***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

دستاوردهای انقلاب در چهل سالگی در حوزه کتاب ونشر

شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۴۰ ب.ظ

اللهیاری گفت: بعد از انقلاب، مطالعات پژوهشی در دانشگاه‌ها مورد استقبال قرارگرفته است و در جمهوری اسلامی در آزادی اندیشه و میزان چاپ کتاب رشد چشمگیر و عظیمی داشته‌ایم.

تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
پ

به گزارش فرهنگ سدید، دکتر محمد اللهیاری، معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتاب‌خوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور صبح امروز در سومین نشست تخصصی مردمی پاسداشت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی که با عنوان کتاب و نشر در نمایشگاه کتاب مصلی تهران برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: بعد از انقلاب، مطالعات پژوهشی در دانشگاه‌ها مورد استقبال قرارگرفته است و در جمهوری اسلامی در آزادی اندیشه و میزان چاپ کتاب رشد چشمگیر و عظیمی داشته‌ایم.

اللهیاری همچنین به برخی مشکلات نویسندگان اشاره و تصریح کرد: علیرغم همه تلاش‌ها اما هنوز نویسندگان از امنیت شغلی بالایی برخوردار نیستند.

وی ادامه داد: در حوزه‌ نشر هنوز قراردادها به‌صورت حرفه‌ای نیست و با مشکلاتی روبه‌رو هستیم که لازم است این مشکلات برطرف شود تا بتوان کتاب‌ها را به‌صورت مناسب، ترویج و تبلیغ کنیم.

اللهیاری در پایان گفت: اگر مشکلات را در همه حوزه‌ها برطرف کنیم قطعاً گرایش مردم نیز به کتاب بیشتر می‌شود.


http://farhangesadid.ir/fa/news/283/بعد-از-انقلاب-در-آزادی-اندیشه-و-میزان-چاپ-کتاب-به-رشد-چشمگیری-رسیده‌ایمپژوهش-در-دانشگاه‌های-بعد-از-انقلاب-جایگاه-ویژه‌ای-پیدا-کرده-است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۵