***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

 فرماندار لنجان ، حمیدرضا محمدی فشارکی

  • دوشنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۴
  •  دسته‌بندی: اصفهان
  •  کد خبر: 1401101206967
  •  منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

isna.ir/xdN45C

فرماندار لنجان تاکید کرد؛

ضرورت اجرای سیاست‌گذاری اقناعی به شیوه‌های نوین در جامعه

ضرورت اجرای سیاست‌گذاری اقناعی به شیوه‌های نوین در جامعه

ایسنا/اصفهان  فرماندار لنجان گفت: مهم‌ترین وظیفه شورای اطلاع‌رسانی سیاست‌گذاری اقناعی به شیوه‌های نوین در جامعه است تا مانع فریب افکار عمومی توسط رسانه‌های استکباری شوند.

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره در جلسه شورای اطلاع رسانی لنجان، اظهار کرد: غفلت ما در جهاد تبیین و حضور کمرنگ در فضای رسانه، عامل برتری رسانه‌های معاند شده است و باید خدمات ارائه شده توسط دستگاه‌ها و همچنین رسیدگی به مسائل و گره‌گشایی از مشکلات توسط نهادها برای مردم بازگو شود.

وی به هم‌افزایی دستگاه‌ها و همپوشانی در کیفی برگزار کردن مناسبت‌ها تأکید کرد و افزود: کاستی‌ها و کمبودهای ارائه خدمات در بعضی بخش‌ها با مشارکت مردمی و دعوت کردن از آنها برای حل مسئله و ارائه پیشنهادها برای رفع کاستی‌ها به افکار عمومی اطلاع‌رسانی صحیح انجام شود.

فرماندار لنجان تصریح کرد: برای جلوگیری از دست‌کاری افکار عمومی برای تبیین خدمات نظام اسلامی باید حتی در محافل خانوادگی، دانشجویی و محیط‌های کاری و شغلی وقت بگذاریم.

محمدی فشارکی بزرگترین خیانت را ایجاد یاس و ناامیدی در کشور و خیانت به شهدا، خیانت به دانشمندانی که در قطع وابستگی به استکبار جهانی شبانه‌روز تلاش می‌کنند دانست و گفت: ناامید کردن مردم خیانت به مدافعان امنیت داخلی، خیانت به مرزداران کشور و خیانت به سرمایه‌های انسانی ملی است که در سطح بین‌المللی مدافع منافع ملی و به دنبال تغییر به نفع مردم هستند.

وی تصریح کرد: یکی از راه‌های مبارزه با پیام‌های جانبدارانه و منفی معاندان و ضد انقلاب، نشان دادن خدمات واقعی و ارائه تسهیلات به مردم و افکار عمومی، توسط مدیران رسانه و سیاست‌گذاران اطلاع‌رسانی است.

فرماندار لنجان اضافه کرد: بیشترین اعتراضات و نارضایتی‌ها و هجمه‌ها را به دستگاه‌ها و نهادهایی شاهدیم که بیشترین خدمات‌رسانی به مردم را دارند.

محمدی فشارکی گفت: شورای اطلاع‎‌رسانی با بازیابی سرمایه اجتماعی و با خبررسانی به موقع و تنویر افکار عمومی، توانایی آن را دارد که در جذب سرمایه و سرمایه‌گذار برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود در شهرستان، استان و کشور نقش مؤثری ایفا کند.

انتهای پیام