***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

تصنیف‌های سعدی در دستگاه همایون

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۰، ۰۶:۱۸ ق.ظ

در گروه برافشان هنرمندانی چون ...، چکاد فشارکی(کمانچه)، ....حضور دارند.

کد خبر: 288391   

خانه|فرهنگ و هنر|موسیقی و هنرهای تجسمی

فروش بلیت کنسرت گروه موسیقی برافشان به سرپرستی هامان خیلی و خوانندگی غلامرضا رضایی از شب گذشته در سایت تیوال آغاز شد.

به گزارش ایلنا؛ این کنسرت که خرداد ماه امسال در شهر ساری با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد، در دو بخش برگزار می‌شود؛ بخش نخست به بداهه‌خوانی و بداهه‌نوازی ساز و آواز اختصاص دارد و در بخش دوم نیز قطعاتی در دستگاه همایون از ساخته‌های خلیلی اجرا می‌شود. شعرهای این اجرا نیز از دهلوی، سعدی و یکی از تصانیف سروده ابوذر دارابی است.

سرپرست گروه موسیقی برافشان درباره تاثیر سبک زندگی و نوازندگی زنده‌یاد محمدرضا لطفی برای راه‌اندازی این گروه گفت: من با علاقه‌ای که به شیوه لطفی داشتم؛ سعی کرده‌ام در این گروه نیز شیوه استاد را ادامه دهم. تلاش کرده‌ام همان گروه شیدا را البته با نگاهی نو و دیدی شخصی‌تر ادامه دهم.

هامان خلیلی؛ سرپرست و نوازنده تار این گروه از شاگردان محمدرضا لطفی و خود از مدرسان تار در مکتب خانه میرزا عبدالله است. او شاگردی اساتیدی چون جلال حیدری، مرحوم مسعود خلیلی، مسعود شعاری و محمدرضا لطفی را در کارنامه هنری خود دارد.

در گروه برافشان هنرمندانی چون هامان خلیلی(تار و سرپرست گروه)، غلامرضا رضایی(آواز)، هوشمند عبادی(نی)، فریما موفقی(کمانچه)، مرجان راغب(سنتور)، نیره فخری(عود)، وحیدربیع پور(دف و دایره)، پویا لقایی(رباب)، سهیل اله دادیان(تمبک)، چکاد فشارکی(کمانچه)، مهدی دریاباری(تار)، فرزاد موسوی(بم تار) حضور دارند.

علاقمندان برای تهیه بلیت این کنسرت می‌توانند به سایت http://www.tiwall.com مراجعه کنند.

 

https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%87%D9%86%D8%B1-6/288391-%D8%AA%D8%B5%D9%86%DB%8C%D9%81-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%B9%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%88%D9%86

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۴