***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

حمایت دکتر سید جواد هاشمی فشارکی  از  سمین 

 

سمین چیست؟

در راستای تحقق انتظارات مقام معظم رهبری دامت برکاته و مردم، شرایط حساس کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در جهت شکل‌گیری دولت مردمی، ایران قوی، سطوح مختلف و متکثّر مسائل کشور ما را به این نتیجه می‌رساند که برخورداری از ظرفیت نخبگان در سطح ملی و استانی می‌تواند بازوی کارشناسی و اجرایی دولت مردمی را در احصاء، اولویت‌بندی و حل مسائل ملی، استانی و شهرستانی تقویت نماید.

موارد فوق با تاسیس «سامانه ملی یاران نخبه دولت مردمی» اجرایی خواهد شد و ستاد مرکزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در نظر دارد با شکل‌دهی به این شبکه‌ی نخبگانی و رصد و شناسایی جوانان مومن، متخصص و نخبه‌ی کشور در دولت مردمی برای شکل دهی به ایران قوی از این ظرفیت عظیم و منحصر به فرد در سطوح مختلف فکری و اجرایی استفاده نماید.

لذا از کلیه‌ی جوانان، صاحب نظران و نخبگان کشور که در حوزه های فرهنگی-اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، ارتباطاتی و امنیتی، بهداشت و درمان، حقوقی و قضایی، علم و فناوری و... حرفی برای گفتن دارند، دعوت می‌شود اگر در خود توان فکری یا اجرایی برای حل مسائل کشور می‌بینند با حضور خود در این شبکه و بارگزاری اطلاعات و ایده ها و طرح های احتمالی خود دولت قوی را یاری نمایند.

این اطلاعات توسط مدیران و کارشناسان ستاد مرکزی آیت الله رئیسی رصد و پیمایش می‌شود و مبنای تعامل با نخبگان و استفاده از ظرفیت های آنان برای مسئله‌شناسی و تعیین نظام حل مسائل دولت مردمی آیت الله رئیسی در آینده ای نزدیک خواهد بود. ان شاالله...

 

https://barayemardom.com/?page=samin

 

بخشی از بیانیه انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی

اینجانب فرزند ملت بزرگ ایران و سرباز کوچک انقلاب اسلامی، با استعانت از خداوند قادر متعال و توسل به امام عصر(عج) و ارواح طیبه شهیدان برای ایجاد تحول در مدیریت اجرایی کشور، و مبارزه بی‌امان با فقر و فساد، تحقیر و تبعیض، با احترام به همه نامزدها و گروه های سیاسی، به صورت مستقل به صحنه آمده ام و تنها در برابر ذات اقدس الهی و پیشگاه ملت ایران، خود را متعهد و مسؤول میدانم. با شناختی که از چالش ها، ظرفیتها، استعدادها و سرمایه های این کشور کسب کرده ام، آمده ام تا با کمک همه مردم ایران، و در طلیعه گام دوم،"دولتی مردمی برای ایرانی قوی" تشکیل دهم دولتی که ارکان و مسئولیت های اصلی آن بر دوش جوانان شجاع، تحول خواه، متخصص، پاک و ضد فساد خواهد بود که هر کجا به آنها اعتماد شد، قدرت و افتخار برای ایران آفریده اند.

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۶