***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

کتاب گنجینه معارف شهدا  (آخرین سفارشها و نواهای آسمانیان فشارکی)

 

 

منبع : کتاب  کتاب گنجینه معارف شهدا  (آخرین سفارشها و نواهای آسمانیان فشارکی) ، ستاد یادواره شهدا ،  سیدجواد هاشمی فشارکی ، انتشارات وانیا ، 1397، ص 182 الی 184

 

  1.  

عرض ارادت به شهدا و راه آنان

در متن وصیت‌نامه شهدای گرانقدر درخصوص ارادت به شهدا و تداوم راه شهدا چنین بیان شده است:

  1.  با نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان (شهید علیرضا آقاجانی فشارکی)
  2. درود بر شهیدان اسلام (شهید یحیی احمدی فشارکی)
  3. باشد تا خداوند بسیار مهربان مرا نیز چون عزیزانم، شهید مهدی عظیمی و شهید مرتضی پایدار فرد و شهید علی شریفی و شهید ویس مراد پاریاب به درگاه خویش خواند. و بزرگترین منت ممکنه را براین بنده ناسپاس و سرکش و بی معرفت نسبت به ذات قدسش روا دارد. "انشاءالله ".( شهید حسن اثنی عشری)
  4. به عنوان آخرین وصیت به همه‌ی بازماندگان اعم از برادران روحانی، ارتشی، پاسدار، بسیج مستضعفین و ارگان‌های نظامی و انتظامی و نیروهای انقلاب اسلامی تقاضامندم تا لحظات آخر دست از یاری اسلام و امام امت بر ندارید و راه شهدای انقلاب اسلامی را ادامه دهند. (شهید عباس مطلبی فشارکی)
  5. آری شهیدان ما هم به عشق تو امام حسین (ع) و به یاد تو سر از پیکر جدا دارند. شهیدان ما چون ابوالفضل العباس (س) دست از تن و پا از پیکر جدا دارند. شهیدان ما چون علی اصغر(ع)، تیر حرمله بر گلو دارند. شهیدان ما چون علی اکبر(ع) و قاسم(ع) به جبهه آمدند. و مثل تمامی شهیدان کربلای تو به شهادت رسیده‌اند. (شهید امیر حسین نقیان فشارکی)
  6. و یاد شهیدان را زنده نگه دارید. و فریاد شهیدان، همیشه در میانتان طنین افکن باشد. (شهید اسدالله محمدی فشارکی)
  7. سلام من بر... و بر شهدای گرانقدر اسلام از صدر تا انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی. (شهید حسین اثنی عشری).
  8. یاد شهیدان را زنده نگه دارید و فریاد شهیدان، همیشه در میانتان طنین افکن باشد. (شهید اسد الله محمدی فشارکی)
  9. الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ ۚ وَأُولَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ [1] با سلام بر روان پاک شهدائیکه بر گرد شمع یار سوختند تا روشن بخش محفل ما باشند و با خون خود درخت اسلام را پربارتر کردند. (شهید جواد حاج شریفی)
  10.  راه شهداء و هدف آنها را ادامه دهید و نگذارید خون شهداء پایمال شود و همیشه در صحنه حضور داشته باشید و آرمان‌های انقلاب و امام را دنبال کنید. (شهید رضا جعفری فشارکی)
  11. .... و راه شهیدان را ادامه دهید. (شهید مجیدمطلبی)
  12. سعی کنید پیرو راه شهیدان و اولیاء خدا باشید(شهید علیرضا آقاجانی فشارکی)
  13. سلام به روان پاک شهیدان راه خدا. (شهید ابراهیم محمدی فشارکی)
  14. راه شهیدان که همان تحکیم بخشیدن اسلام به سراسر جهان می‌باشد را ادامه دهید. (شهید مهدی مطلبی فشارکی فرزند علی اصغر)
  15. لباس عزا برای کسی به تن کنید.که درس حماسه به جهانیان داد و او و یارانش را در صحرای کربلا به بدترین وجه شهید کردند برای طفلانش و برای شهدای ایران، آن عزیزانی که در هنگام حمله با بانگ الله اکبر خود قلب دشمن و کاخ دشمن را به لرزه انداختند. و سعادت ابدی را نصیب خود کردند. (شهید مهدی مطلبی فشارکی، فرزند علی‌اصغر)
  16. شهیدان زنده‌اند الله اکبر         به خون آغشته‌اند الله اکبر (شهید مهدی مطلبی فشارکی)
  17. .... باید پاسدار این خون شهدا باشید و اگر از این خون شهدا پاسداری ننمائید، روز قیامت مؤاخذه می‌شوید و در پیشگاه خداوند مسئول هستید. (شهید نجف علی مطلبی فشارکی فرزند علی‌اصغر)
  18.  ادامه دهندگان راه شهیدان همیشه زنده تاریخ باشید. (شهید امیرحسین نقیان فشارکی)
  19. ما باید ادامه دهندگان راه این شهدا باشیم،که از مال و جان و ناموس خود گذشتند و رفتند برای اسلامشان خدمت کردند. و در این راه به فیض شهادت که مقام عالی رتبه ایست رسیده‌اند. (شهید محسن سوریان)
  20. بار الها  ! از سرگناهانم در گذر، تا بتوانم در صحرای محشر در مقابل ائمه اطهار (ع) و شهیدان رو سفید باشم. خداوندا ! از تو می‌خواهم که مرا عفو نمائی و توفیق بدهی که از تو اطاعت نمایم. با نام خدای شهیدان و خدای ابراهیم زمانمان، این پیر جماران و با سلام بر تمامی گلگون جان بر کف وصیت‌نامه خود را آغاز می‌کنم. (شهید علیرضا آقاجانی فشارکی)
 

[1] آنان که ایمان آوردند و از وطن هجرت گزیدند و در راه خدا به مال و جانشان جهاد کردند آنها را نزد خدا مقام بلندتری است و آنان بالخصوص رستگاران و سعادتمندان دو عالمند. سوره توبه آیه 20

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۶