***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

خانم دکتر مائده فشارکی

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۰۷:۰۴ ب.ظ

شاغل در مرکز فوق تخصصی مغز و اعصاب نورون

 

خانم مائده فشارکی| کلینیک مغز و اعصاب اصفهان

 

مرکز فوق تخصصی مغز و اعصاب نورون

کلینیک24

بهمن , ۱۳۹۹

 

https://neuronclinic.ir/%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%85-%D9%85%D8%A7%D8%A6%D8%AF%D9%87-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

 

 

 

به نام خدا

 

مدت ها بود که کمبود یک کلینیک جامع و مجهز مغز و اعصاب در استان اصفهان احساس مى شد.

بیماران شهر اصفهان و بیمارانى که از شهرهای مختلف برای ویزیت و دریافت خدمات پزشکى به اصفهان مراجعه می کردند، تنها در عصر روزهای غیر تعطیل و آن هم پس از انتظار طولانى به پزشکان متخصص مغز و اعصاب دسترسی داشتند و در ساعات صبح، بعد‌از‌ظهر و آخر شب و همچنین روزهای تعطیل از امکان دریافت خدمت در یک کلینیک جامع محروم بودند.

لذا در سایه لطف و هدایت خداوند منان، با همت گروهی از متخصصان مجرب مغز و اعصاب و با هدایت اساتید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، موفق به راه‌اندازی «کلینیک تخصصی مغز و اعصاب نورون» شدیم. مرکزی که در آن متخصصان مغز و اعصاب هر روز، حتی روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب به صورت یکسره به بیماران خدمت‌ رسانی می‌کنند.
در ایجاد این کلینیک جامع، تلاش ما براین بوده است که با تهیه امکانات و تجهیزات روزآمد، خدماتی شایسته و در شأن مردم اصفهان به آنان ارائه شود.

ازجمله این امکانات می‌توان به بخش مجهز فیزیوتراپی، کاردرمانی و ارتوپدی فنی اشاره کرد که به صورت تخصصی به بیماران مغز و اعصاب سرویس می‌دهند. نوار مغز، نوار عصب و عضله، اکو داپلر عروق سرویکال و عروق مغز، اکوکاردیوگرافی و الکتروکاردیوگرافی همه در اختیار بیماران مرکز قرار دارند. وجود دی کلینیک در این مرکز خدمات پالس تراپی و تجویز سایر داروهای مورد نیاز بیماران مغز و اعصاب را ممکن می سازد.

حضور سایر متخصصین مثل متخصص قلب و عروق و ارتوپدی در کنار متخصص مغز و اعصاب سایر نیازهای بیماران را برطرف می کند و متخصصین روانشناسی، مشاوره و تغذیه خدمات مرکز را کامل می کنند.

امیدواریم با تلاش متخصصان مرکز، همدلی و همکاری جامعه پزشکی و اعتماد مردم، «کلینیک تخصصی مغز و اعصاب نورون» که به حول و قوه الهی جهت خدمت‌رسانی و آرامش و آسایش بیماران تاسیس شده است، بتواند گامی هرچند کوچک در راستای ارتقاء سلامت جامعه بردارد.

مرکز تخصصی و فوق تخصصی مغز، اعصاب و روان نورون

اصفهان :خیابان محتشم کاشانی، نبش بن بست۳۴.

تلفن تماس : ۰۳۱۳۶۲۵۸۵۷۵ (مرکز دارای ۹ خط می باشد)

https://neuronclinic.ir/%da%a9%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9-%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%db%8c-%d9%85%d8%ba%d8%b2-%d9%88-%d8%a7%d8%b9%d8%b5%d8%a7%d8%a8-%d9%86%d9%88%d8%b1%d9%88%d9%86/

بهترین کلینیک مغز و اعصاب اصفهان | کلینیک نورون

نظرات  (۱)

با آرزوی سلامت، موفقیت و خدمت برای خانم دکتر فشارکی و سایر فشارکی های عزیز و فرهیخته.