***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

 

######################################################

سومین یادواره شهدای فشارکی

...........................................................................................

 

#اعلام_مراسم

سومین یادواره شهدای فشارکی👆👆👆

#مسجد_شهدای_اسلام 🇮🇷
🕌 http://sapp.ir/masjed_shohada

 

#اخبار_مسجد

اجرای گروه تواشیح پایگاه بسیج شهدای اسلام در سومین یادواره شهدای فشارکی که مورد تحسین همگان واقع شد.

#مسجد_شهدای_اسلام 🇮🇷
🕌 http://sapp.ir/masjed_shohada

 

#######################################################

دومین یادواره شهدای فشارکی

                                                                  ..................................................................................................................

 

Image result for ‫نقشه فشارک‬‎

 

 

http://isfahan.irib.ir/-/%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87-64-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86

۱۳۹۵/۰۷/۲۷ ۱۰:۱۵

برگزاری یادواره ۶۴ شهید روستای فشارک اصفهان

 

برگزاری یادواره ۶۴ شهید روستای فشارک اصفهان

 

یادواره ۶۴ شهید روستای فشارک اصفهان برگزار شد

 

 

یادواره ۶۴ شهید روستای فشارک اصفهان برگزار شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در این آیین گفت : شهدا کسانی بودند که برای خدا گام برداشتند وهرکس برای خدا کار کند نزد او عزیز می شود وبه بهترین جایگاه می رسد. سردار مرتضی قربانی با اشاره به ظهور حق وباطل در طول تاریخ وتقابل همیشگی این دو گفت حق وباطل وجوددارد تا ما در پیشگاه الهی آزمایش شویم وشهدا کسانی بودند که دراین راه سربلند بیرون آمدند . شهیدان مطلبی ، احمدی ومحمدی از شهدای شاخص منطقه فشارک هستند

 

http://isfahan.irib.ir/-/برگزاری-یادواره-64-شهید-روستای-فشارک-اصفهان

 

سرویس: ایثار و مقاوت

 

 

۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷

همزمان با بزرگداشت شهدای عملیات محرم؛

 یادواره شهدای فشارکی استان اصفهان+تصاویر  

شامگاه دیروز یادواره شهدای فشارکی استان اصفهان در مسجد شهدای اسلام خیابان حکیم شفایی اول با سخنرانی سردار قربانی و مداحی رسول فغانی پور برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها: , , , ,

 

 

http://nedaesfahan.ir/52565/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B4%D9%87%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B5%D8%A7.htm

 

 

سردار قربانی:

آنچه امروز باید بدان توجه شود جبهه جنگ نرم و فضای مجازی است

سردار قربانی شامگاه دیروز در یادواره شهدای فشارکی استان اصفهان در مسجد شهدای اسلام خیابان حکیم شفایی اول گفت: استان اصفهان از دوران طاغوت اولین شهدا را در راستای تشکیل حکومت اسلامی تقدیم نموده است.

img_1024

تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - سه شنبه ۱۳۹۵/۰۷/۲۷

چاپ خبر

  

به گزارش صاحب نیوز، رئیس سابق موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سردار مرتضی قربانی شامگاه دیروز در یادواره شهدای فشارکی استان اصفهان در مسجد شهدای اسلام خیابان حکیم شفایی اول گفت: استان اصفهان از دوران طاغوت اولین شهدا را تقدیم حکومت اسلامی کزده است.

سردار مرتضی قربانی افزود: تمام انبیای الهی و امامان معصوم آمدند تا یک رسالت را انجام دهند و آن اجرای احکام الهی در جامعه بوده است، لذا در غیبت امام عصر(عج) نیز این امر باید جریان داشته باشد.

سردار قربانی اذعان کرد: در دوران غیبت اجرای احکام و قوانین الهی همچون برخورد با متجاوز، قصاص افراد جنایتکار، امر به معروف و نهی از منکر و… در قالب تشکیل حکومت اسلامی محقق می شود از این رو تشکیل این حکومت ضرورت می یابد.

وی بیان کرد: حضرت امام خمینی(قدس سره) برای تشکیل حکومت اسلامی قیام کرد و نظام طاغوت را با عقبه ی دو هزار و 500 ساله سرنگون ساخت و این در حالی است که ابرقدرت های جهان در ایران حضور مستشاری داشتند و در فیش حقوقی خود 20 درصد حق توحش از ایرانی ها می گرفتند.

رئیس سابق موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کرد: همه عزت دنیا از آن خداوند متعال است و همان خدا به هرکس که در راه او قدم بردارد و خلصانه جهاد کند عزت عطا می کند.

وی ادامه داد: همه دیدیم پس از گذشت این همه سال از وقعه عاشورا تمامی رسانه های دنیا مراسم عزاداری 100 هزار نفری استادیوم آزادی را نمایش دادند و این در حالی است که ما اگر می خواستیم چنین تبلیغی انجام دهیم به علت تحریم رسانه ای توان آن را نداشتیم فلذا خداوند اینچنین عزت سیدالشهدا علیه السلام را به جهانیان نشان می دهد.

این فرمانده عملیات کربلای ۵ در بیان عزت الهی اشاره کرد: روزی صدام با تمام قوا و تجهیزاتی که از کشورهای مختلف او را پشتیبانی می کردند به این کشور حمله کرد و در مصاحبه خود گفت ادامه مصاحبه را یک هفته دیگر در تهران انجام خواهم داد، لکن چندی پیش سردار سلیمانی که برای نابودی عناصر داعش و باقی مانده حزب بعث به عراق رفته بود در تماس تلفنی به من گفت اکنون روی قبر صدام در تکریت هستم و این نبود جز عزتی که خداوند به مردم ایران عطا کرد.

وی افزود: استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب دو برنامه عمده را برای نابودی این رژیم پیگیری کرد؛ یکی کودتا و دیگری جنگ تحمیلی که در کودتا خداوند در ماه رمضان آن ها را رسوا کرد و همه عوامل دستگیر شدند و در جنگ تحمیلی نیز با رهنمودهای امام پیروز شدیم.

سردار قربانی اظهار کرد: زمانی که انقلاب پیروز شد ضربه سنگینی به هیمنه پوشالی استکبار وارد آمد لذا تمامی قوای خود از گروه های توده و دموکرات و… را که حدود 160 گروهک ضد انقلاب بودند بسیج کرد تا به مقابله با آن بپردازند. اما از آنجا که دست خدا با ملت ایران بود نه در زمان ترورها توانستند کاری بکنند و نه در دوران جنگ تحمیلی.

وی در ادامه افزود: اگر امروز به آمار شهدای ایران و کشتگان عراقی در جنگ تحمیلی نگاه کنیم در می یابیم عراق با آن همه تجهیزات و پشتیبانی که کشورهای دنیا از او انجام می دادند یک میلیون کشته و ایران در طول جنگ تحمیلی 230 هزار شهید داده است و این مرهون مدیریت فرماندهان و یاری خدا از جبهه مقاومت بوده است.

این مقام ارشد نظامی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت از مرزهای ایران فراتر رفته و تا سوریه و لبنان و بحرین و یمن و فلسطین گسترش یافته است و به برکت ولایت این جبهه تقویت شده است تا جایی که هر زمان و هر مکان اراده کنیم قادریم با موشک های خود آمریکا و اسرائیل را هدف قرار دهیم.

قربانی در ادامه تاکید کرد: ما در جبهه نظامی قدرتمندانه حضور داریم اما آنچه باید بدان توجه شود جبهه جنگ نرم و فضای مجازی است لذا باید مراقب بود که دشمن در این فضا جوانان را به فساد و تباهی نکشاند.

سردار قربانی در پایان افزود: آمار بالای دختران و پسران مجرد در مملکت اسلامی زیبنده نیست لذا با توجه به اینکه نسل زیادی از شیعیان در دنیا قتل عام شده اند باید فرزندانمان را با ازدواج های آسان به فرزند آوری ترغیب کنیم تا نسل شیعه تقویت شود لذا با پرهیز از اشرافیت و آسان گرفتن بر جوانان باید مسیر ازدواج را تسهیل کرد.

انتهای پیام/ ندای اصفهان/ الف

 

https://sahebnews.ir/571012/%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87-%D8%B4%D9%88%D8%AF-%D8%AC%D8%A8%D9%87%D9%87-%D8%AC%D9%86%DA%AF-%D9%86.htm

 

#######################################################

کوهپایه:/ برگزاری مراسم اولین یادواره 63 شهید فشارکی

تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۲

همزمان با ایام دهه ولایت (عید سعید غدیرخم ) اولین یادواره 63 شهید فشارکی در مورخ 92/8/3 ساعت 18:30 در حسینیه ارشاد اصفهان با حضور خانوادهای محترم شهدا و آقای رجائی مدیرکل بنیاد شهید – آقای کامران و آقای فولادگر نمایندگان مجلس و مسولین بخش کوهپایه برگزار گردید .  و با مداحی اهل بیت حال و هوای معنوی خاصی به این مراسم بخشیده شد .

http://isaar.ir/doc/news/fa/64432/

 

 

مراسم یادواره شهدا فشارک



اهدا لوح یادبود به پدر شهید حججی توسط امیر ایزدی همدانی











اصفهان
یکشنبه 7/8/96

 

http://amirizadihamedani.blogfa.com/tag/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B4%D9%87%D8%AF%D8%A7-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9