***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

***... انقلاب اسلامی سرآغاز حکومت جهانی است ...***

يكشنبه, ۲۱ فروردين ۱۴۰۱، ۱۰:۲۳ ب.ظ

یادداشت منتشر شده در  فاش نیوز 

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

http://fashnews.ir/fa/news-details/89352/%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C--%D8%B3%D8%B1%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%DA%A9%D9%88%D9%85%D8%AA-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA/

انقلاب اسلامی سرآغاز حکومت جهانی است

انقلاب اسلامی  سرآغاز حکومت جهانی است

روز ولادت جمهوری اسلامی سرآغاز حکومت جهانی مستضعفین درگام دوم انقلاب است.

فاش نیوز- روز ولادت جمهوری اسلامی به عنوان والاترین عید ملی، میلاد نخستین حکومت الهی ثمره انقلاب اسلامی و سرآغاز حکومت جهانی مستضعفین درگام دوم انقلاب است.


بهار طبیعت، تذکار بهار قیامت

در بهار طبیعت نباتات پس از دوره خواب زمستانی حیات دوباره گرفته و سرسبز و شکوفا می شوند. بهار طبیعت درس آموز توحید و امکان زنده شدن انسان و تذکری است برای یاداوری باور داشتن و یاد اوری بهار آخر الزمان و زنده شدن دوباره انسان از خاک است.  

روز ولادت جمهوری اسلامی، والاترین عید ملی است

در روز استقرار جمهوری اسلامی با رای اکثریت قاطع ملت ایران، فصل نوینی از تاریخ ایران اسلامی شکل گرفت. مولود پربرکتی که با رای قاطع ملت ایران در 12 فروردین 1358 متولد شد ثمره شیرین انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 بود. این روز یکی از روزهای تحول از حکومتی شاهنشاهی به حکومت مردم سالاری دینی در ایران بود. روزی که تجدید احیای اسلام و سبب تاثیر دستورات اسلام در قوانین کشور و تحقق وعده الهی مبنی بر تغییر و حاکم شدن مستضعفین شد. روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی، روز تحقق غیرممکن ها در دورانی که تمام کفر و نفاق منطقه علیه ایران بود اما به اراده الهی، محقق شد. تحققی که سر آغاز حکومت جهانی مستضعفین است. لذا یکی از مهم‌ترین اعیاد امت اسلامی ایران در ایام الله به حساب می‌آید که باید ضمن شکرگزاری، آن را تکریم کرد.

جمهوری اسلامی در حیات پربرکت بیش از یک چله خویش، علیرغم همه فتنه های دشمنان جهانی و منطقه ای و داخلی دارای دستاوردهای بی نظیر و بی بدیلی در عرصه های مختلف علمی، فناوری، سیاسی، دفاعی و غیره بوده است و قطعا در گام دوم انقلاب افق های نوینی را در خواهد نوردید. تمدن نوین اسلامی نیز بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب پایه گذاری و زمینه ساز ظهور مهدوی خواهد بود.


بیانیه گام دوم در امتداد نهضت مهدوی (عج)

خدا را شاکریم که بین دو فجر انقلاب اسلامی و فجر طلوع مهدوی در عصر بعثت انقلاب اسلامی -که احیارگر اسلام ناب محمدی (ص) و زمینه ساز ظهور مهدوی (عج) است- قرار داریم. انقلابی که ایران و اسلام را از غربت نجات بخشید و آن را شکوفا کرد، در حالیکه کشور در دوران ستم شاهی قاجار و پهلوی به قهقرا کشیده می شد و کشورهای اسلامی نیز در حال له شدن در زیر چرخ های نظام سلطه جهانی بودند، اما انقلاب عظیم ایران در میان بهت ناظران سیاسی به پیروزی رسید و بیش از چهار دهه نیز در زیر انواع تحریم ها و فتنه ها؛ نه تنها به حیات خود ادامه داد، بلکه دستاوردهای بی بدیلی را نیز به همراه آورد. همچناکه رهبر انقلاب در چله انقلاب، بیانیه گام دوم انقلاب را صادر کردند و دستاوردهای انقلاب را درخشان و مایه افتخار و مباهات دانستد. ایشان تحت عنوان برکات انقلاب مصادیق آنرا ذکر کرده و چهل سال راه کمال و پیشرفت، همراه با ایستادگی و مقاومت دانسته و ستوده اند.

هاشمی فشارکی در ادامه اظهار داشت: در چنین شرایطی که سلطه نظام جهانی دو قطبی بود انقلاب اسلامی علیرغم فتنه های کشورهای مختلف پیروز میدان شد و بیش از سه دهه نیز با وجود سخت ترین تحریم، فشار و فتنه های داخلی توانسته است، مقاوم و قدرتمند جلوه نماید. لذا در میانه فجر پیروزی انقلاب و فجر ظهور مهدوی بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر انقلاب صادر شد. تا با تبیین دستاوردها و برکات چله اول افق آینده گام دوم انقلاب با راهبردهای هفت گانه مشخص و ترسیم شود.


رسالت و وِیژگی های کارگزاران جمهوری اسلامی

وی براساس بیانیه گام دوم انقلاب رسالت و وِیژگی های کارگزاران جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب را تبیین و تاکید کرد: تپیدن دایمی دل های مسولان برای رفع محرومیت و طهارت اقتصادی شرط مشروعیت مقامات است. همچنین حراست از دستاوردهای انقلاب، مرزبندی با دشمن  مجاز نبودن مذاکره با امریکای بد عهد، ارائه راه حل برای مشکلات، در داخل کشور بودن، تداوم خط دفاع از مظلومان و محرومان، اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و سایر سیاست های کلان اعلام شده و طرد صاحبان حرف های بی عمل از دیگر شروط است.


گام دوم انقلاب؛ راهبردهایی برای مهیا سازی ظهور

بیانیه ای که رهبر انقلاب در چهلمین سالگرد انقلاب خطاب به ملت ایران صادر کردند، با مضامین دقیق مجمل گذشته، حال و اینده و تبیین راهبردهایی برای آینده انقلاب؛ در ورود انقلاب به دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی می باشد. این بیانیه شروع انقلاب از نقطه صفر را توضیح داده و دستاوردهای بزرگ انقلاب را با عنوان برکات انقلاب ذکر کرده است،

 معظم له آن را عظیم، درخشان و بی نظیر و افتخار افرین دانسته و در آن علل عمده مشکلاتی را که هم اکنون کشور به آن دچار می باشد را بیان نموده است. همچنین تلاش های دشمنان خارجی و داخلی و نیز چالش ها و عیوب درونی کشور نیز بیان شده است. در نهایت برای کشور در گام دوم هفت سرفصل توصیه راهبردی، رهنمود های عملیاتی و اجرایی بسیار مهم و راهگشا برای شرایط کشور تبیین و توصیه شده است. خطاب بیانیه به مردم بوده، ولی تاکید آن بر جوانان مومن انقلابی است.

بر این اساس این بیانیه یک سند راهبردی برای کشور بوده، که برای آینده انقلاب؛ راهبرهای هفت گانه در موضوعات علم و پژوهش، معنویّت و اخلاق، اقتصاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی در گام دوم انقلاب، برای تحقق تمدن نوین اسلامی ارایه شده است، این موضوعات بایستی مورد توجه و اهتمام همه آحاد ملت و به خصوص مدیران ادارات شهر قرارگرفته به نحویی که به عنوان چراغ فروزان در برنامه ریزی های سالانه ادارات و بخش های مختلف جامعه ساری وجاری شود. شهروندان نیز بایستی همواره آن را رصد کرده و مطالبه نمایند.


تسهیل گر و زمینه ساز ظهور مهدوی باشیم 

جدال حق و باطل در عصر حاضر در اوج خود قرار دارد. جبهه مهدویت در برابر تمامی نظام باطل استکباری قرار گرفته و در این نبرد دشمنان مهدویت به صورت جنگ ترکیبی و همه جانبه با استفاده از همه روش ها و ابزارها توسط جریان انحراف و به شیوه تحریف، بدنبال وارونه نشان دادن واقعیت های جامعه و ترویج سبک غربی بدنبال مایوس نمودن مردم از نظام وانقلاب هستند، لذا مومنین انقلابی نیز بایستی بر اساس تکلیف عینی بودن جهاد تبیین در همه رده های سنی در حد استطاعت به تولید و نشر مطالب صحیح اهتمام و با جریان تحریف و انحراف مقابله کنند.

بنابر این جهاد تبیین براساس تکلیف بایستی فراگیر باشد. چرا که علیرغم خواسته دشمنان که از وقوع ظهور نگران و مانع تراشند، شواهد و حوادث جهانی نشان دهنده، پرچمداری سید یمانی و بیداری جهانی و تمایل به سمت ایران مهدوی است و لو کره الکفرون و المشرکون و المنافقون.

فقط قتل نفس زکیه و صیحه آسمانی مانده است که بایستی در تحقق آرمان گام دوم انقلاب در امتداد نهضت مهدویت و تسهیل گر و زمینه ساز ظهور مهدویست بکوشیم، لذا جهادگران گام دوم انقلاب جزو منتظران واقعی و سربازان امام مهدی (عج) هستند. و ان شالله در ساختن تمدن نوین اسلامی سهم داشته و بایستی در حد اعلای توان خویش، توفیق زمینه سازی برای طلوع خورشید ولایت عظما (عج) را کسب کرده تا به عنوان منتظر واقعی آن حضرت تلقی شویم. ان شالله.

نمازگزاران جمعه، مطالبه گران تحقق گام دوم انقلاب از مسئولان

بنابر این با توجه به این که رهبر انقلاب، نماز جمعه را قلب فرهنگی شهر و امام جمعه را فرمانده قرارگاه فرهنگی نامیده اند هر قرارگاهی لازمه اش این است که امور حوزه ماموریت خویش را رصد کند، سپس تحلیل و فرامین عملیاتی صادر کرده و جهت اجرای ان نظارت و پیگیری نماید، لذاضرورت دارد زیر نظر امام جمعه محترم اسلامشهر، سیاست های ابلاغی رهبری و توصیه های بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان مطالبات از مدیران شهرستان پیگیری شود تا ان شالله شهر به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب که همانا اهداف عالیه انقلاب دست یابد.

ستاد نماز جمعه بستر اجرای شعار سال و گام دوم انقلاب

شعار سال در راستای گام دوم انقلاب بوده و مناسب است ستادهای نمازجمعه تراز گام دوم انقلاب، بستر تسهیل گر شعار سال و گام دوم انقلاب باشند. همچنین فضاهایی جهت ارایه محصولات دانش بنیان در حوزه های صنعت وکشاورزی و...، تولیدات بومی، محصولات سبک زندگی اسلامی، ایرانی داشته باشند و در این راستا حلقه اتصال بین صنعت و شرکت های دانش بنیان و مدیران و علاقمندان باشند. بنابر این جلسات علمی پژوهشی و نمایشکاه های اطلاع رسانی و آگاهی بخشی داشته باشند و در پایان سال نیز جشنواره شعار سال برگزار شود و از برگزیدگان در نمازجمعه تقدیر بعمل آید.

تکلیف در جهادتبیینی در برابر جریان تحریف و انحراف

جریان تحریف و انحراف، به دنبال ارانه و نشان دادن واقعیت های جامعه، شبهه افکنی، تهاجم فرهنگی و ترویج سبک غربی، تشدید معظلات اجتماعی و مشکلات اقتصادی و در نهایت مایوس کردن مردم از نظام و انقلاب است. همچنین دشمن به صورت جنگ ترکیبی همه روش ها و ابزارها را به میدان تهاجم آورده است لذا مومنین نیز بایستی بر اساس تکلیف عینی بودن جهاد تبیین در همه رده های سنی در حد استطاعت به تولید و نشر مطالب صحیح اهتمام و با جریان تحریف و انحراف مقابله کنند.

سخن آخر اینکه هر چند دشمنان معاند مانع بیداری اسلامی و ظهورند اما آرمان گام دوم انقلاب زمینه سازی ظهور مهدوی است، لذا تلاشگران گام دوم انقلاب جزو منتظران واقعی مهدی (عج) هستند. ان شالله در ساختن تمدن نوین اسلامی سهم داشته باشند و ما هم در حد اعلای توان خویش توفیق زمینه سازی برای طلوع خورشید ولایت عظما (عج) را داشته باشیم.

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

 

 

************************************

بیش از 650 یادداشت  منتشر شده دیگر :

https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

********************************************

*****************

فعالیتهای دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص گام دوم انقلاب اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/12/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C

*****************

فعالیتهای علمی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص معماری و شهرسازی اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/10/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D9%84%D9%85%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D9%85%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C

*****************

فعالیتهای دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص دفاع مقدس و مقاومت

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/13/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D9%82%D8%AF%D8%B3-%D9%88-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA

*****************

•     سوابق : 
http://javadfesharaki.blog.ir/page/Resumes

*****************

•    فعالیتها در زیر ارائه شده :
http://javadfesharaki.blog.ir/page/2S

*****************

•    فهرست کتب منتشر شده :
http://javadfesharaki.blog.ir/page/کتب-هاشمی-فشارکی

*****************

•    چکیده اطلاعات کتب :
http://javadfesharaki.blog.ir/category/کتب-سید-جواد-هاشمی-فشارکی/

*****************

•    پایان نامه های دفاع شده : 
http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

*****************

•    مقالات پذیرفته شده در نشریات و ارایه شده در همایشها  :
•    http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

*****************

•     یادداشت های انتشاریافته در نشریات و خبرگزاریها :                               
http://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87

*****************

•    ادامه یادداشتهای منتشر شده در رسانه ها:  
http://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

*****************

•     اختراعات ثبت شده :     
   http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/
  *****************            

•      سخنرانی ها : 
http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

*****************

•    مصاحبه ها :
http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

 

سخنرانی های منتشر شده  در پایگاههای خبری ::

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

*********************

 مصاحبه های منتشر شده در پایگاههای خبری : 

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

**************************

نشانی سایتهای منتشر شده یادداشت مذکور

http://fashnews.ir/fa/news-details/89352/%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C--%D8%B3%D8%B1%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%DA%A9%D9%88%D9%85%D8%AA-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA/

 

https://javadfesharaki.blog.ir/1401/01/21/%D8%A7%D9%86