***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

تجلیل از برگزیدگان همایش کتاب سال

پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۳۰ ق.ظ

 سیدجواد هاشمی فشارکی، رتبه  سوم را کسب کردند. ..

 

طی مراسمی با حضور مسئولان ارشد سپاه پاسداران و وزبر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزیدگان هفتمین همایش انتخاب کتاب سال سپاه و پاسداران اهل قلم معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از فارس، مراسم اختتامیه هفتمین همایش انتخاب کتاب سال سپاه و پاسداران اهل قلم دقایقی پیش با حضور سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه و سردار محمدعلی آسودی معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه در سالن مرکز فرماندهی سپاه پاسداران برگزار شد. 
در این مراسم که به همت معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، از آثار برتر پاسداران اهل‌قلم در سال 1389 از میان 406 عنوان اثر از 221 نویسنده معرفی شدند. 
 

* در گروه «ادبیات و دفاع مقدس»؛ کتاب‌های «کاش چشم‌هایش دروغ گفته باشند» نوشته محمد محمود نورآبادی، «غبار عطش» اثر ایوب پرند‌آور و «پوتین‌های ساق بلند» به قلم قاسم عباسی را به ترتیب به عنوان رتبه‌های اول تا سوم این گروه معرفی کردند. 

* در گروه «اقتصادی و اجتماعی»، کتاب‌های «اصول الگوی مصرف اسلامی» نوشته عبدالله حاجی صادقی، «نفوذ اجتماعی» به قلم سام دلیری و «جامعه‌شناسی فرهنگی» نوشته علی باقر نصرآبادی، رتبه های اول تا سوم را کسب کردند. 

* در گروه «فنی، مهندسی» در بخش تألیف نیز به ترتیب کتاب‌های ‏«نکاتی در خصوص اجرای شمع‌های درجاریز» نوشته امیر منصور عبداللهی، «موج‌شکن‌های توده سنگی» اثر مجتبی قنبریان و «عوامل شیمیایی» نوشته حسین فخراییان برتز شناخته شدند. 
 

* در گروه «فنی، مهندسی» در بخش ترجمه، «طراحی و مهندسی تونل و شفت در سنگ» نوشته حسین صالح‌زاده، «روشنایی و نورپردازی در معماری» از محمد طلوع و «استاتیک» اثر سعید محبوب مقدس بودند. 

* در گروه «سیاسی ـ حقوقی» نیز کتاب‌های «دانشنامه صهیونیسم و اسرائیل» نوشته مجید صفاتاج، «دیپلماسی رژیم حقوقی دریای خزر» اثر امیرعلی رعنایی و «پایگاه دشمن در رکن چهارم» نوشته الماس نصر دهزبری به ترتیب به عنوان برگزیدگان اول تا سوم معرفی شدند. 

* در گروه «پزشکی و پیراپزشکی»، در بخش تألیف، کتاب‌های "tourism medical information and guideline " نوشته مرتضی ایزدی، «راه تسخیر علمی عالم» اثر مصطفی قانعی و «راهنمای پژوهشی دانشگاه» از سید حسن سعادت را به عنوان رتبه های اول تا سوم و در بخش ترجمه، «اصول فیزیولوژی» نوشته سعادت‌الله هادی و «یوگادرمانی» از رضا حشمت را به عنوان برگزیدگان اول و دوم معرفی کرد. 
 

* در گروه نظامی امنیتی، کتاب‌های «قدرت نرم ـ نبرد نامتقارن» نوشته ناصر شعبانی، «اشرافیت اطلاعاتی» از هادی جمشیدیان و «پدافند غیرعامل» از سیدجواد هاشمی فشارکی، رتبه های اول تا سوم را کسب کردند. 

* گروه «فرهنگی، اعتقادی» نیز از کتاب «انسان مطلوب» اثر نویسندگان مرکز تحقیقات اسلامی در قم تقدیر شد و رتبه‌های دوم و سوم این گروه را به ترتیب، کتاب‌های «نظام سیاسی اسلام و رهبری دینی در عصر غیبت» از قدرت‌الله بهرامی و «درآمدی بر مدیریت فرهنگی» نوشته علی محمد نائینی کسب کردند.
 

 

 

 

https://www.mashreghnews.ir/news/56391/تجلیل-از-برگزیدگان-همایش-کتاب-سال-سپاه-عکس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۶