***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

###########.....یادگار امام راحل در نسب و حسب.....###########

سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۵۶ ق.ظ

دکتر  سیدجواد  هاشمی فشارکی  

منتشر شده در پایگاه ایثار پرس

نشانی منبع انتشار :

http://www.isarpress.ir/?p=4505

گروه : آخرین اخبار / ادبیات پایداری / تاپ / صفحه اول

 
  • شناسه : 4505
  • 26 اسفند 1399 - 10:48

گرامی باد 25 اسفند سالروز رحلت

یادگار امام راحل در نسب و حسب

یادگار امام راحل در نسب و حسب

 

حجت الاسلام سید احمد خمینی  با نام شناسنامه‌ای سید احمد مصطفوی، متولد  ۳ اسفند ۱۳۲۴. وی در ۲۵ اسفند ۱۳۷۳ در ۴۹ سالگی در شهر تهران درگذشت. وی در نسب ، دومین پسر امام خمینی ، احیاگر اسلام ناب محمدی و بنیان گذار حکومت مردم سالاری اسلامی بوده ، و در سال‌های پیش و پس […]

 

حجت الاسلام سید احمد خمینی  با نام شناسنامه‌ای سید احمد مصطفوی، متولد  ۳ اسفند ۱۳۲۴. وی در ۲۵ اسفند ۱۳۷۳ در ۴۹ سالگی در شهر تهران درگذشت.

  • وی در نسب ، دومین پسر امام خمینی ، احیاگر اسلام ناب محمدی و بنیان گذار حکومت مردم سالاری اسلامی بوده ، و در سال‌های پیش و پس از انقلاب در سازماندهی روابط امام با مسئولان و امور انقلاب نقش مهمی داشت .
  • ایشان درحسب ( به معنی اصل، گوهر، نژاد، تبار ، بزرگی، فضیلت، بزرگواری، فضایل اکتسابی ) نیز پس از رحلت پدر در سال ۱۳۶۷ و امامت رهبر انقلاب اسلامی ، وی مطیع ایشان بود . و چنین بیان داشته است : هر کس بین اطاعت از مقام معظم رهبری و امام راحل تفاوت قائل باشد، در خط آمریکاست .
  • ایشان همچنین بیان داشته بود که : “می‌خواستند مرا در مقابل آیت الله خامنه‌ای قرار دهند توی دهانشان زدم.” که نشان از هوشیاری وی در برابر فتنه خناسان بوده و عاقبت بخیر شد . و سایرین نیز بایستی هوشیار باشند.
  • در وصیتش به فرزند خود چنین بیان داشته است : “به حسن و برادرانش این توصیه را می نمایم که همیشه سعی کنند در خط رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آن است و بدانند که ایشان موفقیت اسلام و نظام و کشور را می خواهند. هرگز گرفتار تحلیل های گوناگون نشوند که دشمن در کمین است .”
  • “امروز باید در کنار نظاممان پشت سر رهبری قرار بگیریم. رهبر ما شاگرد امام است. رهبر ما از چهره‌های شناخته شده انقلاب که سالیان سال در زندان‌های رژیم سفاک پهلوی به سر برده.هیچکس حق شکستن حریم رهبری را ندارد. حرمت رهبری نظام اسلامی، از اصول خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی ماست. همه باید به دستورات رهبری عمل کنند.”

آن مرحوم حقیقتا یادگار نسبی و عملی امام راحل بودند . روحش شاد و با اجدادش محشور باد .

 

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

 

 

http://www.isarpress.ir/?p=4505

 

http://www.isarpress.ir/1399/12/26/%db%8c%d8%a7%d8%af%da%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d9%86%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%d8%ad%d8%b3%d8%a8/