***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

کمیسیون کارآموزی کانون وکلا

دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۵۹ ق.ظ

دکتر محمد جعفری فشارکی


http://isfahanbar.org/vdcb.0b8urhb0ziupr.html


از دیگر سخنرانان این مراسم ، محمد جعفری فشارکی عضو هیات مدیره و رییس کمیسیون کارآموزی کانون وکلا به بیان گزارشی از عملکرد این کمیسیون پرداخت و گفت: کمیسیون کارآموزی شیوه های جدیدی در جهت آموزش بهتر وکلا بکار گرفته تا پس از ورود به عرصه وکالت توشه علمی و پرهیزگاری به همراه داشته باشند. وی هدف اصلی این کمیسیون را آموزش اندوخته های علمی کارآموزان به نحو کاربردی و عملی دانست و گفت کمیسیون کارآموزی با بیش از 238 نفر کارآموز مشغول فعالیت است که جمعا 82 نفر از این کاراموزان مشمول اختبار بودند و از این تعداد 79 نفر در آزمون شرکت و 73 نفر از آنها قبول شده اند.
جعفری فشارکی با اشاره به اینکه وکلای جدید در مقطع زمانی پر مخاطره ای پا به عرصه وکالت می گذارند گفت جامعه وکالت روزهای نگران کننده ای را میگذارند چرا که مقرارت وکالت در این روزها در حال تغییر است و امید داریم که قانون گذار بدون تاثیر از غوغا سالاری ها و فضا سازی ها، تصمیمی بگیرد که به صلاح جامعه حقوقی و همه مردم باشد.
این عضو هیات مدیره خطاب به کارآموزانی که در این مراسم به کسوت وکالت در می آیند گفت: هیچ گاه خود را از فراگیری و تعلیم بی نیاز ندانند و تصور نکنند با گرفتن پروانه وکالت از آموزش بی نیاز شده اند. وی با تاکید بر اینکه دفاع از حقوق و عرض و ناموس مردم کاری بس گران و سخت است افزود این مهم با تلاش و یادگیری و افزودن اندوخته های علمی میسر خواهد شد.
رییس کمیسیون کاراموزی کانون وکلای اصفهان یاداور شد عنوانی که وکلای جوان به همراه دارند در پرتو زحمات گذشتگان و انسانهای وارسته ایی که وکالت اشتغال داشته اند، حیثیت و شانیت پیدا کرده هر چند در حال حاضر از هر سو شئونات وکالت مورد هجمه قرار گرفته است اما پشتوانه عظیم وارستگی و پرهیزگاری آن افراد اجازه نمی دهد به ساحت مقدس وکالت خدشه ای وارد شود.
وی با تاکید براینکه وکلای جوان میراث دار انسانهایی هستند که در گذشته برای وکالت خون دلها خورده اند افزود،سعی کنید این میراث را با درستی عمل پاسداری و نگهداری کنید چرا که اگر خطایی از وکیل سر بزند آن را به پای حرفه و جامعه وکالت مینویسند که در این صورت در برابر حیثیت یک قشر عظیم از جامعه مسئولیم.
وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد از باب رسالت و وظیفه ایی که به عنوان مقام تصدی کمیسیون کاراموزی دارم وکلای جوان را به اخلاق مداری و اخلاق محوری و حفظ شان وکالت رهنمود میکنم.





http://isfahanbar.org/vdcb.0b8urhb0ziupr.html

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۶