / بندر عباس / تبریز /  کرمان / ....

***********50***********

            نمازجمعه شهر ..... – 23 دی  1401 - ....

***********49***********

            نمازجمعه شهر ..... – 16 دی  1401 - ....

***********48***********

            نمازجمعه شهر ..... – 9 دی  1401 - ....

***********47***********

            نمازجمعه شهر ..... – 2 دی  1401 - ....

***********46***********

            نمازجمعه شهر ..... – 25 آذر  1401 - ....

************ + ************

سخنرانی های پیش از خطبه های نمازجمعه که برگزار شده است :

درصورت تمایل : روی تیتر نمازجمعه های برگزارشده زیر بزنید ؛ مشروح مطالب آن باز شده و میتوانید مطالعه نمایید

***********45***********

     نخستین بانوی جهادگر تبیین حضرت زهرا (س) بوده و لازمست همگان و بخصوص بانوان مکرمه با تاسی حفیفانه مجاهد تبیین باشند.!

نماز جمعه شهر جعفریه قم ، شرحی بر جهاد تبیین با تاسی از حضرت زهر (س) ، ۱۸ آذر ۱۴٠۱،

***********44***********

          

حوادث پاییز ۱۴٠۱ تاثیر بمباران جنگ شناختی دشمنان بر مغزهای برخی جوانان را هویدا نمود و ضرورت عمل به جهاد تبیین را مضاعف کرد !

نمازجمعه محمد شهر کرج – 11 آذر1401 - « شرحی بر جهاد تبیین و رسالت ما در حوادث پاییز 1401 » - دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

***********43***********       

بسیج یک نیروی عظیم ولایت مدار خدوم مقتدر بوده و بسیجیان بصیر پیشگام جهاد تبیین

و آماده آزاد سازی قدس درگام دوم انقلاب و مبارزه با امریکای جنایتکارند !

نمازجمعه صبا شهر – 4 آذر1401 - « شرحی بر جهاد تبیین و رسالت بسیجیان در گام دوم انقلاب »

 

***********42*********** 

اکثریت ملت دغدغه آرمانهای انقلاب و مدیریت انقلابی ، بخشی از مردم دغدغه مشکلات ، غربگدایان دغدغه کسب قدرت به هر قیمت ، آشوب گران قصد براندازی و دشمنان قصد تجزیه ایران قوی را دارند !

 نمازجمعه مهر شهر کرج – 20 آبان  1401 - هفت شهادت بسیجی شهید سید روح الله عجمیان  « شرحی بر جهادتبیین و تحلیل حوادث اخیر »

***********41*********** 

۱۳ آبان سه رویداد تحول آفرین تاریخ انقلاب اسلامی بوده و مقدمه ای بر فرو ریختن هیمنه امریکا بود ،

که نوید شکست امریکا در گام دوم انقلاب را بهمراه خواهد داشت !

مقابل مصلی گرمسار ، جمعه ۱۳ آبان ۱۴٠۱ ، روز ملی مبارزه با استکبار  ، دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

***********40***********

سیستان و بلوچستان مظهر وحدت ایران اسلامی بوده، و لازمست درگام دوم انقلاب

بعنوان الگوی وحدت مذاهب اسلامی در جهان اسلام ایفای نقش نماید!

  نمازجمعه شهر زاهدان  – 29  مهر 1401 - صلح امام حسن (ع) -«  شرحی بر جهاد تبیین با نگرشی بر صلح امام حسن (ع) تا  گام دوم انقلاب اسلامی »

***********39***********

گام دوم انقلاب زمینه ساز ظهور عظمای ولایت و بستر ساز دولت مهدوی (عج) است

و حفظ جمهوری اسلامی بعنوان بزرگترین معروف تکلیف اساسی منتظران ظهور میباشد !

نمازجمعه شهر باغستان  –  15  مهر 1401 -   سالروز  آغاز امامت امام مهدی (عج) - «  امامت امام مهدی و گام دوم انقلاب اسلامی»

***********38*********** 

استان البرز الگوی موفق نظام امام و امت استانی بوده و شهر کرج

نیز باید به الگوی نظام مدیریت شهر اسلامی در تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب مبدل گردد !

نمازجمعه شهر کرج   –  8  مهر 1401 -   نهمین سالروز حکم رهبر انقلاب مبنی بر انتصاب نماینده ولی فقیه در استان البرز - « نمازجمعه شهر ؛ تجلی نماد رابطه بی بدیل امام و امت با نگرشی بر جهاد تبیین »

***********37***********

شهر نائین با سابقه معماری غنی ، شایسته است پیشگام در ترویج سبک زندگی اسلامی

و مروج ارزشهای دفاع مقدس در گام دوم انقلاب گردد !

نمازجمعه شهر نایین  – ۱ مهر 1401 -  سالروز دفاع مقدس - « فرهنگ دفاع مقدس با نگرشی بر جهادتبیین در گام دوم انقلاب »

**********36***********

اسلام آباد غرب نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشته و شایسته است در ایام اربعین حسینی

بعنوان شهر راهیان کربلائی و کانون پشتیبانی این نهضت جهانی درگام دوم انقلاب واقع گردد!

نمازجمعه شهر اسلام آباد غرب – 25 شهریور 1401 – 

روز قبل از اربعین حسینی  -  «  اربعین حسینی و  رسالت عاشقان حسینی مبتنی بر جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی »  

***********35************

اربعین حسینی ، بزرگترین رزمایش جهانی آمادگی لشکریان منتظر امام مهدی (عج) بوده

و والاترین ظرفیت جهادتبینی امت جهانی را داراست ! 

نمازجمعه شهر ماهدشت  – 18 شهریور 1401 – در هنگامه اعزامهای زائران اربعین حسینی  -  « شکوه اربعین و فرصت های جهاد تبیینی »

***********34************

اربعین حسینی ، رود خروشان پاک کنندگی دلهای محبین و سیل بنیان کن فتنه های دشمنان بوده  

و زمینه ساز تشکیل امت واحده در گام دوم انقلاب خواهد بود !

نمازجمعه شهر اشتهارد (کرج) – 11 شهریور 1401 – در استانه اربعین حسینی  -  « اربعین حسینی و فتنه‌ های صدر اسلام تا فتنه های صدر عراق »

***********33************

مهمترین میوه شیرین انقلاب ؛ تغییر دولت ستم شاهی به جمهوری اسلامی بوده و در گام دوم انقلاب ؛

بایستی بسرعت آفت زدایی شده و بستر ساز دولت جهانی مهدوی (عج) گردد !

 

نمازجمعه شهر گرمدره (کرج) - 4 شهریور 1401 - هفته دولت : « نگرشی بر بیانیه گام دوم انقلاب و مشخصه های ادارات تراز گام دوم انقلاب اسلامی» 

***********32************

کودتای ننگین 28 مرداد تلخ ترین پیامدهای قرن را برای ملت بهمراه داشت و انقلاب اسلامی نه تنها کشور را از ضلالت نجات داد، بلکه به اوج سعادت و نور رسانده و جهانی شدن را در گام دوم انقلاب رقم خواهد زد !

نمازجمعه شهر بابل (مازندران) - 28 مرداد 1401 - « عبرتهای کودتای 28 مرداد 1332 ، با نگرشی به جهاد تبیین در گام دوم انقلاب »

***********31************

نهضت حسینی و انقلاب اسلامی تاثیرات متقابلی بر یکدیگر داشته و هر دو راستای اسلام ناب محمدی

و زمینه ساز ظهور و قیام امام مهدی اند !

نمازجمعه شهرکوهسار (کرج) - 21 مرداد 1401 - « تاثیر متقابل نهضت حسینی و انقلاب اسلامی ، با نگرشی به جهاد تبیین در گام دوم انقلاب »

***********30************

مراسم عزاداریهای عاشورای حسینی بایستی

همه اهداف نهضت امام حسین (ع) را درگام دوم انقلاب اسلامی تبلور بخشند.

نماز جمعه شهر تودشک ( اصفهان ) - 14 مرداد 1401 

در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی  -  «از نهضت عاشورا ، تا گام دوم انقلاب ؛  بانگرشی به جهاد تبیین و مسایل روز »

***********29************

شهر تاریخی ( پیشینه معبد آناهیتا و...) و مذهبی ( امامزاده ابراهیم و شهدای والامقام ) کنگاور ؛

قابلیت مبدل شدن به قطب گردشگری تعالی بخش درگام دوم انقلاب را داراست !

نماز جمعه شهر کنگاور  ( کرمانشاه ) - 7 مرداد 1401

در استان ورود به محرم : « از نهضت امام حسین ع، تا گام دوم امام خامنه ای ؛ بانگرشی به جهاد تبیین و مسایل روز »

***********28************

غدیر استمرار سلسله نبوت در سلسله امامت بوده

و ولایت فقیه ثمره و تجلی رسالت انبیای الهی و امامت شیعه اثنی عشری در عصر حاضر است .

نماز جمعه شهر جدید هشتگرد ( مهستان )  - 24 تیر 1401 - بمناسبت عید غدیر  : از غدیر علوی تا غدیر انقلاب اسلامی

***********27************

جهاد تبیین موتور پیشران کشور برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب

جهت مصون سازی در برابر همجمه های جنگ شناختی دشمنان است !

نماز جمعه  شهر جدید پرند ( تهران)  - 17 تیر 1401  - چیستی و چرایی جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی

***********26************

برچیده شدن طومار نظام سلطه امریکا برجهان با زوال حقوق بشر امریکایی نزدیک بوده

و حقوق بشر انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب جهانی خواهد شد.

نمازجمعه ورامین  ( تهران) - 10 تیر 1401 -  به مناسبت روز افشای حقوق بشر امریکایی  : زوال حقوق بشر امریکایی در گام دوم انقلاب

***********25************ 

جهاد تبیین ، موتور پیشران کشور برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب

در برابر امواج تهدیدات نرم دشمنان خارجی و داخلی است !

نمازجمعه شهرقدس  (تهران ) - 27 خرداد ۱۴۰۱ - شرحی بر جهاد تبیین در گام دوم انقلاب 

***********24************ 

پرند ، شهر محصول بعد از انقلاب باید حاوی مشخصه های شهردوران انقلاب اسلامی

و بخصوص مسجد محوری درگام دوم انقلاب باشد و زمینه های جلوه گری سبک غربی نباید میسر باشد !

نمازجمعه شهر پرند  (تهران ) - 20 خرداد 1401  - میلاد رضوی و گام دوم انقلاب اسلامی

***********23************ 

سیمای شهر زادگاه امام خمینی باید تجلی گر ابعاد زندگی امام خمینی

و نماد نهضت امام (ره) در گام دوم انقلاب بوده و قطب خمینی شناسی در جهان گردد !

نمازجمعه شهر خمین ( مرکزی) - 13 خرداد 1401 -  سالگرد رحلت امام خمینی  - ازنهضت امام خمینی تا گام دوم امام خامنه ای 

************22*********** 

گام دوم انقلاب اسلامی درامتداد جهاد علمی و فرهنگی امام صادق (ع) می باشد .

 مصلی شهرستان ازنا  ( لرستان )  -در روز جمعه 6 خرداد 1401 - شهادت امام صادق (ع) - از نهضت امام صادق (ع) تا گام دوم انقلاب اسلامی

************21*********** 

سبک زندگی رمضانی مولد و مقوم سبک زندگی گام دومی است !

در نماز جمعه آبسرد دماوند ( تهران ) -  15 اردیبهشت 1401 -  عید فطر - سبک زندگی رمضانی و سبک زندگی گام دومی

************20************ 

حوادث تاریخی دوران امام علی (ع) دارای شدید ترین بی بصیرتی های مسلمین بوده ،

و برای دوران جمهوری اسلامی عبرتها و عرصه وسیعی برای جهاد تبیین در گام دوم انقلاب دارد .

در نمازجمعه حسن اباد فشاپویه  (تهران ) - 2 اردیبهشت 1401  - شهادت امام علی (ع) - از جکومت علوی تا گام دوم  خامنه ای

************19************ 

گام دوم انقلاب اسلامی ، درتکاپوی جبران سیزده قرن حکمرانی ناصالحان

و ترسیم افق درخشان آینده انقلاب اسلامی است !

نمازجمعه باقرشهر ( تهران ) - 26 فروردین 1401 - میلاد امام حسن (ع) - از صلح امام حسن (ع) تا گام دوم انقلاب 

************18************ 

ماه رمضان فرصت بی نظیر در اصلاح سبک زندگی و زمینه ساز تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب است !

سخنرانی در نماز جمعه شهر دماوند ( تهران ) - 19 فروردین 1401 - اغاز ماه رمضان  - سبک زندگی اسلامی درگام دوم انقلاب 

************17************ 

روز ولادت جمهوری اسلامی والاترین عید ملی ، میلاد نخستین حکومت الهی ثمره انقلاب اسلامی

و سرآغاز حکومت جهانی مستضعفین درگام دوم انقلاب است !

دکتر سیدجواد هاشمی فشارکی در نمازجمعه شهر ملارد ( تهران ) -  12 فروردین 1401  - به مناسبت روز جمهوری اسلامی : کارگزاران جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب 

************16************ 

بهار گام دوم انقلاب اسلامی ؛ زمینه ساز بهار مهدوی (عج)  

 پیش از خطبه های نماز جمعه علی اباد گرگان در سال 1401 - 5 قروردین 1401 - بهار طبیعت و بهار انقلاب اسلامی

************15************ 

گام دوم انقلاب در امتداد نهضت مهدویت و تسهیل گر و زمینه ساز ظهور مهدویست!

 پیش از خطبه های نمازجمعه  رودهن و آبعلی ( تهران )  - روز نیمه شعبان  - 27 اسقند 1400 - از میلاد امام مهدی تا زمینه سازی حکومت مهدوی در گام دوم انقلاب

************14************ 

جهاد تبیین مقوم فراگیری راهبردهای 7 گانه گام دوم انقلاب با راهبری فرمانده قرارگاه فرهنگی نمازجمعه می باشد .

نمازجمعه شهر رباط کریم  ( تهران)  - 20 اسفند 1400 = نقش جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/12/21/%D8

-************13************ 

»اسلام شهر» اسما و عملا قابلیت الگوی شهر اسلامی در گام دوم انقلاب را

براساس »تـوصیه هفتم رهبر انقلاب مبنی سبک زندگی اسلامی« دارا ست!

نمازجمعه اسلام شهر ( تهران ) - 6 اسفند 1400 - سبک  زندگی اسلامی درگام دوم انقلاب 

http://www.isarpress.ir/?p=9371

************12************

ستاد نمازجمعه بایستی بعنوان ستادمردمی ؛ مطالبه گرتحقق گام دوم انقلاب باشد!

 نمازجمعه شهر چهار دانگه  (تهران ) -   29 بهمن 1400 - ابعاد گام دوم انقلاب اسلامی

http://www.isarpress.ir/?p=9259

************11************

شهر تعالی بخش درگام دوم انقلاب با محوریت امام جمعه بعنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی شهر است .

 در نماز جمعه 15 بهمن 1400  شهر ملایر  ( همدان ) - نماز جمعه قرارگاه و قلب فرهنگی شهر

http://www.isarpress.ir/?p=9042

************10************

بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب در سال سوم چراغ فروزان آینده

 در نمازجمعه کرج -  8 بهمن 1400  - گام دوم انقلاب در سومین سال صدور بیانیه گام دوم

گنجینه فشارکی ها :  https://javadfesharaki.blog.ir/1400/11/09/%D8%

************9************

تحلیل انتخابات خرداد1400 و انتظارات از دولت منتخب در گام دوم انقلاب

سخنرانی  در نمازجمعه ورامین  - 11 تیر 1400 - تحلیل انتحابات 1400 در شرایط کرونا

  http://javadfesharaki.blog.ir/1400/04/11/

************8************

 .از : " بهار طبیعت"، تا : "بهار انتخابات 1400 " 

سخنرانی  در مصلی شهر کوهپایه اصفهان در 13 فروردین 1400  - روز جمهوری اسلامی : دستاوردهای جمهوری اسلامی 

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/01/17/%D8%A7%D8

************7************

ضرورت “پشتیبانی” و “مانع زدایی” مسئولان از کوچکترین کارگاه خانگی تولیدی تا بزرگترین کارخانه “تولیدی”

سخنرانی  در نخستین  نماز جمعه شهر سجزی  ( اصفهان ) در شروع سال 1400 - درسهای بهار طبیعت در زندگی  

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/01/11/%D8%B6%D8%B1%D

************6************

دستاوردهای چله اول انقلاب و راهبردهای رهبر انقلاب براساس بیانیه گام دوم انقلاب

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۵۰ ب.ظ

درمصلی ارادان ( سمنان ) - مسجد جامع شهر 

 با حضور حجت الاسلام 'جلیل شریفی نیا' ؛ امام جمعه  شهر آرادان و مردم شریف آرادن  - دستاوردهای انقلاب اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1399/11/15/%D8%AF%D8%B3%D8%

************5************

چالشهای چله اول انقلاب وراهبردهای  گام دوم انقلاب براساس بیانیه گام دوم انقلاب

 در مصلی گرمسار  ( سمنان ) مسجد جامع گرمسار- به امامت حجت الاسلام سیدعلیرضا آرامی امام جمعه گرمسار- ۱۳بهمن ۱۳۹۹ - گام  دوم انقلاب  اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1399/11/15/%DA%86%D8%A7%D

************4************

تببین مولفه های قدرت ملی ؛ و ضرورتها و الزامات مجلس شایسته همگام با انقلاب در گام دوم انقلاب

 

نماز جمعه شهر کرج - بهمن 1398 

با موضوع  تببین مولفه های قدرت ملی ؛ و ضرورتها و الزامات مجلس شایسته همگام با انقلاب در گام دوم انقلاب

https://paydarymelli.ir/fa/news/56649/%D8

************3************

دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی 

در حوزه منطقه ای ؛ با تاکید بر تاثیر بر روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه و افق های پیش رو

   سخنرانی در مصلی زینبیه سوریه - بهمن 1397

https://javadfesharaki.blog.ir/1397/11/25/%D8%B3%D8%AE%D

************2************

دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی  و رسالت سازمانها و نهادها

 نمازجمعه کرج در مصلی کرج  جمعه, ۱۴ دی ۱۳۹۷ 

https://javadfesharaki.blog.ir/1397/10/14/%D8%B3%D8%

************1************

ابعاد فاجعه منای  سال 1394 

Related image

 نماز جمعه کرج - بمناسبت سالگرد واقعه غمبار منا در حج  - 19 شهریور 1395

https://javadfesharaki.blog.ir/1397/02/31/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A%D8%

*********** - *************

************************

سخنرانی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در مساجد کشور

 

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/08/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-

************************

سخنرانی در همایشها و مراکز دیگر :

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

************************

************************************

بیش از 620 یادداشت  منتشر شده  :

https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

********************************************

220 مطلب با موضوع «سخنرانی-سیدجوادهاشمی فشارکی» ثبت شده :

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

*****************

فعالیتهای دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص گام دوم انقلاب اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/12/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C

*****************

فعالیتهای علمی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص معماری و شهرسازی اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/10/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D9%84%D9%85%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D9%85%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C

*****************

فعالیتهای دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص دفاع مقدس و مقاومت

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/13/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D9%82%D8%AF%D8%B3-%D9%88-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA

*****************

670 عنوان یادداشت منتشر شده در سایتهای خبری و جراید :

https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

*****************

•     سوابق : 
http://javadfesharaki.blog.ir/page/Resumes

*****************

•    فعالیتها در زیر ارائه شده :
http://javadfesharaki.blog.ir/page/2S

*****************

•    فهرست کتب منتشر شده :


http://javadfesharaki.blog.ir/page/کتب-هاشمی-فشارکی

*****************

•    چکیده اطلاعات کتب :
http://javadfesharaki.blog.ir/category/کتب-سید-جواد-هاشمی-فشارکی/

*****************

•    پایان نامه های دفاع شده : 
http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

*****************

•    مقالات پذیرفته شده در نشریات و ارایه شده در همایشها  :
•    http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

*****************

•     یادداشت های انتشاریافته در نشریات و خبرگزاریها :                               
http://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87

*****************

•    ادامه یادداشتهای منتشر شده در رسانه ها:  
http://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

*****************

•     اختراعات ثبت شده :     
   http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/
  *****************       

    •      سخنرانی ها 


http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

*****************

•    مصاحبه ها :
http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

*****************