***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

*****************

 

ساخت مهمانسرای حرم حضرت زینب (س) تا تابستان 98 به اتمام ...

https://www.yjc.news › news › ساخت-...

· Translate this page

Dey 29, 1397 AP — به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدجواد هاشمی فشارکی معاون مهندسی ستاد بازسازی عتبات سوریه در جلسه کنترل پروژه مضیف حرم حضرت ...

 

برگزاری مسابقه طراحی دیوار حرم حضرت زینب سلام الله علی‌ها

https://www.yjc.news › news › برگز...

· Translate this page

Bahman 16, 1397 AP — به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدجواد هاشمی فشارکی معاون ... هاشمی فشارکی خاطر نشان کرد: دیوار‌های موجود منقش به تصاویر شهدای ...

 

*****************

https://www.yjc.news/00SXQg

۰۹:۱۸-۲۹ دی ۱۳۹۷

۶۸۰۱۶۹۰

نظر دادن

اشتراک گذاری

دانلود PDF

معاون مهندسی ستاد بازسازی عتبات سوریه خبر داد

ساخت مهمانسرای حرم حضرت زینب (س) تا تابستان 98 به اتمام می‌رسد + عکس

هاشمی فشارکی گفت: عملیات ساخت مهمانسرای حرم حضرت زینب (س) در دمشق تا تابستان سال آینده به اتمام می‌رسد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدجواد هاشمی فشارکی معاون مهندسی ستاد بازسازی عتبات سوریه در جلسه کنترل پروژه مضیف حرم حضرت زینب (س) اظهار کرد: به‌رغم مشکلات و نارسایی‌های ناشی از جنگ در سوریه؛ با عنایت ائمه اطهار (ع) و همت خیرین و عوامل اجرایی، پروژه ساخت مضیف (مهمانسرا) حرم مطهر حضرت زینب (س) با سرعت و دقت در حال اجراست.

ساخت مهمانسرای حرم حضرت زینب (س) تا تابستان 98 به اتمام می‌رسد + عکس

وی افزود: عمده مصالح و لوازم ساختمانی مورد نیاز تأمین و در محل ساختمان مضیف نگهداری می‌شود و همزمان چند گروه کاری اعزامی از استان خوزستان به‌صورت تبرعی در حال فعالیت هستند تا بر اساس برنامه زمانبندی شده حداکثر تا اول تیرماه سال ۹۸ کار ساخت مهمانسرای حرم به اتمام برسد.

ساخت مهمانسرای حرم حضرت زینب (س) تا تابستان 98 به اتمام می‌رسد + عکس

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود موسوی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با اشاره به اینکه این استان مسئولیت اجرای طرح‌های بازسازی در حرم‌های مطهر سوریه را برعهده دارد، گفت: مردم خوزستان در سال‌های اخیر حمایت‌های بی‌دریغی در زمینه بازسازی و زدودن غبار غربت از حرم مطهر حضرت زینب (س) داشته‌اند.

ساخت مهمانسرای حرم حضرت زینب (س) تا تابستان 98 به اتمام می‌رسد + عکس

وی با بیان اینکه با پشتیبانی مردم خوزستان توانستیم تمام آسیب‌ها و خرابی‌های ناشی از حملات گروه‌های تروریستی و تکفیری به حرم مطهر را بازسازی و مرمت کنیم، افزود: برای پروژه ساخت مضیف، مردم خیر خوزستان هم در زمینه تأمین مصالح مورد نیاز و هم تأمین نیرو‌های فنی متبرع کمک‌های خوبی داشته‌اند.

ساخت مهمانسرای حرم حضرت زینب (س) تا تابستان 98 به اتمام می‌رسد + عکس

وی یادآور شد: مضیف حرم مطهر حضرت زینب (س) در چهار طبقه روی زمین و نیم طبقه زیر زمین در حال ساخت است که شامل آشپزخانه، سالن غذاخوری، اتاق اقامتی، سرویس‌های بهداشتی، بخش اداری و خدماتی است.

ساخت مهمانسرای حرم حضرت زینب (س) تا تابستان 98 به اتمام می‌رسد + عکس

موسوی با بیان اینکه برکت نذورات خیرین به چرخه اقتصادی کشور برمی‌گردد، گفت: کمک‌های نقدی خیرین صرف خرید مصالح و موارد مورد نیاز از صنایع و کارخانه‌های داخلی می‌شود.

انتهای پیام/

https://www.yjc.news/00SXQg

*****************

https://www.yjc.news/00Scz2

برگزاری مسابقه طراحی دیوار حرم حضرت زینب سلام الله علی‌ها

معاون مهندسی ستاد بازسازی عتبات سوریه از برگزاری مسابقه طراحی جداره حرم حضرت زینب (س) خبر داد و گفت: طراح برتر در این مسابقه به مدت دو هفته به سوریه اعزام و ناظر اجرای طرح خود خواهد بود

برگزاری مسابقه طراحی دیوار حرم حضرت زینب سلام الله علی‌هابه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدجواد هاشمی فشارکی معاون مهندسی ستاد بازسازی عتبات سوریه گفت: این مسابقه با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات و مرکز معماری اسلامی حوزه هنری و کمک جمعی از خیرین با هدف بهسازی و ترمیم دیواره پیرامون حرم حضرت زینب (س) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سازه دیوار‌های حرم مطهر حضرت زینب (س) بتنی و از جنس بلوک‌های سیمانی است گفت: طرح‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که به‌صورت تکرار شونده قابلیت اجرا داشته باشند.

وی افزود: ابعاد بلوک‌های بتنی در دو ارتفاع سه و چهار متر و طول‌های متغیر بوده و بستر نسبتا مسطحی دارد لذا در طرح‌ها هیچ گونه بازشو و حفره‌ای نباید وجود داشته باشد.

هاشمی فشارکی خاطر نشان کرد: دیوار‌های موجود منقش به تصاویر شهدای مدافع حرم از کشور‌های مختلف است لذا در نظر گرفتن قاب‌هایی در طرح جهت جانمایی تصاویر شهدا از خواسته‌های طرح است.

وی اظهار کرد: دیوار‌ها در دو حالت دائمی و موقت موجود است، لذا باید طرح‌های پیشنهادی در دو حالت دیوار‌های ثابت و دیوار‌های موقت (با مصالحی نسبتا ارزان تر) ارائه شود و توجه به موضوعات مصالح بومی، مباحث اقتصادی، دفاع از حرم و استفاده از فرم و هندسه‌های اسلامی از موارد مورد تاکید است.

معاون مهندسی ستاد بازسازی عتبات سوریه گفت: علاقه‌مندان برای حضور در این مسابقه طراحی، باید نقشه‌های فنی شامل نما و جزئیات اجرایی طرح را در قالب فایل DWG و به صورت شیت‌بندی شده تا ۲۷ بهمن ماه به نشانی تهران، خیابان فلسطین جنوبی، پایین‌تر از جمهوری، کوچه لقمان الدوله ادهم، پلاک هفت، مرکز معماری اسلامی ارسال کنند.

فشارکی گفت: به طرح‌های برگزیده تندیس و لوح سپاس اهدا شده و طراح منتخب به عنوان ناظر پروژه جهت نظارت بر حسن اجرای طرح به مدت دوهفته به سوریه اعزام می‌شود.

براساس این گزارش، هموطنان علاقه‌مند به مشارکت در فیض بازسازی حرم حضرت زینب (س) نیز می‌توانند با شماره‌گیری کد #۲۳۳* (ستاره دویست و سی و سه مربع) کمک‌های خود را به میزان دلخواه اهداء کنند.

انتهای پیام/

 

https://www.yjc.news/00Scz2

*****************

 

باشگاه خبرنگاران جوان ۲۱ ساله شد

 

ورود به سایت باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir, مطالب پربازدید باشگاه خبرنگاران


باشگاه خبرنگاران جوان در یک نگاه

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی ملی است که به منظور آموزش مهارتهای حرفه ای خبرنگاری و رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه جوانان علاقمند به این حرفه و پوشش جامع خبری (ملی و فرا ملی) توسط معاونت سیاسی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سال 1378 تاسیس گردید.


نحوه همکاری با باشگاه خبرنگاران جوان

در راستای اهداف باشگاه خبرنگاران جوان طبق برنامه ریزی به عمل آمده از سوی واحد آموزش دوره های آموزشی خبر در سطوح مختلف آموزشی (مقدماتی و تکمیلی) برگزار می گردد که داوطلبین می بایست فرم عضویت را تکمیل همراه با مدارک لازم جهت ثبت نام به باشگاه تحویل دهند.

پس از بررسی های لازم،طبق ضوابط باشگاه از داوطلبان برای شرکت در دوره های آموزشی دعوت به عمل می آید.

کسانی که آموزشهای سطوح چند گانه باشگاه را با موفقیت به پایان برسانند به دریافت کارت خبرنگاری نائل خواهند شد.خبرنگاران پس از ادای سوگند و انتخاب سرویس خبری که بر اساس علاقه مندی شان صورت می گیرد می توانند به عنوان خبرنگار آزاد با باشگاه همکاری نمایند.

بدیهی است این امر به معنی تعهد استخدامی باشگاه نسبت به اعضاء نیست،ضمن اینکه حقوق مادی و معنوی اعضاء برای اخبار ارسالی محفوظ خواهد بود.

 

 

سوگند نامه

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوندا به من توفیق ده تا به پیمانی که با تو می بندم در همه احوال وفادار بمانم.

من به عنوان عضو باشگاه خبرنگاران جوان به خداوند متعال سوگند یاد می کنم تا با در پیش گرفتن طریق حقیقت و امانت در راه ایفای وظیفه ای که بر عهده گرفته ام همه استعداد و توانایی خویش را بکار گیرم.

من با احترام به اصول باشگاه خبرنگاران جوان با خدای خود پیمان می بندم صداقت و راستی را سرلوحه اعمال خویش قرار دهم و در کار تهیه تولید و انتشار اخبار کاملاً امانتدار باشم و من به عنوان عضوی وفادار به ارزشهای والای جامعه خبرنگاری سوگند یاد می کنم که با تأسی به فداکاریها و از خود گذشتگیهای شهیدان همواره در راه استقلال و آزادی میهن اسلامی بکوشم و از آرمانهای مقدس انقلاب کشور و رهبرم حمایت نمایم.

خداوندا به من توفیق ده تا به پیمانی که با تو بسته ام در همه احوال وفادار بمانم.

 

جهت مشاهده اخبار پربازدید باشگاه خبرنگاران جوان yjc.ir اینجا کلیک کنید