*** یکی از روشهای عملیات روانی برخی رسانه ها برای تخریب *** یادداشت منتشر شده
دکتر سیدجواد هاشمی فشارکی
بدنبال بیانات رسالت مدارانه رهبر انقلاب برخی گروههای مریض این گونه عمل میکنند :
نخست : در هسته های عملیات روانی گروههای مساله دار وزاویه دار از نظام ؛ هدف گذاری و تصمیم گیری میشود .
دوم : یک فرد مساله و زاویه با انقلاب یک مطلبی را در کانال ؛ فیس بوک و یا توییترخویش بصورت هدفمند برای تخریب یکی از شخصیتهای دلسوز و متعهد انقلاب منتشر میکند
سوم : یک رسانه موزی و مساله دار انرا بعنو یک خبر ( منتها با تیتر و هدف خاص ) انرا باز نشر میدهد
چهارم : در شبکه های مجازی انرا باز نشر میدهند تا اهان عمومی را بسمت جهت مورد نظر ( مثلا در این مورد به سمت آیت الله علم الهدا ) سوق میدهند ؛ تا به مرور شخصیت وی را ترور کنند .
***************************
پیوست ؛ مستند فوق :
۶ مرداد ۱۴۰۱ -
یک سوال درباره تذکر رهبری به امام جمعه ها با هشتک علم الهدی
روزنامهنگار و فعال رسانهای با اشاره به تذکر رهبر انقلاب به امام جمعه ها درباره حجاب ، سوالی مطرح کرد.
سیدصادق حسینی نوشت :
تذکر رهبریبه امامجمعهها درباره موضوع #حجاب چند روز دوام میآورد؟ .
..رهبر انقلاب با اشاره به مطرح شدن موضوع حجاب در خطبههای نماز جمعه و در فضای مجازی و رسانهها، خاطرنشان کردند: در این موضوعات باید بسیار متین و منطقی و به دور از احساساتِ بیمورد، ورود کرد.