***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

نمازجمعه ورامین - 10 تیر 1401

ایثار پرس  : گروه : آخرین اخبار / صفحه اول / ویژه / شناسه : 10910 /10 تیر 1401 - 18:28

http://www.isarpress.ir/?p=10910

حماسه 27 : صفحه نخست  اخبار / انقلاب اسلامی /انتشار : 10 - تیر - 1401 - ۱۸:۳۱ /کد خبر : 17143

https://hamaseh27.ir/%d8%a8%d8%b1%da%86%db%8c%d8%

پایگاه 598 : کد خبر: ۵۰۸۵۳۱ /زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۱۱ تیر ۱۴۰۱ /صفحه نخست  سیاسی

598.ir/0028I7

دفاع پرس : کد خبر: ۵۳۳۱۵۹  / تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱ - 08July 2022

https://dnws.ir/533159

خبر فارسی /  17 تیر 1401

https://khabarfarsi.com/u/125037335

فاش نیوز  :  شناسه خبر : 91188 / یکشنبه 12 تیر 1401 , 15:30

http://fashnews.ir/fa/news-details/91188/%D8%B8%D8%A7%D9%84%D9%85-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%82%D8%B6-%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82-%D8%A8%D8%B4%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D8%B9%DB%8C-%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82-%D8%A8%D8%B4%D8%B1/

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی بمناسبت روز افشای حقوق بشر امریکایی :

برچیده شدن طومار نظام سلطه امریکا برجهان با زوال حقوق بشر امریکایی نزدیک بوده و حقوق بشر انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب جهانی خواهد شد.

نماز جمعه شهر ورامین با حضور پرشور احاد مردم متدین در مسجدجامع شهر ورامین در تاریخ 10 خرداد 1401 در کانون فرهنگی مصلی صاحب الزمان(عج) برگزار شد. به مناسبت سالروز حمله ددمنشانه ناوگان امریکای جنایتکار به هواپیمای مسافری ایران و روز افشای حقوق بشر امریکایی سخنران پیش از خطبه ها ، دکتر سید جواد هاشمی فشارکی بود. سپس حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین قدوسی نژاد امام جمعه شهر ورامین نسبت به ایراد خطبه های نمازعبادی سیاسی پرداخته ، آنگاه نماز پرصلابت جمعه شهر ورامین اقامه شد.

***************

 دنیا بجای صلح در آتش جنگ و فتنه

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در آغاز با یاد شهدای مبارزه با شیطان بزرگ و بخصوص شهید قاسم سلیمانی بیان داشت: بشریت همواره دچار جنگ و نزاع بوده . بشردر گذشته دور ازحکام مستبد محلی و از ظلم امپراطوریها در ستم و رنج قرارداشته است .و در سه قرن اخیر کشورهای سلطه گر غربی و در راس ان شیطان بزرگ عامل ظلم و جنایت و مانع برقراری صلح و ارامش جهان بوده اند . و ملت مسلمان ایران نیز بعلت ماهیت اسلامی ضد ظلم و ستم ، از کشورهای سلطه گر زخمهای زیادی دیده و بخصوص در 70 سال اخیر ؛ زخم های مستقیم از ایالات متحده امریکا را برپیکرخویش دارد .

حقوق بشر ابزاری در دست شیطان بزرگ

وی چکیده ای از عملکرد امریکا در جهان و پرونده حقوق بشری که امریکایی ها مدعی آنند را طی سه قرن اخیرچنین بیان کرد : دهها جنگ در سراسر دنیا ، کودتا، تعداد زیاد زندانهای تروریست پرور، کشتار، نفوذ در دولتها و استعمار نوین، ترویج فساد، بردگی دنیا با دلار و نظام های خودساخته بین المللی، تحمیل برنامه هایشان به کشورها وتحمیل سبک زندگی منحط غربی و تلاش درجهت همسو سازی دولتها و ملتها با خود می باشد . و مقام معظم رهبری در این زمینه فرمودند: "در این سه قرن، در همان حالی که غربی‌ها در عمل این جور مشغول جنایت بودند، روشنفکرانشان و متفکّرانشان برای دنیا قانون حقوق بشر کشف میکردند و وضع میکردند! یعنی این تناقض در عمل و قول، این ریاکاری غربی‌ها [مشهود است]. در عمل آن جور، در زبان این جور؛ کشورهای اروپایی، بعد هم آمریکا به معنای واقعی کلمه در سرتاسر دنیا انواع و اقسام جنایتها را انجام دادند. خب اینها شاهکارهای تمدّن غرب است! " و بعبارتی اینها اسناد جنایات و ظلمهای غرب و در راس آن امریکاست . ولی امریکاییها با چنین سابقه منفی ای مدعی حقوق بشر در جهانند. وحقوق بشر دعایی ابزاری برای اهداف پلیدشان هست .

امریکا و غرب مبدع استعمار گسترده

ایشان نخستین اقدام امریکا را چنین بیان کرد : بعد از قدم نحس 530 سال پیش آقای کریستف کلمب ؛ آمریکا کشف نشد! ، بلکه امریکا به اشغال نیروهای وارد شونده به این قاره در آمد ؛ و کشتار وسیع سرخ پوستان و غارت از بومیان رخ داد . و دامنه استعمارگری از غرب آمریکای لاتین تا شرق آسیا صورت گرفت وکشورهای زیادی را مستعمره خویش کردند و تجارتِ برده با قریب به 12.5 میلیون برده ی آفریقایی نخستین سوغات امریکاییان وحشی بوده است . که البته امروزه نیز کشورهایی مانند ژاپن ؛ آلمان وکره جنوبی با حضور چند ده هزار نفراز تفنگداران آمریکایی دراین کشورها ؛که بارها دست به جنایاتی مثل تجاوز و تعرض به دختران زده اند ؛ نمونه هایی از مستعمره مدرن می باشد .

جنایات و ظلمهای امریکا در جهان

ایشان دومین اقدام ضد بشری امریکا را چنین بیان کرد : حمله نظامی به کشورهای پاناما ، مکزیک ، هندوراس ، گواتمالا ، هائیتی ، نیکاراگوا ، السالوادور ، یونان ، فیلیپین ، کوریا ، هندوراس ، سودان ، کیوبا ،  ویتنام ، حمله به لیبی پس از پیروزی انقلاب این کشور و سرنگونی قذافی ، پورتریکوخ ، گرینادا و همچنین اشغال کشورهای نیکاراگوئه ،  هائیتی ،  دومینکن ، اشغال کیوبا. ، پاناما ، کاستاریکا ، اشغال چین در 90 سال پیش ، لائوس ، اکوادور ، عملیات نظامی گسترده در عراق (جنگ اول خلیج فارس) ، اشغال سومالی ، حمله و اشغال افغانستان به بهانه تعقیب گروه القاعده که بعدها ثابت شد القاعده را خود امریکایی ها تجهیز کرده اند!!! و جرائم جنگی آمریکا در افغانستان طی ۲۰ سال ، حمله و اشغال عراق بدون مجوز سازمان ملل حمله خودسرانه به سوریه وکشتارغیرنظامیان در نتیجه هزاران حمله هوایی آمریکا سوغات امریکاییها بوده است .

ایشان سومین اقدام تجاوزکارنه امریکا را چنین بیان کرد : ورود مستقیم نیروهای امریکایی به کشورهای کلمبیا ، ورود به کوریا و مغرب ، ورود به هندوراس علیه انقلاب این کشور ، ورود به دومینیکن ، ورود به هندوراس برای حمایت از کودتا به رهبری مانوئل بونیلا بر ضد رییس جمهور منتخب میگل داویا و بمباران کشورهای لیبی ، لائوس ، به راه انداختن جنگ توسط ناتو دریوگسلاوی و بعد 78 روز بمباران وبعد فروپاشی ، درحالیکه جنگ جهانی تمام شده بود!! بمباران اتمی شهرهای هیروشیما و ناکازاکی و کشتار ۲۲۰٬۰۰۰ نفر از شهروندان و مشارکت در جنگ و جنایت و اشتراک در جنگ میان هندوراس و نیکارگوئه ، جنگ جهانی اول ، حمایت نظامی از اندونزی علیه فیلیپین بوده است .

ایشان چهارمین اقدام تجاوزکارنه امریکا را چنین بیان کرد : امریکاییها در انتخابات کشورهای پاناما ، چین ، مداخله 100 سال پیش در روسیه ، ترکیه در 90 سال پیش ، لبنان و کشورهای منطقه مداخله داشته اند و مانع از اجرای دمکراسی و تحمیل فرد دست نشانده خود را داشته اند . و همچنین حمایت از گروههای ترویستی داشته اند؛ حمایت امریکا از گروههای مسلح علیه کارلوس ، برای سرکوب کودتا علیه حکومت نیکاراگوئه ، سرکوب قیام ضد امریکایی در فیلیپین  ، حمایت رسمی از گروههای مسلح تروریستی تکفیری و داعش در سوریه با هدف براندازی نظام منتخب ملت سوریه نمونه هایی از تروریسم دولتی امریکاییها می باشد . و نیز حمایت از حکومتهای دیکتاتور مانندحمایت از رژیم بحرین در سرکوب قیام مردمی ، اعلام پشتیبانی رسمی از آل سعود در جنگ این کشور علیه یمن نمونه هایی از اقدامات ضد بشری امریکاییهاست .

وی سایر اقدامات ضد انسانی امریکا را چنین بیان کرد : حمایت همه جانبه و تمام قد از رژیم صهیونیستی ، طراحی تجزیه کشورهای اسلامی ؛ مانند تکه شدن ها از ایران ؛ دو بخش شدن سودان ؛ قره باغ از آذربایجان ، کشمیر از بدنه پاکستان و هندوستان،کردستان عراق و سوریه ؛ یمن ( دولت رییس جمهور فراری یمن و حوثی ها) ؛ همچنین زورگویی در سازمان ملل و نهادهای بین المللی ؛ پیمان شکنی‌های بین‌المللی ؛ محکومیت کشورهای غیرتابع نظام سلطه با ابزار قانون جنگلی وتو ؛ تورهای جذب مهاجران و بهره کشی استعماری واستکباری ؛سلطه دلار بر اقتصاد دنیا و مصیبت برای کشورها ؛اسلام ستیزی ؛ اسلام هراسی و مبارزه با اسلام ناب و ترویج اسلام امریکایی و نهایتا می توان گفت که امریکاییها منشا هر نوع فساد و تباهی وذلت ملل دیگرند . حقوق بشر واژه‌ای که کشورهای غربی به ویژه آمریکا خود را پرچمدار آن به جهان معرفی می‌کند .

شعار نمازگزاران : مرگ برآمریکا ؛ مرگ برآمریکا ؛ مرگ برآمریکا

ریشه و ماهیت استکباری امریکا   

ایشان ریشه و عامل این اقدامات ظلم و جنایت امریکا را چنین توصیف کرد : که ریشه این اقدامات تجاوزکارنه آمریکا در سیاست‌های راهبردی امریکا ؛ مانند سند استراتژی امنیت ملی آمریکا که در 2020 منتشر شد این کشور را در چند سال آینده روشن می سازد. نمود دارد و تأکید بر نقش رهبری آمریکا در مسائل جهانی و امنیت و نظم بین الملل ( امنیت ملی برمنابع ملی نامشروع در سراسر جهان دارد ) ماهیت استکباری و عامل دخالتها و ناارامیهای در سراسر دنیا و فعالیتهای ضد حقوق بشری امریکا ؛ وجود بیش از 800 پایگاه نظامی در سرتاسر جهان و حدود 220 هزار نظامی و غیر نظامی آمریکایی که در بیش از 150 کشور جهان حضور رسمی دارند می باشد .

ظلمها  و جنایات امریکا در کشور خویش

دکتر هاشمی فشارکی وضعیت حقوق بشر عملکرد امریکا در داخل سرزمین خویش را چنین بیان کرد : وجوددمکراسی ظاهری، مشارکت سیاسی بسیار پایین ، بحران مشرعیت داخلی ، اشغال کاخ سیاه ،ظلم وتجاوز، تبعیض نژادی کشتار سرخ‌پوستان بومی، برخوردهای خشن و غیرانسانی نیروهای پلیس با مردم وکشته شدن سالانه هزار نفر مردم ؛آمار رو به رشد عدم سلامت کودکان ؛ پایمال شدن حقوق زنان با نا برابری‌های جنسیتی ؛عدم وجود آزادی بیان مطبوعات ؛ دارای فرسوده ترین زیرساختها (جاده‌ها، پل‌ها، سد‌ها، شبکه آب و برق‌ ) ؛ بدهی‌های مالی سنگین بیشتر آمریکایی‌ها ( با پیش خرکردن اقلام مورد نیاز خویش توسط کارتهای اعتباری ) ؛ گران‌ترین هزینه‌های درمانی در جهان( سیستم درمانی کابوس‌وار) ؛ بالاترین آمار زندانی در جهان ( از هر 100 هزار نفر، 724 نفر در زندان به سر می‌برند) ؛بی تفاوتی درخصوص محرومین زیاد، ، امار بالای بی خانمان ها ؛ ناامن ترین امنیت داخلی ( قتل گروهی در مدارس ) ؛فروپاشی نهاد خانواده ( خانواده تک والدی ) ، نسل اکثرا حرامزاده ، ؛ انسانیت مسخ شده، تلذذ حیوانی، بی عاری و بی عاطفه گی ، ماشین کنترل از راه دور بودن رییس جمهور امریکا می باشد . وبه همین دلایل نیزاکثریت آمریکایی‌ها ( 58 %) خواستار آن هستند که دولت به جای پرداختن به خارج از کشور، روی حل مشکلات در داخل تمرکز کند. که به این نظراکثریت نیز بی توجهند . براساس نشریه گلوبال تایمز درمقاله سال پیش «مو لئو»انبوه مشکلات و شکاف های درونی در ایالات متحده وجود داشته و لذا فروپاشی از درون را نوید میدهد .

پرونده سنگین جنایات و ظلمهای امریکا بر ملت مسلمان ایران

ایشان درخصوص عملکرد 70 ساله امریکا با ایران در بخش اول پیش از انقلاب که آمریکا در ایران دست به اقدامات خصمانه و چپاولگرانه زده است ؛ چنین بیان داشت : اشغال ایران بی‌طرف درجنگ جهانی دوم توسط متفقین که یکی از اعضای آن امریکا بوده ؛ کودتای 28 مرداد 1332 بازگرداندن شاه ظالم به ایران و استمرار 25 سال حکومت شاه برکشور و حمایت مستمر از او ؛ شهادت دانشجویان ما در 16 اذر 1332 ، دولت‌های آمریکا و انگلیس طرحی وسیاست انکار؛آماده کرده بودند که در صورت دستیابی شوروی به منابع نفتی خاورمیانه ؛ آمریکا و بریتانیا ، ایران و عربستان را بمباران هسته‌ای کنند.حضور ۳۵هزار مستشار آمریکایی در ایران ؛ که حقوق از ایران گرفته و به دخالت در کلیه امور کشاورزی و صنعت و.... ایران داشتند ؛ سفارت امریکا مرکز طرحهای استعماری و فتنه علیه مبارزان بوده ؛ ایجاد ساواک و تشدید اختناق در کشور ؛ حمایت از شاه و اموزش نظام شاهنشاهی برای شکنجه و سرکوب مردم مسلمان ؛ تحمیل کاپبتولاسیون وتحقیر ملت ایران ؛مشارکت مستقیم در جنایت خونین 17 شهریور ؛طراحی برقراری حکومت نظامی در ایران برای سرکوب انقلاب اسلامی ؛ تلاشهای زیاد آمریکا مانع شدن بر سر راه پیروزی انقلاب بوده است .

دکتر هاشمی فشارکی درخصوص اقدامات بعد از انقلاب که آمریکا در ایران دست به اقدامات علنی خصمانه و جنایتکارنه زده است ؛ چنین بیان داشت : مصادره اموال ایران ؛ تجاوز نظامی به ایران که با شنهای ابایبل طبس شکست خورده و فرارکردند ؛ طراحی کودتای نوژه ؛ حمایت از گروههای تروریستی و تجزیه طلب ، قائله کردستان و خلق عرب و ..... ؛ تحریک عراق به تجاوز به ایران وحمایت تسلیحاتی و... در طول هشت سال جنگ تحمیلی و شریک جنایات صدام ؛ حمله به سکوهای نفتی ایران ؛ حمله به هواپیمای ایران با ۲۹1 نفر مسافر و خدمه در 12 تیر ۱۳۶۷ توسط ناو جنگی آمریکا با 2 موشک هواپیما را ساقط و همه را تکه تکه کردند . وبجای عذر خواهی ، مدال مبارزه دریافت کردند. حصر اقتصادی و اجرای تحریم‌های گسترده ضد ایرانی ؛ ورود مستقیم آمریکا به جنگ ایران و عراق در خلیج فارس ؛ هدایت و پشتیبانی نیروهای ضد انقلاب ؛ طرح ادعاها واتهامات بی‌اساس علیه ایران وتهمت زنی مستمر ؛ تحریک ارضی و نفتی همسایگان ؛ اهانت به ایران ومحور شرارت ویاغی خواندن ؛ حامی دزدان دریایی علیه نفتکشهای ایرانی ؛ شبیخون فرهنگی ؛ حمایت در فتنه های 78 و 88 و 82 و 86 ؛ اختصاص بودجه برای براندازی ایران ؛ ترور دانشمندان هسته ای و موشکی ؛ به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی ؛ تحمیل متن برجام ؛ و تحمیل خسارات محض به صنعت هسته ای ؛ بدعهدی با خروج از برجام بعد از دوشیدن برجامی ، تصویر‌سازی منفی از ایران ، ایران هراسی ، اختلاف با کشورها ، تفرقه داخلی ؛اشاعه تروریسم القاعده وداعش برای فروپاشی ایران ، پناه دادن اختلاس گران و فراریان خاین به کشور و .... ؛ گروه ترویستی خواندن سپاه پاسدارن انقلاب و استفاده از سیاست چماق و هویج بوده است .

خیانات و ظلمهای طرفداران امریکا

دکتر هاشمی فشارکی در ادامه درخصوص ایرانی های همسو با دشمن چنین گفت : بی انصاف است وعادل نیست کسی که قلبش برای امریکا بتبد و با اطلاع از جنایات و تجاوزات امریکاییها ؛ بخواهد از حتی از ظواهر امریکا تجمید کند . ولی متاسفانه برخی ایرانیان بنحویی یار ویاور دشمن شدند . در ماجرای مک فارلین ، همراهی در تحمیل جام زهر قطع نامه 598 ، دیدار خاتمی با جورسورس طراح انقلابات مخملین ، تحصن برخی نمایندگان مفسد در مجلس ششم ، ارسال نامه به بایدن دشمن برای تحریم بیشتر مردم ایران ، قدم زدن دولت نامردان بی تدبیر و امید با سران امریکا و تحمیل برجام ، گرای خزانه خالی به دشمن دادن ؛ تاراج سکه و ارز کشور ، اتهام نقض حقوق بشر به جمهوری اسلام مظلوم ، ترورهای منافقین و حمایتهای امریکا ؛ ماموریت انفجار و ترور فیزیکی توسط نفوذیها و بعد فرارو پناهنده شدن ها ؛ ماموریت ترور ارکان نظام ؛ همدستی با سازمان دیدەبان حقوق بشرکه ابزار امریکاییها برای فشار برعلیه کشورهاست .

رسالت مسلمانان در برابر امریکا

وی همچنین تکلیف دینی در برابر دشمنان بیان داشت قران کریم و سنت ایمه تاکید بر دشمن شناسی و مبارزه است ؛ چرا که دشمنان به چیزی بجز نابودی اسلام و مسلمین راضی نمیشوند ؛ نگاهی بر بیش از چهار دهه پلیدی و شرارت و همچنین بدعهدی آمریکا در برجام پرخسارت نشانگر اینست که آمریکا هیچ‌گاه در هیچ‌یک از نهادهای بین‌المللی برای جرائم جنگی خود محاکمه نشده‌است وکشتار مردم بی‌گناه توسط این مدعی حقوق بشر بی‌وقفه ادامه دارد. و امریکا ذاتا هیچگاه خیرخواه این مرز و بوم نبوده و نخواهد بود . متمدنهای شیک وحشی برمتمدنهای بااصالت اسلامی جایگاهی ندارند.

وعده الهی در خصوص آینده

زوال حقوق بشر امریکایی و جهان گیرشدن حقوق بشر انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در پایان درخصوص اینده امریکا و ایران بیان داشت: مشکلات داخلی ایران با اتکا به دانش و توان بومی توسط دولت انقلابی رفع خواهد شد و به فرمایش رهبرانقلاب در بیانه گام دوم انقلاب ؛ "در مورد آمریکا حلّ هیچ مشکلی متصوّر نیست و مذاکره با آن جز زیان مادّی و معنوی محصولی نخواهد داشت ." و افول امریکا محقق شده و ما همانند تسخیر لانه جاسوسی امریکا در تهران ؛ دستگیری تفنگ داران امریکایی در خلیج فارس ، شکار پهپاد امریکا در اسمان ، موشکباران پایگاه امریکاییها در عین الاسد و ..... همانند ابابیل شنهای طبس خداوند نیز مددکار بوده و این ابر جنایتکار جنگی براساس حقوق بشراسلامی محاکمه و به زیر کشیده شده و زمینه ساز ظهور مهدوی خواهدشد . هنگامه زوال ادعای حقوق بشر امریکایی فرا رسیده و امریکا که کابوس ابرقدرتی ایران اسلامی خواب را از چشمانش ربوده، ان شالله حقوق بشر انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب جهانی خواهد شد. و هرکس تشنه فرج می باشد ؛ مکلف است برای زمینه سازی و رفع موانع ظهور حضرت درتلاش باشد .

http://www.isarpress.ir/?p=10910

 

https://hamaseh27.ir/%d8%a8%d8%b1%da%86%db%8c%d8%af%d9%87-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d8%b7%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%b1-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d9%85-%d8%b3%d9%84%d8%b7%d9%87-%d8%a7%d9%85%d8%b1%db%8c%da%a9%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%ac%d9%87/

http://www.isarpress.ir/1401/04/10/%d8%a8%d8%b1%da%86%db%8c%d8%af%d9%87-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d8%b7%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%b1-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d9%85-%d8%b3%d9%84%d8%b7%d9%87-%d8%a7%d9%85%d8%b1%db%8c%da%a9%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%ac%d9%87/

598.ir/0028I7

https://www.598.ir/fa/news/508531/%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82-%D8%A8%D8%B4%D8%B1-%D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%B4%DB%8C%D8%B7%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF

https://dnws.ir/533159

https://defapress.ir/fa/news/533159/%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82-%D8%A8%D8%B4%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF-%D8%B4%D8%AF

http://fashnews.ir/fa/news-details/91188/%D8%B8%D8%A7%D9%84%D9%85-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%82%D8%B6-%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82-%D8%A8%D8%B4%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D8%B9%DB%8C-%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82-%D8%A8%D8%B4%D8%B1/

#################################################################################

شهر آبسرد دماوند

شهر کرج

شهر ملارد تهران

شهر علی آباد کتول

شهرچهار دانگه تهران

شهر کوهپایه اصفهان

شهر کرج

شهر کرج

شهر ملارد

آبعلی و رودهن 

شهر رباط کریم تهران

اسلام شهر

شهر گرمسار

شهر سجزی

شهر ارادان

شهر زینبیه

Related image

شهر کرج

شهر دماوند

باقر شهر

شهر فشا پویه

شهر ازنا

شهر ورامین 

شهر خمین

شهر پرند

شهر قدس

شهر ورامین

 

**********************************************************************

**************************************************************************************

سوابق علمی ؛ کتب ، مقالات ، یادداشت ها ، سخنرانی ها ، افتخارات و تقدیرها ، مصاحبه ها ، آثار منتشر شده ؛ فعالیت ها و ......

چنانچه روی نشانی (لینگ مربوطه ) بزنید ، کل متن باز خواهد شد ومی توانید مطالعه کنید :   

**********************************

سوابق علمی و اجرایی دکترسیدجواد هاشمی فشارکی

https://javadfesharaki.blog.ir/page/Resumes

**********************************

  کتب منتشر شده دکتر سیدجوادهاشمی فشارکی 

https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DA%A9%D8%AA%D8%A8-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C 

**********************************

  شرح کتب منتشر شده دکتر سیدجوادهاشمی فشارکی 

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%DA%A9%D8%AA%D8%A8-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

**********************************

سوابق علمی و اجرایی دکترسیدجواد هاشمی فشارکی

https://javadfesharaki.blog.ir/1399/07/05/%D8%B3%D9%88%D8%A7%D8%A8%D9%82-%D8%B9%D9%84%D9%85%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

**********************************

یادداشتهای منتشرشده بخش 2

https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

**********************************

یادداشتهای منتشرشده بخش 1

https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87

**********************************

شرح یادداشتهای منتشرشده 

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

**********************************

مقالات منتشرشده

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/ 

**********************************

اختراعات ثبت شده 

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

**********************************

افتخارات و تقدیر های ملی 

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

**********************************

استاد راهنمای پایان نامه های دکتر و کارشناسی ارشد 

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

**********************************

سخنرانی ها :

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

**********************************

سخنرانی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در مصلی های کشور 

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/08/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%20%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%D8%B3%DB%8C%D8%AF%20%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%20%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C%20%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%85%D8%B5%D9%84%DB%8C%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1

**********************************

سخنرانی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در مساجد کشور

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/08/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%AC%D8%AF-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1

**********************************

مصاحبه های صورت گرفته شده :

 https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

**********************************

اثار منتشر شده دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در رسانه ها ( در ایینه مطبوعات )

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%B3%D9%88%D8%A7%D8%A8%D9%821-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

**********************************

 فعالیتهای علمی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص معماری و شهرسازی اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/10/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D9%84%D9%85%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D9%85%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C

**********************************

امور شهری 

 https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B1-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81/

**********************************

موضوعات مهندسی 

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B1-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3%DB%8C-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

**********************************
فعالیتهای علمی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص معماری

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/09/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D9%85%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C

موضوعات معماری

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%85%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

**********************************

سوابق متعدد مرتبط با شهر و شهرسازی و شورای شهر

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/03/26/%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D8%A8%D9%82-%D9%85%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%AF-%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%B7-%D8%A8%D8%A7-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D9%88-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%88-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D9%87%D8%B1

**********************************

مطالب :

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

**********************************

فعالیتهای دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص شهدا

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/25/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D8%B4%D9%87%D8%AF%D8%A7

**********************************

 فعالیتهای دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص دفاع مقدس و مقاومت

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/13/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D9%82%D8%AF%D8%B3-%D9%88-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA

**********************************

فعالیتهای دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص گام دوم انقلاب اسلامی 

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/12/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C

**********************************************************************

70 مطلب با موضوع «گام دوم........ هاشمی فشارکی» ثبت شده است

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

**********************************

 کارشناس قوه قضاییه  سید جواد هاشمی فشارکی

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/07/04/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%88-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

**********************************

فعالیتهای دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص پدافند غیر عامل

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/18/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D9%BE%D8%AF%D8%A7%D9%81%D9%86%D8%AF-%D8%BA%DB%8C%D8%B1-%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84

**********************************

۲۸ مطلب با موضوع «خاطرات -سیدجواد هاشمی فشارکی» ثبت شده است 

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

**********************************

بیش از 200 مطلب در مقالات دیگران با موضوع «استنادمنبع سیدجوادهاشمی فشارکی» ثبت شده است :

 https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%A7%D8%AF%D9%85%D9%86%D8%A8%D8%B9-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1/

**********************************

۱۲ مطلب با موضوع  طرحها  

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%B7%D8%B1%D8%AD%D9%87%D8%A7-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

**********************************

120 مطلب با موضوع «تصاویر - - سیدجواد هاشمی فشارکی» ثبت شده است

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

**********************************

بیش از 700 یادداشت  منتشر شده دیگر :

https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

********************************************

فعالیتهای دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص گام دوم انقلاب اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/12/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C

*****************

فعالیتهای علمی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص معماری و شهرسازی اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/10/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D9%84%D9%85%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D9%85%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C

*****************

فعالیتهای دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص دفاع مقدس و مقاومت

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/13/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D9%82%D8%AF%D8%B3-%D9%88-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA

*****************

•     سوابق : 
http://javadfesharaki.blog.ir/page/Resumes

*****************

•    فعالیتها در زیر ارائه شده :
http://javadfesharaki.blog.ir/page/2S

*****************

•    فهرست کتب منتشر شده :
http://javadfesharaki.blog.ir/page/کتب-هاشمی-فشارکی

*****************

•    چکیده اطلاعات کتب :
http://javadfesharaki.blog.ir/category/کتب-سید-جواد-هاشمی-فشارکی/

*****************

•    پایان نامه های دفاع شده : 
http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

*****************

•    مقالات پذیرفته شده در نشریات و ارایه شده در همایشها  :
•    http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

*****************

•     یادداشت های انتشاریافته در نشریات و خبرگزاریها :                               
http://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87

*****************

•    ادامه یادداشتهای منتشر شده در رسانه ها:  
http://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

*****************

•     اختراعات ثبت شده :     
   http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/
  *****************            

•      سخنرانی ها : 
http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

*****************

•    مصاحبه ها :
http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

*********************************************

سخنرانی های منتشر شده  در پایگاههای خبری ::

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

*********************

 مصاحبه های منتشر شده در پایگاههای خبری : 

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

**************************

نقش رسانه ها در تبیین ضرورت حفظ تراث اسلامی

***************************************

مطالب منتشر شده در خبرگزاری فرانی ایکنا  :

https://iqna.ir/fa/search

***************************************

توضیح ضروری ایسنا درباره برخی تحرکات

مطالب منتشر شده در خبرگزاری ایسنا 

https://www.isna.ir/search?a=0&q=%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C++%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C&dr=all&df=&dt=1399%2F06%2F25&sort=date&pageSize=20

**************************************** 

elmnet

مقالات منتشر شده در علم نت :

https://elmnet.ir/search?and=&exact=&or=&not=&author=+%D8%B3%DB%8C%D8%AF+%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF+%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C+%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

***************************************

دسترسی رایگان به پایگاه علمی سیویلیکا Civilica
 2

مقالات منتشر شده در سیویلیکا  : 

https://civilica.com/search/paper/n-%25D8%25B3%25DB%258C%25D8%25AF_%25D8%25AC%25D9%2588%25D8%25A7%25D8%25AF_%25D9%2587%25D8%25A7%25D8%25B4%25D9%2585%25DB%258C_%25D9%2581%25D8%25B4%25D8%25A7%25D8%25B1%25DA%25A9%25DB%258C-o-Title-ot-desc/

**************************************** 

 

افشاگری روزنامه کیهان

مطالب منتشر شده در کیهان : 

https://kayhan.ir/fa/search

****************************************

ایثار پرس isarpress | پایگاه خبری تحلیلی و تخصصی فرهنگ ایثار و شهادت

ایثار پرس isarpress | پایگاه خبری تحلیلی و تخصصی فرهنگ ایثار و شهادت

مطالب منتشر شده در ایثار پرس : 

http://www.isarpress.ir/?s=%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C+%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

****************************************

سایت حماسه 27 | روایت مجاهدت های رزمندگان لشکر 27 محمدرسول الله صلوات الله علیه

مطالب منتشر شده در حماسه 27  : 

https://hamaseh27.ir/?s=%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

****************************************

نشریه الکترونیکی 598 به خانواده رسانه‌ای قم پیوست

 مطالب منتشر شده در پایگاه خبری تحلیلی 598  : 

https://www.598.ir/fa/search

****************************************

خبرگزاری دفاع مقدس را در فضای مجازی دنبال کنید + لینک صفحات

 مطالب منتشر شده در دفاع پرس ( خبرگزاری دفاع مقدس )  : 

https://defapress.ir/fa/search

****************************************

Stream فاش نیوز FashNews music | Listen to songs, albums, playlists for  free on SoundCloud

 مطالب منتشر شده در فاش نیوز 

http://fashnews.ir/?option=search

****************************************

مشرق نیوز متعلق به کیست

  مطالب منتشر شده در مشرق : 

https://www.mashreghnews.ir/search?q=%22+%D8%B3%DB%8C%D8%AF+%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF+%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C+%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C%22

**************************************** 

اطلاعیه بسیج مهندسین استان آذربایجان شرقی

 مطالب منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مهندسین  : 

ttp://omranbasij.ir/search/node?keys=%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

****************************************

farhangesadid - Kanal statistikasi فرهنگ سدید. Telegram Analytics

 مطالب منتشر شده در   پایگاه فرهنگی سدید : 

https://farhangesadid.com/fa/search

****************************************

سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران

 مطالب منتشر شده در   کتابخانه ملی : 

 https://opac.nlai.ir/opac-prod/search/bibliographicAdvancedSearch.do?command=NEW_SEARCH&classType=0&pageStatus=1

*************

 روزنامه رسالت

 مطالب منتشر شده در   روزنامه رسالت  : 

https://www.magiran.com/article/1720421

**************************************** 

 تکذیب کانال خبری منتسب به هفته نامه صبح صادق

 مطالب منتشر شده در   صبح  صادق : 

https://javadfesharaki.blog.ir/1397/02/07/%D9%81%D8%AA%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D9%84-1388

**************************************** 

پایگاه خبری صبح قزوین

 مطالب منتشر شده در   صبح  قزوین : 

https://sobheqazvin.ir/news/338633/%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%B1-%D8%B3%D9%87%D9%85%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%B2%DB%8C%D9%86%D8%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA-%D9%88-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%DA%86%D9%86%D8%AF%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA!

****************************************

انتصاب مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور

 مطالب منتشر شده در   برگزاری بسیج : 

https://basijnews.ir/fa/search?query=%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C+%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

**************************************** 

 مطالب منتشر شده در خبر گزاری میزان : 

هاشمی فشارکی site:www.mizanonline.com

****************************************

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

 مطالب باز نشر داده شده در  گنجینه فشارکی ها : 

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

****************************************

روزنامه همشهری

hamshahrionline.ir/x4ztV

************************************

https://javadfesharaki.blog.ir/