***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

حیا و عفاف گوهری در وجود آدمی

يكشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۴۱ ب.ظ

اقای علی فشارکی




علی فشارکی مسئول بسیج رسانه شهرستان اصفهان

مسئول بسیج رسانه شهرستان اصفهان مطرح کرد

حیا و عفاف گوهری در وجود آدمی/ ورود جدی بسیج در ترویج فرهنگ ارزشی

فشارکی با اشاره به تأکیدهای مکرر رهبر معظم انقلاب به مسئله فرهنگ، گفت: بسیج برای ترویج فرهنگ ارزشی به جد وارد صحنه شده است.

مسئول بسیج رسانه شهرستان اصفهان در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز، با اشاره به ظرفیت بالای بسیج در فرهنگ‌سازی مسائل مختلف، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب از مسئله فرهنگ با تعبیر هوا استفاده کردند یعنی اگر این هوا به اندام برسد قطعاً یک موجود زنده خواهیم داشت وگرنه با یک جسم بی‌جان روبرو خواهیم بود.

علی فشارکی فرهنگ را عاملی تأثیرگذار در اقتصاد و سیاست عنوان کرد و گفت: بسیج به‌عنوان یک سازمان، حفظ و توسعه دستاوردها و ارزش‌های انقلاب و دین مبین اسلام را به‌عنوان وظیفه ذاتی پیگیری می‌کند و توجه به مسائل فرهنگی را با توجه به تأکیدهای مکرر رهبر معظم انقلاب به جد مدنظر خود قرار داده است.

وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه، اظهار کرد: مسئولان می‌توانند با حمایت از بسیج در این عرصه گام‌های مؤثری بردارند ولی در حاضر متأسفانه شاهد چنین مسئله‌ای نیستیم.

مسئول بسیج رسانه شهرستان اصفهان عفاف و حیا را گوهری در وجود هر انسانی بیان کرد و گفت: بانوان جامعه اسلامی ما اگر به جایگاه واقعی خود واقف بشوند هرگز خود را در معرض هوسرانان و لذت جویان مادی قرار نمی‌دهند.

فشارکی، سنین پایین را بهترین موقع برای فرهنگ‌سازی در هر مسئله‌ای عنوان و اظهار کرد: وجود خردسالان و نوجوانان همچون زمین بایری است که هر چه در آن کاشته شود در آینده می‌توان محصولش را شاهد بود لذا متولیان و مسئولان به‌ویژه آموزش‌وپرورش باید به این نکته توجه ویژه داشته باشند.

وی بابیان اینکه مدرسه خانه دوم بچه‌ها محسوب می‌شود، گفت: نباید از این فرصت غافل بود و برای تربیت نسلی بالنده و دغدغه‌مند برای ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب تمام تلاش‌ها صورت گیرد.

فشارکی گفت: متأسفانه در مواردی شاهد هستیم که برخی از سیاسیون برای مطامع شخصی خود حاضر به تضعیف دین نیز هستند.

مسئول بسیج رسانه شهرستان اصفهان اشاره‌ای هم به رکود اقتصادی موجود در جامعه کرد و خاطرنشان کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی به فرهنگ لطمه می‌زند که مسئولان باید هرچه زودتر برای برون‌رفت از این وضعیت گام‌های اساسی بردارند.

انتهای پیام/گ.ف

http://sahebnews.ir/710153/حیا-و-عفاف-گوهری-در-وجود-آدمی.htm

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۷