اساتید مشاور دکتر محمد فشارکی.
دسترسی به فایل تمام متن |
: |
برای دستیابی به فایل تمام متن منبع، به "تالار منابع رقمی" مراجعه فرمایید. آدرس الکترونیکی منبع
|
شماره بازیابی |
: |
۵۱-۳۶۴ |
شماره کتابشناسی ملی |
: |
۸۲۷۴۸۱ |
پدیدآور |
: |
عرفانیخانقاهی، معصومه |
عنوان و نام پدیدآور |
: |
بررسی میزان تاثیر آموزش بهداشت روانی با استفاده از مدل اعتقاد به سلامتی بر آگاهی و نگرش دانشآموزان دختر مقطع پیشدانشگاهی شهر تهران [پایان نامه][پایاننامه]/ پژوهشگر معصومه عرفانیخانقاهی؛ استاد راهنما فروغ شفیعی؛ اساتید مشاور بهروز بیرشک، محمد فشارکی. |
مقطع و رشته تحصیلی |
: |
(کارشناسی): مهندسی محیط زیست. |
محل و سال اخذ مدرک |
: |
، ۱۳۸۱. |
نام دانشگاه/ پژوهشگاه |
: |
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران، دانشکده بهداشت. |
مشخصات نشر |
: |
۱۳۸۱. |
مشخصات ظاهری |
: |
۱ ج. (شمارهگذاری گوناگون): جدول، نمودار، پرسشنامه، نمونه. |
یادداشت |
: |
چکیده: فارسی- انگلیسی. |
یادداشت |
: |
کتابنامه. |
شناسه افزوده |
: |
شفیعی، فروغ، ۱۳۰۱ -، استاد راهنما |
شناسه افزوده |
: |
بیرشک، بهروز، ۱۳۲۷ -، استاد مشاور |
شناسه افزوده |
: |
فشارکی، محمد، ۱۳۲۵ -، استاد مشاور |
توصیفگر |
: |
بهداشت روانی آموزش بهداشت دانشآموزان دختران دوره پیشدانشگاهی نگرش آگاهی سلامتی |
توصیفگر |
: |
تهران |
شناسه افزوده |
: |
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران. دانشکده بهداشت |
چکیده |
: |
این پژوهش با هدف بررسی تاثیر آموزش بهداشت روانی بر آگاهی و نگرش دانش آموزان دختر مقطع پیش دانشگاهی در سال ۱۳۸۰ - ۸۱ در تهران انجام شد مواد و روش ها: در این مطالعه نیمه تجربی که ازنوع قبل و بعد(Before and After) بود، منطقه ۷ تهران انتخاب گردید و سپس از ۲ مرکز پیش دانشگاهی دخترانه به طریق نمونهگیری احتمالی نوع خوشهای، ۱۵۰ دانشآموز، انتخاب شدند و نمونههای مورد نظر طی دو مرحله که آزمون اولیه قبل از اجرای برنامه آموزشی و آزمون ثانویه بعد از اجرای برنامه آموزشی بود موردارزشیابی قرار گرفتند، و نتایج حاصله به کمک آزمون های t زوج، آنالیز و اریانس یکطرفه و تست شفی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت یافتهها: بیشترین فراوانی تحصیلات والدین ۷/۴۴ درصد در مقطع دیپلم برای پدران و ۴۴ درصد در مقطع دیپلم برای مادران آنها بود.شغل ۳/۴۷ درصد پدران آزاد و شغل ۸۰ درصد مادران خانه دار، ۷/۸ درصد دانشآموزان، در خانواده خود سابقه مشکلات روانی و ۷/۸ درصد آنها تک والد بودند. نتایج تست t زوج بین میانگین نمرات آگاهی، نگرش و خودپنداره دانش آموزان نشان داد که اختلاف معنی داری قبل و بعد از آموزش وجود دارد،(P< ./...۵) |
|
|
http://opac.nlai.ir/opac-prod/search/briefListSearch.do?command=FULL_VIEW&id=827481&pageStatus=1&sortKeyValue1=sortkey_&sortKeyValue2=sortkey_
بررسی میزان تاثیر آموزش بهداشت روانی با استفاده از مدل اعتقاد به سلامتی بر آگاهی و نگرش دانشآموزان دختر مقطع پیشدانشگاهی شهر تهران |