***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

کتاب گنجینه معارف شهدا  (آخرین سفارشها و نواهای آسمانیان فشارکی) 

 

منبع : کتاب  کتاب گنجینه معارف شهدا  (آخرین سفارشها و نواهای آسمانیان فشارکی) ، ستاد یادواره شهدا ،  سیدجواد هاشمی فشارکی ، انتشارات وانیا ، 1397، ص 155

 

  1.  

وصیت به نظامیان و بسیجیان

شهدای گرانقدر به نظامیان و بسیجیان عزیزچنین وصیت کرده‌اند:

  1. به عنوان آخرین وصیت به همه ی بازماندگان اعم از برادران روحانی، ارتشی، پاسدار، بسیج مستضعفین و نهاد‌های نظامی و انتظامی و نیروهای انقلاب اسلامی تقاضامندم تا لحظات آخر دست از یاری اسلام و امام امت بر ندارید و راه شهدای انقلاب اسلامی را ادامه دهند. (شهید عباس مطلبی فشارکی)
  2. پیام من به برادران بسیجی وسپاهی‌ام این است که مبادا این کار را به‌عنوان شغل انتخاب کنید کار شما پاسداری از اسلام وخون شهداست.خودتان را در محضر خدا بدانیدکارتان برای خدا باشد و قبل از اینکه در این کار وارد شوید نیت‌های خودتان را برای خدا خالص کنید وگرنه خسارت دنیا وآخرت از آن شما خواهد بود. (شهید رضا مطلبی فشارکی)
  3. اول توصیه‌ام به برادران پاسدار است،‌ ای برادران فرمانبردار ولایت فقیه باشید، و خدا را همیشه در نظر بگیرید و اسلام تان را از اسلام روحانیت جدا نسازید بر شماست که شخصیت‌های بزرگ اسلام را بیشتر به مردم بشناسانید. (شهید رضا احمدی فشارکی)
  4. من وصیتی هم به مردم و سپاه دارم !که اگر این سپاه را تنها بگذارید، می‌شود گفت اسلام را تنها گذاشته‌اید. به قول امام اگر سپاه نبود، کشور هم نبود. و به قول سرهنگ عطاریان ما با این سپاه مسکو و نیویورک را هم می‌گیریم و همیشه دعاگوی سپاه و جانبازان ارتشی باشید و برادران سپاه هم شب‌ها در این سنگرها دعا کنند. چون ما اگر دعا نمی‌کردیم، حال اسلام نبود.(شهید اکبر مطلبی فشارکی)

درخصوص ارادت ویژه به بسیج

بسیجی شهید اثنی عشری ارادات ویژه‌ای به بسیج داشته و نوشته‌های عارفانه‌ای درخصوص بسیجیان دارد و چنین وصیت کرده است:

در اعلامیه و روی قبرم کلمه "بسیجـــی" را مشخصاً بنویسید،(بسیجی شهید حاج حسین اثنی عشری)