***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

 

جمع امضا در فارس من(خبرگزاری فارس)
برای محاکمه میر حسین موسوی به جرم توهین به مدافعان حرم!!!
از قوه قضاییه برای میرحسین موسوی به دلیل توهین به شهدا و مدافعان حرم، تهمت ناروا به گروههای مقاومت، حمایت از داعش و رژیم کودک‌کش صهیونیستی و همچنین ایجاد فتنه سال 88 که در آن آشوبگران حامی ایشان حرمت عاشورای امام حسین (ع) را شکستند و... تقاضای تشکیل پرونده، رسیدگی و محاکمه داریم.
اگه به پنجاه هزار امضا برسه در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد!!!

 

https://farsnews.ir/my/c/160995

 

*********************************************

پشت‌پرده بیانیه تروریستی میرحسین موسوی/ چه کسی برای سران فتنه بیانیه می‌نویسد؟


۲۶ تیرماه سال ۱۳۸۸ اکبر هاشمی رفسنجانی پشت تریبون نماز جمعه رفته و خطبه اول را می‌خواند. در روزهایی که جامعه با رمز تقلب در انتخابات به‌شدت ملتهب شده و برخی خواص به دنبال گرفتن ماهی از آب گل‌آلود بودند؛ هاشمی پیشنهاداتی را به‌عنوان راه‌حل خروج از بحران مطرح می‌کند. فردای آن روز وب‌سایت بی‌بی‌سی فارسی در بخش تحلیلی خود این پیشنهادها را شرط پایان درگیری‌های خیابانی خوانده و نوشته بود که اگر نظام می‌خواهد شب سرش را به آسایش روی بالشت بگذارد؛ باید به خواسته‌های هاشمی تن بدهد.

هاشمی در آن نماز جمعه خواسته بود تا برخی عناصر همکار با شبکه جاسوسی در سفارتخانه‌های اروپایی از زندان آزادشده و صندوق‌های رأی باطل و انتخابات دوباره برگزار شود. در آن روز تعداد قابل‌توجهی از عناصر همراه با فتنه در اطراف دانشگاه تهران جمع شده و با شعارهایی ساختارشکنانه و نیز درگیری با نیروی انتظامی نماز جمعه را به میتینگ سیاسی بدل کرده بودند.

پس‌ازآن نماز جمعه فتنه‌گران از هر فرصتی استفاده کرده و در چند تجمع خیابانی در ۱۳ آبان و پس‌ازآن در روز تاسوعا و نیز عاشورای حسینی به کف خیابان آمده و با حمله به اماکن دولتی؛ چادر برداشتن از سرزنان محجبه، آتش زدن تکیه‌ها و مساجد مسیر اولیه در اعتراض به انتخابات را به براندازی با شعار «انتخابات بهانه است/ اصل نظام نشانه» بدل کردند.

اندکی بعد میرحسین موسوی یکی از سران فتنه اشراف، در بیانیه‌ای مشهور به بیانیه شماره ۱۷ ضمن خداجو خواندن فتنه‌گران مواردی را در آن اطلاعیه سیاسی مطرح کرد که به طرز قابل تأملی شبیه به سخنرانی هاشمی در نماز جمعه بود. درواقع آنچه در سخنرانی هاشمی به آن اشاره‌شده بود، موبه‌مو در بیانیه موسوی تکرار شده بود!

موسوی در آن اطلاعیه سیاسی که در رسانه‌های ضدانقلاب بازتاب داشت پنج درخواست داشت که مشابه به راه‌حل‌های خروج از بحران هاشمی بود.

در آن زمان روزنامه رسالت در سرمقاله خود با نکته‌بینی ظریف از این ماجرا در سؤالی مهم از سران فتنه پرسیده بود که آقای موسوی بیانیه شما را چه کسی می‌نویسد؟

در آن زمان ستاد انتخاباتی موسوی اعلام کرده بود که شخص نخست‌وزیر سابق خود بیانیه‌های خیابانی را نوشته و تنها از برخی دوستان نزدیکش مشاوره می‌گیرد. بعدها وب‌سایت راه آزادی نزدیک به برخی همکاران موسوی فاش ساخت که تمامی بیانیه‌های موسوی را فردی در پاریس نوشته و او در تهران آن‌ها را امضا می‌کند، روایت‌شده است که این بیانیه‌ها توسط یکی از نمایندگان سابق مجلس اول که با منافقین و بنی‌صدر ارتباط ارگانیک داشته تهیه‌ گردیده و توسط ادرشیر امیرارجمند ویرایش شده و درنهایت از طریق ایمیل به تهران ارسال می‌شد.

البته این دست بیانیه نویسی از خارج و ارسال آن به داخل سابقه‌دار نیز بوده است، یکی از اعضای سابق طیف افراطی دفتر تحکیم وحدت فاش ساخته بود که بخش مهمی از بیانیه‌های این تشکل به‌اصطلاح دانشجویی توسط فردی در آمریکا نوشته‌شده و تنها در داخل کشور منتشر می‌شد! بعدها مشخص شد که این فرد با یکی از اعضای سازمان منافقین در سوئد همکاری داشته و بیانیه‌های دعوت به اغتشاش خیابانی با کمک سرپل منافقین تهیه و تنظیم می‌شده است.

 از مهم‌ترین دستورالعمل‌های سرویس‌های اطلاعاتی دشمن در جریان فتنه آن بود که عوامل  آشوب را به سردسته‌های منافقین در کشورهای اروپایی وصل کند تا از طریق آن‌ها بیانیه؛ شیوه شعارنویسی و روش‌های خرابکاری آموزش داده‌شده تا در داخل کشور اجرایی گردد

روشن و خاموش کردن یک ماشین بیانیه‌نویسی
پس از شکست فتنه ۸۸ و ناامیدی مطلق سرویس‌های امنیتی در منطقه از میزان توانایی میرحسین موسوی و همکارانش؛ جنبش سبز در محاق فرو رفته و حتی تلاش هیلاری کلینتون برای روشن کردن دوباره موتور آن‌ها در بهمن‌ماه سال ۱۳۸۹ با تزریق پول و تحریم مردم نیز به‌جایی نرسید. جنبش براندازی نرم به سرکردگی موسوی، کروبی و خاتمی روزبه‌روز کم‌رمق‌تر شده و در آستانه انتخابات سال ۹۲ به‌صورت کامل از نفس افتاد.

حتی چپ‌های ستادی که به یمن روی کار آمدن روحانی دوباره متمایل به قدرت شده بودند نیز تمایل نداشتند، بر کالبد این مرده متحرک روحی دمیده یا آن را احیا کنند. موسوی روزبه‌روز از حافظه تاریخی چپ‌ها زدوده شده و حتی در جلسات تیمی و درونی در منزل عبدالله نوری سفارش شده بود که نامی از او برده نشود تا مأموریت دولت در برقراری ارتباط با آمریکا دچار چالش نشود! در این وضعیت موسوی زدایی در میان اصلاح‌طلبان با انتقاد از درون آغازشده و در سال ۹۶ و در ماجرای آشوب‌های دی‌ماه آن سال به اوج خود رسید.

در تمامی این مدت ماشین بیانیه نویسی موسوی با دستور از بالا توسط اصلاح‌طلبان ازکارافتاده و تقریباً در هیچ نشست سیاسی در میان چپ‌ها و اعتدالیون حتی یک‌بار هم به مسئله موسوی و ماجرای سال ۸۸ اشاره نمی‌شد، گویی هیچ‌گاه موسوی وجود خارجی نداشته و او به‌مانند سال‌های ۶۸ تا ۸۸ (در حدود ۲۰ سال) از دور خارج‌ شده بود.

در تمامی دوران ریاست جمهوری هاشمی و خاتمی، موسوی از طرف اصلاح‌طلبان بایکوت سیاسی شدید شده و حتی مواضع او مورد توجه قرار نمی‌گرفت. یکی از دانشجویان خط امامی در خاطرات خود نوشته است که اصلاح‌طلبان رادیکال در حلقه اطرافیان خاتمی اعتقاد داشتند که موسوی یک فسیل سیاسی شده است و مواضع او به درد دهه شصت و دوران کوپنی شدن می‌خورد و نه دوره جامعه مدنی و گفتگوی تمدن‌ها! 

جلسات محفلی اصلاح‌طلبان در منزل عبدالله نوری
در تمام دوران دولت روحانی از همین نسخه تجویزی درباره موسوی استفاده‌ شده و اصلاح‌طلبان حاضر در قدرت او را مانند دستمال‌کاغذی مصرف‌شده کنار گذاشته بودند.  یکی از اعضای ارشد ستادهای موسوی در سال ۸۸ شرح جالبی درباره سرنوشت او داشته و می‌گوید: آقای موسوی اخلاق ویژه‌ای داشته و برای همین آبش با چپ‌ها توی یک جوی نمی‌رفت، اما اصلاح‌طلبان رگ خواب او را دانسته و هر بار نیاز بود او را به صحنه می‌آوردند!

واقعیت آن است که موسوی به دلیل کیش شخصیت شدید، ویژگی‌های روحی خاص و یک‌دندگی کودکانه همراه مورد سوءاستفاده چپ‌ها قرار داشته و این گروه متخصص در جنگ روانی انتخاباتی از او در سر بزنگاه استفاده کرده‌اند. به‌عنوان‌مثال در ماجرای فتنه بنزینی در سال ۱۳۹۸ که عناصر داعشی در خیابان جولان می‌داند به ناگهان سروکله موسوی پیداشده و یک بیانیه با لحن تند از او در فضای مجازی پخش می‌شود! او در آن بیانیه ضمن همراهی با اغتشاش‌گران خیابانی تحریم را راه‌حل مقابله با قدرت خوانده بود. پس‌ازاین ماجرا عبدالحمید نقره‌کار، باجناق موسوی در واکنش به بیانیه رئیس فتنه گران گفته بود: «وقتی دیدم مهندس موسوی این بیانیه را تکذیب هم نکرد متوجه شدم انسان تا چه حد می‌تواند قابلیت سقوط کردن و فریب خوردن داشته باشد».

بولتن‌سازی برای تروریست‌ها در تهران
 پس از شهادت حاج قاسم توسط گروهک تروریستی سنتکام، موسوی از سر لجاجت و ساده‌لوحی فراوان خوش‌خدمتی به آمریکایی‌ها را به نهایت رسانده تا جایی که ارگان رسمی‌اش، در سلسله مطالبی با عنوان «سیاست منطقه‌ای جمهوری اسلامی در بوته نقد» حمایت‌های جمهوری اسلامی از مظلومان منطقه را زیر سؤال برد!
در قسمتی از یکی از این مقالات سایت کلمه به سابقه اختلاف‌نظر موسوی و رهبر انقلاب در سیاست خارجی اشاره می‌کند و نامه‌ای را بازخوانی می‌کند که در آن نخست‌وزیر وقت، دلایل استعفای خود را برای رئیس‌جمهور تشریح می‌کند که عمده آن‌ها به مسائل بین‌المللی و سیاست خارجی برمی‌گشت. شاید حالا بهتر می‌شود دریافت که چرا موسوی پس از شهادت حاج قاسم به‌جای عرض تسلیت به مردم داغدار هیزم بر آتش‌افروزی تروریست‌ها گذاشته و مشاورش در رادیو فردا نوشت که شهادت حاج قاسم باعث کاهش تنش در منطقه خواهد شد

بیانیه آخر موسوی را هم باید از زاویه دیگر بیانیه‌های او در ۱۳ سال گذشته تحلیل و تفسیر کرد! مردی که روزگاری از سر بدمستی قدرت چنان مسخ شد که به آرمان‌ها امام (ره) پشت و پا زد و همراه با دشمنان انقلاب بساط تفرقه را گستراند؛ این روزها در وضعیتی رقت‌آور گرفتار است که هم‌صدا با باقی‌مانده شبکه سلفی‌ها و تکفیری‌ها به یک مدافع شهید در  جوار حرم زینب کبری(س) و نیز محافظ و مجاهد درراه امنیت ملت ایران و مردم منطقه جسارت می‌کند. این همکاری مشترک علاوه‌ برنشان دادن مسیر سقوط اخلاقی، نشانه‌ها و سؤالات دیگری نیز در خود دارد.

ازجمله آن‌که اگر در گذشته بیانیه موسوی توسط سرپل منافقین در خارج از کشور ساخته‌وپرداخته می‌شد؛ این روزها چه کسی برای موسوی خط و مشی تعیین می‌کند؟ احتمالاً خانواده او که مدتی است از رأفت نظام در عدم برخورد با سران فتنه استفاده کرده و رابط او با برخی اشخاص و محافل خاص گردیده‌اند پاسخ مناسبی برای این سؤال خواهند داشت! شرح‌حال مردی که روزگاری در مسجد نازی‌آباد در حمایت قاطع از مستضعفان جهان سخنرانی می‌کرد، این روزها بسیار عبرت انگیز است

 

*************************************************

روز گذشته(سه‌شنبه) متنی از میرحسین موسوی در فضای مجازی منتشر شد که این محکوم فتنه در آن به انقلاب، رهبری، شهدا و جبهه مقاومت اسلامی اهانت کرده است.

فارس پلاس: روز گذشته(سه‌شنبه) متنی از میرحسین موسوی در کانال وابسته به یک سایت ضد انقلاب منتشر شد که این محکوم فتنه در آن به انقلاب، رهبری، شهدا و جبهه مقاومت اسلامی اهانت کرده است.

موسوی در بخشی از بیانیه خود علیه مبارزه با داعش در سوریه و همچنین کمک به گروه‌های مقاومت در یمن علیه جنایت آل سعود و... موضع‌گیری کرده و حتی در گامی فراتر حزب‌الله لبنان را به باد انتقاد گرفته و در مجموع مقاومت علیه داعش و اسرائیل و آل‌سعود و ... را شوم و کجروی و «جرائم ننگین» خوانده است!

اما رکیک‌ترین بخش این مطلب، توهین مستقیم موسوی به سردار سرلشگر شهید حاج حسین همدانی، فرمانده مدافعان حرم در سوریه است که از او با عنوان «سردار بی‌افتخار»، بی‌همه‌چیز و فرمانده اوباش بدسیرت و قمه‌کش نام برده است.

انتشار این مطلب توهین‌آمیز واکنش‌های فراوانی را از سوی کاربران به همراه داشته است که برخی از این واکنش‌ها پیش روی شماست:

▪️ مگر جز این بود که حاج قاسم و شهید همدانی ها به جنگ شیطان صفتانی از جنس داعش رفتند؟ مگر جز این بود که شیطان صفتانی مثل ترامپ! قاتلان سردار سلیمانی هستند؟ البته که مردم قدر قهرمانان خود را می دانند اما شما کجای کارید که امروز سخن آن شیاطین را با این بغض و کینه از زبان شما می شنویم؟

 علی نادری

▪️ صدام با صدامی اش وقتی امام فوت کرد تو جلسه رسمی گفت دست خمینی از دنیا کوتاهه دیگه درموردش حرف نزنید

موسوی هم حتی معرفت صدام رو هم نداشت که علیه قهرمان وطنش که دستش از دنیا کوتاهه عقده گشایی نکنه

 سید محمدرضا اصنافی

▪️ در کوران جنگ سوریه، برخی مردم دچار شبهه بودند. و به همین خاطر بعضاً به مدافعان حرم زخم زبان می‌زدند.

امّا امروز حتی برای آنها هم تمام شهدای حرم، عین خورشید می‌درخشند.

بیانیه میرحسین فارغ از رذالت، نشانه‌ی پرت بودن از زمانه است!

انگار سال‌هاست در غارِ بی‌اطلاعی زندگی کرده باشد.

 محمدجواد محمدزاده

▪️ میرحسین فتنه گر همچون نفرات سپاه عمر ابن سعد، ایستادگان در برابر دشمنان خدا از سپاه امام حسین را "تلف شدگان بی افتخار" می‌نامد!

تاریخ همان‌است؛ یزیدی و حسینی...

 رقیه میرزائی

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شدپیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مهدی آتیه خواهجمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴

چند سال پیش اجانب طوری تبلیغ میکردند که بعضی از مردم نسبت به مدافعان حرم نظر خوبی نداشتند و آنها را شماتت میکردند و اینکار هدر دادن بیت المال می دانستند و این بندگان خدا چراغ خاموش جهاد میکردند اما الان بصیرت مردم خیلی زیاد شده و اینان را قهرمانان ملی می دانند . وقتی خدا بخواهد ذات پلید کسی رو نشان بده با زبان خودش اینکار را میکند . خونهای فتنه 88 باید گریبانش را بگیرد . این مردک ..... رو محاکمه کنید .

عبداللهپنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹

خداپدرومادرت رابیامرزدکه اینچنین نخبه ای ( موسوی) راتربیت کردندخداباآل زبیر محشورت کند

عبداللهپنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲

خداراشکرکه زندان خانگی موجب شدحقیقت اصلاح طلبان برای نادانهامشخص شود

مرتضیپنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

اگه تا دیروز در مورد منافق بودن سید حسین موسوی ( که من در مورد اینکه واقعا" سید باشه شک دارم ) تردیدی وجود داشت الآن دیگه ثابت شده که ایشون یک منافق و خائن به نظام و مملکت هست و محامکه این منافق باید خواسته مردم بصورت جدی باشه تا هزینه برخورد با اون رو دوش رهبری و نظام نیفته

۵ 

 

حسن احسانبخشپنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶

لازم است یکبار برای همیشه فتنه گران رو به سزای عملشان رساند ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود

۴ 

ناشناسپنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

اگه کسی ظرفیت نداشته باشه طمع به قدرت با او چه میکنه. این موضوع خیلی عبرت انگیزه. عمرسعد کاملا به حقانیت امام حسین «ع» واقف بود اما برای حکومت ری که هرگز به آن نرسید دست به آن جنایت عظیم زد. میرحسین سال ۸۸ فتنه‌ای بپا کرد که از قضا هتک حرمت امام حسین را هم در عاشورای آن سال جایز دانست. با طمع به قدرت و ادعای دروغ تقلب انتخابات نشان دادی چقدر تشنه و گدای قدرتی و هرچه میگذرد به گفته قرآن «لَلَجُّوا فِی طُغْیَانِهِمْ یَعْمَهُونَ؛با لجاجت در طغیان و سرکشی خود فرو می‌روند» همچنان در باطل خود بیشتر فرو میروی.میرحسین موسوی چه عاقبت بدی برای خود رقم زدی.

۹ 

پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

اللهم العن جمیع الظالمین و الکاذبین إن جهنم کانت مرصادا لعنت خدا بر کسانی که پرچم حسین (ع) را به اتش کشیدند و می کشیند... لعنت خدا بر کسانی که حسین (ع) مخالفت می کنند... اگر بپرسید چرا سرطان اصلاحات با «حسین (ع)» مخالف است؛ باید گفت حسین یعنی امر به معروف و نهی از منکر حسین یعنی «حجاب اسلامی برای زن»

۶ 

محمدرضاپنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

چرا این صحبت ها از موسوی براتون عجیبه. ؟؟ اصلا راجع به این فرد و حرفهایش بیهود هاش بحث نداریم. بنده دست مدافعین حرم و کشور رو میبوسم. اگر مدافعین حرم نبودند ، الان معلوم نبود..

۵ 

علی اکبرپنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۱

اگر محاکمه می شد از این کارها نمی کرد

۵ 

حمید محسنپنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۰

حبس خانگی برای ملعونی مثل موسوی کافی نبوده و نیست این ملحد که در عاشورای ۸۸ ذات خود و همفکرانش را باآتش زدن مسجد و سنگ باران خیل نمازگزاران نشان داد و علنی موضع ضدیت با دین رو نشون و حالا هم لجن پراکنی علیه شهدا و مقدسات، این ملعون باید مجازات شود

۶ 

محمدپنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۳

ماشاالله به ادب و تربیت ارزشی ها.بجای توهین جواب منطقی بهش بدید اگه اشتباه گفته تا بقیه یاد بگیرن از شما

۳ 

ناشناس در پاسخ محمدپنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶

ایشون با ادب صحبت کردند که شما از جانب ایشون انتظار ادب دارید؟ حرف زدن منطقی با انسان هایی که در مقابل فهمیدن مقاومت می‌کنند، عین بی خودی و بی عقلی است. مثل اینکه بگید چرا یک دیوانه زنجیری رو بجای تیمارستان، به بیمارستان نمیبرید!!!! ایشون و دوستانشون با فتنه و خباثت هایی که از خودشون نشون دادند، هم از ملت سیلی خوردند و هم با کارشکنی کدخدای دهشون، از آمریکا و اسراییل سیلی خوردند. اینا خیلی بدبخت هستند. خیلی. خیلی.

۷

علی روشنیپنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۸

میخواستن موسوی به درک واصل شده منافق صهیونیستی رابا این جملاتش احیای قلبی ریوی انجام دهند تا زنده شود غافل ازاینکه اودرفتنه 88خیلی وقته جهنمی شده.زنده باد جمهوری اسلامی ایران مقتدر. زنده باد امام خامنه ای مدظله العالی. زنده باد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وزنده باد مدافعان راستین حرم

۲۰ 

ناشناسپنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶

همه دنیا تشییع جنازه پرشکوه سردار همدانی را دیدند. مطمئن باشید میرحسین موسوی که به درک واصل شود، از ترس مردم مانند لاشه سگ دفنش خواهند کرد و جرأت نخواهند داشت مراسم علنی بگیرند چون اراذل و اوباش مزدور اسرائیل جایی در این کشور ندارند.

۱۷ 

قدرت الله خزائیپنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۱

میرحسین موسوی نشان داد از ابوبکر بغدادی صهیونیستی هم کثیف تر است، لعنت خداوند تا ابد بر تو و دار و دسته پست تر از خودت باد

۱۲ 

ناشناسپنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۶

آدم به سید بودنش شک میکنه!!! آخه میرحسین موسوی حتی غیرت نداره که نمیفهمه داعش دشمن شیعه و اهل بیت هست داشتن حرم ها رو تهدید و بی حرمت میکردن.... باید تو ماه محرم خودش رو نشون بده! از اجدادت خجالت نمیکشی؟

۱۱ 

محمدجعفریچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱

سلام بنظرمن باید براش دادگاه علنی تشکیل بشه وبرای محاکمه همچین جانورانی نباید رحم و ترحمی بشه

۱۳ 

اسحق غلامپورچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳

انا لله و انا الیه راجعون نمی دانم مماشات با پیاده نظام امریکا و صهیونیست جهانی تا چه وقت ادامه دارد به نظر میرسد اتفاقات در عراق و یاوه گوئی های میرحسین موسوی و اهانت به ساحت مقدس شهداء خصوصا شهید والامقام حاج حسین همدانی یک سناریوی از پیش نوشته شده باشد کاسه صبر ملت با بصیرت ایران اسلامی به سر آمده و مصرانه از قوه قضاییه تقاضا دارد که نسبت به اظهارات این افراد واکنش نشان دهد

۱۳ 

عباسعلی عزیزی نژادچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴

اینکه قاتل سردار سلیمانی ترامپ است گویای مشخص شدن جبهه هاست سردار سلیمانی و سردار همدانی در یک جبهه ترامپ و کسانی که از سردار همدانی انتقاد واو را میکوبند در یک جبهه

۱۴ 

ا سید حسینچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷

 

با سلام این طرح و برنامه جدیدشان برای بی ارزش کردن برنامه های آقای رئیسی وبه اشوب کشیدن فضای سیاسی نظام و به سناریو جدید برای رهبری

۹ 

ناشناسچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰

بهترین راهکار اینه که ببرند خودشو خانوادشو تو مناطق داعش نشین ول کنند (تا بخان بقهمن که ار برادرانشونن دخل خودشو خانوادشو آوردن) خدائیش باید هرکس از شهیدان و مدافعان حرم انتقاد کرد همین کارو باهاش بکنند اصلا قانونش کنند آقا لایک بزارید قانون بشه!!

عبداللهچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳

برای آقای میرحسین موسوی بخاطر اظهار نظر اخیرش ناراحت بودم که این نوشته به قلم آمد: برای اینکه این اظهار نظر را نقد کنیم می بایست نفع حاصل از شهادت را بررسی کنیم. بی تردید شهادت هم برای شهید نفع دارد و هم برای جامعه، نفع شهید این است که عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ! او از دنیا و تعلقاتش به قرب الهی می رسد. و اما نفع جامعه؛ به غیر از خودِ نفس شهید که برای جامعه منفعت است جامعه منافع بسیاری می برد، من جمله؛ امنیت که خود پایه همه حرکت ها و پیشرفت هاست، آرامش، قدرت، اقتدار و... حال ما از کدام منفعت شکایت داریم؟ از منفعت عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ؟ خب این منفعت شهید چه ضرری به ما می زند که ما به آن اعتراض داریم؟ و یا از منفعت جامعه؟ ما خود از همین جامعه هستیم و داریم از این منافع استفاده می بریم، پس چرا باید به آن اعتراض داشته باشیم؟ من متعجبم از افرادی که خودشان، در خط شهادت و مبارزه بودند اما امروز علیه همان خطی حرف می زنند که سالها به آن اعتقاد داشتند البته اگر اعتقاد داشتند!

خدا از سر تقصیرات این افراد نگذره ما از اینان برائت می‌گوییم خدا به سردار همدانی علو درجات بده آن شالله

جعفرچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷

این باید خودش را خودش افشا میکرد و با این بیانیه معلوم شد تمام خیانت های زمان جنگ هم به خواسته او بوده واینجا تیز هوشی رهبر انقلاب را می رساند که او را خوب شناخته بود

ناشناس چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲

ادم میگه مثلا حالا چون توطئش خنثی شده و نزاشتند کشورو منحرف کنه بهش زور داشته! و عمق کثیف وجودشو علیه کشور و رهبر و شهیدان بیان داشته، اما با سوریه و بشار اسد چکار داری؟! اینجاست که اصلا مواضع و تفکراتش بسیار عمیق و حساب شده صهیونیستیش رو میشه. الحمدلله که درون کثیفتو رو کردی تا مردم بدونن چه خوابی برای این کشور دیده بودی با برادران داعشیت

هاشمی قندعلیچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷

مرگ بر خائن و فتنه گر و منافق

ناشناسچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

هرگاه ایران در حال مقاومت و پس زدن غرب از مواضع زیاده خواهانه اش است یک صهیونیست نفوذی نقاب از چهره برمیدارد و در صدد تضعیف جبهه مردمی اقدام میکنند.

ناشناسچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

یکبار با ایشون در قضایای فتنه 88 با رافت اسلامی و چشم پوشی رفتار شد اما الان ایشون پا رو روی خطوط قرمز نظام گذاشته... و کسی که اینگونه رفتار کند دشمن و خائن به این نظام مقدس است و باید محاکمه شود والسلام

ناشناسچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

این مردک را بندازید تو هولوفدونی تا بدونه صبر هم حدی داره! وقاحت هم حدی داره که آسودگی دخترانت به علت خون شهیدانی چون سردار همدانی است ای نمک نشناس خناس !

لعنة الله علی القوم الظالمین،،، #ابوجهل زمان

ناشناسچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

واقعا هر کسی که به این افساد طلب ها و غربگداها روی خوش نشون بده و ازشون حمایت کنه نه تنها مخالف جمهوری اسلامی بلکه مخالف ایران و ایرانی کار انجام داده؛ چون تلاشی که این مفسدان انجام میدن دقیقا خلاف منافع کشور است.

ناشناسچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

این ملعون از اول خائن بود

سعیدچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

حضرت امام رحمت الله علیه فرمودند : نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد. امثال میر حسین موسوی تا زمانی که برمسند قدرت بودند ظاهر خود را پشت پُستها مخفی می کردند و چهره دیگری از خودشان نشان می دادند و الان چهره واقعی و نفاق گونه خود را نمایان کردند امیدورارم همه مردم این نااهلان را خوب بشناسند. ح

سیدچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸

میرحسین خائن و مهره انگلیس بود که در پروژه خود موفق نشد و حالا داره می سوزه

ناشناسچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

آقا مگه قرار نبود عکس سران فتنه تو رسانه ها منتشر نشه یا حداکثر به صورت شطرنجی باشه؟!

ناشناسچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

بزرگانی مثل شهید همدانی وقتی هستن یکجوری پوزه منافقین و نفوذی های داخلی و اراذل بین المللی را به خاک می مالن که جاش می مونه وقتی هم شهید می شن خونشون این نفوذی ها را رسوا می کنه تحرکات و کارهای میرحسین موسوی در همان دهه 60 برای خیلی ها مشکوک و حتی روشن بود تو فتنه سال 88 دیگر همگان فهمیدند چه خبره , حال از معدود کسانی که تا امروز نفهمیدن داستان چیه باید پرسید حالا با این بیانیه آخری میرحسین فهمیدین او یک "نفوذی" بوده ؟ دیدین که مثل بن سلمان و مقامات صهیون صحبت کرده ؟ خون شهیدان یقشو گرفت و کاملا رسواش کرد .

موطنچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

به نظر شما کسی که دستش به خون جوانان این نظام در سال 88 آغشته شد و با آشوب جلب تحریم بیشتر کرد و سفره مردم را کوچک کرد، می‌تواند بیشتر از این خودش را رسوا نکند. ملت هم خودش مثل آسمان بر مدافعان حرم گریه کرد و هم قدردان زحمات آنهاست و خوشحال از این است که قاتلان فرزندان این نظام نیت پلید خودشان را آشکار کردند و می‌کنند

ر امینچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

«هر که را صبح شهادت نیست شام مرگ هست بی شهادت مرگ با خسران چه فرقی می کند» هر که را صبح شهادت هست شام مرگ نیست با شهادت مرگ شیرین تر ز شکّر می شود «أللهم إنی أسئلک أن تجعل وفاتی قتلاً فی سبیلک تحت رایة نبیک مع اولیائک»

ناشناسچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

عالی عالی عالی شد . سنت الهی این است که خبیثان و ظالمان و مستکبران و خلافکاران بوسیله خودشان رسوا شوند . میرحسین موسوی که باعث ریختن خون صدها هم وطن شد و 8 ماه بلکه یک عمر از 88 تا کنون و.... باعث رنج و زحمت ملت و کشور شد و قلب امام زمان را بع درد آورد ، ماهیت ظالم بودنش را با حمایت از داعشیان وحشی و بن سلمان خون آشام و اسراییل کودک کش بیشتر به نمایش گذاشت. در آن سالهای نخست وزیری با وجود کنترل شدن چه بلایی بر سرمردم آورد. اگر مجدد حکومت را بدست می گرفت چه ظلمهایی که نمی کرد. لعنت خدا و پیامبران و ملایکه بر یزیدیان و همه ظالمان باد

ناشناسچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲

جالب هست بدونید کسانی که امام حسین علیه السلام را به شهادت رسوندند همین حرفا رو با همین مضامین درباره ایشان گفته اند

ناشناسچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

این پیر خرفت رو به حال خودش واگذار نکنید. چون هم عذاب آخرتش را بیشتر می کند و هم دل مردم مسلمان رو خون می کند. پس به درک واصل کردنش هم به نفع خودش هست و هم به نفع مردم.

 

چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

کارنامه شهید همدانی را امثال تو چه می فهمید شما وامثال شما از بینی خودتان جلو تر را نمی بینید شما همه را با خودتان می سنجید اگر با من است کارنامه دارد واگر با من نیست ....شهید همدانی از قبل انقلاب به تنها چیزی که فکر می کرد امام وانقلاب او بود وبعد انقلاب چهل سال دررکاب امام ورهبری بود وهرگز یک قدم نه عقب تر ونه جلو تر بود وهرگز به حرفهای تو امثال تو اهمیتی نمی داد وحالا تو ......... داری در باره کارنامه او حرف می زنی تنها حرفی که در باره تو می توان گفت این است ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می بری وزحمت ما می داری وبقول فرزند شهید تو بمان ودر هپروت سیر کن تا وقت رفتن برسد وباور کنی که باید جواب بدهی

مجتبی نکوئی رادچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

شهید سلیمانی ها همدانی ها حججی ها زنده اند آنها پرچم آزادگی و عزت حسینی دلدادگی معرفت رو بر پا کردن و اما ننگ بر کسانی که خود را سید و اولاد پیامبر اعظم میدانن و بر خلاف مردانگی و عزت در رکاب ظالم هم سو با دشمنان می شوند . لعنت خدا بر دین و دنیا فروشان ...

 

سرباز ولایتچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

وبار دیگر سخن معصوم نمود پیدا کرد که فرمودند : خداوند دشمنان ما را از احمق ها قرار داد

 

ناشناسچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

خدایا همدانیان را با امام حسین وفتنه گران را با یزید محشور فرما امین

مهدیچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

درود خدا بر مدافعان حرم درود خدا بر شهیدان سلیمانی و همدانی

ناشناسچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

سلام ورحمت بی حد خدای متعال بر مجاهد راه خدا و انسان خود ساخته شهید حسین همدانی...

ناشناسچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

به عنوان یک ایرانی از حق خودم نخواهم گذشت کاری که این مردک حقیر با این کشور کرد قابل گذشت نیست.مردک خودشیفته چطور روت میشه اسم سردار همدانی رو ببری؟البته پر رویی این جماعت ذاتی و نجومیه!!!

محمدچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

باید کمپینی در حمایت از محاکمه فوری این آقای میریزید برپا بشه وبسرعت اونو پای میز محاکمه کشوند خط قرمز مردم شریف ایران اهانت به ارزشها وشهدای سرافرازشون هست که جون خودشون رو برای امنیت وطن عزیزمون تقدیم کردند

حسینچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

سلام و رضوان خدا بر حبیب سپاه سردار مخلص و بسیجی شهید حاج حسین همدانی که بددلان و سیه رویان نظام هنوز هم که هنوز است از ضرب شصت این فرمانده دلاور در فتنه 88 میسوزند . #ما ملت امام حسینیم

علیچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

با سلام درود خدا بر سرداران رشید اسلام که با جان خود از ناموس این ملت دفاع نمودند و مرگ بر کسانی که در این شرایط حساس مملکت و منطقه ماهیت کثیف خود را نشان دادند . امسال موسوی ها باید در کنج زندان باشند تا قدر نظام را بدانند .

ناشناسچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

اکبر از معجزه اباعبدالله که هنوز که هنوزه توی عاشوراش یزیدیان رو رسوا می کنه. دفعه قبل عاشورای ۸۸ اینبار عاشورای ۱۴۰۱

ناشناس در پاسخ ناشناسچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

ناشناسچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

میرحسین و دارودسته خائن او پیاده نظام آمریکا واسرائیلن تنها وتنها خدمتی که به آنان می بایستی کرد اعدام اعدام اعدام واعدام این تنها و تنها را نجات از شر فتنه گران است (وقاتلوهم حتی لا تکنو فتنه)

هادی بخششچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

کل یوم عاشورا وکل عرض کربلا درود خدا بر شهیدان راه حق ولعنت ونفرین خدا بر عمر بن سعد زمانه. بیانیه #بن سلمان واسرائیل

محمدچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶

آقای میرحسین موسوی اصلا" فکر نکن که عاقبت به خیر می شی چون تو وامثال تو به کشور خیلی ضربه زدید و خیلی آه مردم دنبالتون هست . حالا اگه کل این دنیا رو هم بدست بیاری اون دنیا از تمام نعمت ها بی نصیب هستی ، پس اینقدر زور نزن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۲