***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

....  و  دکتر سید جواد هاشمی فشارکی  و .....

http://ghadr110.ir/book/1975

مشاهده بخشی از کتاب :

http://ghadr110.ir/sites/default/files/pdf/pages_from_golestan_enghelab1.pdf

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی ، دو بخش زیر :

 پیشرفت ها در حوزه » زیرساخت های عمرانی« .

پیشرفت ها در حوزه » روستاها، عشایر و جهاد سازندگی«.....

درباره کتاب: "گلستان انقلاب"

کتاب «گلستان انقلاب» حاصل بررسیها و نقطه نظرات مستند و آمارهای واقعی کارشناسان و متخصصان حوزه­های مختلف است که در برنامه «شنبه ­های انقلاب» در طول 41 هفته از اردیبهشت تا بهمن سال جاری، ارائه شده است. این کتاب در سه فصل با عناوین و زیر مجموعه ­های ذیل تدوین گردیده است:

فصل اوّل: دستاوردهای انقلاب اسلامی

در این فصل دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه­های آزادی و حقوق بشر، استقلال و اقتدار بین المللی، حاکمیت ولایت فقیه، مشارکت عمومی، تعالی انسان، عدالت، استکبار ستیزی، وحدت مذاهب، ادیان و مذاهب، بسیج و جوانان، قانونگذاری و امنیت ارائه شده است.

فصل دوم: چهل سال توطئه و چهل سال مقاومت

در این فصل، اهم توطئه­های دشمنان در محورهای مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. توطئه تجزیه طلبان، توطئه تفرقه افکن مذهبی، توطئه­های نظامی، فرهنگی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی، بین المللی، توطئه در حوزه های علم و فناوری، اندیشه اسلامی و ایدة حکومت در نظام اسلامی از جمله این توطئه­ها می­باشد.

فصل سوم: پیشرفتهای ایران در سایه انقلاب و نظام اسلامی

در این فصل بخشی از پیشرفتهای ایران در چند حوزه بررسی شده است: قرآن، روحانیت و حوزه­های علمیه، تعلیم و تربیت، آموزش عالی، علم و فناوری و نخبگان، مساجد و نماز، شعائر اسلامی و انقلابی، زنان و خانواده، شعر و ادبیات، کتاب و نشر، تئاتر و نمایش، هنرهای تجسمی، سرود و موسیقی، فیلم و سینما، صدا و سیما، مطوعات و خبرگزاریها، رفاه و سطح زندگی، ورزش، گردشگری و زیارت، اقتصاد، زیر ساختهای عمرانی، فناوری اطلاعات  و ارتباطات، کشاورزی  و منابع طبیعی، صنعت، سلامت و بهداشت، اقتدار دفاعی، روستاها و عشایر.

در بخشی از مقدمة این کتاب انگیزة این بررسی­ها در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چنین مطرح شده است:

به فضل پروردگار هم دستاوردهای انقلاب اسلامی و هم پیشرفتهای ملت ایران در پرتو این انقلاب بسیار درخشان و خیره کننده است اما این درخشش زمانی بیشتر جلوه میکند که بدانیم این پیروزی ها تحت چه شرایط سختی حاصل شده است.

گرافیست و تصویرگر: امیر خلیلی فرد

گروه موضوعی: تاریخ معاصر

تعداد صفحه: 456

نوبت چاپ: سوم 99

قطع: وزیری

قیمت: 

500000ریال                                                                               http://ghadr110.ir/book/1975

   ***********************************************************************************************************************************

کد خبر 1177511

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵

  1. فرهنگ و هنر

برای آگاهی از دستاوردهای انقلاب «گلستان انقلاب» را بخوانید

فجر42| برای آگاهی از دستاوردهای انقلاب «گلستان انقلاب» را بخوانید

«گلستان انقلاب» به چاپ سوم رسید، مطالعه این کتاب برای همه دانشجویان، اساتید، طلاب و کسانی که تریبونی در اختیار دارند و ضرورتاً بایستی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن مطلع باشند توصیه می‌شود.

به گزارش مشرق، در سال ۱۳۹۷، چهل ‌و یک جلسه با عنوان «شنبه‌های انقلاب» تشکیل شد تا دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌ها به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی آن، مورد بررسی قرار گیرد.

در هر جلسه، یکی از حوزه‌های مرتبط با جامعه مورد بحث کارشناسان همان حوزه قرار گرفت. این بحث‎‌ها که کاملاً مستند و کارشناسانه بود در قالب کتاب «گلستان انقلاب» توسط جمعی از کارشناسان و صاحب‌نظران جمع آوری و تدوین و توسط مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت منتشر شد.

برای آگاهی از دستاوردهای انقلاب «گلستان انقلاب» را بخوانید

این کتاب در سه فصل تدوین و تنظیم شده است.

فصل اوّل: دستاوردهای انقلاب اسلامی

در این فصل دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌­های آزادی و حقوق بشر، استقلال و اقتدار بین‌المللی، حاکمیت ولایت فقیه، مشارکت عمومی، تعالی انسان، عدالت، استکبارستیزی، وحدت مذاهب، ادیان و مذاهب، بسیج و جوانان، قانون‌گذاری و امنیت ارائه شده است.

فصل دوم: چهل سال توطئه و چهل سال مقاومت

در این فصل، اهم توطئه‌­های دشمنان در محورهای مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. توطئه تجزیه‌طلبان، توطئه تفرقه‌افکن مذهبی، توطئه­‌های نظامی، فرهنگی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی، بین‌المللی، توطئه در حوزه‌های علم و فناوری، اندیشه اسلامی و ایده حکومت در نظام اسلامی از جمله این توطئه‌­ها است.

فصل سوم: پیشرفت‌های ایران در سایه انقلاب و نظام اسلامی

در این فصل بخشی از پیشرفت‌های ایران در چند حوزه بررسی شده است: قرآن، روحانیت و حوزه­‌های علمیه، تعلیم و تربیت، آموزش عالی، علم و فناوری و نخبگان، مساجد و نماز، شعائر اسلامی و انقلابی، زنان و خانواده، شعر و ادبیات، کتاب و نشر، تئاتر و نمایش، هنرهای تجسمی، سرود و موسیقی، فیلم و سینما، صداوسیما، مطبوعات و خبرگزاری‌ها، رفاه و سطح زندگی، ورزش، گردشگری و زیارت، اقتصاد، زیر ساخت‌های عمرانی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، کشاورزی و منابع طبیعی، صنعت، سلامت و بهداشت، اقتدار دفاعی، روستاها و عشایر.

این کتاب در آستانه چهل‌ودومین سالگرد انقلاب اسلامی به چاپ سوم رسیده است و در مجموع این سه چاپ ۸ هزار نسخه از آن روانه بازار شده است.

مطالعه این کتاب را به همه دانشجویان، اساتید، طلاب و حوزویان و کسانی که تریبونی در اختیار دارند و ضرورتاً بایستی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن مطلع باشند و بطور مستند از آن سخن بگویند حتی رسانه‌ها و مدیران، توصیه می‌کنیم.

مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت این کتاب را در ۴۵۶ صفحه وزیری و با قیمت ۵۰۰۰۰ تومان منتشر کرده و برای سفارش‌های جمعی تخفیف ویژه می‌دهد.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب می‌توانند با شماره تلفن‌های ۶۶۴۱۱۱۵۱-۰۹۳۵۲۳۰۰۵۶۴  تماس بگیرند.

https://www.mashreghnews.ir/news/1177511/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%DA%AF%D9%84%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF

*********************************************************************************

فرهنگی

۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۵

کد خبر:۶۹۸۷۶۲

کتاب «گلستان انقلاب» به چاپ سوم رسید

در سال ۱۳۹۷، چهل‌ویک جلسه تحت عنوان «شنبه‌های انقلاب» تشکیل شد تا دستاورد‌های انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌ها به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی آن، مورد بررسی قرار گیرد.

خبرگزاری میزان - کتاب «گلستان انقلاب»در هر جلسه، یکی از حوزه‌های مرتبط با جامعه مورد بحث کارشناسان همان حوزه قرار گرفت.

این بحث‎‌ها که کاملاً مستند و کارشناسانه بود در قالب کتاب «گلستان انقلاب» توسط جمعی از کارشناسان و صاحب‌نظران جمع آوری و تدوین و توسط مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت منتشر شد. این کتاب در سه فصل تدوین و تنظیم شده است.

فصل اوّل: دستاورد‌های انقلاب اسلامی

در این فصل دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه¬های آزادی و حقوق بشر، استقلال و اقتدار بین‌المللی، حاکمیت ولایت فقیه، مشارکت عمومی، تعالی انسان، عدالت، استکبارستیزی، وحدت مذاهب، ادیان و مذاهب، بسیج و جوانان، قانون‌گذاری و امنیت ارائه شده است.

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مطالعه معرفى آخرین کتب منتشر شده اینجا کلیک کنید

کتاب «گلستان انقلاب» به چاپ سوم رسید

فصل دوم: چهل سال توطئه و چهل سال مقاومت

در این فصل، اهم توطئه‌های دشمنان در محور‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. توطئه تجزیه‌طلبان، توطئه تفرقه‌افکن مذهبی، توطئه‌های نظامی، فرهنگی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی، بین‌المللی، توطئه در حوزه‌های علم و فناوری، اندیشه اسلامی و ایده حکومت در نظام اسلامی از جمله این توطئه‌ها می‌باشد.

فصل سوم: پیشرفت‌های ایران در سایه انقلاب و نظام اسلامی

در این فصل بخشی از پیشرفت‌های ایران در چند حوزه بررسی شده است: قرآن، روحانیت و حوزه¬های علمیه، تعلیم و تربیت، آموزش عالی، علم و فناوری و نخبگان، مساجد و نماز، شعائر اسلامی و انقلابی، زنان و خانواده، شعر و ادبیات، کتاب و نشر، تئاتر و نمایش، هنر‌های تجسمی، سرود و موسیقی، فیلم و سینما، صداوسیما، مطبوعات و خبرگزاری‌ها، رفاه و سطح زندگی، ورزش، گردشگری و زیارت، اقتصاد، زیر ساخت‌های عمرانی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، کشاورزی و منابع طبیعی، صنعت، سلامت و بهداشت، اقتدار دفاعی، روستا‌ها و عشایر.

این کتاب در آستانه چهل‌ودومین سالگرد انقلاب اسلامی به چاپ سوم رسیده است و در مجموع این سه چاپ ۸ هزار نسخه از آن روانه بازار شده است.

مطالعه این کتاب را به همه دانشجویان، اساتید، طلاب و حوزویان و کسانی که تریبونی در اختیار دارند و ضرورتاً بایستی از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن مطلع باشند و بطور مستند از آن سخن بگویند حتی رسانه‌ها و مدیران، توصیه می‌کنیم.

مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت این کتاب را در ۴۵۶ صفحه وزیری و با قیمت ۵۰۰۰۰ تومان منتشر کرده و برای سفارش‌های جمعی تخفیف ویژه می‌دهد.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب می‌توانند با شماره تلفن‌های ۶۶۴۱۱۱۵۱-۰۹۳۵۲۳۰۰۵۶۴ تماس حاصل نمایند.

 انتهای پیام/

https://www.mizan.news/fa/news/698762/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%DA%AF%D9%84%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D9%87-%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D8%B3%D9%88%D9%85-%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF

 

*****************************************************************************************************************

دکتر هاشمی فشارکی:

پانزدهمین‌ شنبه‌ انقلاب با موضوع «زیرساخت‌های‌ عمرانی» برگزار می‌شود

پانزدهمین نشست «شنبه‌های انقلاب» با عنوان « زیرساخت‌های عمرانی» صبح روز شنبه 6 مرداد ساعت 9:30 صبح در ساختمان مترو تهران برگزار می‌شود.

سید جواد هاشمی فشارکی دبیر کمیته زیرساخت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فرهنگ سدید بیان داشت: پانزدهمین نشست «شنبه‌های انقلاب» با عنوان « زیرساخت‌های عمرانی» صبح روز شنبه 6 مرداد ساعت 9:30 صبح در ساختمان مترو تهران برگزار می‌شود.

وی گفت: در این برنامه کارنامه چهل‌ساله انقلاب، در حوزه زیرساخت‌ها و پیشرفت‌های حاصل‌شده در بخش‌های مختلف عمرانی کشور اعم از انرژی و تولید، ارتباطات، بهداشت، فرهنگ، شهری، نظامی، انسانی و نهادی با حضور پیشکسوتان و نخبگان عرصه مختلف زیرساخت‌های عمرانی موردبحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

دبیر کمیته زیرساخت جنبش مردمی همچنین ادامه داد: در این مراسم، اساتیدی چون مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران، آیت‌الله حسینی شاهرودی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، رستم قاسمی وزیر سابق نفت، رضا تقی پور وزیر سابق ارتباطات، فرنوش نوبخت مدیرعامل مترو تهران، محمود ایلخان رئیس سازمان بسیج مهندسی کشور و حسین قنبری رئیس دانشکده صنعت هوایی و همچنین جمعی دیگر از صاحب‌نظران و کارشناسان این حوزه، حضور دارند.

برنامه شنبه‌های انقلاب که به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی برگزار می‌شود،  در شنبه‌های هر هفته یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف را با حضور چهره‌های شاخص آن حوزه بررسی می‌کند

 

https://farhangesadid.com/fa/news/488/%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%B2%D8%AF%D9%87%D9%85%DB%8C%D9%86%E2%80%8C-%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87%E2%80%8C-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D9%88%D8%B6%D9%88%D8%B9-%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%E2%80%8C-%D8%B9%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF

 

*********************************************************************************************

دبیر کمیته روستاها، عشایر و جهاد سازندگی مطرح کرد

پوشش بیش از 95 درصدی مراقبت های اولیه بهداشتی در مناطق روستایی بعد از انقلاب/ جهش 500 برابری راه های روستایی آسفالته/ دسترسی 95 درصد مردم روستا به آب شرب بهداشتی/ افزایش حدود 104 برابری مدارس شبانه‌روزی پس از انقلاب اسلامی/ رشد 193 برابری تجهیز روستاهای کشور به زمین های مجهز ورزشی/ تولید سالانه 120 میلیون تن محصولات مختلف کشاورزی درسایه انقلاب/2/7 درصد عشایر کشور از کتابخانه برخوردارند

اهم دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه روستاها، عشایر و جهاد سازندگی تبیین و پیشرفت‌ها نسبت به قبل از انقلاب اسلامی بررسی ش

https://farhangesadid.com/fa/news/688/%D9%BE%D9%88%D8%B4%D8%B4-%D8%A8%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-95-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%82%D8%A8%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B7%D9%82-

 

*******************************************************************************************************

شنبه‌های انقلاب(۱۵)/دبیر کمیته زیرساخت‌های عمرانی:

توسعه زیرساخت‌های عمرانی در کشور شگفت‌انگیز است/ عملکرد همه بخش‌های اقتصادی و اجتماعی و حتی فرهنگی کشور به زیرساخت وابسته است

دکتر هاشمی فشارکی گفت: زیرساختها، اعم از زیرساخت های عمرانی، انرژی، حمل و نقل، ارتباطات، بهداشت، فرهنگی، نظامی و ... یکی از مهمترین بخش های اثر گذار در پیشرفت اقتصادی کشور بوده و عملکرد سایر بخش های اقتصادی و اجتماعی و حتی فرهنگی کشور بدان وابسته است.

به گزارش فرهنگ سدید سید جواد هاشمی فشارکی دبیر کمیته زیرساخت‌های عمرانی جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی در پانزدهمین نشست شنبه‌های انقلاب که به همت جنبش مردمی پاسداشت انقلاب اسلامی در سالن جلسات شرکت بهره‌برداری مترو و حومه برگزار شد، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران در سال 1357 و استقرار پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، واقعه‌ای شگفت بود که نه‌تنها در سطح ملی باعث ثمرات و برکات فراوانی شد بلکه در عرصه بین‌المللی نیز طلوع بشارت آزادگی و آزادی را برای همه مستضعفین جهان به ارمغان آورد و موجب دلگرمی آنان شد.

https://farhangesadid.com/fa/news/500/%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87-%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D8%B4%DA%AF%D9%81%D8%AA%E2%80%8C%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%B2-

 

*************************************************************************************************************

مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت از ابتدای سال 1372 و در پی هشدارهای مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر وجود تهاجم گستردة فرهنگی علیه انقلاب اسلامی و باورهای اسلام ناب، تأسیس گردید تا با حضور در عرصة فرهنگی، به اندازة توان خود، در گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی و پیام آن و نیز در افشای ترفندهای فرهنگی دشمنان و عوامل آنان، بکوشد و وظیفة خود را انجام دهد.

این مؤسسه موفق شده است در زمینة تبیین و نشر رهنمودها و اندیشة حضرت امام خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی، و رهبر معظم انقلاب اسلامی، خلف صالح امام خمینی (ره)، قدمهایی بردارد و همچنین نسبت به بررسی، پژوهش، تدوین و نشر موضوع‌هایی که مورد اشاره و مطالبة آنان بوده است اقدام نماید. تاریخ معاصر ایران و مسائل و جریانات روز، از جمله مطالبات رهبری بوده‌اند که مؤسسه با اهتمام ویژه‌ای آنها را دنبال کرده است.

مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت در سه گروه سنّی: کودکان، نوجوان، جوانان و عموم به نشر نتایج بررسیها و پژوهشهای خود اقدام کرده است.

مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت، در سال 1388، در سی‌امین سال پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان ناشر برگزیده در نشر فرهنگ انقلاب در سی سال انقلاب اسلامی برگزیده شد و در سال 1389 ناشر برگزیدة بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گردید. این مؤسسه همچنین در همین سال به عنوان ناشر برگزیدة سیزدهمین جشنوارة انتخاب کتاب دوسالانة دفاع مقدس شناخته شده و مورد تجلیل قرار گرفت. 

مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت در سال 1393 در جشنواره بزرگداشت حماسة 9 دی از سوی ستاد پاسداشت حماسه ماندگار 9 دی ( همایش ملی علمداران بصیرت ) به عنوان ناشر برگزیده در حوزه کتاب مورد تجلیل قرار گرفت.

موسسه فرهنگی هنری قدرولایت در سالهای 1392 و 1395 در چهارمین و هفتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس برگزیده شد. همچنین در هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس بعنوان خادم نشر تهران انتخاب شد که موسسه جوایز آن را به خانواده شهید مدافع حرم شهید مصطفی صدر زاده تقدیم نمود.

همچنین موسسه در جشنواره شهید سید علی اندرزگو در سال 1396 به عنوان برگزیده انتخاب شد.

http://ghadr110.ir/about