***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

.......  و  ...... و   دکتر سید جواد هاشمی فشارکی   و  .....  و  ......

 

از آقای رئیسی رئیس جمهور محترم خواستاریم دبیران شورایعالی را که همگی از دولت قبل باقی مانده‌اند یعنی دبیر شورای عالی امنیت ملی، دبیر شورای عالی فضای مجازی و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی را تغییر و افراد انقلابی را جایگزین کنند.

https://www.farsnews.ir/my/c/168537

 

 

شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران شورایی است که به منظور تأمین منافع ملّی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی و حاکمیت ملی ایران، به ریاست رئیس‌جمهور تشکیل می‌گردد.

علی شمخانی با حکم حسن روحانی پرمساله ساز برای کشور  از 1392 با مواضع انچنانی اش همچنان در دولت انقلابی عوض نشده است

*****************

شورای عالی فضای مجازی از تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ به فرمان رهبر انقلاب تشکیل شده و موظف است که مرکز ملی فضای مجازی کشور را راه اندازد.

سید ابوالحسن فیروزآبادی از سال 1394 با حکم حسن روحانی پرمساله ساز برای کشور  با قصورش در عدم ساماندهی فضای مجازی و مسبب فعالیت گروه های ضد انقلاب در فتنه های 1396 و 1398 و 1401 شده و همچنان در دولت انقلابی عوض نشده است .

*****************

شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رئیس‌جمهور یکی از نهادهای عالی جمهوری اسلامی بوده که پس از انقلاب ۱۳۵۷ ایران با فرمان امام خمینی تشکیل شده است  .گسترش نفوذ فرهنگ اسلامی در شئون جامعه و تقویت انقلاب فرهنگی و اعتلای فرهنگ عمومی و تزکیه محیط‌های علمی و فرهنگی از افکار مادی و نفی مظاهر و آثار غربزدگی از جمله اهداف این شورا است.

حسن روحانی وی را به مدت ۴ سال به عنوان دبیر این شورا منصوب نموده و همچنان در دولت انقلابی عوض نشده است !

************************ 

شورای عالی شهرسازی و معماری ایران : برای هماهنگ کردن برنامه های شهرسازی بمنظور ایجاد محیط زیست بهتر برای مردم همچنین بمنظور اعتلای هنر معماری ایران و رعایت سبکهای مختلف معماری سنتی و ملی و ارایه ضوابط و جنبه های اصیل آن با در نظر گرفتن روشهای نوین علمی و فنی و در نتیجه یافتن شیوه های اصولی و مناسب ساختمانی در مناطق مختلف کشور با توجه به شرایط اقلیمی و طرز زندگی و مقتضیات محلی ، شورای عالی شهرسازی و معماری ایران تاسیس می شود.

وظایف شورای عالی شهرسازی و معماری ایران بشرح زیر است :

1 ـ بررسی پیشنهادهای لازم در مورد سیاست کلی شهرسازی برای طرح در هیات وزیران .

2 ـ اظهارنظر نسبت به پیشنهادها و لوایح شهرسازی و مقررات مربوط به طرحهای جامع شهری که شامل منطقه بندی ـ نحوه استفاده از زمین ـ تعیین مناطق صنعتی بازرگانی ـ اداری ـ مسکونی ـ تاسیسات عمومی ـ فضای سبز و سایر نیازمندیهای عمومی شهر می باشد.

در 25 دی 1397 توسط وزیر دولت حسن روحانی ،فرزانه صادق‌مالواجرد با سوابق عناد آمیز علیه مسکن مهر به سمت معاون معماری و شهرسازی و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران منصوب شده و هنوز تعویض نشده است .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۱۵