***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

و با حضورآقای مهندس فشارکی رئیس اجرای طرح های گاز رسانی استان اصفهان 

فرمانداری فریدونشهر

 

_برگزاری جلسه شورای ترافیک شهرستان فریدونشهر
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ برگزاری جلسه پیگیری رفع موانع و مشکلات پروژه گاز رسانی به روستاهای پیشکوه
برگزاری جلسه پیگیری رفع موانع و مشکلات پروژه گاز رسانی به روستاهای پیشکوهبه گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدونشهر جلسه پیگیری رفع موانع و مشکلات پروژه گاز رسانی به روستاهای پیشکوه به ریاست آقای صفری فرماندار فریدونشهر و با حضورآقای مهندس فشارکی رئیس اجرای طرح های گاز رسانی استان اصفهان و کارشناسان مربوطه در محل دفتر فرماندار برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدونشهر جلسه پیگیری رفع موانع و مشکلات پروژه گاز رسانی به روستاهای پیشکوه به ریاست آقای صفری فرماندار فریدونشهر و با حضورآقای مهندس فشارکی رئیس اجرای طرح های گاز رسانی استان اصفهان و کارشناسان مربوطه در محل دفتر فرماندار برگزار شد . فرماندار فریدونشهر ضمن اعلام آمادگی کامل تیم کاری بخشداری مرکزی و معاونت عمرانی فرمانداری در رفع تمامی مشکلات اجتماعی و پیگیری کامل برای گاز رسانی به روستاهی دهستان پیشکوه ، خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها را هائز اهمیت دانست و از شرکت ملی گاز خواست تسریع لازم در روند اجرای خط لوله انتقال گاز در استان لرستان را به عمل آورد . لازم به ذکر است بالغ بر ۱۳کیلومتر از خط انتقال گاز به دهستان پیشکوه از استان لرستان عبور می کند که با هماهنگی به عمل آمده توسط آقای صفری فرماندار فریدونشهر عمده موانع رفع گردیده است و مقدمات تجهیز کار گاه و اجرای خط لوله گاز در استان لرستان فراهم می باشد .

http://fereydoonshahr.gov.ir/Index.aspx?page_=news&lang=1&sub=16&PageID=74909&PageIDF=173&tempname=fereidonshahr