***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

مهندس جواد محمدی فشارکی مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: 

یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - 2021 October 17

اصفهان » اقتصاد و صنعت

پ

از هفته آینده؛ فعالیت اصناف زیر تیغ ذره‌بین بازرسان

کد خبر: ۲۲۰۵۷۹

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ فقره بازرسی در نیمه نخست امسال از واحدهای صنفی استان انجام شده است.

جواد محمدی فشارکی مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: به دنبال بازرسی‌های انجام شده از اصناف استان، سه هزار و ۷۹۷ پرونده تخلف به ارزش ۲۱۳ میلیارد و ۱۳۱ میلیون و ۴۵۳ هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی افزود: گرانفروشی، درج نکردن قیمت، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، رعایت نکردن دستورالعمل بهداشتی، فروش کالای تاریخ گذشته و صادر نکردن فاکتور از جمله مهمترین این تخلفات است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان بیان کرد: بالاترین تخلف در این مدت به ترتیب مربوط به خُرده‌فروشان میوه و سبزی، نانوایان و فروشندگان گوشت سفید بوده است.

وی اضافه کرد: سهمیه ۱۷۸ واحد صنفی مُتخلف در حوزه فروش گوشت سفید، علاوه بر جریمه و تشکیل پرونده و ارسال به تعزیرات حکومتی، در این مدت از ۳ تا ۲۰ روز قطع شد.

به گفته وی، در نیمه نخست امسال و در راستای محدودیت‌های ویژه کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی‌ نیز ۲۳۴ هزار و ۳۵۸ بازرسی از اصناف‌ استان صورت گرفت.

محمدی فشارکی با بیان اینکه قرار است از هفته آینده قیمت سه محصول لبنیاتی پُر مصرف شیر، پنیر و ماست ۱۰ درصد کاهش یابد، افزود: نظارت‌های لازم برای کاهش قیمت‌ها را در این زمینه از هفته آینده انجام خواهیم داد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان بیان کرد: پرونده‌های تشکیل شده در باره تخلفات صنفی در اسرع وقت و بصورت فوق‌العاده رسیدگی و مجازات‌های قانونی طبق مقررات اِعمال می‌شود.

وی گفت: شهروندان برای خرید لوازم مورد نیاز خود به واحدهای صنفی معتبر و دارای پروانه کسب مراجعه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن‌های ۳۲۳۵۲۰۱۲– ۳۲۳۵۲۰۱۳ یا ارسال پیام کوتاه به شماره ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ و یا گزینه شکایات مردمی در وب سایت این مدیریت به نشانیbazresiasnafisf.ir به ستاد خبری و دایره رسیدگی به شکایات و گزارش‌های مردمی این مدیریت اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان اقدام به بررسی مساله شود.

 

 برچسب ها: بازرسی ، واحدهای صنفی ، گوشت سفید ، لبنیات ، باشگاه خبرنگاران ، 105 ،

 

 

 

https://nesfejahan.net/fa/news/220579/%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B5%D9%86%D8%A7%D9%81-%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%AA%DB%8C%D8%BA-%D8%B0%D8%B1%D9%87%E2%80%8C%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86