***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

برخی از مراکز اموزشی ؛ مطالبی را منتشر می کنند که نه تنها با واقعیت دور است ؛ بلکه ضد حقیقت بوده و در جهت نشر مطالب ضد منافع ملی بوده و بدیهی است پیامدهای منفی خود را بر مخاطبان داشته و عدول از رسالت اموزگاری انبیای الهی دارند .

نمونه :

آموزش و سنجش گاما : پلتفرم آموزش و سنجش گاما  از سال 1393 در ایران توسط جمعی از دانش آموختگان دانشگاهی بنیان‌گذاری شد. هدف گاما توسعه عدالت آموزشی با مشارکت همگانی دبیران از سراسر کشور است. گاما در طی این سال‌ها، راهبر بازار آموزش آنلاین کشور در برقراری ارتباط بین مدارس با معلمان، دانش آموزان و خانواده‌ها بوده است. در گاما، ما مشتاق بهبود یادگیری برای همه جامعه آموزش و پرورش کشور هستیم. ما فناوری را به روش‌های متفکرانه و مبتکرانه به کار می‌بریم تا کنجکاوی، خلاقیت و تمایل فطری دانش‌آموزان به یادگیری را به حرکت درآوریم.

ما بیش از 8 سال است که کمک کرده‌ایم تا سطح آموزش معلمان ایرانی ارتقا یابد و سطح علمی و تحصیلی دانش‌آموزان را نیز بهبود بخشیده‌ایم، اما کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد که با تمام توان در حال توسعه و بهینه‌سازی زیرساخت‌های وب سایت هستیم.

گاما (گنجینه آزمون و محتوای آموزشی) توسط معلمان از سراسر ایران عزیز بروزرسانی می‌گردد و امکان دسترسی به مطالب آن برای عموم دانش‌آموزان، دبیران و مدارس کشور با جستجوی ساده فراهم است. معلمان با همکاری در طراحی محتوای آموزشی در گاما می‌توانند درآمد پایداری را برای خود ایجاد کنند.

( منبع https://gama.ir/page/about )

نشر مطالب خلاف واقع :

محمدرضا شاه پهلوی چه خدماتی به ایران کرد؟
محمدرضا پهلوی، همانند پدرش، در طول پادشاهی ۳۷ ساله خود اقدامات زیادی در ایران انجام داد. پاره‌ای از این اقدامات عبارتند از:
ساخت میدان و برج شهیاد به عنوان نماد شهر تهران.(میدان و برج آزادی کنونی)
ساخت دهکده المپیک و مجموعه ورزشی آریامهر تهران برای برگزار کردن بازیهای آسیایی ۱۹۷۴ که شامل ورزشگاه یکصد هزار نفری فوتبال، سالن دوازده هزار نفری، سالنهای تیراندازی، پیست اسکیت، پیست اتومبیل رانی، پیست موتور سواری، دریاچه (جهت انجام انواع ورزشهای آبی) و پیست کارتینگ میشود. این مجموعه همچنین دارای مجتمع پنج سالن است که شامل سالن بسکتبال، سالن والیبال، سالن وزنه برداری، سالن کشتی، سالن بانوان، زمینهای تنیس، کمپ تیم ملی فوتبال، مجموعه سوار کاری، استخر آزادی، ورزشگاه دوچرخه سواری، چند زمین فوتبال، زمین بیسبال و کریکت و جاده تندرستی (مسیر دور دریاچه) میشود.
تأسیس شرکت هواپیمایی ایران (هما) که قدیمی‌ترین خط هوایی خاورمیانه محسوب می‌گردد.
موافقت شاه با برگزاری همه‌پرسی در بحرین که نتیجتاً باعث جدا شدن رسمی بحرین از ایران و استقلال آن را به همراه داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله استقلال بحرین رجوع شود.
استقرار حاکمیت ملی ایران بر جزیره‌های تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی و تثبیت قدرت و حاکمیت ملی ایران و نیروی دریایی شاهنشاهی در خلیج فارس.
آزادسازی آذربایجان و کردستان و سرکوب گروهکهای تجزیه طلبی که توسط شوروی در ایران حمایت می‌شدند.
برگزاری جشن‌های ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی برای نشان دادن تاریخ برجسته و پیشینه باشکوه فرهنگی ایران در عرصه بین‌المللی.
انجام انقلاب سفید و اصول ۱۹ گانه آن مانند: اصلاحات ارضی و پایان دادن به نظام ارباب رعیتی حاکم در ایران - ملی کردن جنگل‌ها و مراتع ایران. ملی کردن آب‌های کشور، این اصل برای گسترش منابع آب و جلوگیری از به هدر رفتن آن و پیدا کردن یک سیاست یکسان در استفاده از منابع آب کشور اعلام شد. سهیم کردن کارگران در سود خالص کارخانه‌های صنعتی و تولیدی - * تأسیس سپاه بهداشت، سپاه دانش و سپاه ترویج و آبادانی.
تحصیلات رایگان و اجباری برای همگان.
تغذیه رایگان برای کودکان خردسال در مدرسه‌ها و تغذیه رایگان شیرخوارگان تا دو سالگی با مادران.
پوشش بیمه‌های اجتماعی همگانی برای همه ایرانیان.
تأسیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای پر کردن خلاء آثار و محصولات فرهنگی برای کودکان و نوجوانان ایران.
اصلاح قانون انتخابات ایران و اعطا کردن حق رأی به زنان و حقوق برابر سیاسی با مردان که با مخالفت شدید روحانیونی همچون روح‌الله خمینی همراه بود. روحانیون اعتقاد داشتند تساوی حقوق زن و مرد در تناقض با شرع اسلام می‌باشد.
تغییر مبدأ تاریخ ایران از هجری خورشیدی، به آغاز پادشاهی کوروش بزرگ.
افزایش سطح قدرت نظامی ارتش ایران به یکی از نیرومندترین و برترین قدرت‌های نظامی در خاورمیانه و جهان.
تأسیس اوپک (اتحادیه صادرکنندگان نفت) و ریاست بر آن.
تأسیس ساواک پس از کودتای ۲۸ مرداد برای سرکوب مخالفین رژیم پهلوی به ویژه کمونیست‌ها و مذهبیون.
تأسیس دانشگاه صنعتی آریامهر (صنعتی شریف)، پلی‌تکنیک تهران (امیرکبیر)، دانشگاه صنعتی آریامهر اصفهان (دانشگاه صنعتی اصفهان)، دانشگاه ملی ایران (دانشگاه شهید بهشتی)، دانشگاه فرح پهلوی (دانشگاه الزهرا)، دانشگاه پهلوی (دانشگاه شیراز)، دانشگاه جندی‌شاپور (دانشگاه شهید چمران).
از ویکی پدیاست و کاملا معتبره
موفق باشی

( منبع https://gama.ir/question/detail/28156 )

10- هر محتوایی که توسط کارشناسان گاما تایید می‌گردد، به مدت زمان نامحدود انتشار می‌یابد، مگر اینکه بنا به دلایل علمی، کارشناسان تصمیم به توقف انتشار آن بگیرند. بنابراین امکان حذف هیچ محتوایی بعد از تایید وجود ندارد. در صورت درخواست یا اصرار دبیر بدون دلیل علمی، حذف هر محتوا با پرداخت هزینه‌های زیر توسط دبیر امکان‌پذیر است:

 

سخن پایانی

مسولیت این حوادث نامبارک چه سازمانی هست ؛ بعضا مجوز همم دارند ولی نظارت کافی صورت نمی گیرد و لازم است به این تخلفات علنی رسیدگی شود .

بهترین سایت آموزشی

 

در دسترس بودن

 

آکادمی روان