***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

 استاد مشاور دکتر محسن محمدی‌فشارکی.

 

 

سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران

دسترسی به فایل تمام متن : آدرس الکترونیکی منبع برای دستیابی به فایل تمام متن منبع، به "تالار منابع رقمی" مراجعه فرمایید.
‏شماره کتابشناسی ملی : ‏‫‬۴۴۹۱۸۴۸
‏پدیدآور : ظفری‌نائینی، سپیده
‏عنوان و نام پدیدآور : بررسی نگاره‌های استاد جزی‌زاده از دیدگاه مؤلف‌[منابع الکترونیکی: پایان نامه]/ پژوهشگر سپیده ظفری‌نائینی؛ استاد راهنما جبار رحمانی، جلیل جوکار؛ استاد مشاور امیرهوشنگ جزی‌زاده، محسن محمدی‌فشارکی.
‏مقطع و رشته تحصیلی : (کارشناسی ارشد): هنر اسلامی.
‏محل و سال اخذ مدرک : ‏‫‬۱۳۹۱، اصفهان.
‏نام دانشگاه/ پژوهشگاه : دانشگاه هنر اصفهان، دانشکده هنر ادیان و تمدن‌ها، گروه هنر اسلامی.
‏مشخصات نشر : ‏‫‬۱۳۹۱.
‏مشخصات ظاهری : ‏‫‬‬۱ منبع برخط (۸۲ ص.).
‏یادداشت : چکیده: فارسی- انگلیسی.
‏یادداشت : کتابنامه.
‏نوع منبع الکترونیکی : فایل تصویری (JPEG).
‏شناسه افزوده : رحمانی، جبار، ‏‫۱۳۵۴‏-‬، استاد‌ راهنما
‏شناسه افزوده : جوکار، جلیل،‏‫ ۱۳۴۹ - ‏، استاد مشاور
‏شناسه افزوده : جزی‌زاده، هوشنگ، ‏‫۱۳۱۲ -‏‬، استاد مشاور
‏شناسه افزوده : محمدی فشارکی، محسن، ‏‫۱۳۴۶ - ‏، استاد مشاور
‏توصیفگر : جزی‌زاده، هوشنگ، ‏‫۱۳۱۲ -‏‬
‏توصیفگر : ن‍گ‍ارگ‍ری‌ +
Persian Painting
معنی‌شناسی
Semantics
تأویل
Hermeneutics-- Religious aspects -- Islam
‏شناسه افزوده : دانشگاه هنر اصفهان. دانشکده هنر ادیان و تمدنها. گروه هنر اسلامی

http://opac.nlai.ir/opac-prod/search/briefListSearch.do?command=FULL_VIEW&id=4491848&pageStatus=1&sortKeyValue1=sortkey_&sortKeyValue2=sortkey_

بررسی نگاره‌های استاد جزی‌زاده از دیدگاه مؤلف

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۶