***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

عطر حضور بهمن در تغییر بزرگ قرن

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸ ب.ظ

منتشر شده در فاش نیوز ، دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

شناسه خبر : 108101
شنبه 14 بهمن 1402 , 15:15

http://fashnews.ir/fa/news-details/108101/%D8%B9%D8%B7%D8%B1-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D9%87%D9%85%D9%86-%D8%AF%D8%B1--%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%D9%82%D8%B1%D9%86/

فاش نیوز- امام با نور ایمان و عطر حضورش، ایران را عطرآگین و بزرگترین تغییر تاریخ را رقم زد و جهانیان را بیدار و کاخ های ظلم را به لرزه درآورد.

 عبد مخلص خدا آمد و عبد شیطان رفت. آیت اللهی در زمین آمد، فرزند شیطان رفت. خلیفه الله آمد و خلیفه الشیطان رفت. روح الله آمد، پهلوی رفت.

ابراهیم آمد، بت شکست، یاقوت آمد، طاقوت زایل شد. ولایت آمد، سلطنت رفت. ام القرای بپا شد و تاج و تخت رفت. آزادی آمد،  استقلال آمد، وابستگی رفت.

نور آمد، ظلمت رفت. چهره نورانی آمد، چهره فاسد رفت. خورشید آمد، شب رفت. صبح آمد، سیاهی شب زائل شد. فرشته آمد، دیو متواری شد، موسی آمد، فرعون غرق شد.

حق آمد، باطل رفت چرا که "ان الباطل کان زهوقا" معنویت دمید، عبودیت شیطان برچید. شجاعت آمد، ترس رفت. روحیه جهادی آورد، روحیه وابستگی رفت. ایمان آمد، کفر و شرک به لرزه افتاد، عالم آمد، جاهل و جهل و بی سوادی از کشور رخت بربست. مردم سالاری دینی برقرار شد. حکمرانی شاهی جمع شد، همت جهادی آمد. محرومیت ها کم شد و رستاخیز سازندگی و پیشرفت شتابان و شکوفایی حاصل شد.

امام با نور ایمان و عطر حضورش، ایران را عطرآگین و بزرگ ترین تغییر تاریخ را رقم زد و جهانیان را بیدار کرده و کاخ های ظلم را به لرزه درآورد. امام به عنوان یک فقیه جامع الشرایط، اقدامات اساسی ای انجام داد که سه اقدام راهبردی آن، اسلام شناسی، خودشناسی و دشمن شناسی بود.

در شرایطی که غرب در حال ترویج اسلام امریکایی و شیعه انگلیسی و اسلام انحرافی در کشورهای اسلامی بود تا از اسلام به جز پوسته مسلمانی چیزی باقی نماند، نخستین اقدام راهبردی او  احیای اسلام ناب محمدی بود.

به عبارتی وی احیاگر اسلام بود و به دنیا معرفی کردند و موج اسلام خواهی در دنیا پیدا شده، به نحوی که غربی ها به وحشت افتاده و اسلام هراسی راه انداخته اند.

امام قدرت توده های مردم را به درستی می شناخت و آن را متذکر و به فعل درآورد. همچنین با آگاهی بخشی که کرد، نخست ملت ایران و سپس حیات مردم جهان به را جوشش درآورد. به آنان حیات بخشید و معنی ما می توانیم را عینیت بخشید و سبب بیداری ملت ها شد.
 سومین اقدام اساسی که امام انجام داد، موضوع دشمن شناسی بود. ایشان با ذکاوتی که داشتند، کانون فتنه در جهان را به خوبی شناختند و بی مهابا فریاد زدند. "شیطان بزرگ و ام الفساد امریکاست و باید در برابر او هوشیارانه آماده باشیم و هرچه فریاد دارید بر سر امریکا بکشید و غده سرطانی اسرائیل غاصب می باشد و باید از صفحه روزگار محو شود" و این موج فراگیر شد.

 امام درس های زیادی به ما آموخت، باور به خدا، اعتماد به وعده الهی، ایمان راسخ داشتن، علم و عمل، مدیریت انقلابی در عرصه های مختلف به ویژه جنگ تحمیلی، تلاش جهادی، روحیه بسیجی، شجاعت و شهادت، ساده زیستی  که همه اینها حوادث صدر اسلام را زنده کرد.
 
هدف امام خمینی براساس آیه ۳۶ سوره نحل همان هدف پیامبران و اولیای الهی بوده است. آنجا که خداوند می فرماید: و در میان هر امتی فرستاده‏‌ای برانگیختیم تا بگوید "وَلَقَدْ بَعَثْنَا فِی کُلِّ أُمَّةٍ رَسُولًا "، نخست بپرستش خداوند. أَنِ اعْبُدُوا اللَّهَ " و دوم " دوری از طاغوت وَاجْتَنِبُوا الطَّاغُوتَ." بوده است.

حضرت امام طاغوت را با کمک مردم از کشور بیرون راند و جمهوری اسلامی را بر اساس حکومت نبوی و علوی تشکیل داد.
 نظام شاهنشاهی برعکس این آیه شریفه، یعنی معکوس سنن انبیا و اولیای الهی، خود طاغوت بود که از طاغوت بزرگ تر تبعیت می کرد.

  دربار و حکمرانان شاهنشاه همه فاسد بودند و ترویج بی دینی می کردند و مراکز فساد را توسعه می دادند. مراکز دینی را تضعیف و سرکوب می کردند تا اسلام در جامعه از بین برود. هدف غایی هوای نفسانی و جهنمی کردن مردم و همراهی با طاغوت و تامین منافع دربار و غرب بود.

 نظام جمهوری اسلامی بر اساس احکام الهی و تقویت عبودیت و بندگی خدا در مبارزه با طاغوت های بیرونی و درونی است. در راس آن ولایت فقیه، هادی جامعه بر محور فقه اسلام ناب محمدی است. جهت آن در تلاش بر ارشاد مردم به سوی الی الله و فراهم سازی بستر جامعه برای تقویت ایمان با تاکید بر امر به معروف و نهی از منکر از سوی دولت و مردم می باشد.

امام والامقام ما دو چیز گرانبها به ارمغان گذاشت، تارک الثغلین امام، نخست نظام جمهوری اسلامی، در امتداد حکومت نبوی و علوی است و در راس آن ولایت فقیه است، دوم مردم سالاری و مشارکت مردم در تعیین در سرنوشت خویش می باشد.

 ما مکلفیم از این دو نعمت و ودیعه الهی صیانت کنیم، لذا باید جشن انقلاب را در دهه فجر با شکوه برگزار کنیم و به جهاد تبیین عمل کنیم. در شرایط فعلی مهم ترین چیز مشارکت در انتخابات و "تواصوا بالحق" برای مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای و نیز انتخاب اصلح است که دشمنان به شدت در تلاش علیه آن هستند.

 ان شاالله بتوانیم با عمل به وظایف خود، سرباز خوبی در حراست از نظام جمهوری اسلامی به عنوان بزرگترین معروف بوده و با عمل به جهاد تبیین و تلاش برای ساختن جامعه و بستر سازی ظهور مهدوی جزء منتظران واقعی امام مهدی (عج) باشیم.

 

دکتر سیدجواد هاشمی فشارکی  

بهمن ماهایرانشاهحکومت الهیفاش نیوز

 

 

http://fashnews.ir/fa/news-details/108101/%D8%B9%D8%B7%D8%B1-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D9%87%D9%85%D9%86-%D8%AF%D8%B1--%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%D9%82%D8%B1%D9%86/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی