***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

فقط به خاطر تو ... - کتاب

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۶:۵۷ ق.ظ

تعداد نتایج از صفحه 1 تا 89 : 1


  • و در این امتحان الهی پیروز و سربلند بیرون بیایم.اگر می خواهی نام مرا بدانی، من سیّد محمد فشارکی
    (صفحه 37)

فقط به خاطر تو ...

 

 

فقط به خاطر تو ...

فقط به خاطر تو
مشخصات کتاب:
‏سرشناسه : خدامیان آرانی، مهدی، ‏۱۳۵۳ -‏
‏عنوان و نام پدیدآور : فقط به خاطر تو‏/ مهدی خدامیان‌آرانی.
‏مشخصات نشر : تهران: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشورموسسه انتشارات کتاب نشر؛ قم: وثوق‏، ۱۳۹۱.
‏مشخصات ظاهری : ‏۷۶ص.؛ ۱۴×۲۱س‌م.
‏فروست : ایستگاه مطالعه.دین. احادیث و روایات.
‏شابک : ‏۲۰۰۰۰ریال‏: 978-600-6941-16-5
‏وضعیت فهرست نویسی : فاپا
‏یادداشت : ‏چاپ قبلی: وثوق، ۱۳۸۹(انتظار فهرستنویسی).
‏یادداشت : عنوان روی جلد : فقط به خاطر تو : آثار اخلاص در عمل .
‏یادداشت : ‏کتابنامه : ص. ۷۴ - ۷۶.
‏عنوان روی جلد : فقط به خاطر تو : آثار اخلاص در عمل .
‏موضوع : اخلاص
‏موضوع : اخلاص -- احادیث
‏موضوع : نثر فارسی--قرن ۱۴
‏شناسه افزوده : نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور. موسسه انتشارات کتاب نشر
‏رده بندی کنگره : ‏BP۲۵۰/۶‏/خ۳۴ف۷ ۱۳۹۱
‏رده بندی دیویی : ‏۲۹۷/۶۳۲
‏شماره کتابشناسی ملی : ۳۰۸۹۰۲۱
عناوین اصلی کتاب شامل:
مقدمه؛ به به! چه عمل زیبایى!؛ راهى براى کشف اخلاص؛ مى‌خواهم همه این را بدانند؛ لباس گران قیمت بر تن خورشید؛ مهر «باطل شد» کجاست؟؛ نمى‌توانى خدا را فریب بدهى!؛ من از ریاکار بیزار هستم!؛ چه کس بیش از من ضرر کرده است؟؛ کارى کوچک امّا بزرگ؛ من بهترین شریک هستم!؛ آیا مى‌دانى اینجا چه خبر است؟؛ من در انتظار تعریف تو نیستم؛ کسانى که حکمت را مى‌خواهند بشتابند!؛ خدا با کسى شوخى ندارد؛ مردم را بیش از خدا قبول داشت؛ شیطانى که خیلى زیرک است؛ آن که بااخلاص است، شجاع است؛ شهیدى که در آتش جهنّم افتاد؛ اشک در چشم خورشید مدینه؛ من مى‌خواهم خوشحال باشم؛ هشدار! از این شخص بترسید؛ خدا باید از تو تعریف کند؛ استاد شما هستم و شاگرد او !؛ چه جمعیّتى با من نماز مى‌خوانند؛ خدایا، با عشق ریاست چه کنم؟؛ کاش تو هم یک نویسنده بودى!؛ پدرم به دیدنم آمده است.؛ منابع؛ نویسنده، کتب، ناشر

 

https://www.ghbook.ir/index.php?option=com_dbook&task=viewbook&book_id=9420&Itemid=167&lang=fa

 

 

تعداد نتایج از صفحه 1 تا 89 : 1


  • و در این امتحان الهی پیروز و سربلند بیرون بیایم.اگر می خواهی نام مرا بدانی، من سیّد محمد فشارکی
    (صفحه 37)

 

 

و در این امتحان الهی پیروز و سربلند بیرون بیایم.اگر می خواهی نام مرا بدانی، من سیّد محمد فشارکی هستم

https://www.ghbook.ir/index.php?name=%D9%81%D9%82%D8%B7%20%D8%A8%D9%87%20%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%20%D8%AA%D9%88%20...&option=com_dbook&task=readonline&book_id=9420&page=37&chkhashk=E3F4552AD3&sword=%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C&tmpl=component&lang=fa

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۹