***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

دکتر سیدجواد هاشمی فشارکی

منتشر شده در ایثار پرس : گروه : آخرین اخبار / صفحه اول / ویژه / شناسه : 11332 /08 شهریور 1401 - 5:43

http://www.isarpress.ir/?p=11332

منتشر شده در فاش نیوز  : شناسه خبر : 92708 / سه شنبه 08 شهریور 1401 , 12:22

http://fashnews.ir/fa/news-details/92708/%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86%E2%80%8C%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%DB%8C%D9%88%D9%87-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C/

هفته دولت جمهوری اسلامی شیرین ترین میوه انقلاب اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

در این نوشتار که بمناسبت هفته دولت جمهوری اسلامی تدوین شده ؛ بصورت بیانیه ده بندی ارایه شده است

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

۱_ حمد و سپاس به درگاه الهی به سبب موهبت اعطای دین مبین اسلام ناب محمدی ؛ انقلاب اسلامی ؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی و امامین انقلاب و نعمت آزادی بی نظیر در جهان را به ملت مسلمان ایران عطا کرده است .

۲_مهمترین میوه شیرین انقلاب ؛ تغییر دولت ستم شاهی به دولت مقدس جمهوری اسلامی بوده که بایستی فقط برای چنین نعمت بزرگی هزارا بار شکر و سپاس کرده و قدران باشیم و علیرغم همه ضعفها و نشیبهایی که در طول چهار و نیم دهه ای که داشته از ان حمایت کرده و هر حرکتی که در تضعیف آن باشد ؛ حرام بوده و لطمه به ارمانهای انقلاب و خون شهداست .  

3- دولت جمهوری اسلامی بایستی در گام دوم انقلاب ؛ بسرعت آفت زدایی درونی شده و بستر ساز دولت جهانی مهدوی (عج) گردد !

۳-اسلام ناب محمدی ؛ اسلام واقعی بوده ؛ که نسخه شفا بخش همه جوامع بشری و ضامن سعادت دنیا و آخرت جامعه می باشد و از اسلام امریکایی ؛ اسلام وهابی ؛ اسلام رحمانی ؛ شیعه انگلیسی و غیره که منحرف می باشند انزجار خویش را اعلام می داریم .

۴_ انقلاب اسلامی ؛ به دوره انحطاط ستم شاهی پایان داده و علیرغم همه دشمنی های بدخواهان یک چله پرافتخار خویش را پشت سر گذاشته و ثمرات بالنده ای را به ارمغان آورده و اینک در گام دوم خود ؛ در حال جسب قلل جهانی بوده و شعله های ان بساط ظالمان را به لرزه انداخته و زمینه ساز ظهور مهدوی گشته است .

5 - یکی از افتخارات ملت ایران دوران طلایی دفاع مقدس می باشد ؛ که علیرغم همه صدمات جانی و خسارات مالی ، دفاعی بی نظیر شکل گرفت و پوزه دشمنان غرب و شرق را در حمایت از بعث عراق به خاک مالیده شده و نه تنها تمامی سرزمینهای اشغالی از دست دشمن پاکسازی شد؛ بلکه عملیاتهای صورت گرفته ؛ درتاریخ جنگهای دنیا بی بدیل بوده و جلوه هایی از ایثار و رشادت را به نمایش گذشته و تجربیات حاصل از آن سبب ارتقای صنایع دفاعی و نیز صدور خدمات مستشاری به کشورهای درمعرض تهاجم دشمن و شکل گیری محور مقاومت گردیده است . 

6 - حمایت خویش را از بیانات مقام عظمای ولایت و رهبر عزیز و بخصوص بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین اعلام نموده و آماده تلاش تا اخرین قطره خون خویش بوده و تاکید بر اجرای توصیه های حکیمانه ایشان از سوی همگان داریم .

7   دولت جمهوری اسلامی علیرغم اینکه در برخی دوره ها ؛ افراد ناصالحی بواسطه فریبکاری بر مدیریت عالی ومیانی و خرد آن حکمرانی کرده و سبب مشکلات عدیده ای برای کشور ومردم شده اند ؛ معهذا بواسطه تلاشهای مردم و نهادهای انقلابی دستاوردهای بی نظیری بهمراه داشته است ؛ که درمقایسه با کل طول تاریخ ایران چندین برابر بوده و مایه فخر و مباهات می باشد .

8 از دولت انقلابی آیت الله رییسی که با عزم جدی در خدمت به مردم در حال زدودن پیامدهای زالوهای چمبره انداخته بر ارکان نظام در تلاش بوده ؛ حمایت نموده و در خواست پاکسازی از چرگهای باقیمانده در بدنه دولت می باشیم .و درخواست داریم‌ مجدانه اصلاحات لازم را اعمال نموده , کشور را به ثبات لازم برسانند .

9 -از ملت انقلابی ایران اسلامی که در تمامی مراحل جنگ سخت و نرم دشمنان خارجی و داخلی پشتیبان انقلاب و رهبر انقلاب بوده اند ؛ تقدیر کرده و آرزوی موفقیت و سربلندی انان را داریم .

10 - انزجار خویش را از آمریکا و صهیونیست و کشورهای غربی و وهابیون غاصب حرمین شریف و نیز عوامل داخلی و بخصوص افراد نفوذی مدعی خط امام داشته و زوزه های همسو با استکبار آنان را محکوم میکنیم .

والسلام علی من التبع الهدی

8 شهریور  1401

سید جواد هاشمی فشارکی

******************************************************** 

##################################